wat.... Pauper noobs zoals jou moeten verbannen worden.. ONZ wordt er niet beter op als jij hier rond hangt en alleen maar baggertquote:
Heeft toch geen nut.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef murp het volgende:
waarom noemen we geen namen in dit topic?
nee hoor, daar ben ik het echt niet mee eens, ONZ is gewoon heel erg gezelligquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk gewoon een kut-forum met leuke mods.
flame jajong maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
dan weet ik wie ik moet flamen, of moet ik geflamed worden?
Heul geen kutforum, maar het tweede punt kan ik het wel mee eens zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk gewoon een kut-forum met leuke mods.
ik vond het ooit gezelligerquote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
nee hoor, daar ben ik het echt niet mee eens, ONZ is gewoon heel erg gezellig
okë, potentie? wat zou jij daar aan willen veranderen dan nog?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond het ooit gezelliger.
maar goed, er zit potentie nog in ONZ.
nog steeds...ehm wat meer creativiteitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef murp het volgende:
[..]
okë, potentie? wat zou jij daar aan willen veranderen dan nog?
zou jij in baggertopics je best doen om ontopic te blijven? NEE, ik ook niet.... als het leuke topics zijn zie je mij altijd ontopic posten en zo hoort het ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nog steeds...ehm wat meer creativiteit.
er zijn best zat users die het gerust kunnen en willen maar het wordt nog niet altijd even goed ondersteund.
voor de rest is ONZ best te pruimen.
en volgens mij zag ik een look-alike van Danny op de A13 rijden vandaag.
daarom die baggertopicjes maar eens harder dicht en dat de harde ONZ-kern die baggeraars maar eens de les leert wat nou wel leuk is voor ONZ, zoals jogy al voorlegde met "een paar vaste afzeikers" ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef murp het volgende:
[..]
zou jij in baggertopics je best doen om ontopic te blijven? NEE, ik ook niet.... als het leuke topics zijn zie je mij altijd ontopic posten en zo hoort het ook...
modjes sluiten toch wel de baggertopics..
Ze laten stiekem 1 open... Dan "mogen" we daarin baggerenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef murp het volgende:
modjes sluiten toch wel de baggertopics..
vind je mij een baggeraar dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom die baggertopicjes maar eens harder dicht en dat de harde ONZ-kern die baggeraars maar eens de les leert wat nou wel leuk is voor ONZ, zoals jogy al voorlegde met "een paar vaste afzeikers" ofzo.
hehequote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
vind je mij een baggeraar dan?
ik ben ook een kei in Ontopic lullen...
dat is als je een mod ben wel het makkelijkst, stel je heb 3 baggeraars die in het zelfde topic posten, bagger, bagger, bagger..... daarna wordt het topic gesloten, en verspreiden de baggeraars zich over 3 verschillende topics, zodat daar ook weer wordt gebaggerd.... en ga zo maar door...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze laten stiekem 1 open... Dan "mogen" we daarin baggeren
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom die baggertopicjes maar eens harder dicht en dat de harde ONZ-kern die baggeraars maar eens de les leert wat nou wel leuk is voor ONZ, zoals jogy al voorlegde met "een paar vaste afzeikers" ofzo.
doe datquote:Op zondag 11 februari 2007 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe
volgens mij niet.
maar ik zal er eens beter over denken.
weer es een verhaaltjestopic doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.
Swah, it goes how it goes.
nee toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.
Swah, it goes how it goes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |