abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46208447
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.

PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
Natuurlijk is dat zo maar je weet ook dat dat zo kan kantelen en er genoeg kwaliteit is om te winnen. Ik ben nog steeds positief en zie de komende weken met vertrouwen tegemoet, hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

Ik zeg niet dat we 'zomaar even kampioen worden' maar ik zeg wel dat we kampioen worden omdat het programma van de rest moeilijker is en we hier snel weer uitkruipen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 11 februari 2007 @ 16:51:01 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46208453
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Ik reageerde misschien te heftig op die post van die user die ik nog nooit had gezien. Stom.

Maar goed, ik kijk naar Teletekst 818 en wat zie ik: 3 punten voorsprong!
scum wint nooit in eindhoven
pi_46208489
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo maar je weet ook dat dat zo kan kantelen en er genoeg kwaliteit is om te winnen. Ik ben nog steeds positief en zie de komende weken met vertrouwen tegemoet, hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

Ik zeg niet dat we 'zomaar even kampioen worden' maar ik zeg wel dat we kampioen worden omdat het programma van de rest moeilijker is en we hier snel weer uitkruipen.
Normaal gesproken zou ik het ook niet zo somber inzien maar de smalle selectie kan echt onze nekslag worden. We spelen eigenlijk bijna elke week met A-keus en toch zijn de resultaten al dramatisch, dat wordt wat als de gele kaarten gaan aantikken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46208503
Jullie maken het wel weer spannend
  zondag 11 februari 2007 @ 16:54:22 #155
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208546
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.

PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
Volgens mij heeft PSV in het verleden nooit zo gespeeld dat er wedstrijden op slot konden worden gegooid, tenminste niet met defensief spel. Nog niet zo heel lang geleden met spelers als Kezman ging het vooral om het zelf maken van doelpunten dan kan je er best 1tje tegenkrijgen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 11 februari 2007 @ 16:54:48 #156
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208556
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie maken het wel weer spannend
Vitesse heeft er niets aan hoor
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 11 februari 2007 @ 16:55:45 #157
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_46208583
Wel lief dat PSV de ajacieden weer reden tot leven geeft. Eens kijken hoe het volgende week in Almelo gaat
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_46208635
Almelo mag toch geen enkel probleem zijn. Psv komt nog wel goed weg met deze score, Sparta had nog een paar levensgrote kansen op 2-1. Hoe dan ook, 1 punt in 3 wedstrijden Het maakt de competitie er in ieder geval weer een stuk spannender op

Het Koeman effect begint eindelijk merkbaar te worden. In rotterdam weten ze er alles van.
pi_46208647
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Vitesse heeft er niets aan hoor
Dat snap ik ook wel

Maar die winterbanden mogen weer heel snel weg
pi_46208667
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

scum wint nooit in eindhoven
Wat heeft dat kansloze clubje van jou vandaag eigenlijk gedaan

Doei
  zondag 11 februari 2007 @ 16:58:58 #161
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46208691
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat heeft dat kansloze clubje van jou vandaag eigenlijk gedaan

Doei :w
niks doei
pi_46208707
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Helly het volgende:
Oftewel er kan nog van alles gebeuren, zoals het hoort eigenlijk als het pas februari is.

Maar tis wel kut.
mooi gezegd
  zondag 11 februari 2007 @ 17:00:18 #163
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_46208749

Tja.
Roda uit verliezen: kan.
AZ thuis verliezen: kan gebeuren.
Gelijk bij Sparta: kan gebeuren.

Maar dat het dan allemáál gebeurt: dat kan natuurlijk niet he.
Volgende week moet er gewonnen worden, anders staat er een team zonder zelfvertrouwen tegen Arsenal. En dan gaan we er keihard af.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_46208820
  zondag 11 februari 2007 @ 17:02:50 #165
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_46208858
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:02 schreef dlebrok het volgende:
Genoteerd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 11 februari 2007 @ 17:04:15 #166
11102 knep
Mountainfreak
pi_46208921
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Genoteerd.
Hij is er gewoon ziek van, kan toch?
pi_46209038
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:

Tja.

Volgende week moet er gewonnen worden, anders staat er een team zonder zelfvertrouwen tegen Arsenal. En dan gaan we er keihard af.
Tegen Arsenal ga je er sowieso wel hard af hoor .
  zondag 11 februari 2007 @ 17:07:41 #168
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_46209041
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef devv05 het volgende:
Almelo mag toch geen enkel probleem zijn.
Vorig seizoen 1-1. En Sparta mocht vandaag ook geen enkel probleem zijn.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_46209138
Waag het niet om geen kampioen te worden.
pi_46209256
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef Kadoc het volgende:
Waag het niet om geen kampioen te worden.
Doen we ook niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46209510
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tegen Arsenal ga je er sowieso wel hard af hoor .
Sorry hoor, ik heb alle respect voor Arsenal en ze hebben zeker een betere selectie dan PSV, maar ze zijn nou niet bepaald bezig met een briljant seizoen.

Maar hopelijk is de CL geen last voor de competitie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46209739
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:

Tja.

Dat kan dus wel en dat betekent gewoon dat je heel slecht bezig bent. En laten we eerlijk zijn, tegen Heerenveen mochten we niet klagen over een soepele scheidsrechter. Voetballend was het ook grotendeels zozo. We spelen gewoon ongelooflijke kut sinds de winterstop.
quote:
Normaal gesproken hebben we tegen Arsenal toch geen kans, van mij mogen ze heel jong PSV opstellen. CL winnen we toch niet maar de competitie zou toch wel leuk zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46209774
En natuurlijk geeft Koeman het "hele elftal" weer eens de schuld . Zie psv.nl
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 11 februari 2007 @ 17:28:37 #174
11102 knep
Mountainfreak
pi_46209839
pi_46209846
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Vorig seizoen 1-1. En Sparta mocht vandaag ook geen enkel probleem zijn.
Het zou wel even 4,5-0 worden voor PSV.

Zonder lullig te willen doen tegen mijn mede PSV'ers vraag ik me wel eens af hoe hard die klap tegen je kop is geweest als je serieus op dat soort uitslagen rekent, het strookt namelijk totaal niet met de realieteit. PSV (of wie dan ook) wint niet zo vaak uitwedstrijden met dat soort uitslagen.
pi_46209902
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef knep het volgende:
[afbeelding]
Zit misschien geld in voor PSV
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46209981
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Zonder lullig te willen doen tegen mijn mede PSV'ers vraag ik me wel eens af hoe hard die klap tegen je kop is geweest als je serieus op dat soort uitslagen rekent, het strookt namelijk totaal niet met de realieteit. PSV (of wie dan ook) wint niet zo vaak uitwedstrijden met dat soort uitslagen.
Gewoon wishfull thinking, dat hou je toch gewoon altijd.

Zo waren er genoeg mensen die wel dachten dat wij wel ff over ADO zouden walsen ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46210028
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef cultheld het volgende:
En natuurlijk geeft Koeman het "hele elftal" weer eens de schuld . Zie psv.nl
Hij geeft iig al aan dat het kut is, vind ik al heel wat...
pi_46210144
Hopelijk is zijn ontslagregeling dat ook. Laat Rutten volgend seizoen maar meegaan naar PSV met Aissati en Bakkal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46210179
Hehe, gaat lekker jongens.
Secrets never die. Only people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')