genoeg cafetjes te vinden hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
R'dam klinkt ook wel chillend, maar waar?
ja we moeten dus wel een tent hebben die een man of 50 aankanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
R'dam klinkt ook wel chillend, maar waar?
Wij gaan persoonlijk de doorstart tot stand brengen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ja we moeten dus wel een tent hebben die een man of 50 aankan
maar dat mogen de fok!kertjes uit de desbetreffende stad uitzoeken... voor rotterdam zou nighttown kunnen toch? da's nog best dichtbij het cs ook.
Eerste trein man!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
No way , als ik niet met de auto kan komen naar R-dam moet ik om half 11 terug , dat is wel érg vroeg
ow oeps...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij gaan persoonlijk de doorstart tot stand brengen?
ja wel meerderenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam zal ook wel een grote tent kennen toch?
Ik ken er niet zoveel, crewmeetings waren vaak in Harveys, en daarna door naar Paddy's.
Of Snollywoodquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ja we moeten dus wel een tent hebben die een man of 50 aankan
maar dat mogen de fok!kertjes uit de desbetreffende stad uitzoeken... voor rotterdam zou nighttown kunnen toch? da's nog best dichtbij het cs ook.
Haha, weet ik. Ik dacht ik post ook eens onzin in ONZ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha ja hoor met onz mensen? gemiddelde leeftijd van holly is 17/18
Ze gmaar gerust, geen josti meet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey het is een ONZ meet en geen PUB meet
boem, wat doe je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga niet naar de Skihut dus, ik pleit nog steeds voor Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |