Dan krijg je klappen. Wil je dat soms, klappen? Hm, hm?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, dan had ik mooi gezegd dat ik het er niet mee eens was, hoor!
Er zjin alleen nog foto's van onze trouwdag waar je ladderzat over mijn schoenen hebt gekotst en in de bruidstaart bent gevallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan wil ik een non meet foto van jouDie van onze trouwdag ofzo dan maar
Oeh baby![]()
quote:
Kom maar op! Ik vecht voor mijn subforum!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Dan krijg je klappen. Wil je dat soms, klappen? Hm, hm?
Ik was er toch niet bijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Er zjin alleen nog foto's van onze trouwdag waar je ladderzat over mijn schoenen hebt gekotst en in de bruidstaart bent gevallen.
Oehja, slappin' 'det ass like there's no tomorrow.
Ik categoriseer je tot de woest aantrekkelijke mannen. En die categorie sla ik niet hard, nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik vecht voor mijn subforum!![]()
Niet zo hard slaan he?
Met jou toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was er toch niet bijMet welke vrouw was jij op onze trouwdag?!
![]()
![]()
Was jij er eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik categoriseer je tot de woest aantrekkelijke mannen. En die categorie sla ik niet hard, nee.
Nou! Eigenlijk helemaal niet meer, ik had namelijk een trein eerder gepakt richting Den Bosch. Daar vertrok er al een stoptrein vroeger. Dat betekende dat Friek_ in eenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef purplerose het volgende:
FRIEK!!!![]()
Heb je nog op dat heerlijk warme bankje gelegen
Gisteren? Nee. [Men] is het "vergeten" mij te melden. En achteraf wel weer huilen waarom ik er niet was. Ík vind het kinderachtig.quote:
Schande. Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou een flinke ram geven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Gisteren? Nee. [Men] is het "vergeten" mij te melden. En achteraf wel weer huilen waarom ik er niet was. Ík vind het kinderachtig.
Niet om je op te naaien ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Schande. Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou een flinke ram geven.
Ik zou het gewoon wel weten.quote:
Heej, das chill!!! Je bent zeker gelijk inslaap gepleurd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou! Eigenlijk helemaal niet meer, ik had namelijk een trein eerder gepakt richting Den Bosch. Daar vertrok er al een stoptrein vroeger. Dat betekende dat Friek_ in eenwarme
trein mocht zitten.
Maar iets zegt me dat jullie wel een stuk vroeger thuis waren dan ik.
Oh wacht, je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik categoriseer je tot de woest aantrekkelijke mannen. En die categorie sla ik niet hard, nee.
Zeg, ik ben dan wel een vrouw, maar ik houd me aan mijn woord, hoor. Als jij per se wil dat ik je sla, dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh wacht, je bent een vrouw.Dit verklaart al wat meer; vooral die felle praatjes en er achteraf niets van menen!
Het scheelde niet veel idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej, das chill!!! Je bent zeker gelijk inslaap gepleurd?
Ik strompelde om 8uur me huis binnen
Ik had de eerste trein gemist en dacht dat er na 15 min weer 1 kwam maar ze reden nog 1x in het half uur dus ik moest een half uur wachten ipv een kwartier
Maar wel fijn inslaap gevallen
Hemels is dat he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel idd.Moest van mezelf wakker blijven omdat ik anders weer eens in Oezbekistan zou uitstappen.
Ik was zo rond 9 uur thuis en jezus, slapen was toen echt het geweldigste ter wereld.![]()
Hey, jij begint met slaan, geweld en agressie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zeg, ik ben dan wel een vrouw, maar ik houd me aan mijn woord, hoor. Als jij per se wil dat ik je sla, dan doe ik dat.
Je kent me helegaar niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hey, jij begint met slaan, geweld en agressie!Maar goed, ik vind je ook woest aantrekkelijk, dus laat ik het maar op een akkoordje gooien.
Ssssssst! Niet zo zeiken op de details!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:01 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Je kent me helegaar niet!
Die woont in FOTquote:Op zondag 11 februari 2007 00:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Waar blijven die foto's met die man met die grote lens
S-F en ik staan ook samen op fotoen volgens mij nog een paar
hee fiets, bedankt voor het bier heh!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die woont in FOTKijken gaat
HMaster-II is zijn nick trouwens
![]()
Oh ja, excuus. Ik was al die nachten die we samen hebben doorgebracht vergeten.quote:
Was jij er ook ?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee fiets, bedankt voor het bier heh!
ja manquote:
Hmm okeequote:
Nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens! Janet je jas nog gevonden?
Eerst lente.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:16 schreef TrenTs het volgende:
Vrinden ik zeg het hier nu, vroom en zonder spijt: het zit er aan te komen, we naderen de zomertijd.
Oké, zie FC voor restquote:Op zondag 11 februari 2007 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.
Hij is echt weg.
Vanmiddag nog langs geweest bij de stairway.
Niet tijds-technisch gewijs.quote:
Je hebt toch geen aparte Lentetijd, dommie.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:24 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Verdulle. Jullie slaan zomaar mijn favoriete seizoen over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |