Film. Maar welke?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef cafca het volgende:
Een of andere TV serie?
quote:2002 - "Me Julie" for Ali G and Shaggy
2002 - "If I Could Fall In Love" for Lenny Kravitz
2002 - "Beautiful" for Christina Aguilera
2002 - "Beautiful Day" (version 2: Eze) for U2
2003 - "American Life" for Madonna
quote:1997 - "Smack My Bitch Up" for The Prodigy
1998 - "Ray of Light" for Madonna
1998 - "My Favourite Game" for The Cardigans
1998 - "Turn the Page" for Metallica
1999 - "Whiskey in the Jar" for Metallica
Nee, maar ik kijk dan meestal niet naar de credits, zeg maarquote:
Die is Deens en heeft bij mijn weten geen videoclips geregisseerd.quote:
Nee ik zoek nog steeds de naam van de debuutfilm van deze zweedse regisseur waar alle 3 een bijrolletje in gespeeld hebben en Billy Corgan het meeste van de muziek voor z'n rekening genomen heeft.quote:
Ja, dat is een Engelstalige, Zweedse film die ik een paar jaar terug heb opgepikt in Zweden. Leek mij een reële gok.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog steeds de naam van de debuutfilm van deze zweedse regisseur waar alle 3 een bijrolletje in gespeeld hebben en Billy Corgan het meeste van de muziek voor z'n rekening genomen heeft.
of Rancid moet ook een film zijn?
Flygförseningar igen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef bartrid het volgende:
Inderdaad een reeele gok, maar niet goedDe regisseur is in ieder geval Jonas Akerlund, maar hoe heet z'n debuutfilm?
jij valt echt steeds op het goeie moment binnen he....quote:Op zondag 11 februari 2007 11:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Magnapop
Daar had je Bily Corgan nog an toe kunnen voegen ook (volgens mij heb ik ooit die vraag zelf gesteldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:57 schreef bartrid het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Debbie Harry en Rob Halford?
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 11:03 schreef peaceman het volgende:
Is het een schande als je nog nooit van Spun gehoord hebt?
had ie dan ook gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef bartrid het volgende:
ze participeerden wel beiden ergens in maar niet in QOTSA. Je kan Billy Corgan ook nog toevoegen trouwens.
Je moet wel een beetje van de stijl houden, maar ik vind hem erg leuk. Sommige visuele aspecten zijn wel van requiem for a dream gejat trouwens.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja(erg leuke film - een van de weinige die ik zelf op DVD heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |