Leuke collectiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Adsum het volgende:
Mijn collectie:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
De laatste 3 ben ik aan het opknappen op school.
Doe maar stoerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Adsum het volgende:
Mijn collectie:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Eén is toch wel genoeg?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Adsum het volgende:
Mijn collectie:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Mooie Agoriasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:53 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das toch een breitling of niet????quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Das toch een breitling of niet????![]()
![]()
GAAF!
Zeer stijlvol, jammer dat je ze niet meer draagt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Kheb er hier 2 van liggen, kdoe er alleen niet veel meer mee
[afbeelding]
Voor 200 euro zijn ze te koop
ik weet niet wat je stijl is maar D&G heeft leuke horloges voor ongeveer 150 euro.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Hijacking het volgende:
ik koop me binnenkort een horloge voor 100 - 150 +-
kun je daar eigenlijk wel wat leuks voor kopen ?
quote:Ben op zoek dus misschien kom ik nog wat moois tegen, ik zoek in ieder geval zwarts met een leren band
zeker mooi dingetje alleen het bandje moet niet van leer zijn maar van staalquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker mooi dingetje alleen het bandje moet niet van leer zijn maar van staal
desallemines leuk ding
quote:Ben op zoek dus misschien kom ik nog wat moois tegen, ik zoek in ieder geval zwarts met een leren band
Jongen je lult uit je nek.. Dat horloge kost nieuw meer dan 100.000 dollar..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Kheb er hier 2 van liggen, kdoe er alleen niet veel meer mee
[afbeelding]
Voor 200 euro zijn ze te koop
700.000 euro zelfsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Jongen je lult uit je nek.. Dat horloge kost nieuw meer dan 100.000 dollar..![]()
die is mooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef Boeman het volgende:
Die van mij ziet er zo uit:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geen horloge, kijk altijd op mn telefoon hoe laat het is
Ik dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Noisemaker het volgende:
[afbeelding]
Link.Ik vind het een Heel mooi ding, Dat ijzer lijkt daar mat maar is dus ook glans.![]()
Heb je een horloge? Zo ja, welke?quote:
Het is maar wat je er voor over hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef oor het volgende:
Noisemaker, een esprit horloge? met die flappen op die foto in je fotoboek kan je wel wat beters kopen
Lees me post er boven?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Heb je een horloge? Zo ja, welke?![]()
brommert uit je fobo is wel heel mooi, ik had ook een Senda![]()
Is goed zal ik makenquote:
dat meen je nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Heel handig en goedkoop. Gaat om de tijd he.
Oldskoolquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:01 schreef satecl het volgende:
klokken zijn zo 1998....
Nee ik draag er geen een, alleen maar irritant en ik heb een mobiel..
Oke best leuk, maar waarom zijn die dingen zo godvergeten duur?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Balle kwaliteit maarja.
Officieel is het bandje van de uboat bruin.
ik zocht naar uboat prijzen:quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:58 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Oke best leuk, maar waarom zijn die dingen zo godvergeten duur?
Wowquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef oor het volgende:
[..]
ik zocht naar uboat prijzen:
http://www.u-boatwatch.nl/dut/products/by-category/14/
ze dalen wel erg snel in waarde.
De classico nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef oor het volgende:
[..]
ik zocht naar uboat prijzen:
http://www.u-boatwatch.nl/dut/products/by-category/14/
ze dalen wel erg snel in waarde.
LOLLERR OMFFG !!11!! Hij staat met geld op de feateauuquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Het is maar wat je er voor over hebt.
Waarom geld uitgeven aan zon overdone klokje?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
echt niet, die armband heb ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:18 schreef Adsum het volgende:
Al deze rommel is van mij:
[afbeelding]
v.l.n.r. Omega, Longines, Stowa, Laco, Seiko en Chotovelli
Heel de tijd de zelfde collectie posten word je echt niet beter van hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:18 schreef Adsum het volgende:
Al deze rommel is van mij:
[afbeelding]
v.l.n.r. Omega, Longines, Stowa, Laco, Seiko en Chotovelli
ach beter een echte foto door jezelf gemaakt dan al die plaatjes van andere sites af halen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heel de tijd de zelfde collectie posten word je echt niet beter van hoor.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Das toch een breitling of niet????![]()
![]()
GAAF!
Ff snel foto gemaakt (zie tijd+datum) van mijn horloge;
[afbeelding]
Seiko kinetisch dingetje..
Kostte toendertijd (1,5 jaar geleden) 285 euro. Laatst zag ik em voor 225 liggen..
Compleet edelstaal (zowel mat als blinkend, alleen de foto is niet zo duidelijk)
Mooi ding man!quote:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef oor het volgende:
[..]
ach beter een echte foto door jezelf gemaakt dan al die plaatjes van andere sites af halen.
inderdaad .quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
A) IK heb een eigen gemaakte foto gepost. (voel me ook niet aangesproken ofzo.)
mgoed het is leuker als er echte foto's worden gepost.quote:B) Als andere een foto van internet willen posten wat veel sneller is. Doen ze dat toch lekker
[img] de links naar het plaatje[/img]quote:Op zondag 24 juni 2007 10:56 schreef TAvM het volgende:
hoe zet je in zo'n bericht, een plaatje?
dan moet ie online staan, maar kan ik hem niet gewoon uit me documenten halen?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[[url= de links naar het plaatje]afbeelding[/url]]
Jawel, maar dan moet je het plaatje eerst even hier online zetten. Dan krijg je een link naar je plaatje, die je hier dan weer kan plaatsen in dequote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef TAvM het volgende:
[..]
dan moet ie online staan, maar kan ik hem niet gewoon uit me documenten halen?
1 |
Dat is hem nu net. Hij is op dit moment bijna nergens te koop, zeker niet de automaat uitvoering.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef oor het volgende:
Marathon Military Field watch
mooi!
waar kan je die kopen?
Dude... een Sub met een stoffen bandquote:Op maandag 25 juni 2007 18:57 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dit was mijn oude collectie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu dit, en een DSLR Camera, maar dat is ook wel te zien aan de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat klein spul
Customized Swatch
[afbeelding]
Marathon Military Field watch, met tritium buisjes geeft dus altijd licht
[afbeelding]
En een Vostok Amphibian, zijn er 50 van gemaakt (dit type met deze wijzerplaat)
[afbeelding]
En nog een hoop Swatches, waarvan ik geen foto heb
Een echte kenner zie ik welquote:Op maandag 25 juni 2007 20:33 schreef The_Golf_Driv3r het volgende:
[..]
Dude... een Sub met een stoffen band... heiligschennis
![]()
It's just wrong i tell you... Wrong!!! Nee hoor ieder z'n meug, ik heb ook een Sub, een heul ordinairequote:
Ah, de 16613. Misschien een fotoquote:
Tnxquote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Jackal_Omega het volgende:
Diesel heeft een hele moderne
[afbeelding]
Tissot maakt wat klassieke zakhorloges, maar zijn best aan de prijs.
Kijk eens op Marktplaats voor een mooie 2de handse. Heb je een Omega zakhorloge voor iets meer dan 100 euro.
Wel oud, dus techniek is wat fragieler.
Die tweede is wel leuk. Die eerste vind ik niet daverend. En die van de poster boven je is inderdaad fokking lelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
Serieus, wat een teringlelijk kitschapparaat.
Deze bijvoorbeeld
Of deze nog mooiere
Ik zal dat zeker niet ontkennenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:13 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Ah, de 16613. Misschien een foto
Die is trouwens nog fouter als 10 X een 14060 op een Mil-strap/
Ik denk dat onze smaak niet verenigbaar isquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:23 schreef ibaneX het volgende:
oeps verkeerde link![]()
http://www.horlogedirect.nl/nl/p_23.html
maar ik had een nog mooiere gezien
http://www.2dehands.nl/nieuw-zakhorloge-huntercase-21816108.html?afdeling=sieraden&hor_soort=9&rubriek=sier_horloge
deze is ook tof!
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dzakhorloge%26meta%3D&url=http%3A//antiek-kunst.marktplaats.nl/antiek-horloges/100020955-zilveren-zakhorloge-remontior-omstreeks-1900-verkocht.html%3Fxref%3D1
(ik let op budget * ibaneX = arme studentje)
Mail ze ff naar tomkoerts@gmail.com, zet ik ze wel erop.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef The_Golf_Driv3r het volgende:
[..]
Ik zal dat zeker niet ontkennen! Maarja hij is wel erg gewild moet ik zeggen, en valt natuurlijk erg op. Mijn Sub heeft trouwens een vergrootglas op de datum en nog 2 'zinnen' onder 1000ft=300m nl. superlative chronometer en officially certified.
![]()
Nee ik heb geen verstand van rolex'en, heb deze kado gekregen... geen idee hoe je fotos naar fok upload btw!![]()
Zal ze asap sturen, waarschijnlijk ergens in 't weekend! Mijn dank is grootquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Mail ze ff naar tomkoerts@gmail.com, zet ik ze wel erop.
Je hebt een paar leuke klokjes!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef Jackal_Omega het volgende:
Niet gedacht dat de two-piece zulu nog binnen zou komen voor mijn vakantie.
Maar in 4 dagen van de US naar hier...toch netjes.
En wat is ie gaaf zeg. Tering.
Zo'n mil-strap is mooi, maar dit is 10 keer gaver. Kwaliteit is ook 10 keer beter.
Nadeel van een milstrap is dat er een hoop stof tussen de lugs komt en dat het niet goed is voor de achterkant van de kast. Krijg je van die strepen op de achterkant.
Deze Zulu heeft daar geen last van, is nog wel wat stroef tussen de lugs, maar dat is normaal in het begin.
Was wel ff kloten om hem tussen de lugs te krijgen. Gelukkig alles goed afgeplakt dus kon niks gebeuren.
Ff wat foto's gemaakt. In het echt is ie wat minder bruin, maar foto's lijken heel aardig.
En voor de wristshot heb ik halsbrekende toeren uit moeten halen om hem scherp te krijgen. Ik heb een vaste brandpuntsafstand dus kan niet uitzoomen om hem scherp te krijgen.
Deed echt zeer aan mn pols.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heb je daar ongeveer voor betaald? Ik ben ook nog op zoek naar een submariner.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef Jackal_Omega het volgende:
Niet gedacht dat de two-piece zulu nog binnen zou komen voor mijn vakantie.
Maar in 4 dagen van de US naar hier...toch netjes.
En wat is ie gaaf zeg. Tering.
Zo'n mil-strap is mooi, maar dit is 10 keer gaver. Kwaliteit is ook 10 keer beter.
Nadeel van een milstrap is dat er een hoop stof tussen de lugs komt en dat het niet goed is voor de achterkant van de kast. Krijg je van die strepen op de achterkant.
Deze Zulu heeft daar geen last van, is nog wel wat stroef tussen de lugs, maar dat is normaal in het begin.
Was wel ff kloten om hem tussen de lugs te krijgen. Gelukkig alles goed afgeplakt dus kon niks gebeuren.
Ff wat foto's gemaakt. In het echt is ie wat minder bruin, maar foto's lijken heel aardig.
En voor de wristshot heb ik halsbrekende toeren uit moeten halen om hem scherp te krijgen. Ik heb een vaste brandpuntsafstand dus kan niet uitzoomen om hem scherp te krijgen.
Deed echt zeer aan mn pols.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk niet dat mijn adres gegevens belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef Hijacking het volgende:
kinderfoto op de achtergrond Ivo?
Bandje neem ik aan, kostte 20 dollar incl verzenden via broadarrow.net. Ging erg snelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:24 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat heb je daar ongeveer voor betaald? Ik ben ook nog op zoek naar een submariner.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef unlimited het volgende:
wat ik me nou afvraag... ben ik nou de enigemet zulke smalle polsen waarbij ik vind dat zulke grote horloge's niet bij staan?
Het ligt eraan. Als je een blouse of trui aanhebt or what so ever valt het niet zo op en staat het wel stoer. Als je een shirt draait + je bent magertjes dan snap ik je punt. Feit is wel dat de grote horloges veel mooier zijn (wat mij betreft) dan die lelijke kleine analoge horloges.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef unlimited het volgende:
wat ik me nou afvraag... ben ik nou de enigemet zulke smalle polsen waarbij ik vind dat zulke grote horloge's niet bij staan?
Dat zijn zn eigen horloges hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja dan kun je natuurlijk beter patsen met andermans spullen![]()
Pauperquote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja dan kun je natuurlijk beter patsen met andermans spullen![]()
Nu staan er ook in een keer echt of fake achterquote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef vinnie81 het volgende:
Ook goed.. zodra ik mijn digitale cam terug krijg maak ik een fotootje..
quote:De Breitling Bentley 6.75 is echt heerlijk Mijn Chinese pauperklok met Breitling op de wijzerplaat geplakt is niet te licht of te zwaar.. precies goed..
Define "betere"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Adsum het volgende:
Leuk om te zien dat er nog meer tieners zijn met interesse in de betere horloges!
Oh, je bedoelt duurdere vanwegen het kapitalistische uitbuiten waar ze toch wel mee wegkomen omdat de consument zo dom is...quote:
het is geen grijpding hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:24 schreef jovink het volgende:
[..]
hoe vaak heb je daarvoor moeten grijpen
Oh, ok...dat dacht ik even vanwegen diequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:33 schreef Adsum het volgende:
Met betere doel ik absoluut niet per definitie op duurdere!
Ik bedoel gewoon horloges van gerenommeerde(re) merken, voorzien van een mechanisch uurwerk.
Een U-Boat van 2950 euro zal ik écht niet tussen het lijstje zetten, omdat dit gewoon troep is.
Een Tissot Le Locle van 330 euro echter wel, deze heeft een geweldige value for money, net zoals de modellen van Stowa.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Adsum het volgende:
Dat is omdat de Patek Philippe Sky Moon Tourbillon (nu meer dan een miljoen waard), gewoon een fenomenale klok is, oordeel zelf:
[afbeelding]
+ wat overige info.
Jij bent ook geen puber meer, kutquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Adsum het volgende:
Allemaal leuk en aardig Tom, maar je mag hier helemaal niet komen, dit is het PUBer gedeelte
quote:Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen.
Het eerste echte horloge die ik echt mooi vind in dit topic... kwijlquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:24 schreef Jackal_Omega het volgende:
Toch mn Sub ingeruild, kon aan sommige dingen toch niet wennen.
Vandaag deze bij Pijnenburg in Eindhoven opgehaald. Echt een topzaak waar ze nog weten wat service is
De foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De beschermfolie zit nog over het naamplaatje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de goodies, een Panerai Yacht pet en T-shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn toch meestal de pubers die zich niet normaal gedragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Jij bent ook geen puber meer, kut
En daarbij
[..]
Veel te veelquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Het eerste echte horloge die ik echt mooi vind in dit topic... kwijl![]()
![]()
![]()
Wat kost zoiets nou?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef jovink het volgende:
[img=578xnull]http://tauchmeisterwatches.com/images/T0134.jpg[/img]
Omdat er ook een versie zonder beugeltjes is (die op het plaatje dus), en dit is ook een automaat (die automatisch 'oplaad' door bewegingen van je pols).quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef jovink het volgende:
ik zie op dit plaatje ook geen beugels hoe kan dat dan?
Die bovenste is echt erg groot. Ik heb hem omgehad bij Signswatches of je moet echt dikke polsen hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel zelf tussen:
[afbeelding]
Chotovelli TS999-6 52mm
of
[afbeelding]
Tauchmeister 1937 T0179
Ik denk zelf dat ik voor de Tauchmeister ga, is 45 mm (heb vrij smalle polsen, die Chotovelli is 52 mm) en een uurwerk automaat en nog goedkoper ook .
Suggestie's?![]()
Hmm ok, dan ga ik binnenkort denk ik die Tauchmeister maar bestellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die bovenste is echt erg groot. Ik heb hem omgehad bij Signswatches of je moet echt dikke polsen hebben.
Ik heb er lang over getwijflend maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.
oke. heb je ook een auto/brommer/geval voor morgen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef jovink het volgende:
ik hbe ook een automatic
Automaat is in mijn ogen: stilvallen na een weekendje niet dragen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat er ook een versie zonder beugeltjes is (die op het plaatje dus), en dit is ook een automaat (die automatisch 'oplaad' door bewegingen van je pols).
Ik doe 'm toch niet af, het horloge wat ik nu heb (wel mooi maar een goedkoop ding) valt van ellende uit elkaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Automaat is in mijn ogen: stilvallen na een weekendje niet dragen.
Het klinkt allemaal heel aardig, geen batterij meer enzo...maar echt handig is het ook weer niet.
Ok ben benieuwd.. ik ben ook een beetje naar die klokjes te kijken.. Ik ga eens een keer naar een juwelier om te kijken of zon groot ding staat om mijn relatief dunne pols.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Die tauchmeister heeft een mechanisch uurwerk. Ik heb 'm besteld dus als ik 'm binnenheb zal ik het hier melden.
99.9% wel. Bepaalde uurwerken hebben een ombouw waardoor ze tikken als een quartz, maar die zijn erg zeldzaam en worden bijna niet gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:39 schreef Noisemaker het volgende:
Die Tauchmeisters, hebben die ook een zwevende secondenwijzer? Meerdere keren per seconde tikken dus. Of hebben alle mechanische uurwerken dat?
Oke, de Seiko 5-jes ook dus?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:22 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
99.9% wel. Bepaalde uurwerken hebben een ombouw waardoor ze tikken als een quartz, maar die zijn erg zeldzaam en worden bijna niet gemaakt.
Panerai heeft er in 2004 eentje gemaakt, de Radiomir indepedent
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef Kaliber het volgende:
Ik heb er geen kent iemand eentje die vet is die ik egt moet hebben?![]()
Wat heeft dat ermee te maken of hij die horloges mooi of lelijk vind?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef --- het volgende:
Haha. Kermis. zegt iemand met maar 1000 euro op zijn rekening...
wat de meneer hierboven zegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef --- het volgende:
Haha. Kermis. zegt iemand met maar 1000 euro op zijn rekening...
En inderdaad, kermis horloges.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef jovink het volgende:
[..]
wat de meneer hierboven zegt.
en die 1000 eu is alweer beduidend minder. zwarte cross gekkeweeerk![]()
![]()
Nee, een Tauchmeisterquote:
Mooi mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Tauchmeister 1937 T0179 is binnen! Ik vind 'm mooi, ben er blij mee.
Secondewijzer loopt inderdaad ook vloeiend en tikt niet.
Leuk dingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Tauchmeister 1937 T0179 is binnen! Ik vind 'm mooi, ben er blij mee.
Secondewijzer loopt inderdaad ook vloeiend en tikt niet.
Ik zal morgen (vanmiddag 'eigenlijk') er een paar verschillende foto's van maken. Ben er blij mee en de secondewijzer loopt inderdaad vloeiend en tikt dus niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:12 schreef nubie het volgende:
[..]
Leuk ding. Zou je misschien een paar foto's kunnen maken? Denk er ook aan om hem te halen. Heb je hem bij wereldhorloges besteld?
Schaap & Citroen Arnhem.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:09 schreef Downtime het volgende:
Hmmm weet iemand een leuke winkel in centrum van enschede of arnhem waar je mooie horloges kunt kopen? Goeie kwaliteit ofc. (en als iemand een suggestie heeft, mag die naar voren komen (liefst met een leren band).
MBO'er met een duur klokjequote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef Adsum het volgende:
Helemaal goed, 100 punten voor mensenkennis!
Lelijk pauper modeklokje.
Gast, hoe kort zit je op fok, dat je nog niet weet dat Imashack het niet doetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hier nog even wat fotos van mijn Greg Stevens band. Kost best wat, maar is toch wel echt dikke super kwaliteit.
Ben er iig erg blij mee, en vrees dat de OEM band niet meer terug erop komt
Gisteren deed ie het even wel, vandaar dat ik het niet doorhad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, hoe kort zit je op fok, dat je nog niet weet dat Imashack het niet doet
Ik vind hem mooiquote:
Ja verdomme, ik de heeeeeeeeeele dag horloges kijken voor jou, kiezen we aan het eind van de dag precies dezelfde uitquote:
Thanks. Nu ik dat plaatje zo bekijk is de mijne eigenlijk nog mooier, plaatje klopt niet helemaal. Mijne heeft meer kleine details, wijzers lopen uit in punten, delen onderbroken, naast de datum staat nog de dag. Mooi ding inderdaadquote:
Neen ik heb al op de site gekeken. Aangezien mijn dinnetje (Merel1808) nog een kado voor mij zocht vind ik dit een bijzonder vrij exemplaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Thanks. Nu ik dat plaatje zo bekijk is de mijne eigenlijk nog mooier, plaatje klopt niet helemaal. Mijne heeft meer kleine details, wijzers lopen uit in punten, delen onderbroken, naast de datum staat nog de dag. Mooi ding inderdaadlekker groot ook, staat goed. En was helemaal niet duur!
ik heb m ook 160- eurie maar dan ,met beugelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:11 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mooi dinkie duur zeker of niet ?
Cool, heb je ook een paar foto's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb m ook 160- eurie maar dan ,met beugels
Wat mis met MBO dan??quote:
erg mooi dingetjequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Wat mis met MBO dan??
[afbeelding]
Een mechanisch chronometer gecertificeerd horloge mag 6 sec. per dag voorlopen, maar bij Seiko is de norm max. 20 sec. per dag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb een Seiko die zich door jou beweging automatisch oplaad. Opzich wel erg handig.. maar het nadeel is dat hij wat te snel loopt.. hij moet dus na een maand ongeveer een paar minuten terug gezet worden. Maar ik hoorde van de week dat het horloge dan wel een maand weg kan zijn. Dat laat ik dus even zitten.. Dit is het horloge:
[afbeelding]
Dank uquote:
Nou ja.. Af en toe terug zetten is geen groot probleem. Ik vind het geweldig dat ik hem niet op hoef te winden of batterijen hoef te wijzigen. Daarnaast heb ik liever dat die te snel loopt dan te langzaamquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef Adsum het volgende:
[..]
Een mechanisch chronometer gecertificeerd horloge mag 6 sec. per dag voorlopen, maar bij Seiko is de norm max. 20 sec. per dag.
Na een maand zou dat kunnen resulteren in een minuut of 10 dus.
Alpina is een heel oud merk, is door de eigenaar van Frederique Constant overgenomen. Vind ze redelijk aan de prijs en dat ze nu veel leuke modellen hebben. Nee dat ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:19 schreef --- het volgende:
Kheb een catalogus besteld van aphine
http://www.alpina-watches.com/corporate/index.asp
Adsum, Weet jij toevallig iets meer over dit merk? is het een geliefd merk in de horlogebussiness?
Je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Dank u![]()
offtopic: Wat is nu het voor- of nadeel van een Kinetic horloge t.o.v. een met een batterij EN zijn er er eventueel nog andere types? Ik zit er namelijk over te denken om een extra horloge aan te schaffen.
Wow wat mooi.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef DRNKnHGH het volgende:
[afbeelding]
beetje slechte foto, maar hij is nog niet binnen![]()
Dat is nog de aller betrouwbaarste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:17 schreef iknickloreland het volgende:
telt mn moeders biologische klok ook?
Haal die bovenstequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef Juninho het volgende:
Ik ben van plan ook een nieuw horloge aan te schaffen. Heb al een beetje rondgekeken en vind deze 3 modellen wel leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie misschien nog tips (mooie modellen etc..)
Wat is de nieuwprijs van dit model?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
Dit word 'm over een paar dagen. Doorsnee 50 mm, dus tis een aardige klok.
270.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Juninho het volgende:
[..]
Wat is de nieuwprijs van dit model?
Persoonlijk lijkt mij dan die van Nine een stuk leuker (iets duurder), voor de rest ziet die er leuk uitquote:
Nee. Ze worden goedkoper als ze kleiner worden, maar t begint vanaf 240 zo ongeveer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef Juninho het volgende:
Zijn die modellen er ook in een wat goedkopere variant.
Ik ken Nine verder niet. Sterker nog ik wist niet of je een user bedoelde of een klokje. Ik ben er niet zo in thuis allemaal, ik vind dit gewoon een mooie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef Downtime het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt mij dan die van Nine een stuk leuker (iets duurder), voor de rest ziet die er leuk uit
Heb niet gezegt dat die lelijks is, en ik ken nine ook niet maar wist alleen niet precies wat er achter Nine kwam, en was te lui om ff te kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:50 schreef arneaux het volgende:
Ik ken Nine verder niet. Sterker nog ik wist niet of je een user bedoelde of een klokje. Ik ben er niet zo in thuis allemaal, ik vind dit gewoon een mooie.
Google gewoon ff het type en discussie opgelost.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ze haalt, maar die is geen 270 euro hoor
Hmm die van het plaatje is 249 euroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Google gewoon ff het type en discussie opgelost.![]()
deze is wel erg mooi/appart/precies wat ik zoek qua uiterlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef Juninho het volgende:
Ik ben van plan ook een nieuw horloge aan te schaffen. Heb al een beetje rondgekeken en vind deze 3 modellen wel leuk.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie misschien nog tips (mooie modellen etc..)
Tommy robredo versie, maar 1500 van gemaakt. Een limited edition dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef --- het volgende:
[..]
deze is wel erg mooi/appart/precies wat ik zoek qua uiterlijk
Juist. En hier waar ik 'm ga halen kostie 270.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Hmm die van het plaatje is 249 euro![]()
Maar precies dezelfde, 5 mm kleiner, is 175 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |