Nog meer edits dan Requiemquote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje van de stijl houden, maar ik vind hem erg leuk. Sommige visuele aspecten zijn wel van requiem for a dream gejat trouwens.
quote:She wears denim wherever she goes
Says she's gonna get some records by the Status Quo
Oh yeah...Oh yeah...
Still she won't be forced against her will
Says she don't do drugs but she does the pill
Oh yeah...Oh yeah...
Officieel zelfs de film met de meeste edits ooitquote:
Da's ook de enige reden waarom ik weet dat-ie meer edits heeft dan Requiemquote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Officieel zelfs de film met de meeste edits ooit
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef peaceman het volgende:
Dat is Teenage Fanclub....
Mooi ingekopt door ranjaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef ranja het volgende:
The Concept
Heb je Yeah!Yeah!Die!Die! (Death Metal Symphony in Deep C) al eens geprobeerd? Die is iets minder makkelijk te verterenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:39 schreef ranja het volgende:
ik ken het wel, pvdt
[offtopic]
Zit nu eindelijk weer eens de cd van Waltari te draaien, So Fine. Blijft geweldig die mengelmoes van stijlen
[/offtopic]
neuh..maar in de tijd van Bandwagonesque (waar dit nummer vanaf komt) kregen The Concept, Starsign en What You Do To Me toch vrij veel airplay op de radio en zeker ook MTV.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef peaceman het volgende:
Tja die weet ik dan weer niet... Ze staan ook niet bekend om hun hits of veelgedraaide nummers op de radio![]()
Tja ik moet bekennen dat ik ze wel goed vind, maar weinig nummers ken qua titel.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
neuh..maar in de tijd van Bandwagonesque (waar dit nummer vanaf komt) kregen The Concept, Starsign en What You Do To Me toch vrij veel airplay op de radio en zeker ook MTV.
Lijkt me sterk..volgens mij heette 't toen al een tijdje Driespoor met Jeanne Kooymansquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef ranja het volgende:
The Concept heeft het volgens mij zelfs geschopt tot de Avondspits
Nou is Wikipedia niet echt betrouwbaar, maar volgens hun Avondspits-pagina:quote:Op zondag 11 februari 2007 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt me sterk..volgens mij heette 't toen al een tijdje Driespoor met Jeanne Kooymans
quote:Spits zou het programma 17 jaar lang presenteren, met een kleine onderbreking in 1989/1990 toen hij werkte voor Joop van den Ende / TV10. Het programma verdween tijdelijk van de zender en werd vervangen door het programma "Driespoor", gepresenteerd door Jeanne Kooijmans.
Op 1 april 1990 maakte Spits zijn rentree met de herlancering van het programma. Op 24 februari 1995 presenteert hij het voor de laatste maal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |