idd je kan er beter een witte colt in zettenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde van jouw onderschrift![]()
Ik kan je wat beters vertellen. Dat hebben alle vrouwen liever...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die liever een lange man hebben, dan een man die 1.50 is en eruitziet als een jochie van 13.
Toen stopte ik met lezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde van jouw onderschrift![]()
Ja, dat is echt hilarisch. Chapeau, goede grap, ik ken mn plek weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik schrijf een boek.
Het heet "God".
Toen begon ik met lachen![]()
Naast mij in de hemelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hilarisch. Chapeau, goede grap, ik ken mn plek weer.
Op een smerig matras op de Wallen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hilarisch. Chapeau, goede grap, ik ken mn plek weer.
Haha ja dan zullen ze denken: dat zal toch niet afgesproken werk zijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Pr0-n00b het volgende:
2,04 present, wanneer komt de lange mannen meet? Das lachen als je met 20 man van 2m. lang cafe binnenkomt ofzo
het was toch: lange MANNEN verzamel zich.quote:
Breed ja? De meeste lange mannen die ik ken zijn gelijk van die slungelige smalle Nou ja you get the ideaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben zelf ongeveer 1.85 mijn vriend is 2-3 centimeter langer.
Ik heb wel ooit een ex gehad van 1.98, dat was eigenlijk best wel fijn. Grote brede schouders om tegen te schuilen.
Die schouders waren wel breed ja. Geen bodybuilder breed godzijdank maar breed genoeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Breed ja? De meeste lange mannen die ik ken zijn gelijk van die slungelige smalle Nou ja you get the idea
Ja die ik ken hebben gewoon geen schoudersquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die schouders waren wel breed ja. Geen bodybuilder breed godzijdank maar breed genoeg.![]()
Sowieso is het wel eens leuk met mijn lengte om een man tegen te komen waarbij je je hoofd op zijn schouder kan leggen zonder eerst door je knieën te moeten gaan.![]()
Zoenen met je hoofd iets achterover in plaats van voorover of nog erger, moeten bukken.![]()
Het is voor mij nooit een reden geweest om niet iets te beginnen met iemand maar een langere man is eigenlijk toch best wel fijn.![]()
Vooroordeel heb je dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die ik ken hebben gewoon geen schouders
Nee, ze heeft het over de mannen die ze kent.quote:
Toevallig is er vorige week maandag een meeting geweest van lange mannen in Noordwijkerhout.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Pr0-n00b het volgende:
2,04 present, wanneer komt de lange mannen meet? Das lachen als je met 20 man van 2m. lang cafe binnenkomt ofzo
Kun je dat op de micrometer precies weten dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef Koenz0r het volgende:
2.01 present !
Oh wacht, das mijn piem0l
Dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het over de mannen die ze kent.
Dat ze de verkeerde kent kan ze ook niks aan doen.![]()
Toren alertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Waarom kom ik nooit lange mannen tegen? Ik ben zelf 1.86 en mannen zijn altijd korter dan ik.
In VK stond een artikel over een Russische volleybalspeelster. 2,04quote:
Dan voel i kme echt klein naast haarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
In VK stond een artikel over een Russische volleybalspeelster. 2,04
1.95meter hierzo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Pr0-n00b het volgende:
Oh my, zal wel lekker krap hebben gezeten. Ghehe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Creature het volgende:
Afgelopen zomer een gast van 2,18!!! naast me in het vliegtuig.
Dat was ff raar dat ik met m'n 2,04 nog zo'n eind omhoog moest kijken
klopt, wann zie ik je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef LoveSounds het volgende:
Ja over het algemeen willen jongens ook een kleiner meisje geloof is zo of is dat niet het geval?
*meldtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Waarom kom ik nooit lange mannen tegen? Ik ben zelf 1.86 en mannen zijn altijd korter dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |