Als jij nu eens probeert om een kleurplaat tussen de lijntjes in te kleuren, praten ook wij verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef sunshine het volgende:
[..]
Waarom nou alleen weer een stoute baarmoeder? Waar is de baarvader? Die is net zo stout!
Qunix, jij helpt mij toch wel mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Qunix het volgende:
pvt
owkee, dan is't goed, maar mijn kloons blijven he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Elke grafmongool die na 2 maanden nog niet doorheeft hoe FOK! werkt en zichzelf echt niet aan kan passen aan het niveau.
Natuurlijk, als je maar eens met PI's gaat werken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef isama het volgende:
[..]
owkee, dan is't goed, maar mijn kloons blijven he?
Neh, ik kom toch niet van mijn luie reet af.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zal ik een ambulance bellen om die stok uit je reet te laten verwijderen?
sorry, vergeet ik zo vaak...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je maar eens met PI's gaat werken.
Ik ga liever met Bonnie buiten spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als jij nu eens probeert om een kleurplaat tussen de lijntjes in te kleuren, praten ook wij verder.
Hallo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat we nu missen zijn een groepje leuke afzeikers. Dat is het probleem eigenlijk. Die weerhielden sommige mensen er gewoon van om te baggeren omdat ze dan in plaats van een slotje gewoon tot op het bot kapot gemaakt werden, online gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |