doen we! 14.gifquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
Ach, laat eigenlijk ook maar, have fun.
Ik dacht dat die vol zatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
Dude, ik heb er een slotje op gezet omdat het toch verder volgebaggert werd.
JaJong mag desgewenst een keer een nieuwe openen.
barmhartig,maar we trappen er niet inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
Dude, ik heb er een slotje op gezet omdat het toch verder volgebaggert werd.
JaJong mag desgewenst een keer een nieuwe openen.
Dit is hét topic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef skiczukie het volgende:
tvp.
zucht...quote:
echt niet, de 15 jarige meisjes zien er steeds beter uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef sunshine het volgende:
[..]
zucht...
vroeger was echt alles beter!
yeah!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
echt niet, de 15 jarige meisjes zien er steeds beter uit
poep is vies...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Nosh het volgende:
ONZ is gewoon een kwestie van heel selectief lezen, en op de twee enigzins fatsoenlijke topics per maand teren voor de rest van het jaar.
En dat was het ook toen ik hier mijn eerste onwennige stapjes zette, en dat was het vast 5 jaar geleden ook.
Oe! Dat kan ik wel even proberen, tussen het baggeren door!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat we nu missen zijn een groepje leuke afzeikers. Dat is het probleem eigenlijk. Die weerhielden sommige mensen er gewoon van om te baggeren omdat ze dan in plaats van een slotje gewoon tot op het bot kapot gemaakt werden, online gezien.
Als jij nu eerst eens even een persoonlijkheid zoekt, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oe! Dat kan ik wel even proberen, tussen het baggeren door!![]()
wat is jouw definitie van een newbie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef Poncho het volgende:
Ik stel voor om alle newbies en baggeraars te verbannen naar een ver uithoek van deze wereld zonder voedsel, water en internet.
En de ouders ook aangezien die de oorzaak zijn van al deze problemen. Stoute baarmoeder! Foei!
Kijk maar uit hoor, ik open er een topic over.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als jij nu eerst eens even een persoonlijkheid zoekt, dan praten we verder.
Elke grafmongool die na 2 maanden nog niet doorheeft hoe FOK! werkt en zichzelf echt niet aan kan passen aan het niveau.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef isama het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van een newbie?
Ja, helaas kreeg ik nooit hulp van anderenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat we nu missen zijn een groepje leuke afzeikers. Dat is het probleem eigenlijk. Die weerhielden sommige mensen er gewoon van om te baggeren omdat ze dan in plaats van een slotje gewoon tot op het bot kapot gemaakt werden, online gezien.
Zal ik een ambulance bellen om die stok uit je reet te laten verwijderen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, ik open er een topic over.
Waarom nou alleen weer een stoute baarmoeder? Waar is de baarvader? Die is net zo stout!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef Poncho het volgende:
Ik stel voor om alle newbies en baggeraars te verbannen naar een ver uithoek van deze wereld zonder voedsel, water en internet.
En de ouders ook aangezien die de oorzaak zijn van al deze problemen. Stoute baarmoeder! Foei!
Als jij nu eens probeert om een kleurplaat tussen de lijntjes in te kleuren, praten ook wij verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef sunshine het volgende:
[..]
Waarom nou alleen weer een stoute baarmoeder? Waar is de baarvader? Die is net zo stout!
Qunix, jij helpt mij toch wel mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Qunix het volgende:
pvt
owkee, dan is't goed, maar mijn kloons blijven he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Elke grafmongool die na 2 maanden nog niet doorheeft hoe FOK! werkt en zichzelf echt niet aan kan passen aan het niveau.
Natuurlijk, als je maar eens met PI's gaat werken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef isama het volgende:
[..]
owkee, dan is't goed, maar mijn kloons blijven he?
Neh, ik kom toch niet van mijn luie reet af.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zal ik een ambulance bellen om die stok uit je reet te laten verwijderen?
sorry, vergeet ik zo vaak...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je maar eens met PI's gaat werken.
Ik ga liever met Bonnie buiten spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als jij nu eens probeert om een kleurplaat tussen de lijntjes in te kleuren, praten ook wij verder.
Hallo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
leuk, mag ik ook mee doen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef sunshine het volgende:
[..]
Ik ga liever met Bonnie buiten spelen![]()
Deed je dat maar eens. Dan zou je in ieder geval het toetsenbord met rust laten en FOK! niet verbaggeren. Steek iets in je reet zodat je niet meer baggert, graflul.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Neh, ik kom toch niet van mijn luie reet af.![]()
Godzijdank, de alliantie.quote:
nee, geen bier, bier is vies! (en nog een rel)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we nu allemaal maar een biertje erbij nemen. Wordt het nog leuker.
Dat kan niet, daar zit die stok dus al. Dat jij nou zo'n verstand van derrieres hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Deed je dat maar eens. Dan zou je in ieder geval het toetsenbord met rust laten en FOK! niet verbaggeren. Steek iets in je reet zodat je niet meer baggert, graflul.
De geboortedatum klopt nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Doe deze maar in OP
[afbeelding]
Je PI, lamlul!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef isama het volgende:
[..]
nee, geen bier, bier is vies! (en nog een rel)
ONZ is deadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Doe deze maar in OP
[afbeelding]
Ja, je moeder laat hem graag aan me zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar zit die stok dus al. Dat jij nou zo'n verstand van derrieres hebt.
Sterf, addergebroed! Moge de toorn van Andre H. de Biergod je ongenadeloos hard vellen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef isama het volgende:
[..]
nee, geen bier, bier is vies! (en nog een rel)
welke PI?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je PI, lamlul!!!!
En dan kun je beter een gram je neus in snuiven. Dan wordt het nog enigszins interessant.
Zo worden mensen dus junk.
ik zei toch nog een rel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sterf, addergebroed! Moge de toorn van Andre H. de Biergod je ongenadeloos hard vellen!
Ja, dat vroeg ik me ook eventjes af.quote:
editknopje roeleert!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook eventjes af.
Linkje, speciaal voor jou opgezochtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, je moeder laat hem graag aan me zien.
Banknopjes ook, maar ik denk niet dat de A's en FA's die nog kunnen vinden.quote:
hoi!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef Sala-adin het volgende:
Hallo
Waarom sta ik niet in de OP?
Ik heb hem nog niet bekeken, maar ik wilde bijna de link naar funny pics and clips geven. Tot ik me bedacht dat je geen greintje humor bezit en het daarom toch verspilde moeite is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Linkje, speciaal voor jou opgezocht
Ehm, het was voor jou bedoeld, en niet als funny link of funny clip. Voor het geval je het niet door had.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet bekeken, maar ik wilde bijna de link naar funny pics and clips geven. Tot ik me bedacht dat je geen greintje humor bezit en het daarom toch verspilde moeite is.
Die heeft een trein gekoptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:19 schreef isama het volgende:
waar is die ts van het vorige topic eigenlijk?
zal de ns leuk vinden...quote:
Ik vind het stiekem ook leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:23 schreef isama het volgende:
[..]
zal de ns leuk vinden...
verder: rip aan de nabestaanden...
Als je zou kunnen lezen, had je gelezen dat ik zei dat ik hem niet bekeken had.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ehm, het was voor jou bedoeld, en niet als funny link of funny clip. Voor het geval je het niet door had.![]()
En als je die van mij goed gelezen had, had je gezien dat ie juist wel voor jou bedoeld was, en dat het dus onbeleefd is om te negeren. Maarja, mensen hebben tegenwoordig geen manieren meer. Beetje stoer doen op het internet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je zou kunnen lezen, had je gelezen dat ik zei dat ik hem niet bekeken had.
what's the difference?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:39 schreef renz0r het volgende:
op updated
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef murp het volgende:
maar wat doet iedereen moeilijkl, vroeger had je ook een stelletje relnichten die alles verneukten, die zijn weg, nu komt gewoon een nieuwe ploeg
en zo makkelijk is het
wiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef isama het volgende:
[..]
ja
dan die jajong niet ff opstaan uit de dood om te rellen?
die losert uit het eerste topic, leuk om te flamen...quote:
oh okéquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef isama het volgende:
[..]
die losert uit het eerste topic, leuk om te flamen...
lees dat eerste topic maar eens door 14.gifquote:
Ik vind het best hoor. Alleen moet je wel weten wanneeer je over de grens gaat en wanneer niet. En je kan het niet alleen simpel genoeg, je moet wel een groepje hebben om mee te kunnen spelen, dan is het goed.quote:[b]Op zaterdag 10 februari 2007 20:59
Ik weet wel een manier om ze weg te krijgen, maar dan moeten jullie me NIET bannen, wat ik ook doe.
Wil namelijk grof geschut inzetten.
wow, dat gaat diep...heel diepquote:Op zondag 11 februari 2007 02:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor. Alleen moet je wel weten wanneeer je over de grens gaat en wanneer niet. En je kan het niet alleen simpel genoeg, je moet wel een groepje hebben om mee te kunnen spelen, dan is het goed.
Trouwens: ONZ heefd hoofdzakeijk een functie om beginnende fokkers verder te helpen, dat zie je ook snel genoeg. Afzeiken is goed. Ga alleen niet te ver en erken als een beruchte baggeraar een keer een goed topic maakt. Houd je horizon open zogezegd.
Zullen ik, BrauN etc. die rol maar op ons nemen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
Zolang je de fijne lijn van netnietbanbaarheid maar kan bewandelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zullen ik, BrauN etc. die rol maar op ons nemen?
Geen punt, en anders schuif je die lijn tijdelijk even op tochquote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je de fijne lijn van netnietbanbaarheid maar kan bewandelen.
wat.... Pauper noobs zoals jou moeten verbannen worden.. ONZ wordt er niet beter op als jij hier rond hangt en alleen maar baggertquote:
Heeft toch geen nut.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef murp het volgende:
waarom noemen we geen namen in dit topic?
nee hoor, daar ben ik het echt niet mee eens, ONZ is gewoon heel erg gezelligquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk gewoon een kut-forum met leuke mods.
flame jajong maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
dan weet ik wie ik moet flamen, of moet ik geflamed worden?
Heul geen kutforum, maar het tweede punt kan ik het wel mee eens zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Jerruh het volgende:
ik vond het ooit gezelligerquote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
nee hoor, daar ben ik het echt niet mee eens, ONZ is gewoon heel erg gezellig
okë, potentie? wat zou jij daar aan willen veranderen dan nog?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond het ooit gezelliger.
maar goed, er zit potentie nog in ONZ.
nog steeds...ehm wat meer creativiteitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef murp het volgende:
[..]
okë, potentie? wat zou jij daar aan willen veranderen dan nog?
zou jij in baggertopics je best doen om ontopic te blijven? NEE, ik ook niet.... als het leuke topics zijn zie je mij altijd ontopic posten en zo hoort het ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nog steeds...ehm wat meer creativiteit.
er zijn best zat users die het gerust kunnen en willen maar het wordt nog niet altijd even goed ondersteund.
voor de rest is ONZ best te pruimen.
en volgens mij zag ik een look-alike van Danny op de A13 rijden vandaag.
daarom die baggertopicjes maar eens harder dicht en dat de harde ONZ-kern die baggeraars maar eens de les leert wat nou wel leuk is voor ONZ, zoals jogy al voorlegde met "een paar vaste afzeikers" ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef murp het volgende:
[..]
zou jij in baggertopics je best doen om ontopic te blijven? NEE, ik ook niet.... als het leuke topics zijn zie je mij altijd ontopic posten en zo hoort het ook...
modjes sluiten toch wel de baggertopics..
Ze laten stiekem 1 open... Dan "mogen" we daarin baggerenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef murp het volgende:
modjes sluiten toch wel de baggertopics..
vind je mij een baggeraar dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom die baggertopicjes maar eens harder dicht en dat de harde ONZ-kern die baggeraars maar eens de les leert wat nou wel leuk is voor ONZ, zoals jogy al voorlegde met "een paar vaste afzeikers" ofzo.
hehequote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
vind je mij een baggeraar dan?
ik ben ook een kei in Ontopic lullen...
dat is als je een mod ben wel het makkelijkst, stel je heb 3 baggeraars die in het zelfde topic posten, bagger, bagger, bagger..... daarna wordt het topic gesloten, en verspreiden de baggeraars zich over 3 verschillende topics, zodat daar ook weer wordt gebaggerd.... en ga zo maar door...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze laten stiekem 1 open... Dan "mogen" we daarin baggeren
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom die baggertopicjes maar eens harder dicht en dat de harde ONZ-kern die baggeraars maar eens de les leert wat nou wel leuk is voor ONZ, zoals jogy al voorlegde met "een paar vaste afzeikers" ofzo.
doe datquote:Op zondag 11 februari 2007 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe
volgens mij niet.
maar ik zal er eens beter over denken.
weer es een verhaaltjestopic doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.
Swah, it goes how it goes.
nee toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.
ja, ik ken je eigenlijk ook niet echt.. ik heb je wel eens voorbij zien posten maar meer ook niet..quote:
Ja... Naast FB, KLB en met name ONZ is het wel wat serieuzer. (PUB ook volgens mij en ook MEN).quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
ja, laatste tijden ff rustig aan he. drukte alom.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik ken je eigenlijk ook niet echt.. ik heb je wel eens voorbij zien posten maar meer ook niet..
ja, roep me maar als je hulp nodig heptquote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, laatste tijden ff rustig aan he. drukte alom.
misschien dat ik weer es mijn best ga doen in ONZ.
gheghe ga ik dan zeker doenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
ja, roep me maar als je hulp nodig hept![]()
wij met een mod tegen de rest?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gheghe ga ik dan zeker doen.
en jogy doet dan ook maar weer mee.
Goed plan. Wel op een werkdag tussen de 9-17 tijd dan heb ik wat te doenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weer es een verhaaltjestopic doen?.
Flapdrolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
wat.... Pauper noobs zoals jou moeten verbannen worden.. ONZ wordt er niet beter op als jij hier rond hangt en alleen maar baggert
we hebben jou toch...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij zijn overtuigend genoeg, toch?.
Opzich prima tochquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Veel paintsquote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef Fietsmutilatie het volgende:
zijn er al ideeën geopperd om ONZ leuker te maken dan?
dat wordt na een tijdje ook wel afgezaagd, al dat gepaintquote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Veel paints[Peent] Handelingen met stijve piem0l
agjaquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
dat wordt na een tijdje ook wel afgezaagd, al dat gepaint
hoewel het vaak wel leuke topics zijn
Waarom ben jij eigenlijk nog niet blauw?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef murp het volgende:
alle baggeraars worden modjes, dus lost het ook allemaal op...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef murp het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Jerruh het volgende:
ik niet hoor hahaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef murp het volgende:
eerst een goede vacature...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk nog niet blauw?
ModMurp![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |