abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46208038
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hoezo crisis? PSV speelt wisselvallig. Tegen AZ was het voetbal prima, vandaag was het weer minder. En dat je nu alles tegen krijgt, dat is voetbal. Gewoon een mindere fase. Bij Ajax en AZ loopt het overigens ook niet gesmeerd.
Crisis omdat je 8 punten in 3 wedstrijden weggooit. Dat PSV 13 punten niet zou vasthouden tot mei, had ik wel enigzins gedacht, maar het is gewoon ongelofelijk hoe snel je een voorsprong kan laten versmelten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46208040
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zo sta je bij mij anders wel bekend.
likewise
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 11 februari 2007 @ 16:36:12 #123
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_46208065
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef okee6 het volgende:

[..]

Jij wordt er niet voor betaald en hebt niet zoveel scholing en middelen gekregen. Op dit niveau is het bizar dat het zo is, in deze situatie. Gewoon een competitiewedstrijd, weinig aan de hand.

Ik heb wel degleijk fatsoensnormen meegekregen van thuis, misschien wel meer dan de gemiddelde voetballer (Kluivert ) .

De 3 punten zijn gewoon belangrijk.
pi_46208071
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:

zaterdag naar Heracles en daar win je, dan Groningen thuis en dan ben je alweer dichter bij de titel.
Dat je dit nog serieus met droge ogen kan zeggen na 3 keer puntverlies op rij?

We kunnen niet eens van Sparta winnen maar Heracles en Groningen zijn al zekerheidjes? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat iedereen hier eens wat minder arrogant wordt? Dit is precies de koeman-instelling, niks aan de hand "we worden toch wel kampioen" terwijl echt alle ingrediënten er zijn om het nachtmerriescenario uit te laten komen. Het is al grotendeels uitgekomen. Straks nog even blessures en schorsingen erbij die onvermijdelijk bij het einde van het seizoen horen in combinatie met de veel te smalle selectie en het is gebeurd.

Als PSV de titel nog wint zal het met hangen en wurgen gebeuren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46208109
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En nu maak je een grapje hoop ik...
Nee, als je zo speelt moet je blij zijn met elke overwinning. Zeker buitenshuis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46208121
NIET TE GELOVEN
1 punt in 3 wedstrijden godverrrrrr

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat we nog kampioen worden dit seizoen
Patat Friet
pi_46208140
PSV kan de winterbanden ook wel weer verkopen lijkt me.
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal zoals bij Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
  zondag 11 februari 2007 @ 16:38:33 #128
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208147
quote:
Eigenlijk zit naar nog bet wat in, als het over koeman gaat. Aissati uitlenen was zo
Opzich denk ik niet dat nationaliteiten echt een probleem zijn, denk niet dat de cohesie bij Ajax veel beter is of zo, zeker niet als je Leonardo erbij haalt. Maar het is gewoon dat wanneer je wint de cohesie altijd goed is en het gemopper vanzelf komt als het klote gaat. in beide gevallen kom je in een soort vicieuze cirkel terecht.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46208186
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
Ik denk niet dat we Koeman nog terug zien als hij de titel verspeelt.

Alhoewel, we hebben natuurlijk wel een behoorlijk machtsvacuüm aan de top. Valckx en Koeman vormen de technische staf en de voorzitter is maar een tijdelijke en meer een bedrijfstijger dan een voetbaldier. Die weet waarschijnlijk niet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken als het mis gaat.
pi_46208190
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar kom ik nauwelijks en zeker niet om te trollen.
Kom kom DD, beetje van die steken onder water was jij nooit vies van.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 11 februari 2007 @ 16:40:20 #131
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208195
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We kunnen niet eens van Sparta winnen maar Heracles en Groningen zijn al zekerheidjes? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat iedereen hier eens wat minder arrogant wordt? Dit is precies de koeman-instelling, niks aan de hand "we worden toch wel kampioen" terwijl echt alle ingrediënten er zijn om het nachtmerriescenario uit te laten komen. Het is al grotendeels uitgekomen. Straks nog even blessures en schorsingen erbij die onvermijdelijk bij het einde van het seizoen horen in combinatie met de veel te smalle selectie en het is gebeurd.

Bovendien win je met zo'n team ook de play-offs niet. dat wordt lekker UEFA cuppen in dat geval
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46208206
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat jij serieus met droge ogen kunt zeggen dat PSV blij mag zijn met elke overwinning!

Tuurlijk gaat het niet goed, maar tegen Heerenveen en zeker AZ speelde PSV gewoon heel behoorlijk, Dat er tegen AZ verloren wordt was een dubbeltje op zijn kant. Ik zeg helemaal niet dat we toch wel kampioen worden maar ben zeker niet in zak en as zoals jij: als je jouw berichten moet geloven, spelen we straks nog voor degradatie.

PSV moet nu tonen wat het kan en jongens als Cocu en Simons moeten nu hun bakkes opentrekken. En dat gebeurt, let maar op. Hallo, wij zijn PSV!
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208209
Oftewel er kan nog van alles gebeuren, zoals het hoort eigenlijk als het pas februari is.

Maar tis wel kut.
pi_46208215
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal zoals bij Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
kom op zeg wat een onzin, je zit nu in de hoek waar alle klappen vallen, spelers die onder hun maat spelen, wat ze de 1e helft van de competitie niet deden. Nu Koeman er zit is hij gelijk de zondebok
pi_46208224
quote:
Vrij scherpe analyse.
pi_46208225
Yes, bedankt voor het nog wat spannender maken!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46208227
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:

Hallo, wij zijn PSV!
Ook jou wil ik nooit meer horen over Amsterdamse arrogantie
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_46208229
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Panick het volgende:

[..]

Kom kom DD, beetje van die steken onder water was jij nooit vies van.
Daar ben ik het mee eens, maar is dat trollen? Zo ja, dan erken ik het. Ik vind trollen postings als 'jalalalala kutjoden weer verloren', en die heb ik nooit gemaakt. Als steken onder water ook trollen is dan neem ik terug wat ik zei.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208270
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Suijk het volgende:
Yes, bedankt voor het nog wat spannender maken!
Graag gedaan.
pi_46208271
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Panick het volgende:

[..]

Ook jou wil ik nooit meer horen over Amsterdamse arrogantie
Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208278
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar is dat trollen? Zo ja, dan erken ik het. Ik vind trollen postings als 'jalalalala kutjoden weer verloren', en die heb ik nooit gemaakt. Als steken onder water ook trollen is dan neem ik terug wat ik zei.
Nee, true. Dat deed je niet iig.
Maar beetje jennen moet kunnen imo, mits niet in de categorie zoals jij beschrijft.
pi_46208293
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

kom op zeg wat een onzin, je zit nu in de hoek waar alle klappen vallen, spelers die onder hun maat spelen, wat ze de 1e helft van de competitie niet deden. Nu Koeman er zit is hij gelijk de zondebok
Koeman is verantwoordelijk voor het feit dat hij Aissati verhuurde, Mendéz altijd opstelt, de schuld nooit bij zichzelf legt, de taken die hij de spelers oplegt etc. 100% zeker dat dit onder Hiddink, Rutten of Vergoossen niet was gebeurd .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46208324
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Behoorlijk dipje zo, maar bij Sparta punten verspelen kan de beste overkomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 11 februari 2007 @ 16:46:06 #144
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46208327
Lekker gefrustreerd zooitje na afloop bij jullie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46208328
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:44 schreef Panick het volgende:

[..]

Nee, true. Dat deed je niet iig.
Maar beetje jennen moet kunnen imo, mits niet in de categorie zoals jij beschrijft.
Dat vind ik ook. Ik reageerde misschien te heftig op die post van die user die ik nog nooit had gezien. Stom.

Maar goed, ik kijk naar Teletekst 818 en wat zie ik: 3 punten voorsprong!
Wat een vrouw!
spits!
pi_46208348
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.
Grrrrr is wel intens negatief ja, op zich wel grappig want gezien de resultaten van de laatste jaren kan ik mij niet voorstellen dat je als psv-er zo negatief bent.
Maar ergens heeft hij wel een punt, want het optimisme wat hier vaak is, is ook niet echt meer terecht sinds de winterstop. Ze hebben het moeilijk en in principe kan je er nu niet meer van uitgaan dat je die of die wedstrijd "ff wint". Zoals er vandaag wel meerdere dachten met Sparta.
Ik als Ajacied geniet nu al 2 weekenden (voor de verandering . ). Maar gezien het programma en spel van Ajax zou ik mij als psv-er drukker maken om AZ.
Dus de waarheid ligt ergens bij jullie in het midden. .
pi_46208359
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.

PSV won voor de winterstop zoveel door de defensieve zekerheid en wat geluk af en toe. Allebei zijn die verdwenen op het moment. We winnen zelden omdat we de tegenstander helemaal stuk spelen. Het is altijd op voorsprong komen en de wedstrijd op slot willen gooien. Nu dat laatste niet meer lukt en we ook niet de kwaliteiten hebben om door te drukken (zo spelen we nu eenmaal al jaren niet meer) mag je idd blij zijn met elke overwinning omdat je in zo'n vormcrisis, van iedereen, ook Heracles en Groningen kan verliezen of tegen ze gelijkspelen.
pi_46208370
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:

Maar goed, ik kijk naar Teletekst 818 en wat zie ik: 3 punten voorsprong!
Op 818?
Hebben ze weer alles veranderd? .
pi_46208394
Dat van Aissati is echt briljant idd Cultheld.
Wat een wanbeleid. .
pi_46208416
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:

Ik als Ajacied geniet nu al 2 weekenden (voor de verandering . ). Maar gezien het programma en spel van Ajax zou ik mij als psv-er drukker maken om AZ.
Dus de waarheid ligt ergens bij jullie in het midden. .
Ajax en AZ spelen allebei niet denderend maar zolang zij de punten wél pakken en wij niet maak ik me vooral zorgen over PSV zelf .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')