---> Korte mannen verzamel zichquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef -Marc- het volgende:
1.80 meldt!!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je zit onder het gemiddelde, gek(1,83)
Je bent pas lang vanaf 1.95 vind ik.quote:
Tja, dat krijg je in Chinaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef LoveSounds het volgende:
Zoow echt beter, ik ben 178 en er zijn bijna geen mannen meer te vinden die langer zijn dan ik geloof ik zo. En als ik hoge hakken draag al helemaal niet, jullie topic stelt me enigzins gerust. Dank daarvoor
Onze Fok!mannen zijn dus allemaal van die kleine kutbijtertjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef LoveSounds het volgende:
Zoow echt beter, ik ben 178 en er zijn bijna geen mannen meer te vinden die langer zijn dan ik geloof ik zo. En als ik hoge hakken draag al helemaal niet, jullie topic stelt me enigzins gerust. Dank daarvoor
Ga jij 'ns een 'mannen van gemiddelde lengteverzamel je'-topic openenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jullie zijn echt zo beschaafd joh!
Dat jullie deze nog niet hebben gehad
24cm meldt zich!
1,84 meldt zich
Lange vrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ga jij 'ns een 'mannen van gemiddelde lengteverzamel je'-topic openen![]()
* Barbaaf meldt 1.96
En nu 'ns in dat kleine vrouwen-topic kijken![]()
Build me a woman,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef LoveSounds het volgende:
Whaha jah whatever, ik moet dus serieus opletten dat ik niet te hoge hakken draag. En dat is irritant want hoge hakken zijn mooi.... Maar jullie geven me een beetje hoop
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef JDude het volgende:
1.94 meldt.
Gelukkig is dat niet heel moeilijk als je > 1.90 bent...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef LoveSounds het volgende:
Ja over het algemeen willen jongens ook een kleiner meisje geloof is zo of is dat niet het geval?
Als ik een chick zou zien die groter is dan ik zou ik héél hard wegrennenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef LoveSounds het volgende:
Ja over het algemeen willen jongens ook een kleiner meisje geloof is zo of is dat niet het geval?
Serieus?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef Rave_NL het volgende:
1,98 ook
1cm langer dan de maximale lengte voor een buschauffeur,
weer een droom in duigen.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Serieus?En ik wou nog wel buschauffeur worden
2 cm te lang zelfsquote:Functie-eisen
Voor de functie van buschauffeur stellen wij de volgende eisen:
· in het bezit van minimaal het rijbewijs categorie B
· 21 jaar of ouder
· een LBO/MAVO diploma of vergelijkbaar denkniveau
· lengte tussen 1.62 meter en 1.96 meter
· u werkt in onregelmatige dienst en zorgt er voor dat u op tijd op uw werk bent
· u kunt een verklaring omtrent goed gedrag overleggen
Verder wordt van u verwacht dat u:
· het noodzakelijke CCV-B diploma en rijbewijs categorie D in eigen tijd behaalt
· alle lessen voor het verkrijgen van het CCV-B diploma bijwoont
Jij bent wel de kleinste persoon ooitquote:
Ehm ong 1.76 is wel goe dus?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als ik een chick zou zien die groter is dan ik zou ik héél hard wegrennen
1,98
Nou, BorkyDude, je kan je lol op als ik dat zo leesquote:
ja hier nog 1!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Koewam het volgende:
193!
Whaha ja zeker he, vroeg alleen om een onafhankelijke meningquote:Op maandag 12 februari 2007 19:20 schreef GSi het volgende:
[..]
Nou, BorkyDude, je kan je lol op als ik dat zo lees
1.76 is wat dat betreft een hele mooie lengte. Als het om verhoudingen gaatquote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef LoveSounds het volgende:
[..]
Whaha ja zeker he, vroeg alleen om een onafhankelijke mening![]()
Nou, halverwege moet ik wel eens pauzeren om te wennen aan het verminderde zuurstofniveau op die hoogte hoor.quote:
Ja, anders krijg je Caissonziektequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nou, halverwege moet ik wel eens pauzeren om te wennen aan het verminderde zuurstofniveau op die hoogte hoor.
Ik moet altijd opletten voor op ooghoogte hangende lampen....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nou, halverwege moet ik wel eens pauzeren om te wennen aan het verminderde zuurstofniveau op die hoogte hoor.
Jeej! Mja als je model worden wil zit je met dees lengte aan het minimum, dus daarmee vergeleken ben ik maar een klein vrouwkequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Da's een hele mooie lengte voor een dame.
Lange vrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef LoveSounds het volgende:
Ben je waarschijnlijk ook, maar je hebt natuurlijk altijd nog baas boven baasquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef SnowDoggg het volgende:
Damn ... ik dacht dat ik lang was!![]()
Kijk gewoon naar je ouders (en grootouders). Zo lang zul je ongeveer worden. Ik ben nu wel langer dan mijn vader maar van moeders kant waren er nogal een hoop lange mensen. (In de 2 meter.)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:20 schreef BorisSoad het volgende:
12 jaar en 1.78
Had iemand ook deze lengte op z'n twaalfde? Zo ja, hoe groot ben je geworden ?
duh, nederlanders groeien elke generatie manquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
1.90 meldt.
Nederland heeft geloof ik de langste mannen, gemiddeld gezien? Ergens gelezen.
[..]
Kijk gewoon naar je ouders (en grootouders). Zo lang zul je ongeveer worden. Ik ben nu wel langer dan mijn vader maar van moeders kant waren er nogal een hoop lange mensen. (In de 2 meter.)
WTF!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
duh, nederlanders groeien elke generatie man![]()
je kunt btw ook naar de dokter gaan, die kan zien aan je ballen hoe groot je wordt.
echt waar![]()
Als ze op een paal zitten, ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
1,00 meldt
Ik meende zelfs dat Friese jeugd de langste waren
Nee, hij maakt geen grapquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
WTF!Je maakt een grapje zeker?
"Hallo meneer de dokter, kunt u mijn ballen even bekijken, ik wil namelijk weten hoe lang ik word!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze op een paal zitten, ja.![]()
![]()
11 jaar en toen was ik 1.81quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:20 schreef BorisSoad het volgende:
12 jaar en 1.78
Had iemand ook deze lengte op z'n twaalfde? Zo ja, hoe groot ben je geworden ?
wat doe jij hier danquote:
2 cm langers dan mijquote:Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
11 jaar en toen was ik 1.81
nu ben ik 2.02
Nee Creature met 204quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:26 schreef master_X het volgende:
wie is nu de langste fokker ?
ik zag al 202 cm van koenzor
Ik ben zelf 200cm
you avetor niger stolt mij josi omg dat liedje zo iritant :'0quote:Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
11 jaar en toen was ik 1.81
nu ben ik 2.02
Ik ken genoeg vrouwen die lieve een lange man hebben dan een jongetje van 13 die toevallig 24 is.quote:
Wat praat jij een onzin zegquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die lieve een lange man hebben dan een jongetje van 13 die toevallig 24 is.
Godverdomme, ik versta die man voor geen meter!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die lieve een lange man hebben dan een jongetje van 13 die toevallig 24 is.
ik vind dat klb topic zo mogelijk nog ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Godverdomme, ik versta die man voor geen meter!!!
praat in het nederlands!!!!!!
Ik ken genoeg vrouwen die liever een lange man hebben, dan een man die 1.50 is en eruitziet als een jochie van 13.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Godverdomme, ik versta die man voor geen meter!!!
praat in het nederlands!!!!!!
mag die lange man er dan wel uitzien als een jochie van 13 en gaat het puur en alleen om de lengtequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die liever een lange man hebben, dan een man die 1.50 is en eruitziet als een jochie van 13.
Ja, als je 2 meter te lang vindt val je op 1.50quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die liever een lange man hebben, dan een man die 1.50 is en eruitziet als een jochie van 13.
idd je kan er beter een witte colt in zettenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde van jouw onderschrift![]()
Ik kan je wat beters vertellen. Dat hebben alle vrouwen liever...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Toen stopte ik met lezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde van jouw onderschrift![]()
Ja, dat is echt hilarisch. Chapeau, goede grap, ik ken mn plek weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik schrijf een boek.
Het heet "God".
Toen begon ik met lachen![]()
Naast mij in de hemelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hilarisch. Chapeau, goede grap, ik ken mn plek weer.
Op een smerig matras op de Wallen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hilarisch. Chapeau, goede grap, ik ken mn plek weer.
Haha ja dan zullen ze denken: dat zal toch niet afgesproken werk zijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Pr0-n00b het volgende:
2,04 present, wanneer komt de lange mannen meet? Das lachen als je met 20 man van 2m. lang cafe binnenkomt ofzo
het was toch: lange MANNEN verzamel zich.quote:
Breed ja? De meeste lange mannen die ik ken zijn gelijk van die slungelige smalle Nou ja you get the ideaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben zelf ongeveer 1.85 mijn vriend is 2-3 centimeter langer.
Ik heb wel ooit een ex gehad van 1.98, dat was eigenlijk best wel fijn. Grote brede schouders om tegen te schuilen.
Die schouders waren wel breed ja. Geen bodybuilder breed godzijdank maar breed genoeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Breed ja? De meeste lange mannen die ik ken zijn gelijk van die slungelige smalle Nou ja you get the idea
Ja die ik ken hebben gewoon geen schoudersquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die schouders waren wel breed ja. Geen bodybuilder breed godzijdank maar breed genoeg.![]()
Sowieso is het wel eens leuk met mijn lengte om een man tegen te komen waarbij je je hoofd op zijn schouder kan leggen zonder eerst door je knieën te moeten gaan.![]()
Zoenen met je hoofd iets achterover in plaats van voorover of nog erger, moeten bukken.![]()
Het is voor mij nooit een reden geweest om niet iets te beginnen met iemand maar een langere man is eigenlijk toch best wel fijn.![]()
Vooroordeel heb je dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die ik ken hebben gewoon geen schouders
Nee, ze heeft het over de mannen die ze kent.quote:
Toevallig is er vorige week maandag een meeting geweest van lange mannen in Noordwijkerhout.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Pr0-n00b het volgende:
2,04 present, wanneer komt de lange mannen meet? Das lachen als je met 20 man van 2m. lang cafe binnenkomt ofzo
Kun je dat op de micrometer precies weten dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef Koenz0r het volgende:
2.01 present !
Oh wacht, das mijn piem0l
Dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het over de mannen die ze kent.
Dat ze de verkeerde kent kan ze ook niks aan doen.![]()
Toren alertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Waarom kom ik nooit lange mannen tegen? Ik ben zelf 1.86 en mannen zijn altijd korter dan ik.
In VK stond een artikel over een Russische volleybalspeelster. 2,04quote:
Dan voel i kme echt klein naast haarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
In VK stond een artikel over een Russische volleybalspeelster. 2,04
1.95meter hierzo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Pr0-n00b het volgende:
Oh my, zal wel lekker krap hebben gezeten. Ghehe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Creature het volgende:
Afgelopen zomer een gast van 2,18!!! naast me in het vliegtuig.
Dat was ff raar dat ik met m'n 2,04 nog zo'n eind omhoog moest kijken
klopt, wann zie ik je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef LoveSounds het volgende:
*meldtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Waarom kom ik nooit lange mannen tegen? Ik ben zelf 1.86 en mannen zijn altijd korter dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |