Natuurlijk is dat zo maar je weet ook dat dat zo kan kantelen en er genoeg kwaliteit is om te winnen. Ik ben nog steeds positief en zie de komende weken met vertrouwen tegemoet, hoe vreemd dat misschien ook klinkt.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.
PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
scum wint nooit in eindhovenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik reageerde misschien te heftig op die post van die user die ik nog nooit had gezien. Stom.
Maar goed, ik kijk naar Teletekst 818 en wat zie ik: 3 punten voorsprong!![]()
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo somber inzien maar de smalle selectie kan echt onze nekslag worden. We spelen eigenlijk bijna elke week met A-keus en toch zijn de resultaten al dramatisch, dat wordt wat als de gele kaarten gaan aantikken....quote:Op zondag 11 februari 2007 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo maar je weet ook dat dat zo kan kantelen en er genoeg kwaliteit is om te winnen. Ik ben nog steeds positief en zie de komende weken met vertrouwen tegemoet, hoe vreemd dat misschien ook klinkt.
Ik zeg niet dat we 'zomaar even kampioen worden' maar ik zeg wel dat we kampioen worden omdat het programma van de rest moeilijker is en we hier snel weer uitkruipen.
Volgens mij heeft PSV in het verleden nooit zo gespeeld dat er wedstrijden op slot konden worden gegooid, tenminste niet met defensief spel. Nog niet zo heel lang geleden met spelers als Kezman ging het vooral om het zelf maken van doelpunten dan kan je er best 1tje tegenkrijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.
PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
Vitesse heeft er niets aan hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie maken het wel weer spannend![]()
Wat heeft dat kansloze clubje van jou vandaag eigenlijk gedaanquote:Op zondag 11 februari 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
scum wint nooit in eindhoven
niks doeiquote:Op zondag 11 februari 2007 16:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat heeft dat kansloze clubje van jou vandaag eigenlijk gedaan
Doei :w
mooi gezegdquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Helly het volgende:
Oftewel er kan nog van alles gebeuren, zoals het hoort eigenlijk als het pas februari is.
Maar tis wel kut.
Genoteerd.quote:
Tegen Arsenal ga je er sowieso wel hard af hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:
Tja.
Roda uit verliezen: kan.
AZ thuis verliezen: kan gebeuren.
Gelijk bij Sparta: kan gebeuren.
Maar dat het dan allemáál gebeurt: dat kan natuurlijk niet he.
Volgende week moet er gewonnen worden, anders staat er een team zonder zelfvertrouwen tegen Arsenal. En dan gaan we er keihard af.
Vorig seizoen 1-1. En Sparta mocht vandaag ook geen enkel probleem zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef devv05 het volgende:
Almelo mag toch geen enkel probleem zijn.
Doen we ook niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef Kadoc het volgende:
Waag het niet om geen kampioen te worden.
Sorry hoor, ik heb alle respect voor Arsenal en ze hebben zeker een betere selectie dan PSV, maar ze zijn nou niet bepaald bezig met een briljant seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen Arsenal ga je er sowieso wel hard af hoor.
Dat kan dus wel en dat betekent gewoon dat je heel slecht bezig bent. En laten we eerlijk zijn, tegen Heerenveen mochten we niet klagen over een soepele scheidsrechter. Voetballend was het ook grotendeels zozo. We spelen gewoon ongelooflijke kut sinds de winterstop.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:
Tja.
Roda uit verliezen: kan.
AZ thuis verliezen: kan gebeuren.
Gelijk bij Sparta: kan gebeuren.
Maar dat het dan allemáál gebeurt: dat kan natuurlijk niet he.
Normaal gesproken hebben we tegen Arsenal toch geen kans, van mij mogen ze heel jong PSV opstellen. CL winnen we toch niet maar de competitie zou toch wel leuk zijn.quote:Volgende week moet er gewonnen worden, anders staat er een team zonder zelfvertrouwen tegen Arsenal. En dan gaan we er keihard af.
Het zou wel even 4,5-0 worden voor PSV.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vorig seizoen 1-1. En Sparta mocht vandaag ook geen enkel probleem zijn.![]()
Zit misschien geld in voor PSVquote:
Gewoon wishfull thinking, dat hou je toch gewoon altijd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zonder lullig te willen doen tegen mijn mede PSV'ers vraag ik me wel eens af hoe hard die klap tegen je kop is geweest als je serieus op dat soort uitslagen rekent, het strookt namelijk totaal niet met de realieteit. PSV (of wie dan ook) wint niet zo vaak uitwedstrijden met dat soort uitslagen.
Hij geeft iig al aan dat het kut is, vind ik al heel wat...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef cultheld het volgende:
En natuurlijk geeft Koeman het "hele elftal" weer eens de schuld. Zie psv.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |