Ben je waarschijnlijk ook, maar je hebt natuurlijk altijd nog baas boven baasquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef SnowDoggg het volgende:
Damn ... ik dacht dat ik lang was!![]()
Kijk gewoon naar je ouders (en grootouders). Zo lang zul je ongeveer worden. Ik ben nu wel langer dan mijn vader maar van moeders kant waren er nogal een hoop lange mensen. (In de 2 meter.)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:20 schreef BorisSoad het volgende:
12 jaar en 1.78
Had iemand ook deze lengte op z'n twaalfde? Zo ja, hoe groot ben je geworden ?
duh, nederlanders groeien elke generatie manquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
1.90 meldt.
Nederland heeft geloof ik de langste mannen, gemiddeld gezien? Ergens gelezen.
[..]
Kijk gewoon naar je ouders (en grootouders). Zo lang zul je ongeveer worden. Ik ben nu wel langer dan mijn vader maar van moeders kant waren er nogal een hoop lange mensen. (In de 2 meter.)
WTF!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
duh, nederlanders groeien elke generatie man![]()
je kunt btw ook naar de dokter gaan, die kan zien aan je ballen hoe groot je wordt.
echt waar![]()
Als ze op een paal zitten, ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
1,00 meldt
Ik meende zelfs dat Friese jeugd de langste waren
Nee, hij maakt geen grapquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
WTF!Je maakt een grapje zeker?
"Hallo meneer de dokter, kunt u mijn ballen even bekijken, ik wil namelijk weten hoe lang ik word!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze op een paal zitten, ja.![]()
![]()
11 jaar en toen was ik 1.81quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:20 schreef BorisSoad het volgende:
12 jaar en 1.78
Had iemand ook deze lengte op z'n twaalfde? Zo ja, hoe groot ben je geworden ?
wat doe jij hier danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |