quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Das toch een breitling of niet????![]()
![]()
GAAF!
Ff snel foto gemaakt (zie tijd+datum) van mijn horloge;
[afbeelding]
Seiko kinetisch dingetje..
Kostte toendertijd (1,5 jaar geleden) 285 euro. Laatst zag ik em voor 225 liggen..
Compleet edelstaal (zowel mat als blinkend, alleen de foto is niet zo duidelijk)
Mooi ding man!quote:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef oor het volgende:
[..]
ach beter een echte foto door jezelf gemaakt dan al die plaatjes van andere sites af halen.
inderdaad .quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
A) IK heb een eigen gemaakte foto gepost. (voel me ook niet aangesproken ofzo.)
mgoed het is leuker als er echte foto's worden gepost.quote:B) Als andere een foto van internet willen posten wat veel sneller is. Doen ze dat toch lekker
[img] de links naar het plaatje[/img]quote:Op zondag 24 juni 2007 10:56 schreef TAvM het volgende:
hoe zet je in zo'n bericht, een plaatje?
dan moet ie online staan, maar kan ik hem niet gewoon uit me documenten halen?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[[url= de links naar het plaatje]afbeelding[/url]]
Jawel, maar dan moet je het plaatje eerst even hier online zetten. Dan krijg je een link naar je plaatje, die je hier dan weer kan plaatsen in dequote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef TAvM het volgende:
[..]
dan moet ie online staan, maar kan ik hem niet gewoon uit me documenten halen?
1 |
Dat is hem nu net. Hij is op dit moment bijna nergens te koop, zeker niet de automaat uitvoering.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef oor het volgende:
Marathon Military Field watch
mooi!
waar kan je die kopen?
Dude... een Sub met een stoffen bandquote:Op maandag 25 juni 2007 18:57 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dit was mijn oude collectie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu dit, en een DSLR Camera, maar dat is ook wel te zien aan de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat klein spul
Customized Swatch
[afbeelding]
Marathon Military Field watch, met tritium buisjes geeft dus altijd licht
[afbeelding]
En een Vostok Amphibian, zijn er 50 van gemaakt (dit type met deze wijzerplaat)
[afbeelding]
En nog een hoop Swatches, waarvan ik geen foto heb
Een echte kenner zie ik welquote:Op maandag 25 juni 2007 20:33 schreef The_Golf_Driv3r het volgende:
[..]
Dude... een Sub met een stoffen band... heiligschennis
![]()
It's just wrong i tell you... Wrong!!! Nee hoor ieder z'n meug, ik heb ook een Sub, een heul ordinairequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |