ja, ik ken je eigenlijk ook niet echt.. ik heb je wel eens voorbij zien posten maar meer ook niet..quote:
Ja... Naast FB, KLB en met name ONZ is het wel wat serieuzer. (PUB ook volgens mij en ook MEN).quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.
Swah, it goes how it goes.
ja, laatste tijden ff rustig aan he. drukte alom.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik ken je eigenlijk ook niet echt.. ik heb je wel eens voorbij zien posten maar meer ook niet..
ja, roep me maar als je hulp nodig heptquote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, laatste tijden ff rustig aan he. drukte alom.
misschien dat ik weer es mijn best ga doen in ONZ.
gheghe ga ik dan zeker doenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
ja, roep me maar als je hulp nodig hept![]()
wij met een mod tegen de rest?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gheghe ga ik dan zeker doen.
en jogy doet dan ook maar weer mee.
Goed plan. Wel op een werkdag tussen de 9-17 tijd dan heb ik wat te doenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weer es een verhaaltjestopic doen?.
Flapdrolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
wat.... Pauper noobs zoals jou moeten verbannen worden.. ONZ wordt er niet beter op als jij hier rond hangt en alleen maar baggert
we hebben jou toch...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij zijn overtuigend genoeg, toch?.
Opzich prima tochquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is. 70% van FOK heeft ONZ uit zijn/haar AT gegooid en de baggeraars/newbies komen hier posten. ONZ heeft tegenwoordig meer een speeltuinfunctie gekregen om daarna weer vrolijk verder te posten op de rest van FOK!.
Swah, it goes how it goes.
Veel paintsquote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef Fietsmutilatie het volgende:
zijn er al ideeën geopperd om ONZ leuker te maken dan?
dat wordt na een tijdje ook wel afgezaagd, al dat gepaintquote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Veel paints[Peent] Handelingen met stijve piem0l
agjaquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
dat wordt na een tijdje ook wel afgezaagd, al dat gepaint
hoewel het vaak wel leuke topics zijn
Waarom ben jij eigenlijk nog niet blauw?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef murp het volgende:
alle baggeraars worden modjes, dus lost het ook allemaal op...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |