Ik zie wel johquote:Op maandag 12 februari 2007 16:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik geloof er geen flikker vanNu al grootse praatjes, en dan kom je niet eens opdagen, hoe zwak
Zijn maar weinig mensen die dat weten denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook gewoon op 25 mei gestemd. Alsof ik nu al weet of ik dan iets te doen heb en of die datum me goed uitkomt.
Heb jij een van je biertjes zelf moeten betalen danquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef remlof het volgende:
25 mei hebben de meeste mensen genoeg geld (salaris/stufi net binnen), dat lijkt me op zich een erg goed argument voor die datum
Agreed!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook gewoon op 25 mei gestemd. Alsof ik nu al weet of ik dan iets te doen heb en of die datum me goed uitkomt.
He wat jammer, want dan ben ik jarigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
nee juli en augustus is niet handig ivm met vakanties
Doe maar cola danquote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zie wel joh
Maar insha allah zal ik er aanwezig zijn dan trakteer ik je op een malt biertje
Ik ben 8 Juni jarigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
He wat jammer, want dan ben ik jarigdoei rondje
Mwah lijkt me sowieso niet verstandig om te meeten op Hemelvaartsdag.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Btw als we het maar niet op hemelvaarts dag gaan doen17-05 want dan is mijn OV niet geldig
![]()
ja ivm met opgebaardequote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah lijkt me sowieso niet verstandig om te meeten op Hemelvaartsdag.
kan je bij entree meteen naar legitimatie vragen hoe oud mensen zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef SiemeN het volgende:
We kunnen wel entree gaan vragen.
Wat die sneeuwhond zegt.quote:
Ik moest aan sebasser denken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
kan je bij entree meteen naar legitimatie vragen hoe oud mensen zijn![]()
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
ok, 25 mei dus... maar waar?
Daar sluit ik me dus bij aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Stofje het volgende:
Alweer een meet?. Nah, ik sla deze zeker over, beetje te kort achter elkaar.
quote:
Rotterdam of Den haagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
ok, 25 mei dus... maar waar?
Klinkt heel snel omdat het topic er nu al is, maar het duurt nog 3.5 maand.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Stofje het volgende:
Alweer een meet?. Nah, ik sla deze zeker over, beetje te kort achter elkaar.
Hallo, eind mei is over 3enhalve maand, da's ongeveer net zolang als er tussen de vorige 2 meets zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg kort dag. En er komen wat mini-meets.
ik heb alleen maar steden genomen die engszins centraal liggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben gegaan voor zwolle, simpelweg omdat dit het dichts bij is natuurlijk, Mijn keuze daarna is Utrecht( waar is Groningen gebleven
)
ik weet het , zou ook weinig animo zijn voor een Groningen ONZ meet omdat het totaal niet centraal ligt, al heb je er wel veel toffe kroegen en café'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb alleen maar steden genomen die engszins centraal liggen
Wat hij zegt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef remlof het volgende:
25 mei hebben de meeste mensen genoeg geld (salaris/stufi net binnen), dat lijkt me op zich een erg goed argument voor die datum
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Whoeizal vast niet lang zo zijn maarja
afzuigkap ook ff op Rdam stemmen
Wat is er mis met Rotterdamquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
Gewoon Utrecht. Daar kan iedereen komen, het station is slaapbaar, en er zijn zat alternatieven voor de Stairway, mocht dat gaan vervelen. Amsterdam als alternatief, maar Rotterdam?
Utrecht was wel tof, maar dat gaat ook wel vervelen. Mij maakt het niet veel uit maar een keertje wat dichterbij zou wel leuk zijn. Niet dat utrecht zo heel ver is maar in Rotterdam lijkt me toch wel handig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
Gewoon Utrecht. Daar kan iedereen komen, het station is slaapbaar, en er zijn zat alternatieven voor de Stairway, mocht dat gaan vervelen. Amsterdam als alternatief, maar Rotterdam?
jep maar waar je ook heen gaat het is altijd wel voor een paar mensen super verwegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:24 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Geen amsterdamtyves eind vanaf hier.
We habben nachtbussen en volgens mij ook wel nachttreinen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Als het een andere plaats dat Utrecht is, wat opzich prima is (zelfs r'dam) dan moet het wel op het NS nachtnet zitten lijkt me... Ik wil gewoon naar huis kunnen.
sommige mensen kunnen nooit met het nachnet naar huis, wist je dat heetwijf?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Als het een andere plaats dat Utrecht is, wat opzich prima is (zelfs r'dam) dan moet het wel op het NS nachtnet zitten lijkt me... Ik wil gewoon naar huis kunnen.
Dat zit Rotterdam welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:
ja nacht bus heb je geen fuck aan als je niet in Rdam woontquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We habben nachtbussen en volgens mij ook wel nachttreinen.
Kan best, maar die optie is gewoon wel zo makkelijk he? Dat maakt het voor velen wel mogelijk, zelfs al moet er iemand bij iemand blijven slapen ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen nooit met het nachnet naar huis, wist je dat heetwijf?
True.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja nacht bus heb je geen fuck aan als je niet in Rdam woont
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:29 schreef mash_ het volgende:
Paar pubers mogen bij mij slapenmaarja daar hebben jullie vrij weinig aan
Waar ligt dat anyway XD N-B maar waar? toch niet aan de rechtse kantquote:
En renzOr ook uit de beurt van Rotterdam en RJ ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
TheSorrow zal rotterdam vast ook wel handig vinden vanuit zwijndrecht. En moemoe ook uit dord..
Als ik een grauwe betonnen sfeerloze plek wil bezoeken ga ik wel naar de Arena, de Bijlmer of de begraafplaats.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik een grauwe betonnen sfeerloze plek wil bezoeken ga ik wel naar de Arena, de Bijlmer of de begraafplaats.
genoeg cafetjes te vinden hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
R'dam klinkt ook wel chillend, maar waar?
ja we moeten dus wel een tent hebben die een man of 50 aankanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
R'dam klinkt ook wel chillend, maar waar?
Wij gaan persoonlijk de doorstart tot stand brengen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ja we moeten dus wel een tent hebben die een man of 50 aankan
maar dat mogen de fok!kertjes uit de desbetreffende stad uitzoeken... voor rotterdam zou nighttown kunnen toch? da's nog best dichtbij het cs ook.
Eerste trein man!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
No way , als ik niet met de auto kan komen naar R-dam moet ik om half 11 terug , dat is wel érg vroeg
ow oeps...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij gaan persoonlijk de doorstart tot stand brengen?
ja wel meerderenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam zal ook wel een grote tent kennen toch?
Ik ken er niet zoveel, crewmeetings waren vaak in Harveys, en daarna door naar Paddy's.
Of Snollywoodquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ja we moeten dus wel een tent hebben die een man of 50 aankan
maar dat mogen de fok!kertjes uit de desbetreffende stad uitzoeken... voor rotterdam zou nighttown kunnen toch? da's nog best dichtbij het cs ook.
Haha, weet ik. Ik dacht ik post ook eens onzin in ONZ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha ja hoor met onz mensen? gemiddelde leeftijd van holly is 17/18
Ze gmaar gerust, geen josti meet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey het is een ONZ meet en geen PUB meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |