Zijn maar weinig mensen die dat weten denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook gewoon op 25 mei gestemd. Alsof ik nu al weet of ik dan iets te doen heb en of die datum me goed uitkomt.
Heb jij een van je biertjes zelf moeten betalen danquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef remlof het volgende:
25 mei hebben de meeste mensen genoeg geld (salaris/stufi net binnen), dat lijkt me op zich een erg goed argument voor die datum
Agreed!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook gewoon op 25 mei gestemd. Alsof ik nu al weet of ik dan iets te doen heb en of die datum me goed uitkomt.
He wat jammer, want dan ben ik jarigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
nee juli en augustus is niet handig ivm met vakanties
Doe maar cola danquote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zie wel joh
Maar insha allah zal ik er aanwezig zijn dan trakteer ik je op een malt biertje
Ik ben 8 Juni jarigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
He wat jammer, want dan ben ik jarigdoei rondje
Mwah lijkt me sowieso niet verstandig om te meeten op Hemelvaartsdag.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Btw als we het maar niet op hemelvaarts dag gaan doen17-05 want dan is mijn OV niet geldig
![]()
ja ivm met opgebaardequote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah lijkt me sowieso niet verstandig om te meeten op Hemelvaartsdag.
kan je bij entree meteen naar legitimatie vragen hoe oud mensen zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef SiemeN het volgende:
We kunnen wel entree gaan vragen.
Wat die sneeuwhond zegt.quote:
Ik moest aan sebasser denken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
kan je bij entree meteen naar legitimatie vragen hoe oud mensen zijn![]()
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
ok, 25 mei dus... maar waar?
Daar sluit ik me dus bij aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Stofje het volgende:
Alweer een meet?. Nah, ik sla deze zeker over, beetje te kort achter elkaar.
quote:
Rotterdam of Den haagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
ok, 25 mei dus... maar waar?
Klinkt heel snel omdat het topic er nu al is, maar het duurt nog 3.5 maand.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Stofje het volgende:
Alweer een meet?. Nah, ik sla deze zeker over, beetje te kort achter elkaar.
Hallo, eind mei is over 3enhalve maand, da's ongeveer net zolang als er tussen de vorige 2 meets zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg kort dag. En er komen wat mini-meets.
ik heb alleen maar steden genomen die engszins centraal liggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben gegaan voor zwolle, simpelweg omdat dit het dichts bij is natuurlijk, Mijn keuze daarna is Utrecht( waar is Groningen gebleven
)
ik weet het , zou ook weinig animo zijn voor een Groningen ONZ meet omdat het totaal niet centraal ligt, al heb je er wel veel toffe kroegen en café'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb alleen maar steden genomen die engszins centraal liggen
Wat hij zegt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef remlof het volgende:
25 mei hebben de meeste mensen genoeg geld (salaris/stufi net binnen), dat lijkt me op zich een erg goed argument voor die datum
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Whoeizal vast niet lang zo zijn maarja
afzuigkap ook ff op Rdam stemmen
Wat is er mis met Rotterdamquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
Gewoon Utrecht. Daar kan iedereen komen, het station is slaapbaar, en er zijn zat alternatieven voor de Stairway, mocht dat gaan vervelen. Amsterdam als alternatief, maar Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |