Koeman heeft de hele tijd gedaan of er niks aan de hand was. Tegen Go Ahead, tegen Roda, tegen AZ. Vind je het gek dat de spelers dan niet scherp zijn? Natuurlijk is PSV ook niet zo goed als iedereen hier voor de winterstop riep (uitwedstrijden liepen over het algemeen moeizaam) en juist dan moet je als trainer zorgen dat de spelers niet naast hun schoenen gaan lopen. Helaas loopt Ronaldje zelf behoorlijk naast zijn schoenen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt, trainer is ook hoofdverantwoordelijk. En dat is Koeman dan ook, maar ik me gewoon niet voorstellen dat de spelers vandaag niet het verschil kunnen maken op het veld tegen Sparta, of nou Koeman, Hiddink of Frans Adelaar langs de zijlijn staat.
Leuk dat je dat even komt melden. Waar was je toen je 13 punten achterstond?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef patrickt37 het volgende:
Weer een heerlijke zondag!!!
Of Ajax of AZ wordt kampioen.
Zei het toch.quote:
dan hoop ik AZquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef patrickt37 het volgende:
1 gewonnen, 2 verloren 1 gelijk en een wanprestatie tegen Go Ahead. Jij denkt dat ze binnen een week weer alles op de rails hebben? We mogen in onze handjes klappen bij elke overwinning die we nu nog halen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga nu niet overdrijven man.
Maar goed, dit is wel een crisis natuurlijk.
Bij die 2e corner was het al laaaaaaaaaaaaang tijd !quote:Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
de zwarte speler van sparta ( weet zijn naam niet ) maakte hands bij de laatste corner
Natuurlijk krijgt ie dit wel op de rails. De hele week met een volledige selectie trainen en dan zaterdag naar Heracles en daar win je, dan Groningen thuis en dan ben je alweer dichter bij de titel. Doe nu niet alsof Ajax zo briljant speelt en alsof het zo bagger was, thuis tegen AZ. Je kunt een voorzichtige insteek hebben en niet direct hosanna schreeuwen, maar zoals je nu praat is natuurlijk wel heel erg overdreven. Het zijn nog steeds 3 punten en een beter doelsaldo hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman heeft de hele tijd gedaan of er niks aan de hand was. Tegen Go Ahead, tegen Roda, tegen AZ. Vind je het gek dat de spelers dan niet scherp zijn? Natuurlijk is PSV ook niet zo goed als iedereen hier voor de winterstop riep (uitwedstrijden liepen over het algemeen moeizaam) en juist dan moet je als trainer zorgen dat de spelers niet naast hun schoenen gaan lopen. Helaas loopt Ronaldje zelf behoorlijk naast zijn schoenen.
Ik zie hem serieus dit niet meer op de rails krijgen, daar heeft hij volgens mij de coachende kwaliteiten niet voor. Jammer maar helaas....
Hoezo crisis? PSV speelt wisselvallig. Tegen AZ was het voetbal prima, vandaag was het weer minder. En dat je nu alles tegen krijgt, dat is voetbal. Gewoon een mindere fase. Bij Ajax en AZ loopt het overigens ook niet gesmeerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is voor jou ook weer even geleden dat je in het Ajax topic bent geweest. De pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk dat je dat even komt melden. Waar was je toen je 13 punten achterstond?
quote:
En nu maak je een grapje hoop ik...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 gewonnen, 2 verloren 1 gelijk en een wanprestatie tegen Go Ahead. Jij denkt dat ze binnen een week weer alles op de rails hebben? We mogen in onze handjes klappen bij elke overwinning die we nu nog halen.
Jij wordt er niet voor betaald en hebt niet zoveel scholing en middelen gekregen. Op dit niveau is het bizar dat het zo is, in deze situatie. Gewoon een competitiewedstrijd, weinig aan de hand. Een heel (kampioens)team erop, dan zit er iets helemaal fout.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Voetbal is emotie.
Ik zou ook trippen als tijdens mijn wedstrijd een aanval werd afgefloten.
Daar kom ik nauwelijks en zeker niet om te trollen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is voor jou ook weer even geleden dat je in het Ajax topic bent geweest. De pot verwijt de ketel.
in je dromen noob !quote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef patrickt37 het volgende:
Zo sta je bij mij anders wel bekend.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar kom ik nauwelijks en zeker niet om te trollen.
het komt door die GAE avatar van jequote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan ik mijn schoen ook weer terug leggen..quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu begin ik me wel echt zorgen te maken
Crisis omdat je 8 punten in 3 wedstrijden weggooit. Dat PSV 13 punten niet zou vasthouden tot mei, had ik wel enigzins gedacht, maar het is gewoon ongelofelijk hoe snel je een voorsprong kan laten versmelten.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoezo crisis? PSV speelt wisselvallig. Tegen AZ was het voetbal prima, vandaag was het weer minder. En dat je nu alles tegen krijgt, dat is voetbal. Gewoon een mindere fase. Bij Ajax en AZ loopt het overigens ook niet gesmeerd.
likewisequote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo sta je bij mij anders wel bekend.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij wordt er niet voor betaald en hebt niet zoveel scholing en middelen gekregen. Op dit niveau is het bizar dat het zo is, in deze situatie. Gewoon een competitiewedstrijd, weinig aan de hand.
Dat je dit nog serieus met droge ogen kan zeggen na 3 keer puntverlies op rij?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
zaterdag naar Heracles en daar win je, dan Groningen thuis en dan ben je alweer dichter bij de titel.
Nee, als je zo speelt moet je blij zijn met elke overwinning. Zeker buitenshuis.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En nu maak je een grapje hoop ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |