Sterker nog, zonder respect voor het 2nd amendment geef ik een presidentskandidaat weinig kans. De NRA is een machtige lobby.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er dan geen enkele kandidaat met een beetje respect voor het 2nd amendment?
Daarom vind ik het zo opvallend. Alle democraten zijn zeer anti-gun, maar Giuliani ook, alhoewel hij genuanceerder is nu hij president wil worden. Romney is ook een beetje flip-flop wat dit betreft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder respect voor het 2nd amendment geef ik een presidentskandidaat weinig kans. De NRA is een machtige lobby.
ook nog integer...quote:
Newt is idd een van de weinige conservatieve Republikeinen. Een - te - groot deel bestaat uit pseudo-Republikeinen. Een soort van Dijkstal-VVDers.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ook nog integer...
zeker een conservatieve Republikein?
mischien heb je al wel door dat ik niet zo'n fan ben van Newtquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Newt is idd een van de weinige conservatieve Republikeinen. Een - te - groot deel bestaat uit pseudo-Republikeinen. Een soort van Dijkstal-VVDers.
![]()
En ja, ik ben een conservatieve Republikein, alhoewel ik voor het homo-huwelijk, voor abortus en voor euthenasie ben.
Ohohoh, als dat maar goed gaat...quote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef popolon het volgende:
Romney camp catches flak for Hitler ad
The co-chair of presidential candidate Mitt Romney's finance committee contributed to a group that used the money for a newspaper ad comparing Michigan Gov. Jennifer Granholm to Adolf Hitler.
The ad included a swastika and photo of Granholm, who defeated Republican businessman Dick DeVos in November.
Way to go Mitt.
Ach LB, 't geeft meer aan wat voor fratsen die ultra conservo's uithalen..quote:
Ik snap dat wantrouwen tegen FOX niet helemaal. Dat wordt hier neergezet als het netwerk van Goebels himself. Vind ik prima, maar ben dan niet zo naief om te denken dat CBS, NBC, HBO, PBS beter zijn. Heb je wel eens naar PBS gekeken? Wel eens een discussie op HBO gevolgd?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vraag ik me wel af op welke zenders Clinton en co. hun politieke ambities meer kleur willen geven. Het (extreem-)rechtse TV-kanaal FOX heeft er ieder geval geen oren en ogen naar.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef Lyrebird het volgende:
Mark Foley was toch een Democraat? Hoe kun je nou tegelijkertijd homo en Republikein zijn?
Twee woorden: Bill O'Reilly.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap dat wantrouwen tegen FOX niet helemaal.
Zo zie je maar weer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef Lyrebird het volgende:
Mark Foley was toch een Democraat? Hoe kun je nou tegelijkertijd homo en Republikein zijn?
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap dat wantrouwen tegen FOX niet helemaal. Dat wordt hier neergezet als het netwerk van Goebels himself. Vind ik prima, maar ben dan niet zo naief om te denken dat CBS, NBC, HBO, PBS beter zijn. Heb je wel eens naar PBS gekeken? Wel eens een discussie op HBO gevolgd?
En ook nog eens geliefd in Afrika!quote:
quote:Libyan Leader Mu'ammar Al-Qadhafi: The Arab Nation's Time Is Up; I Love the Black American Secretary of State of African Origin Leezza Very Much
Following are excerpts from an interview with Libyan Leader Mu'ammar Al-Qadhafi, which aired on Al-Jazeera TV on March 27, 2007:
Mu'ammar Al-Qadhafi: The Arab leaders should not exhaust themselves by holding a summit. They should sit at home, because everything is determined from outside. I support my dear black African woman. I admire and am very proud of the way she leans back and fives orders to the Arab leaders. She beckons to the Arab foreign ministers, and they come to her, either in groups or individually.
Interviewer: You are referring to the American secretary of state, right?
Mu'ammar Al-Qadhafi: Yes. Leezza... I love her very much, I admire her, and I'm proud of her, because she's a black woman of African origin. I congratulate her on reaching this global status. When she beckons to the heads of the Arab security agencies, they come running. She's the secretary of state, yet she heads the Arab security agencies. She brings the resolutions and the agenda to the summit. So why bother? Why do they all go there? Everything is determined in advance in Washington anyway.
[ Bron ]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap dat wantrouwen tegen FOX niet helemaal.
Nee. O'Reilly is entertainment. Zijn politieke opinie's zijn in mijn ogen niet veel waard - alhoewel ik het toch redelijk vaak met 'm eens ben, maar dan meestal om andere redenen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef Monidique het volgende:
[..]! Maar ja, jij vindt Bill O' Reilly dan ook een zinnige vent, niet waar?
Je vergeet dat de belangrijkste kandidaat, Mitt Romney, een Mormoon is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:33 schreef retteketet het volgende:
Het valt me op dat alle kandidaten christenenen zijn. Barak Obama heeft zich bekeerd tot het christendom; Clinton en Bush zijn van huis uit christelijk. Alle drie profileren ze zich als praktiserende christenen, en volgens mij geldt dat ook voor de overige kandidaten.
Heeft dat een reden? Is het ze enkel te doen om het paaien van de fundamentalistisch-christelijke en neo-conservatieve kiezer, of is het een niet-christen niet toegestaan om president van de VS te worden?
Genverbrander.quote:
Een mormoon is ook een christen, zij het van een andere zijtak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je vergeet dat de belangrijkste kandidaat, Mitt Romney, een Mormoon is.
Idd. Een nogal extreme zijtak. Romney is een soort van Marianne Thieme, maar dan anders.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef freako het volgende:
[..]
Een mormoon is ook een christen, zij het van een andere zijtak.
Nee, ik denk niet dat het 'm kansloos maakt. Ik woonde in Massachusetts toen hij de verkiezingen voor het gouverneurschap won. Massachusetts is een van de meest liberale staten waar men eigenlijk zeer weinig met religie heeft en toch wist hij daar te winnen.quote:Zou het mormoons-zijn van Romney hem kansloos maken voor het presidentschap?
ja, wij nuchtere Europeanen zien FOX als entertainment. Een groot deel van het Amerikaanse kiezerspubliek ziet FOX als een serieuze nieuws- en opiniezender. En laten zich dus zwaar beïnvloeden door de Republikeinse propaganda die er doorlopend wordt uitgebraakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja ik kijk ook vaak FOX puur voor entertainment. O Reilly geeft elke uitzending af op de "left" of de "far-left". Bijna elk programma van FOX gaat het over de democraten en belasting verhoging. "The democrats are worse than Hugo Chavez."
Het is echt puur entertainment dat FOX.
Ik ben echt benieuwd hoe ze straks over de Amerikaanse verkiezingen gaan berichten. Ik zit in ieder geval aan de buis gekluisterd.
Hij had het nog veel erger kunnen treffen. Stel je voor dat hij atheist was geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd. Een nogal extreme zijtak. Romney is een soort van Marianne Thieme, maar dan anders.
[..]
Nee, ik denk niet dat het 'm kansloos maakt. Ik woonde in Massachusetts toen hij de verkiezingen voor het gouverneurschap won. Massachusetts is een van de meest liberale staten waar men eigenlijk zeer weinig met religie heeft en toch wist hij daar te winnen.
Het Mormoon zijn werkt wel in z'n nadeel. Als hij een normale Christen was geweest, dan had hij IMHO nu ver in de peilingen voorgelegen.
Ja, de meerderheid van de FOX kijkers wist niet dat er geen massa vernietigingswapens waren gevonden in Irak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef mazeind het volgende:
[..]
ja, wij nuchtere Europeanen zien FOX als entertainment. Een groot deel van het Amerikaanse kiezerspubliek ziet FOX als een serieuze nieuws- en opiniezender. En laten zich dus zwaar beïnvloeden door de Republikeinse propaganda die er doorlopend wordt uitgebraakt.
CNN, die kwamen ook met die schijnheilige 'typfout' van Osama ipv Obama.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vraag ik me wel af op welke zenders Clinton en co. hun politieke ambities meer kleur willen geven. Het (extreem-)rechtse TV-kanaal FOX heeft er ieder geval geen oren en ogen naar.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:50 schreef Mr.Adams het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat Al Gore besluit om zichzelf als presidentskandidaat verkiesbaar te stellen.
http://blogs.usatoday.com/onpolitics/2007/04/bill_clinton_hi.htmlquote:Two of the newsier things CNN says former president Bill Clinton tells Larry King tonight at 9 p.m. ET, during their prerecorded interview:
• The Democrats running for president "are gifted people and they deserve to be seriously listened to," and "you have got the prospect that vice president Gore might run."
QED.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://blogs.usatoday.com/onpolitics/2007/04/bill_clinton_hi.html
Gore zou een goede president zijn (geweest). Hij heeft tenminste verstand en een realistische kijk op de wereld. Wordt niet gedreven door kinderachtige motivaties de tegenstribbelende wereld te onderwerpen. Alleen, wat wel zo is, hij zou toch de klimaatpresident worden. Je hoort de rechtse huilies al en-hij-vliegt-en-hij-doet-niets-tegen-waar-hij-zo-mee-bezig-was-hypcriet-huil-huil-preken.
Gore heeft zelf met Clinton ook zeer weinig voor het milieu gedaan destijds.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Mr.Adams het volgende:
Tegenwoordig wordt het als een zwakte gezien wanneer je je ergens sterk voor inzet... Wat de meeste mensen echter schijnen te vergeten is dat Gore al veel langer bezig is met het thema klimaatverandering. Frappant detail hierbij is dat beide regeringen Bush (papa en G.W.) de grootste tegenwerkers van zijn plannen waren/zijn...
Ze wilden het Kyoto-protocol ondertekenen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gore heeft zelf met Clinton ook zeer weinig voor het milieu gedaan destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |