Godver, en ik maar wachten op en moie TFOPquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
fipoooooooo
Dat heb ik de laatste maanden, sinds ik weer single ben ook redelijk vaak, vooral op de A348 tussen Velp en Dieren, daar is 's avonds toch nooit controle.. Maar ik moet het echt weer af gaan leren vrees ik..quote:ik had vanmiddag na 't tanken ook zo iets.. reed 140 op de a58.. en toen dacht ik.. ach fuck it, trappen met dat hok.. en bij 190 kreeg ik m'n verstand weer terug
Allemachtigteringjantje, als ik eens een waardeloze PTA SC OP maak, wordt het hele topic gesloten ! ! ! !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en je hort boos te worden omdat het een KUT OP is, geen auto, en de TT is geen logisch bij die auto passend nummer
Nee, t word pas leuk als TF boos is, die is schattig als ie zich kwaad maakt namelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Allemachtigteringjantje, als ik eens een waardeloze PTA SC OP maak, wordt het hele topic gesloten ! ! ! !![]()
![]()
![]()
Zoiets ?![]()
Waar ging het over ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jou in R&P herinneren
Ah, je hebt mij nog nooit boos meegemaakt merk ik welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, t word pas leuk als TF boos is, die is schattig als ie zich kwaad maakt namelijk.
Ik heb net een setje trabant wieltjes van een modelautotje in de prullebak gegooid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ah, je hebt mij nog nooit boos meegemaakt merk ik wel
Ik heb net mn Visa in de sloot geduwd, was zat van die gare kutbak. Morgen krijg ik mn CRX.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb net een setje trabant wieltjes van een modelautotje in de prullebak gegooid.
Ik ga een petje voor je kopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net mn Visa in de sloot geduwd, was zat van die gare kutbak. Morgen krijg ik mn CRX.
Ik heb al een petje, van de Visa clubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga een petje voor je kopen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al een petje, van de Visa club
Ik stal m liever. Ik zoek een stalling, en dan wil ik m over een paar maanden gaan stallen en schorsen, en dan in een betrouwbaardere auto gaan rijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar zonder dollen.. Waarom duw je dat ding niet echt in de sloot en koop je een auto waarmee je
daadwerkelijk fatsoenlijk kan rondrijden? Er zijn heus nog wel andere auto's met karakter te koop hoor..
Gelukkig, ik werd al helemaal kierewiet van dat kutproject.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb net een setje trabant wieltjes van een modelautotje in de prullebak gegooid.
Mooi, hoef ik de koppeling ook niet te bestellen en te helpen met het monteren er van. En met een CRX kan je volgens de geruchten nog harder over rotonde's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net mn Visa in de sloot geduwd, was zat van die gare kutbak. Morgen krijg ik mn CRX.
En die hebben vast een prima koppelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar zonder dollen.. Waarom duw je dat ding niet echt in de sloot en koop je een auto waarmee je
daadwerkelijk fatsoenlijk kan rondrijden? Er zijn heus nog wel andere auto's met karakter te koop hoor..
Nog betere optiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stal m liever. Ik zoek een stalling, en dan wil ik m over een paar maanden gaan stallen en schorsen, en dan in een betrouwbaardere auto gaan rijden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nog betere optieWordt het wel weer een Citroën?
Weet niet, ben niet merkjesgeil, maar Citroën heeft wel vel gave baken gebouwd die ok nog eens betaalbaar zijn. Maar een van de eerste Dacia Logans lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nog betere optieWordt het wel weer een Citroën?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodat de Visa compleet in nieuwstaat gebracht kan worden!
Neej. Het is dan ook een Jag. Wel kun je standaard met flippertjes achter het stuur schakelen, en dat werkt erg goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gave bakKun je dat kreng ook met handbak kopen?
![]()
Die eerste Dacia's zou ik lekker laten staan. Ik zie jou trouwens wel in een XM rondtoerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet niet, ben niet merkjesgeil, maar Citroën heeft wel vel gave baken gebouwd die ok nog eens betaalbaar zijn. Maar een van de eerste Dacia Logans lijkt me ook wel wat
1 keer een negatieve ervaring en ...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
XM zijn niet fijn, zeker die vering niet, als je pech hebt is de schuif verrot en glijdt ie vanzelf in de verkeerde stand,..
In dat geval neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kraak de XM niet meteen af, beetje verkeerd geformuleerd denk ik, my bad.
Het is iig net mijn soort auto, ik wil voelen wanneer ik door hobbels of over een drempel rij.
Ik wou het ook al zeggen. Heb zelf nooit de gelegenheid gehad om in een XM te rijden,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
1 keer een negatieve ervaring en ...
Daarbij: als iets erg oud ie en vaak gebruikt, mag het ook stuk gaan. En als het dan stuk gaat repareer je het.
Altijd handen aan het stuur, wel zelf schakelen maar niet lopen kutten met een koppeling en 560 Nm..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:23 schreef 2cv het volgende:
Ik probeer hier even mijn vooroordelen over moderne troep weg te zetten en me zo neutraal mogelijk op te stellen zonder te melden dat het oude spul 9 van de 10 keer goedkoper, simpeler en beter is ...
Wat is het voordeel van schakelen met flippers ? En dan bedoel ik in het dagelijks verkeer, niet op de racebaan.
Zinloos foefje dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Altijd handen aan het stuur, wel zelf schakelen maar niet lopen kutten met een koppeling en 560 Nm..
Als je schakelen zat bent laat je het ding gewoon met rust en heb je een relaxte automaat.
Verder erg makkelijk als je in de bergen rijdt.
Maar het evenaart nooit een handbak.
Van een drol kan je geen gouden kroontje maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe die corsa in de grote beurt gaat worden![]()
![]()
Ligt er aan. Het is een andere vorm van tiptronic, een automaat waar je zelf - indien je dat wilt - het verzet kan kiezen, wat weer een evolutie is van een automaat waarbij je een paar 'vaste' versnellingen had.quote:
Ik noem het leedvermaakquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
* Jofunu-kun heeft DGB al heel lang geleden opgegeven
Ok, een leuk foefje wat duur is en verder weinig zin heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Het is een andere vorm van tiptronic, een automaat waar je zelf - indien je dat wilt - het verzet kan kiezen, wat weer een evolutie is van een automaat waarbij je een paar 'vaste' versnellingen had.
Zinloos.. nee. Nuttig.. hangt er vanaf.
Maar goed, een mening is persoonlijk
kloptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nouja, iets wat dood is klopt eik niet meer he.
Je bent liefquote:
*aait*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent liefIk wilde depressief op bed gaan, maar nu heb je me toch weer een betje vrolijk gemaakt
Beauty is in the eye of the beholder..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
lelijk maar gaaf
Ach, hij heeft lekker veel ruimte.quote:
Tja, niet alles kan mooi zijn natuurlijkquote:
Abflug's S900 (860PK volgens het filmpje, maar volgens de site 900PK)quote:
Wat was dat ooit?quote:
Niemand die je gaat vragen waarom e vrouwen daar niet sporen, dus vrtel maar uit jezelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was dat ooit?![]()
trouwens, die vrouwen hier sporen nietnog nooit zoiets mee gemaakt
![]()
Oja voeding hè... Kun je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:10 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag computer laten fix0ren, morgen met 2cv spatorden voor zn eend halen
De Visa past ook bij je volgens mij. Maar wel fucking duur zeg dat monteren van die koppeling. Heb je geen "vriendjes" die dat kunnen doen voor je?quote:2cv heeft vandaag kopeling voor t Visaatje besteld, 105 euro. En als dat bedrijf hem er in gaat sleutelen, nog 300 euro extra. Als ik daar dan ook nog eens de set nieuwe deuren bij tel die er moet komen, is het gebakje officieel total lossMaar aangezien de maandelijkse lasten zo absurd laag zijn, is het voordeliger om in de Visa te blijven rijden dan om een 'nieuw' barrel van 500 euro te kopen. En het is gewoon een heel fijn wagentje die precies bij me past en die ik helemaal niet kwijt wil
Ja, dat moet ik zelf wel kunnen, heb de binnenkant bestudeerd. Maar ik laat het liever door een pro doen dan dat ik zelf wat aanmodder. Ik ken mezelf. Ik heb wel een paar euro er voor over om mezelf een heleboel stress te besparen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja voeding hè... Kun je dat zelf niet?
[..]
De Visa past ook bij je volgens mij. Maar wel fucking duur zeg dat monteren van die koppeling. Heb je geen "vriendjes" die dat kunnen doen voor je?
En waarom trouwens nieuwe deuren...?
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
UVT zit echt totaal onder de drugsgebruikers
Euj, ik zit daar ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
UVT zit echt totaal onder de drugsgebruikers
Mja, het is een klusje van 5 minuten, dus heel duur zal het niet worden idd. Verstandig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik zelf wel kunnen, heb de binnenkant bestudeerd. Maar ik laat het liever door een pro doen dan dat ik zelf wat aanmodder. Ik ken mezelf. Ik heb wel een paar euro er voor over om mezelf een heleboel stress te besparen.
quote:Ja, ik heb vriendjes die dat kunnen. 2cv zelf natuurlijk, die heeft de koppeling van zn end ook al eens 'gedaan', en er komt een endenkoppeling in, en een andere vriend, die monteur is bij een VO+lvO+ garage. Gaan we met zn drietjes doen, maar het zal er in de praktijk wel op neer komen dat ze zeggen " hier is een vieze zwarte doek, ga je daar maar ee insmeren terwijl je in een hoekje staat, lijkt het net of je wat gedaan hebt" aangezien min technische kennis uiteraard in het niet valt bij die van die twee.
Sjiekquote:En nieuwe deuren omdat de huidige er bijna uit vallen
Hoe is het eigenlijk bij Lasaulec nu? En wat doe je nu precies?quote:En als ik straks weer klaar ben bij Lasaulec, wil ik weer mobiel zijn, om OF naar het werk te kunnen OF mn vrije dagen nuttig te besteden. Moet ig nog even naar DUitsland in April bijvoorbeeld.
Klik een willekeurig topic aan en je hebt bingoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Railz Miniworld @ Weena, Rotterdam
2 reacties van mensen die daar graag drugs willen gebruiken
Dat is niet fucking duur. Dat is een normale prijs. Die hele motor moet er namelijk uit en om de motor er uit te klauwen moet het voorfront er af + nog wat stangen uit de motorruimte. Overigens, Duckservice is bijzonder laag in z'n uurloon en behalve de koppeling zet hij er (geloof ik) ook nieuwe uitlaatklemmen op (die dingen zijn altijd rot).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja voeding hè... Kun je dat zelf niet?
[..]
De Visa past ook bij je volgens mij. Maar wel fucking duur zeg dat monteren van die koppeling. Heb je geen "vriendjes" die dat kunnen doen voor je?
En waarom trouwens nieuwe deuren...?
Ik moet zeggen dat je eigenlijk best een goed punt hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:10 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag computer laten fix0ren, morgen met 2cv spatorden voor zn eend halen
2cv heeft vandaag kopeling voor t Visaatje besteld, 105 euro. En als dat bedrijf hem er in gaat sleutelen, nog 300 euro extra. Als ik daar dan ook nog eens de set nieuwe deuren bij tel die er moet komen, is het gebakje officieel total lossMaar aangezien de maandelijkse lasten zo absurd laag zijn, is het voordeliger om in de Visa te blijven rijden dan om een 'nieuw' barrel van 500 euro te kopen. En het is gewoon een heel fijn wagentje die precies bij me past en die ik helemaal niet kwijt wil
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Fugie het volgende:
hoi
gister weer eens naar chuckie geweest, was wel vet
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee chuckie als in die neger die plaatjes draait
Cupraquote:
Hey, daar is meer aangepast dan alleen het uiterlijk hoor..quote:
Korrel zout en zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, maar een feit is, je gaat niet zomaar "alleen" de motor swappen, dat gaat bij geen enkele swap goed.
Hey ja, lekker voor bij de rosbief...quote:
Whehe, laatste keer dat ik dat ook had, kreeg ik een banquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey ja, lekker voor bij de rosbief...
nvm ben een beetje "flauw"
En op dreef
zeg, doe dat eens netjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
*hatchoe*
*snottert alle richtingen op*quote:
Ist niet goedkoper om zelf aluminium platen te vormen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:08 schreef 2cv het volgende:
Morgen spatborden voor m'nEendje
halen.
Kost wel even 450 pleuro![]()
ok, laat maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*snottert alle richtingen op*
Zoiets? Samen delen? Dat was toch je insteek?
Dan moet je dat wel kunnen en aluminium kunnen lassen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ist niet goedkoper om zelf aluminium platen te vormen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:07 schreef M5 het volgende:
[..]
'k bedoelde niet hoelang je hier bent.
't was maar een idee, enfin, nu ga je op naar kunstof, das toch ook vrij irritant om te monteren, alles moet je dan met bouten en moeren gaan doen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel kunnen en aluminium kunnen lassen.
Overigens is een Eend van staal, niet van aluminium. Echter, de spatborden die ik ga halen zijn van kunststof (niet orgineel).
't feit dat nog niet eens de helft van de verwachte levensduur hebt. dus gewoon nog een broekie, net als de rest hier.quote:
Ja, klopt helemaal, net zoals dat de orginele spatborden vast zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't was maar een idee, enfin, nu ga je op naar kunstof, das toch ook vrij irritant om te monteren, alles moet je dan met bouten en moeren gaan doen?
Vergeet niet dat Joego's minder oud worden dan de gemiddelde Nederlander..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef M5 het volgende:
[..]
't feit dat nog niet eens de helft van de verwachte levensduur hebt. dus gewoon nog een broekie, net als de rest hier.
Levensbehoefte én statussymbool nr.1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Dat is ook niet zo gek met al die idioten die pistolen bezitten![]()
Dus met en pistool op zak ben je daar helemaal de shit?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Levensbehoefte én statussymbool nr.1
gouden deagle bezet met diamanten is de shizzlequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus met en pistool op zak ben je daar helemaal de shit?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
gouden deagle bezet met diamanten is de shizzle
Nee, maar men is over het algemeen wel gek van wapens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus met en pistool op zak ben je daar helemaal de shit?
Werd een klusje van 2 minuten, 20 euro voor een nieuwe voeding en klaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is een klusje van 5 minuten, dus heel duur zal het niet worden idd. Verstandig.
[..]
![]()
Dat doe ik ook altijd met m'n broertje ja, rot maar op, ik doe het wel alleen
.
[..]
SjiekAlleen scharnieren is niet voldoende?
[..]
Hoe is het eigenlijk bij Lasaulec nu? En wat doe je nu precies?
Met mn huidige budget zal een andere auto ook weer een van hoogstens 500 euro worden, en auto's in die prijsklasse zijn gewoon in 99% van de gevallen gaar. Dan maar mn huidige auto op de weg houden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je eigenlijk best een goed punt hebt.
Oké, je bent nu wel wat kwijt aan reparaties, maar als je zeker weet dat het
daarna 100% ok is, weet je tenminste dat je er een goede wagen aan overhoud.
Echter, als na de reparaties alle overige onderdelen er van narigheid afvallen, ben je zuur![]()
En een paar dagen van je leven, aangezien ik mee ga om ze op te halen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:08 schreef 2cv het volgende:
Morgen spatborden voor m'nEendje
halen.
Kost wel even 450 pleuro![]()
Golf II diesel, of anders wat 2CV in zijn sig noemt.. Een BXquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met mn huidige budget zal een andere auto ook weer een van hoogstens 500 euro worden, en auto's in die prijsklasse zijn gewoon in 99% van de gevallen gaar. Dan maar mn huidige auto op de weg houden.
Voordeel van de Golf II diesel is dat ze al bijna als oldtimer (vanaf 1983) te koop zijn, en danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Golf II en BX zijn inderdaad leuke bakjesmaar beide erg vaak gaar. ik wacht liever een half jaar met een volgende auto te kopen, dan heb ik wat meer geld om handen
Oldtimerverzekering mag je maximaal 7000 km mee rijden op jaarbasis, wel iets om rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voordeel van de Golf II diesel is dat ze al bijna als oldtimer (vanaf 1983) te koop zijn, en dan
rijdt je pas écht zuinig. Geen wegenbelasting en maar een paar euro per jaar aan verzekering.
Onderdelen van een golf II kosten geen drol en zijn ook op elke willekeurige sloop te vinden.
Ik zit er zelf ook aan te denken om een golfje (I of II) voor "erbij" te kopen,
moet alleen nog een goede (lees:goedkope) stalling (in de buurt) vinden.![]()
* naar km-teller kabel kijkt..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oldtimerverzekering mag je maximaal 7000 km mee rijden op jaarbasis, wel iets om rekening mee te houden
Die velgjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* naar km-teller kabel kijkt..![]()
Maar hoeft nieteens, wil er puur 1 voor de fun. Ik denk echter niet dat ik een diesel neem
Golfje 2 op benzine kopen, en dan in Sarajevo (VW fabriek) laten fixen tot zoiets:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1149006773915920560![]()
Maar dan gewoon 4 cilinders, geen vr6. Een 1.8T ofzo.
Dat zijn de leuke projectjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* naar km-teller kabel kijkt..![]()
Maar hoeft nieteens, wil er puur 1 voor de fun. Ik denk echter niet dat ik een diesel neem
Golfje 2 op benzine kopen, en dan in Sarajevo (VW fabriek) laten fixen tot zoiets:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1149006773915920560![]()
Maar dan gewoon 4 cilinders, geen vr6. Een 1.8T ofzo.
Van mijn leven ? Van jouw leven ! In je Visa rijd ik rustig, die nare kut-berlingo rag ik af.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een paar dagen van je leven, aangezien ik mee ga om ze op te halen.
Ga je mond spoelen ! ! !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Golf II en BX zijn inderdaad leuke bakjesmaar beide erg vaak gaar. ik wacht liever een half jaar met een volgende auto te kopen, dan heb ik wat meer geld om handen
een prog waarmee je spelletjes uit de oude doos kunt spelenquote:
sorry mijn floppys van DOS 6.22 zijn verrotquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
een prog waarmee je spelletjes uit de oude doos kunt spelennet testdrive 2 uitgespeeld
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef LaCie het volgende:
[..]
sorry mijn floppys van DOS 6.22 zijn verrot![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gelest in een Golf V, en die was heelrijk. Staat in de top 3 van lekkerste auto's waar ik in heb gereden! (samen met mn eigen Visa en Lipje zn 156)
Mja, het zegt inderdaad meer over de FOrd Focus en Mazda 3quote:
Ja, vergeleken met dat is alles lekker volgesn mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef 2cv het volgende:
Heel rap m'n Eend afbouwen en jou eens achter het stuur plaats laten nemen dus. Dan weet je pas wat lekker rijden is.
oh ik dacht dat je alleen nog in die 3 autos had gereden, vond het wel een leuke danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het zegt inderdaad meer over de FOrd Focus en Mazda 3de enige andere twe autos waar ik ooit in heb gereden
Nee, als mn rij instructrice verkouden was moest ik in een Mazda 3 (quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:29 schreef LaCie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je alleen nog in die 3 autos had gereden, vond het wel een leuke dan![]()
M'n kartmaat heeft trouwens een focus ST gekocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef M5 het volgende:
Gaan we hier de rijeigenschappen van de ford focus afkraken??
en de techniekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef M5 het volgende:
Gaan we hier de rijeigenschappen van de ford focus afkraken??
hij wou een kart met afdak?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n kartmaat heeft trouwens een focus ST gekocht.
Puike bak wel![]()
Die ST met die 2.5 Turbo van Volvo, of de oude met de 170 pk 2.0 16V?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Puike bak wel![]()
2.5 turbo van Ovlovquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Die ST met die 2.5 Turbo van Volvo, of de oude met de 170 pk 2.0 16V?
na 200K km gelopen te hebben vanaf '85, is het geen straf als een lager afzwaaitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Zullen we het eens over de dynamo van je slet hebben?
Motoren van Mazda, PSA en Volvo.. welke verouderde techniek bedoelde je nu?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef vlad het volgende:
[..]
na 200K km gelopen te hebben vanaf '85, is het geen straf als een lager afzwaait![]()
maar om verouderde techniek toe te passen in nieuwe modellen gaat te ver![]()
een van de best zoniet de best rijdende fwd op momentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Puike bak wel![]()
Ja als je dan toch FWD koopt zou dat hem wel worden jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een van de best zoniet de best rijdende fwd op moment![]()
...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met dat is alles lekker volgesn mij
Nee, heeft hem pas 2 weken ofzo...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is m'n favo cross auto op m'n werk. ESP uit, en trappen
Al in mee gereden?
Moet je wel eens een keer doen.. Dat geluidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, heeft hem pas 2 weken ofzo...
Hij heeft hem nieuw gekocht? mja. als je het een beetje leuk aankleed kom je daar wel op ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Maar voor dat geld voor een nieuwe ST zou ik wel een leuk 2e handsje ergens kopen.
37000 euro ofzo?
klein verschilletje in soort auto maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zou liever 2e hands E46 M3 hebben eigenlijk![]()
Als ik bijna 40k moest neerleggen dan hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
klein verschilletje in soort auto maar![]()
Deze kleur zou ik voor gaan:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze kleur vind ik wel gaaf![]()
Als ik rijk zou zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:01 schreef M5 het volgende:
voor 40k 2e hands is dat wel een van de toppers die je kunt krijgen ja.
blok =quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als je dan toch FWD koopt zou dat hem wel worden ja![]()
Hij boeit me vooral door het blok![]()
Je had ook in de Audi kunnen rijdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gelest in een Golf V, en die was heelrijk. Staat in de top 3 van lekkerste auto's waar ik in heb gereden! (samen met mn eigen Visa en Lipje zn 156)
gister nog het topgear filmpje gezien van de vectra opc, echt te kk triest hoeveel onderstuur dat ding heeftquote:
weet ik, maar toen vertrouwde ik mezelf niet, was echt überbrak, dan moet je dat niet met een vreemde auto in een vreemde stad gaan rijden, zeker als het de auto van een ander isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Je had ook in de Audi kunnen rijden
wat is dat nou voor onzin, je kan toch remmen en gasgevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik, maar toen vertrouwde ik mezelf niet, was echt überbrak, dan moet je dat niet met een vreemde auto in een vreemde stad gaan rijden, zeker als het de auto van een ander is
dat jij het wel zou doen zegt idd een heleboel over hoe onverstandig het isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat is dat nou voor onzin, je kan toch remmen en gasgeven
in een auto met 5x het vermogen wat je gewend bentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat is dat nou voor onzin, je kan toch remmen en gasgeven
Jaartje geleden stond zo'n exemplaar met stuur aan de rechterkant op de plaatselijke sloopquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat jij het wel zou doen zegt idd een heleboel over hoe onverstandig het is
voor paal
[afbeelding]
Merk en type: MG ZR
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 9 februari 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Boot Holland
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
zo opent een Fries een blisterverpakking![]()
[afbeelding]
weer geen exensex gehad?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zien dat Sandra thuis was, hara bezem staat voor de deur!
Waarom ? Alles wat zinnig is, is al gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Die ACAdiane ziet er op de spiegels na redelijk standaard uit hoor? Maar ik denk dat 2cv daar straks vast iets zinnigs over gaat zeggen.
Is een kit car op basis van een of andere volkswagen, welke weet ik alleen zo ff niet...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
op kenteken zoeken zegt ie zelfs Volkswagen Bonito
Wel een leuke bak, jammer van de brakke foto's
De pics zitten in je brievenbus (gmail)quote:
merk/type/bouwjaar/type motor ?quote:
is binnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
De pics zitten in je brievenbus (gmail)
Dat hok:quote:
alleen zal ie niet van de bouwmarkt zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef PNG het volgende:
Tis idd op basis van Keverchasis. Diane is standaard, dingen zijn stuk zeldzamer dan Eendjes tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:42 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat hok:
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?t=7481&highlight=
kHad de nieuwe motorsteun opgehaald bij hoofdbureau politie Rotterdam. Je maakt het mee.
Inderdaad, en het type mens dat bouwmarktmedewerker is, is vaak wel in voor dit soort geintjes. In ieder geval een toffe klusbus / beunbusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef PNG het volgende:
Voor tzelfde geld rijdt er een Formido met ding als promo. Valt zat op en der kan nog wat in ook.
Ik zeg toch ook niks ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:49 schreef PNG het volgende:
Nou niet meteen gaan katten, meerdere Eendjes chassis van vervangen, juist de latere de 86ers moeten gedaan worden. Auto's zijn leuk.
Eendjes ook, dit is ongeveer 8x zo zeldzaam als een eend, volgens Rai Data Centrum rijden er nog 5000 eendjes op kenteken, hier in 2005 nog maar 600 van.
Ieder zijn hobby toch ?
Audi R8quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
6 Stuks aan het testen op de Las Vegas Speedway, ze zijn nog niet uit als goed is.
wat voor werk doe je eigenlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef PNG het volgende:
Ik heb nog ooit voor Geneve toen die presentaties gemaakt van de 'Le Mans'. Moet je 100.000 euro boeteclausule tekenen dat je niet foto's bv hier neerzet.
Oorspronkelijk had dat ding meer Pk dan de Lambo, Lambo = Audi.
Markttechnisch is de 'Le Mans' erna neergezet onder de Murcielago als 'R8'. Beetje fake name vind ik.
De ZR is niet heel boeiend eigenlijk, de ZSquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor paal
[afbeelding]
Merk en type: MG ZR
[afbeelding]
Werk freelance, maak presentaties, en filmedit werk, vormgever en kan beetje programmeren, maakte bv voor Geneve de touchscreens van Audi. Bv vandaag was World Press Photo, wat daar draaide qua presentatie qua foto's had ik gemaakt. XLS sheet die afgespeelt werd in een Director ding. Normaal maken ze een video ervoor.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:06 schreef lipje het volgende:
@ Paladijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Velgen poetsen!! Wat ziet dit er armmoedig uit, de wielkast is te groot.
door iemand met een SE k800i?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef LaCie het volgende:
ik ben gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals ze in het gespot topic ieder kenteken bbij RDW chcekcen, check jij bij elke foto de exif waardenquote:
duidelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef PNG het volgende:
[..]
Werk freelance, maak presentaties, en filmedit werk, vormgever en kan beetje programmeren, maakte bv voor Geneve de touchscreens van Audi. Bv vandaag was World Press Photo, wat daar draaide qua presentatie qua foto's had ik gemaakt. XLS sheet die afgespeelt werd in een Director ding. Normaal maken ze een video ervoor.
Da's een klik met Operaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoals ze in het gespot topic ieder kenteken bbij RDW chcekcen, check jij bij elke foto de exif waarden
Ik meende aan de spiegel al te zien dat't een andere 155 was, wel scherpe foto's voor een telefooncamera trouwensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef LaCie het volgende:
ja idd zo'n sony ding en ik was onderweg naar huis smiddags en toen kwam ik een ander club lid tegen![]()
Zo ziet het er dan uit week voor persdag bv qua A-fair, per auto zit er ongeveer 30.000 euro in om hem net meer te laten glimmen dan in de showroom:quote:
een telefoon vergelijken met een fototoestel is hetzelfde als Ford kwaliteit noemenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
telefoons ziij ook NIET....
ach laat maar
SJEES.quote:
als het mooi weer is, neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Gumball 2007 ook door Nederland! - enig idee of het te doen is om daar te gaan 'spotten' op K-dag?
Is het de bedoeling dat meer dan de helft van je foto's niet werkt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
hier moet je zijn met koninginnedag!![]()
Vetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:24 schreef PNG het volgende:
Dit is trouwens van meneer M, he did it:
[afbeelding]
OMG!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Gumball 2007 ook door Nederland! - enig idee of het te doen is om daar te gaan 'spotten' op K-dag?
Buiten A'dam ook niet trouwens? Dat't centrum onbegaanbaar is weet ik... om die reden ook altijd met't OV naar A'dam geweest op koninginnedagquote:
bij mij werken ze allemaal hoor. in dat topic dan. de msn grousp foto's zo hier en daar zijn best wel dood somsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat meer dan de helft van je foto's niet werkt?
En gumball vind ik toch wat interesanter
Het is nogal om-en-om werkend... de dode plaatjes verwijzen naar http://serv01.clev14.com/error_page503.htmlquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij mij werken ze allemaal hoor. in dat topic dan. de msn grousp foto's zo hier en daar zijn best wel dood soms
klopt6, was al een maandje over naar alexmiedema.comquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is nogal om-en-om werkend... de dode plaatjes verwijzen naar http://serv01.clev14.com/error_page503.html
Volgens mij gebruikte je op dat moment al geen MSN meer voor hosting, of wel?
Exif dataquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoals ze in het gespot topic ieder kenteken bbij RDW chcekcen, check jij bij elke foto de exif waarden
Wat een raar modelquote:
No probs herequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt6, was al een maandje over naar alexmiedema.com
doet het bij de andere PTA SCertjes () wel goed?
Ik heb twee EOSjes staan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef PNG het volgende:
Leuke foto's Alexxx, zijn maar weinig mensen die repo's maken van trekkers.
Jij moet eens sparen voor een EOS. Zou echt wat voor je zijn.
PhotosJop cursus krijg je gratis van mij.
Ik sta undercover in je lijstquote:Op zondag 11 februari 2007 00:06 schreef Paladijn het volgende:
Heb ik je nou net weg/doodgeklikt opa?Ik klikte op toevoegen, maar je staat niet in mijn lijst...
bekijk de EXIF data eens, de 155 is gewoon een puike autoquote:
wagenparknummer 1244quote:Op zondag 11 februari 2007 00:14 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die ginaf lexxx?
En de hamvraag, gaat PNG nu photoshop tips geven?
Was niet geheel serieus bedoelt PNG, maar photoshoptips over hier geposte foto's zijn altijd welkomquote:Op zondag 11 februari 2007 00:17 schreef PNG het volgende:
Als je dat wil.
Je hebt sharpen, sharpen edges (vaak nuttig), ligt ook aan je cam, bv EOSen kunnen software matig vraag me niet waarom soms zonder extra korrel dat doen.
Anders kopieer je foto naar nieuwe laag, doe bv overlay, of soft light, ga dan naar high pass filter.
Zet daar iets.
En vervolgens ga in die laag de blending aangeven.
Sooooow, een nieuwe manier van SHARPENEN.
right-o, ik lette niet echt op het PTA nummertjequote:
Post hem maar. Verschillende layers en masken maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was niet geheel serieus bedoelt PNG, maar photoshoptips over hier geposte foto's zijn altijd welkomDie tip van het sharpenen via een kopie en overlays was ik elders ook tegengekomen en die werkt idd goed.
Mocht je in zijn voor een uitdaging qua photoshoppen, ik heb nog een mooie foto van de ring die lichtelijk verneukt wordt door een te lichte achtergrond (wolken boven me en in de verte een felle zon waardoor het te licht geworden is). Enig idee wat ik daar aan kan doen, afgezien van minitieus de vlakken selecteren en de achtergrond donkerder maken?
photoshop, file browser is het simpelste.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom ben ik vergeten hoe ik exifs moet checken? ik doe dat met mn eigen foto's altijd in bordermaker
Makkelijk (en snel) EXIF's bekijken in Firefox..quote:Op zondag 11 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom ben ik vergeten hoe ik exifs moet checken? ik doe dat met mn eigen foto's altijd in bordermaker
Zal'm even uploaden, is +-2mb, genomen vanaf de uitgang waarbij de hoogteverschillen mooi zichtbaar zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:32 schreef PNG het volgende:
[..]
Post hem maar. Verschillende layers en masken maar.
Post maar.
Thanksquote:Op zondag 11 februari 2007 00:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Makkelijk (en snel) EXIF's bekijken in Firefox..
http://ted.mielczarek.org/code/mozilla/fxif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |