abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46207831
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Klopt, trainer is ook hoofdverantwoordelijk. En dat is Koeman dan ook, maar ik me gewoon niet voorstellen dat de spelers vandaag niet het verschil kunnen maken op het veld tegen Sparta, of nou Koeman, Hiddink of Frans Adelaar langs de zijlijn staat.
Koeman heeft de hele tijd gedaan of er niks aan de hand was. Tegen Go Ahead, tegen Roda, tegen AZ. Vind je het gek dat de spelers dan niet scherp zijn? Natuurlijk is PSV ook niet zo goed als iedereen hier voor de winterstop riep (uitwedstrijden liepen over het algemeen moeizaam) en juist dan moet je als trainer zorgen dat de spelers niet naast hun schoenen gaan lopen. Helaas loopt Ronaldje zelf behoorlijk naast zijn schoenen.

Ik zie hem serieus dit niet meer op de rails krijgen, daar heeft hij volgens mij de coachende kwaliteiten niet voor. Jammer maar helaas....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46207854
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef patrickt37 het volgende:
Weer een heerlijke zondag!!!
Of Ajax of AZ wordt kampioen.
Leuk dat je dat even komt melden. Waar was je toen je 13 punten achterstond?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 11 februari 2007 @ 16:30:00 #103
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46207860
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef stefmans het volgende:
Word nog lastig Sparta
Zei het toch.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 11 februari 2007 @ 16:30:13 #104
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46207867
quote:
dan hoop ik AZ
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46207893
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef stefmans het volgende:

[..]

Zei het toch.
Ben jij Louis van Gaal?
pi_46207900
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ga nu niet overdrijven man.

Maar goed, dit is wel een crisis natuurlijk.
1 gewonnen, 2 verloren 1 gelijk en een wanprestatie tegen Go Ahead. Jij denkt dat ze binnen een week weer alles op de rails hebben? We mogen in onze handjes klappen bij elke overwinning die we nu nog halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46207916
Vergeet niet dat Ajax zelf ook een voorsprong op PSV weggaf ( misschien wel wat minder punten )
Maar nu hebben zij effe het geluk aan hun zijde.
pi_46207923
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
de zwarte speler van sparta ( weet zijn naam niet ) maakte hands bij de laatste corner
Bij die 2e corner was het al laaaaaaaaaaaaang tijd !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_46207936
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Koeman heeft de hele tijd gedaan of er niks aan de hand was. Tegen Go Ahead, tegen Roda, tegen AZ. Vind je het gek dat de spelers dan niet scherp zijn? Natuurlijk is PSV ook niet zo goed als iedereen hier voor de winterstop riep (uitwedstrijden liepen over het algemeen moeizaam) en juist dan moet je als trainer zorgen dat de spelers niet naast hun schoenen gaan lopen. Helaas loopt Ronaldje zelf behoorlijk naast zijn schoenen.

Ik zie hem serieus dit niet meer op de rails krijgen, daar heeft hij volgens mij de coachende kwaliteiten niet voor. Jammer maar helaas....
Natuurlijk krijgt ie dit wel op de rails. De hele week met een volledige selectie trainen en dan zaterdag naar Heracles en daar win je, dan Groningen thuis en dan ben je alweer dichter bij de titel. Doe nu niet alsof Ajax zo briljant speelt en alsof het zo bagger was, thuis tegen AZ. Je kunt een voorzichtige insteek hebben en niet direct hosanna schreeuwen, maar zoals je nu praat is natuurlijk wel heel erg overdreven. Het zijn nog steeds 3 punten en een beter doelsaldo hoor.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46207949
quote:

[..]

Hoezo crisis? PSV speelt wisselvallig. Tegen AZ was het voetbal prima, vandaag was het weer minder. En dat je nu alles tegen krijgt, dat is voetbal. Gewoon een mindere fase. Bij Ajax en AZ loopt het overigens ook niet gesmeerd.
pi_46207953
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Leuk dat je dat even komt melden. Waar was je toen je 13 punten achterstond?
Het is voor jou ook weer even geleden dat je in het Ajax topic bent geweest. De pot verwijt de ketel.
Houd van een lijntje.
  zondag 11 februari 2007 @ 16:32:37 #113
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46207957
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ben jij Louis van Gaal?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46207960
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 gewonnen, 2 verloren 1 gelijk en een wanprestatie tegen Go Ahead. Jij denkt dat ze binnen een week weer alles op de rails hebben? We mogen in onze handjes klappen bij elke overwinning die we nu nog halen.
En nu maak je een grapje hoop ik...
Wat een vrouw!
spits!
pi_46207967
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Paran0id het volgende:

[..]

Voetbal is emotie.

Ik zou ook trippen als tijdens mijn wedstrijd een aanval werd afgefloten.
Jij wordt er niet voor betaald en hebt niet zoveel scholing en middelen gekregen. Op dit niveau is het bizar dat het zo is, in deze situatie. Gewoon een competitiewedstrijd, weinig aan de hand. Een heel (kampioens)team erop, dan zit er iets helemaal fout.
pi_46207975
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Het is voor jou ook weer even geleden dat je in het Ajax topic bent geweest. De pot verwijt de ketel.
Daar kom ik nauwelijks en zeker niet om te trollen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46207985
quote:
in je dromen noob !
Nothing to see here, carry on
pi_46208013
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zo sta je bij mij anders wel bekend.
Houd van een lijntje.
pi_46208020
quote:

[..]

het komt door die GAE avatar van je
  zondag 11 februari 2007 @ 16:34:46 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46208027
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nu begin ik me wel echt zorgen te maken
Kan ik mijn schoen ook weer terug leggen..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46208038
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hoezo crisis? PSV speelt wisselvallig. Tegen AZ was het voetbal prima, vandaag was het weer minder. En dat je nu alles tegen krijgt, dat is voetbal. Gewoon een mindere fase. Bij Ajax en AZ loopt het overigens ook niet gesmeerd.
Crisis omdat je 8 punten in 3 wedstrijden weggooit. Dat PSV 13 punten niet zou vasthouden tot mei, had ik wel enigzins gedacht, maar het is gewoon ongelofelijk hoe snel je een voorsprong kan laten versmelten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46208040
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zo sta je bij mij anders wel bekend.
likewise
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 11 februari 2007 @ 16:36:12 #123
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_46208065
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef okee6 het volgende:

[..]

Jij wordt er niet voor betaald en hebt niet zoveel scholing en middelen gekregen. Op dit niveau is het bizar dat het zo is, in deze situatie. Gewoon een competitiewedstrijd, weinig aan de hand.

Ik heb wel degleijk fatsoensnormen meegekregen van thuis, misschien wel meer dan de gemiddelde voetballer (Kluivert ) .

De 3 punten zijn gewoon belangrijk.
pi_46208071
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:

zaterdag naar Heracles en daar win je, dan Groningen thuis en dan ben je alweer dichter bij de titel.
Dat je dit nog serieus met droge ogen kan zeggen na 3 keer puntverlies op rij?

We kunnen niet eens van Sparta winnen maar Heracles en Groningen zijn al zekerheidjes? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat iedereen hier eens wat minder arrogant wordt? Dit is precies de koeman-instelling, niks aan de hand "we worden toch wel kampioen" terwijl echt alle ingrediënten er zijn om het nachtmerriescenario uit te laten komen. Het is al grotendeels uitgekomen. Straks nog even blessures en schorsingen erbij die onvermijdelijk bij het einde van het seizoen horen in combinatie met de veel te smalle selectie en het is gebeurd.

Als PSV de titel nog wint zal het met hangen en wurgen gebeuren.
pi_46208109
quote:

[..]

Nee, als je zo speelt moet je blij zijn met elke overwinning. Zeker buitenshuis.
pi_46208121
NIET TE GELOVEN
1 punt in 3 wedstrijden godverrrrrr

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat we nog kampioen worden dit seizoen
Patat Friet
pi_46208140
PSV kan de winterbanden ook wel weer verkopen lijkt me.
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal zoals bij Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
  zondag 11 februari 2007 @ 16:38:33 #128
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208147
quote:
Eigenlijk zit naar nog bet wat in, als het over koeman gaat. Aissati uitlenen was zo
Opzich denk ik niet dat nationaliteiten echt een probleem zijn, denk niet dat de cohesie bij Ajax veel beter is of zo, zeker niet als je Leonardo erbij haalt. Maar het is gewoon dat wanneer je wint de cohesie altijd goed is en het gemopper vanzelf komt als het klote gaat. in beide gevallen kom je in een soort vicieuze cirkel terecht.
---
pi_46208186
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
Ik denk niet dat we Koeman nog terug zien als hij de titel verspeelt.

Alhoewel, we hebben natuurlijk wel een behoorlijk machtsvacuüm aan de top. Valckx en Koeman vormen de technische staf en de voorzitter is maar een tijdelijke en meer een bedrijfstijger dan een voetbaldier. Die weet waarschijnlijk niet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken als het mis gaat.
pi_46208190
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Kom kom DD, beetje van die steken onder water was jij nooit vies van.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 11 februari 2007 @ 16:40:20 #131
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208195
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We kunnen niet eens van Sparta winnen maar Heracles en Groningen zijn al zekerheidjes? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat iedereen hier eens wat minder arrogant wordt? Dit is precies de koeman-instelling, niks aan de hand "we worden toch wel kampioen" terwijl echt alle ingrediënten er zijn om het nachtmerriescenario uit te laten komen. Het is al grotendeels uitgekomen. Straks nog even blessures en schorsingen erbij die onvermijdelijk bij het einde van het seizoen horen in combinatie met de veel te smalle selectie en het is gebeurd.

Bovendien win je met zo'n team ook de play-offs niet. dat wordt lekker UEFA cuppen in dat geval
---
pi_46208206
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat jij serieus met droge ogen kunt zeggen dat PSV blij mag zijn met elke overwinning!

Tuurlijk gaat het niet goed, maar tegen Heerenveen en zeker AZ speelde PSV gewoon heel behoorlijk, Dat er tegen AZ verloren wordt was een dubbeltje op zijn kant. Ik zeg helemaal niet dat we toch wel kampioen worden maar ben zeker niet in zak en as zoals jij: als je jouw berichten moet geloven, spelen we straks nog voor degradatie.

PSV moet nu tonen wat het kan en jongens als Cocu en Simons moeten nu hun bakkes opentrekken. En dat gebeurt, let maar op. Hallo, wij zijn PSV!
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208209
Oftewel er kan nog van alles gebeuren, zoals het hoort eigenlijk als het pas februari is.

Maar tis wel kut.
pi_46208215
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal zoals bij Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
kom op zeg wat een onzin, je zit nu in de hoek waar alle klappen vallen, spelers die onder hun maat spelen, wat ze de 1e helft van de competitie niet deden. Nu Koeman er zit is hij gelijk de zondebok
pi_46208224
quote:
Vrij scherpe analyse.
pi_46208225
Yes, bedankt voor het nog wat spannender maken!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46208227
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:

Hallo, wij zijn PSV!
Ook jou wil ik nooit meer horen over Amsterdamse arrogantie
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_46208229
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Panick het volgende:

[..]

Kom kom DD, beetje van die steken onder water was jij nooit vies van.
Daar ben ik het mee eens, maar is dat trollen? Zo ja, dan erken ik het. Ik vind trollen postings als 'jalalalala kutjoden weer verloren', en die heb ik nooit gemaakt. Als steken onder water ook trollen is dan neem ik terug wat ik zei.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208270
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Suijk het volgende:
Yes, bedankt voor het nog wat spannender maken!
Graag gedaan.
pi_46208271
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Panick het volgende:

[..]

Ook jou wil ik nooit meer horen over Amsterdamse arrogantie
Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208278
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar is dat trollen? Zo ja, dan erken ik het. Ik vind trollen postings als 'jalalalala kutjoden weer verloren', en die heb ik nooit gemaakt. Als steken onder water ook trollen is dan neem ik terug wat ik zei.
Nee, true. Dat deed je niet iig.
Maar beetje jennen moet kunnen imo, mits niet in de categorie zoals jij beschrijft.
pi_46208293
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

kom op zeg wat een onzin, je zit nu in de hoek waar alle klappen vallen, spelers die onder hun maat spelen, wat ze de 1e helft van de competitie niet deden. Nu Koeman er zit is hij gelijk de zondebok
Koeman is verantwoordelijk voor het feit dat hij Aissati verhuurde, Mendéz altijd opstelt, de schuld nooit bij zichzelf legt, de taken die hij de spelers oplegt etc. 100% zeker dat dit onder Hiddink, Rutten of Vergoossen niet was gebeurd .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46208324
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Behoorlijk dipje zo, maar bij Sparta punten verspelen kan de beste overkomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 11 februari 2007 @ 16:46:06 #144
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46208327
Lekker gefrustreerd zooitje na afloop bij jullie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46208328
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:44 schreef Panick het volgende:

[..]

Nee, true. Dat deed je niet iig.
Maar beetje jennen moet kunnen imo, mits niet in de categorie zoals jij beschrijft.
Dat vind ik ook. Ik reageerde misschien te heftig op die post van die user die ik nog nooit had gezien. Stom.

Maar goed, ik kijk naar Teletekst 818 en wat zie ik: 3 punten voorsprong!
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208348
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.
Grrrrr is wel intens negatief ja, op zich wel grappig want gezien de resultaten van de laatste jaren kan ik mij niet voorstellen dat je als psv-er zo negatief bent.
Maar ergens heeft hij wel een punt, want het optimisme wat hier vaak is, is ook niet echt meer terecht sinds de winterstop. Ze hebben het moeilijk en in principe kan je er nu niet meer van uitgaan dat je die of die wedstrijd "ff wint". Zoals er vandaag wel meerdere dachten met Sparta.
Ik als Ajacied geniet nu al 2 weekenden (voor de verandering . ). Maar gezien het programma en spel van Ajax zou ik mij als psv-er drukker maken om AZ.
Dus de waarheid ligt ergens bij jullie in het midden. .
pi_46208359
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.

PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
pi_46208370
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:

Op 818?
Hebben ze weer alles veranderd? .
pi_46208394
Dat van Aissati is echt briljant idd Cultheld.
Wat een wanbeleid. .
pi_46208416
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:

Ik als Ajacied geniet nu al 2 weekenden (voor de verandering . ). Maar gezien het programma en spel van Ajax zou ik mij als psv-er drukker maken om AZ.
Dus de waarheid ligt ergens bij jullie in het midden. .
Ajax en AZ spelen allebei niet denderend maar zolang zij de punten wél pakken en wij niet maak ik me vooral zorgen over PSV zelf .
pi_46208447
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
Natuurlijk is dat zo maar je weet ook dat dat zo kan kantelen en er genoeg kwaliteit is om te winnen. Ik ben nog steeds positief en zie de komende weken met vertrouwen tegemoet, hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

Ik zeg niet dat we 'zomaar even kampioen worden' maar ik zeg wel dat we kampioen worden omdat het programma van de rest moeilijker is en we hier snel weer uitkruipen.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 11 februari 2007 @ 16:51:01 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46208453
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Ik reageerde misschien te heftig op die post van die user die ik nog nooit had gezien. Stom.

scum wint nooit in eindhoven
pi_46208489
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo maar je weet ook dat dat zo kan kantelen en er genoeg kwaliteit is om te winnen. Ik ben nog steeds positief en zie de komende weken met vertrouwen tegemoet, hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

Ik zeg niet dat we 'zomaar even kampioen worden' maar ik zeg wel dat we kampioen worden omdat het programma van de rest moeilijker is en we hier snel weer uitkruipen.
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo somber inzien maar de smalle selectie kan echt onze nekslag worden. We spelen eigenlijk bijna elke week met A-keus en toch zijn de resultaten al dramatisch, dat wordt wat als de gele kaarten gaan aantikken....
pi_46208503
Jullie maken het wel weer spannend
  zondag 11 februari 2007 @ 16:54:22 #155
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208546
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij heeft PSV in het verleden nooit zo gespeeld dat er wedstrijden op slot konden worden gegooid, tenminste niet met defensief spel. Nog niet zo heel lang geleden met spelers als Kezman ging het vooral om het zelf maken van doelpunten dan kan je er best 1tje tegenkrijgen.
---
  zondag 11 februari 2007 @ 16:54:48 #156
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208556
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie maken het wel weer spannend
Vitesse heeft er niets aan hoor
---
  zondag 11 februari 2007 @ 16:55:45 #157
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_46208583
Wel lief dat PSV de ajacieden weer reden tot leven geeft. Eens kijken hoe het volgende week in Almelo gaat
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_46208635
Almelo mag toch geen enkel probleem zijn. Psv komt nog wel goed weg met deze score, Sparta had nog een paar levensgrote kansen op 2-1. Hoe dan ook, 1 punt in 3 wedstrijden Het maakt de competitie er in ieder geval weer een stuk spannender op

Het Koeman effect begint eindelijk merkbaar te worden. In rotterdam weten ze er alles van.
pi_46208647
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Vitesse heeft er niets aan hoor
Dat snap ik ook wel

Maar die winterbanden mogen weer heel snel weg
pi_46208667
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

scum wint nooit in eindhoven
Wat heeft dat kansloze clubje van jou vandaag eigenlijk gedaan

Doei
  zondag 11 februari 2007 @ 16:58:58 #161
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46208691
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat heeft dat kansloze clubje van jou vandaag eigenlijk gedaan

Doei :w
niks doei
pi_46208707
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Helly het volgende:
Oftewel er kan nog van alles gebeuren, zoals het hoort eigenlijk als het pas februari is.

Maar tis wel kut.
mooi gezegd
  zondag 11 februari 2007 @ 17:00:18 #163
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_46208749

Tja.
Roda uit verliezen: kan.
AZ thuis verliezen: kan gebeuren.
Gelijk bij Sparta: kan gebeuren.

Maar dat het dan allemáál gebeurt: dat kan natuurlijk niet he.
Volgende week moet er gewonnen worden, anders staat er een team zonder zelfvertrouwen tegen Arsenal. En dan gaan we er keihard af.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_46208820
  zondag 11 februari 2007 @ 17:02:50 #165
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_46208858
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:02 schreef dlebrok het volgende:
Genoteerd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 11 februari 2007 @ 17:04:15 #166
11102 knep
Mountainfreak
pi_46208921
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Genoteerd.
Hij is er gewoon ziek van, kan toch?
pi_46209038
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:

Tja.

Volgende week moet er gewonnen worden, anders staat er een team zonder zelfvertrouwen tegen Arsenal. En dan gaan we er keihard af.
Tegen Arsenal ga je er sowieso wel hard af hoor .
  zondag 11 februari 2007 @ 17:07:41 #168
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_46209041
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef devv05 het volgende:
Almelo mag toch geen enkel probleem zijn.
Vorig seizoen 1-1. En Sparta mocht vandaag ook geen enkel probleem zijn.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_46209138
Waag het niet om geen kampioen te worden.
pi_46209256
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef Kadoc het volgende:
Waag het niet om geen kampioen te worden.
Doen we ook niet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46209510
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tegen Arsenal ga je er sowieso wel hard af hoor .
Sorry hoor, ik heb alle respect voor Arsenal en ze hebben zeker een betere selectie dan PSV, maar ze zijn nou niet bepaald bezig met een briljant seizoen.

Maar hopelijk is de CL geen last voor de competitie.
pi_46209739
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:

Tja.

Dat kan dus wel en dat betekent gewoon dat je heel slecht bezig bent. En laten we eerlijk zijn, tegen Heerenveen mochten we niet klagen over een soepele scheidsrechter. Voetballend was het ook grotendeels zozo. We spelen gewoon ongelooflijke kut sinds de winterstop.
quote:
Normaal gesproken hebben we tegen Arsenal toch geen kans, van mij mogen ze heel jong PSV opstellen. CL winnen we toch niet maar de competitie zou toch wel leuk zijn.
pi_46209774
En natuurlijk geeft Koeman het "hele elftal" weer eens de schuld . Zie psv.nl
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 11 februari 2007 @ 17:28:37 #174
11102 knep
Mountainfreak
pi_46209839
pi_46209846
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Vorig seizoen 1-1. En Sparta mocht vandaag ook geen enkel probleem zijn.
Het zou wel even 4,5-0 worden voor PSV.

Zonder lullig te willen doen tegen mijn mede PSV'ers vraag ik me wel eens af hoe hard die klap tegen je kop is geweest als je serieus op dat soort uitslagen rekent, het strookt namelijk totaal niet met de realieteit. PSV (of wie dan ook) wint niet zo vaak uitwedstrijden met dat soort uitslagen.
pi_46209902
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef knep het volgende:
[afbeelding]
Zit misschien geld in voor PSV
pi_46209981
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Zonder lullig te willen doen tegen mijn mede PSV'ers vraag ik me wel eens af hoe hard die klap tegen je kop is geweest als je serieus op dat soort uitslagen rekent, het strookt namelijk totaal niet met de realieteit. PSV (of wie dan ook) wint niet zo vaak uitwedstrijden met dat soort uitslagen.
Gewoon wishfull thinking, dat hou je toch gewoon altijd.

Zo waren er genoeg mensen die wel dachten dat wij wel ff over ADO zouden walsen ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46210028
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef cultheld het volgende:
En natuurlijk geeft Koeman het "hele elftal" weer eens de schuld . Zie psv.nl
Hij geeft iig al aan dat het kut is, vind ik al heel wat...
pi_46210144
Hopelijk is zijn ontslagregeling dat ook. Laat Rutten volgend seizoen maar meegaan naar PSV met Aissati en Bakkal.
pi_46210179
Hehe, gaat lekker jongens.
Secrets never die. Only people.
  zondag 11 februari 2007 @ 17:39:59 #181
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_46210282
Jeetje, het is wel Jantje lacht Jantje huilt hoor. PSV heb ik een geweldige 1e helft gezien waarin ze het al lang en breed hadden moeten afmaken. En ook vandaag had PSV indien het het veldoverwicht ook in (nog meer) kansen en doelpunten had omgezit met 3 punten weg moeten gaan.
pi_46210291
Waarom hebben we Huub niet gehaald Als ik zie wat hij toch weer neergezet heeft bij Roda en HSV nu naar zijn hand gaat zetten. Echte clubliefde heeft de man ook nog eens.
pi_46210422
Of gewoon Rutten.
pi_46210433
quote:

[..]

Hoezo het was altijd al net op het nippertje wat PSV liet zien. Nu gaat het slecht achterin waar PSV het vooral van moest hebben voor de winterstop.. en dan mag je zeker in je handjes klappen met de komende CL wedstrijden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 februari 2007 @ 17:45:53 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46210492
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef AminBen het volgende:
Waarom hebben we Huub niet gehaald Als ik zie wat hij toch weer neergezet heeft bij Roda en HSV nu naar zijn hand gaat zetten. Echte clubliefde heeft de man ook nog eens.
Huub wil ook nooit als trainer bij PSV zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46210921
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:39 schreef Stpan het volgende:
Jeetje, het is wel Jantje lacht Jantje huilt hoor. PSV heb ik een geweldige 1e helft gezien waarin ze het al lang en breed hadden moeten afmaken. En ook vandaag had PSV indien het het veldoverwicht ook in (nog meer) kansen en doelpunten had omgezit met 3 punten weg moeten gaan.
Oh jottem! Een veldoverwicht!!!

Kansen en veldoverwicht tellen niet, doelpunten tellen.
pi_46210948
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Huub wil ook nooit als trainer bij PSV zien
100X liever Huub dan Ronald hoor....Dat hij af en toe wat boos kan worden kan me niet schelen hij is tenminste een echte clubman itt Ronald
Patat Friet
pi_46211013
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:35 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is zijn ontslagregeling dat ook. Laat Rutten volgend seizoen maar meegaan naar PSV met Aissati en Bakkal.
Laten we het hopen. Wat een misvatting dat hij niet zwaar genoeg was voor deze functie.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we kampioen gaan worden. We staan ten slotte nog steeds drie punten voor en Ajax speelt ook niet briljany en heeft een lastig schema. Maar toch mag Koeman wat mij betreft na dit seizoen weer vertrekken...
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 februari 2007 @ 18:02:46 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46211027
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

100X liever Huub dan Ronald hoor....Dat hij af en toe wat boos kan worden kan me niet schelen hij is tenminste een echte clubman itt Ronald
ja iets teveel clubman ben ik bang, bovendien staat hij me gewoon niet zo aan.

Maar ze hadden destijds gewoon Martin O'Neill moeten halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 11 februari 2007 @ 18:04:39 #190
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_46211070
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ja vraag dat maar aan Roda, wat een échte clubman die Huub Stevens is....
  zondag 11 februari 2007 @ 18:08:50 #191
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46211203
gewoon Rutte niet weg moeten sturen.
---
pi_46212154
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:39 schreef Stpan het volgende:
De eerste 20 minuten werd psv bij vlagen weggespeeld door Sparta (met onder andere een knappe bal op de paal tot gevolg). Daarna ging het aardig gelijk op waarbij beide ploegen nog een flink aantal kansen kregen. Met name de slothelft was spannend. Maar ik denk niet dat psv hier meer dan een gelijkspel verdiende hoor, eerder 0 dan 3 punten denk ik.
pi_46212637
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

De eerste 20 minuten werd psv bij vlagen weggespeeld door Sparta (met onder andere een knappe bal op de paal tot gevolg). Daarna ging het aardig gelijk op waarbij beide ploegen nog een flink aantal kansen kregen. Met name de slothelft was spannend. Maar ik denk niet dat psv hier meer dan een gelijkspel verdiende hoor, eerder 0 dan 3 punten denk ik.
PSV verdient precies wat het kreeg. Zo als bijna in alle wedstrijden elke ploeg krijgt waar het recht op heeft.
pi_46212661
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik doel er meer op dat hij meer liefde voor de club PSV heeft als een Koeman en gewoon een betere trainer is die meer gepresteerd heeft
Patat Friet
pi_46214124
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef Stpan het volgende:

[..]

Roda en PSV moet je niet vergelijken.
  zondag 11 februari 2007 @ 20:00:09 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46214586
Lekker janken jongens!

Loopt het eens 3 wedstrijden niet ligt het aan de KNVB
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46214606
Cocu
pi_46214652
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Lekker janken jongens!

Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar het lijkt me niet serieus bedoelt
Sinds die arrogante uitspraken van Koeman zijn begonnen is het eigenlijk kut gegaan, Koeman is kut dus
Patat Friet
pi_46214665
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Lekker janken jongens!

Idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46214681
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar het lijkt me niet serieus bedoelt
Sinds die arrogante uitspraken van Koeman zijn begonnen is het eigenlijk kut gegaan, Koeman is kut dus
Cocu zei dat

En hij bedoelde het wel serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')