Ik zie wel johquote:Op maandag 12 februari 2007 16:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik geloof er geen flikker vanNu al grootse praatjes, en dan kom je niet eens opdagen, hoe zwak
Zijn maar weinig mensen die dat weten denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook gewoon op 25 mei gestemd. Alsof ik nu al weet of ik dan iets te doen heb en of die datum me goed uitkomt.
Heb jij een van je biertjes zelf moeten betalen danquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef remlof het volgende:
25 mei hebben de meeste mensen genoeg geld (salaris/stufi net binnen), dat lijkt me op zich een erg goed argument voor die datum
Agreed!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook gewoon op 25 mei gestemd. Alsof ik nu al weet of ik dan iets te doen heb en of die datum me goed uitkomt.
He wat jammer, want dan ben ik jarigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
nee juli en augustus is niet handig ivm met vakanties
Doe maar cola danquote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zie wel joh
Maar insha allah zal ik er aanwezig zijn dan trakteer ik je op een malt biertje
Ik ben 8 Juni jarigquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
He wat jammer, want dan ben ik jarigdoei rondje
Mwah lijkt me sowieso niet verstandig om te meeten op Hemelvaartsdag.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Btw als we het maar niet op hemelvaarts dag gaan doen17-05 want dan is mijn OV niet geldig
![]()
ja ivm met opgebaardequote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah lijkt me sowieso niet verstandig om te meeten op Hemelvaartsdag.
kan je bij entree meteen naar legitimatie vragen hoe oud mensen zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef SiemeN het volgende:
We kunnen wel entree gaan vragen.
Wat die sneeuwhond zegt.quote:
Ik moest aan sebasser denken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
kan je bij entree meteen naar legitimatie vragen hoe oud mensen zijn![]()
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
ok, 25 mei dus... maar waar?
Daar sluit ik me dus bij aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef Stofje het volgende:
Alweer een meet?. Nah, ik sla deze zeker over, beetje te kort achter elkaar.
quote:
Rotterdam of Den haagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
ok, 25 mei dus... maar waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |