Als er geen comma zou staanquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:54 schreef bigshadow het volgende:
Ik zet mijn joker in voor dubbele punten
Newbie +1quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Olivia Ruiz?
Vroeg me alleen af of ze bekend zou zijn. Nee dus. In Frankrijk treedt ze wel voor duizenden mensen op op festivalsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ranja is een beetje door zijn vaag bekende dames heen en gaat nu over in de redelijk obscure dames.
Ja, dan is iedereen er toch al..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:50 schreef ranja het volgende:
In Frankrijk treedt ze wel voor duizenden mensen op op festivals
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:56 schreef bartrid het volgende:
love is all van de beatles
grrrr het is nog vroegquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:34 schreef BillyOcean het volgende:
Dronken autorijden?
peaceman +2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:25 schreef peaceman het volgende:
We zijn nog in afwachting van Belsen of het goed is of niet...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:15 schreef belsen het volgende:
Hij is in de auto gesignaleerd,
Mmmm nee...quote:terwijl zijn rijbewijs ingevorderd was?
Ja, maar dat was niet de aanleiding.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:21 schreef jerver73 het volgende:
Geen rijbewijs bij zich ?
Belsen +2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef belsen het volgende:
Slingerend over de weg, voor de zoveelste keer?
Corrigeer je het dan ook even?quote:
Toch nog iemand die hem muzikaal gezien nog herkent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:59 schreef bartrid het volgende:
dat klinkt als babyshambles...
Jij zou ze zeker moeten kennen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TVBekende koppenP
Captain_Redbeard +2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
front 242 ?
Ik zit ze net nog in een ander topic te verheerlijkenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zit ze net nog in een ander topic te verheerlijken![]()
niet echt neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef bartrid het volgende:
dat zal wel niet de kelly family zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef jerver73 het volgende:
front line assembly?
Yup aangepast.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
niet echt nee![]()
Overigens. Is dit - gezien de titel - geen dubbelepuntentopic, of heb ik ergens overheen gelezen??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef jerver73 het volgende:
front line assembly?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef jerver73 het volgende:
folk..... pogues? eecht geen idee hoor...
quote:
Leuke band, en ik weet zeker dat het antwoord goed is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef bartrid het volgende:
Echt nog noooooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Korpiklaani
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef belsen het volgende:Lucifer - House for sale Shakin' Steven - This ole house Madness - Our house Crosby Stills Nash & Young - Our house Blur - Coutry house The Kinks - House in the country The Kinks - Most exclusive resident for sale Public Image Ltd. - Home is where the heart is The Animals - House of the rising sun René Froger - Een eigen huis
En gefeliciteerd!
Gefeliciteerdquote:cherrymoontraxx - the house of house
mathilde santing - house for sale
blur - countryhouse
metallica - the house jack built
jungle brothers - i´ll house you
madness - our house
tammy wynette - appartment no 9
insane clown posse - house of horrors
quote:Heres your ticket pack your bag: time for jumpin overboard
The transportation is here
Close enough but not too far, maybe you know where you are
Ik hoop dat het met jouw huis niet gebeurtquote:
quote:
quote:Watch out
You might get what youre after
Cool babies
Strange but not a stranger
Im an ordinary guy
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef jerver73 het volgende:
van talk talk .. natuurlijk...
Ja. misschien moeten we een keer een stemming houden over het gebruik van Romeinse LETTERS in de topic-titel. Het gaat eigenlijk al jaren fout, da's ook ongeveer de enige reden dat Fok! mods nodig heeft, om de TT aan te passen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef jerver73 het volgende:
titels kloppen al een eeuw niet meer.. het vorige heette VIIII theoretisch zou dat een negen zijn.. dus is dit een x
dat lijkt me logisch ja, alleen nou de goeie zoeken als er niet meerdere zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef jerver73 het volgende:
qua muziek vervolgvraag en jaar zit je in de juiste hoek...
Wat had ik fout dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef jerver73 het volgende:
titels kloppen al een eeuw niet meer.. het vorige heette VIIII theoretisch zou dat een negen zijn.. dus is dit een x
Is dat de broer van?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef bartrid het volgende:
Josh Stone?
-typefoutquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef bartrid het volgende:
Josh Stone?
Film. Maar welke?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef cafca het volgende:
Een of andere TV serie?
quote:2002 - "Me Julie" for Ali G and Shaggy
2002 - "If I Could Fall In Love" for Lenny Kravitz
2002 - "Beautiful" for Christina Aguilera
2002 - "Beautiful Day" (version 2: Eze) for U2
2003 - "American Life" for Madonna
quote:1997 - "Smack My Bitch Up" for The Prodigy
1998 - "Ray of Light" for Madonna
1998 - "My Favourite Game" for The Cardigans
1998 - "Turn the Page" for Metallica
1999 - "Whiskey in the Jar" for Metallica
Nee, maar ik kijk dan meestal niet naar de credits, zeg maarquote:
Die is Deens en heeft bij mijn weten geen videoclips geregisseerd.quote:
Nee ik zoek nog steeds de naam van de debuutfilm van deze zweedse regisseur waar alle 3 een bijrolletje in gespeeld hebben en Billy Corgan het meeste van de muziek voor z'n rekening genomen heeft.quote:
Ja, dat is een Engelstalige, Zweedse film die ik een paar jaar terug heb opgepikt in Zweden. Leek mij een reële gok.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog steeds de naam van de debuutfilm van deze zweedse regisseur waar alle 3 een bijrolletje in gespeeld hebben en Billy Corgan het meeste van de muziek voor z'n rekening genomen heeft.
of Rancid moet ook een film zijn?
Flygförseningar igen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef bartrid het volgende:
Inderdaad een reeele gok, maar niet goedDe regisseur is in ieder geval Jonas Akerlund, maar hoe heet z'n debuutfilm?
jij valt echt steeds op het goeie moment binnen he....quote:Op zondag 11 februari 2007 11:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Magnapop
Daar had je Bily Corgan nog an toe kunnen voegen ook (volgens mij heb ik ooit die vraag zelf gesteldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:57 schreef bartrid het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Debbie Harry en Rob Halford?
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 11:03 schreef peaceman het volgende:
Is het een schande als je nog nooit van Spun gehoord hebt?
had ie dan ook gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef bartrid het volgende:
ze participeerden wel beiden ergens in maar niet in QOTSA. Je kan Billy Corgan ook nog toevoegen trouwens.
Je moet wel een beetje van de stijl houden, maar ik vind hem erg leuk. Sommige visuele aspecten zijn wel van requiem for a dream gejat trouwens.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja(erg leuke film - een van de weinige die ik zelf op DVD heb)
Nog meer edits dan Requiemquote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje van de stijl houden, maar ik vind hem erg leuk. Sommige visuele aspecten zijn wel van requiem for a dream gejat trouwens.
quote:She wears denim wherever she goes
Says she's gonna get some records by the Status Quo
Oh yeah...Oh yeah...
Still she won't be forced against her will
Says she don't do drugs but she does the pill
Oh yeah...Oh yeah...
Officieel zelfs de film met de meeste edits ooitquote:
Da's ook de enige reden waarom ik weet dat-ie meer edits heeft dan Requiemquote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Officieel zelfs de film met de meeste edits ooit
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef peaceman het volgende:
Dat is Teenage Fanclub....
Mooi ingekopt door ranjaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef ranja het volgende:
The Concept
Heb je Yeah!Yeah!Die!Die! (Death Metal Symphony in Deep C) al eens geprobeerd? Die is iets minder makkelijk te verterenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:39 schreef ranja het volgende:
ik ken het wel, pvdt
[offtopic]
Zit nu eindelijk weer eens de cd van Waltari te draaien, So Fine. Blijft geweldig die mengelmoes van stijlen
[/offtopic]
neuh..maar in de tijd van Bandwagonesque (waar dit nummer vanaf komt) kregen The Concept, Starsign en What You Do To Me toch vrij veel airplay op de radio en zeker ook MTV.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef peaceman het volgende:
Tja die weet ik dan weer niet... Ze staan ook niet bekend om hun hits of veelgedraaide nummers op de radio![]()
Tja ik moet bekennen dat ik ze wel goed vind, maar weinig nummers ken qua titel.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
neuh..maar in de tijd van Bandwagonesque (waar dit nummer vanaf komt) kregen The Concept, Starsign en What You Do To Me toch vrij veel airplay op de radio en zeker ook MTV.
Lijkt me sterk..volgens mij heette 't toen al een tijdje Driespoor met Jeanne Kooymansquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef ranja het volgende:
The Concept heeft het volgens mij zelfs geschopt tot de Avondspits
Nou is Wikipedia niet echt betrouwbaar, maar volgens hun Avondspits-pagina:quote:Op zondag 11 februari 2007 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt me sterk..volgens mij heette 't toen al een tijdje Driespoor met Jeanne Kooymans
quote:Spits zou het programma 17 jaar lang presenteren, met een kleine onderbreking in 1989/1990 toen hij werkte voor Joop van den Ende / TV10. Het programma verdween tijdelijk van de zender en werd vervangen door het programma "Driespoor", gepresenteerd door Jeanne Kooijmans.
Op 1 april 1990 maakte Spits zijn rentree met de herlancering van het programma. Op 24 februari 1995 presenteert hij het voor de laatste maal.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef ranja het volgende:
Geeft niet, is wel een geruststellend idee dat jij ook wel eens fout zit en niet alles weet
welke band isquote:Patrick Bateman: Their early work was a little too new wave for my tastes, but whencame out in '83,I think they really came into their own, commercial and artistically. The whole album has a clear, crisp sound, and a new sheen of consimante professionalism that really gives the songs a big boost. He's been compared to Elvis Costello, but I think
has a far much more bitter, cynical sense of humour.
Paul Allen: Why are their copies of the style section all over the place, d-do you have a dog? A little chow or something?
Patrick Bateman: No, Allen.
Paul Allen: Is that a rain coat?
Patrick Bateman: Yes it is! In '87,released this,
, their most accomplished album. I think their undisputed masterpiece is
, a song so catchy, most people probably don't listen to the lyrics. But they should, because it's not just about the pleasures of conformity, and the importance of trends, it's also a personal statement about the band itself.
[raises axe above head]
Patrick Bateman: Hey Paul!
[he bashes Allen in the head with the axe, and blood splatters over him]
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef bartrid het volgende:
zijn dat the klaxons?
quote:' dual-bass attack and Scott McCloud's wheezy sing-speak vocals (reminiscent of the Fall's Mark E. Smith) produce an energetic, if sometimes noisy, sound that would probably annoy listeners if it weren't for the Baltimore band's great Fugazi-influenced songs.
ranja +2quote:Op zondag 11 februari 2007 14:45 schreef ranja het volgende:
dual bass? dat kunnen maar 2 bands zijn en in dit geval moet dat Girls against Boys zijn.
*KUCH* dubbelquote:
Cop Shoot Cop ook hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:54 schreef ranja het volgende:
Nee, dat heb ik afgelopen week al gedaan en die kende niemandLushus
Pop, pop goes the weasel, the weaselquote:Op zondag 11 februari 2007 15:44 schreef Doc het volgende:
3rd bass
And the weasel goes pop pop. Ik geloof dat ze dat voor Vanilla Ice schrevenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Pop, pop goes the weasel, the weasel![]()
Doc + 2
Wie is dit?quote:When people use the term "singer/songwriter" (often modified by the word "sensitive") in praise or in criticism, they're thinking of.
One shot, one goal. Knap!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef Berkery het volgende:
James Taylor?
quote:
quote:De Amerikaanse bandis de grote winnaar bij de uitreiking van de Grammy Awards, de belangrijkste Amerikaanse muziekprijzen. De groep sleepte vannacht vijf Grammys in de wacht, onder meer voor het album Taking the Long Way en voor de single 'Not Ready to Make Nice'.
Goed gemeend, kop het album ook nog even in...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:20 schreef bartrid het volgende:
Bruce Springsteen meen ik.
Geen idee...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed gemeend, kop het album ook nog even in...
Sorry Bartrid...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:41 schreef schaap001 het volgende:
Is dat dan We shall overcome - The Pete Seeger Sessions ?
ja, ook sorry...quote:
Tuurlijk, dat hoort er gewoon bijquote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ja, ook sorry...ik zat al netjes te wachten met het antwoord: maar ja, als Bartrid 'm dan niet weet, dan kop ik 'm maar in.
Da´s correct ja!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef ranja het volgende:
The Gathering
quote:Punk bandhave split up after a bitter fall-out between singer Jimmy Pursey and guitarist Dave Parsons.
Pursey said Parsons had left the group, while Parsons said he and drummer Ian Whitewood had sacked the singer.
Both are now laying claim to thename. Pursey said: "He [Parsons] has walked out of the band. I am
."
But Parsons and Whitewood said: "have left Jimmy Pursey."
recorded 1970s punk hits including
and
.
berkery +2quote:
quote:In the US, this was the #1 song of 1984. There is no bass on this. took out the bass track to get a different sound.
dat was nummer 6.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel, maar ik gok:
Two Tribes - FGTH
Nummer 3.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Dan doe ik nog een gooi met Careless Whisper van George Michael.
volgens mij ookquote:Op maandag 12 februari 2007 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You
Die wel!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef ranja het volgende:
Matthew Wilder?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als je nu de site van de desbetreffende groep opzoekt en toevallig een liedje voorbij hoort komen en dan gelijk het antwoord denkt te weten, valt dat dan onder opzoeken?![]()
Maar natuurlijk. Alsof Tracey ook maar iets orgineels heeftquote:Op maandag 12 februari 2007 16:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze schrijven het origineel toe aan Tracy Ullman?
Neleos +2quote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef Neleos het volgende:
Todd Terry?
MM+2quote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Mama, diaspora!
Papa, Gogol Bordello!
Camera Obscuraquote:Op maandag 12 februari 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Niet eens +2??
Van welke band is Tracyanne Campbell de belangrijkste songwriter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |