Crisis omdat je 8 punten in 3 wedstrijden weggooit. Dat PSV 13 punten niet zou vasthouden tot mei, had ik wel enigzins gedacht, maar het is gewoon ongelofelijk hoe snel je een voorsprong kan laten versmelten.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoezo crisis? PSV speelt wisselvallig. Tegen AZ was het voetbal prima, vandaag was het weer minder. En dat je nu alles tegen krijgt, dat is voetbal. Gewoon een mindere fase. Bij Ajax en AZ loopt het overigens ook niet gesmeerd.
likewisequote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo sta je bij mij anders wel bekend.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij wordt er niet voor betaald en hebt niet zoveel scholing en middelen gekregen. Op dit niveau is het bizar dat het zo is, in deze situatie. Gewoon een competitiewedstrijd, weinig aan de hand.
Dat je dit nog serieus met droge ogen kan zeggen na 3 keer puntverlies op rij?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
zaterdag naar Heracles en daar win je, dan Groningen thuis en dan ben je alweer dichter bij de titel.
Nee, als je zo speelt moet je blij zijn met elke overwinning. Zeker buitenshuis.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En nu maak je een grapje hoop ik...
Eigenlijk zit naar nog bet wat in, als het over koeman gaat. Aissati uitlenen was zoquote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Gelderland het volgende:
Ja hoor:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=38522
![]()
Ik denk niet dat we Koeman nog terug zien als hij de titel verspeelt.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
PSV kan de winterbanden ook wel weer verkopen lijkt me.
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
Kom kom DD, beetje van die steken onder water was jij nooit vies van.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar kom ik nauwelijks en zeker niet om te trollen.
Bovendien win je met zo'n team ook de play-offs niet. dat wordt lekker UEFA cuppen in dat gevalquote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je dit nog serieus met droge ogen kan zeggen na 3 keer puntverlies op rij?![]()
We kunnen niet eens van Sparta winnen maar Heracles en Groningen zijn al zekerheidjes? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat iedereen hier eens wat minder arrogant wordt?Dit is precies de koeman-instelling, niks aan de hand "we worden toch wel kampioen" terwijl echt alle ingrediënten er zijn om het nachtmerriescenario uit te laten komen. Het is al grotendeels uitgekomen. Straks nog even blessures en schorsingen erbij die onvermijdelijk bij het einde van het seizoen horen in combinatie met de veel te smalle selectie en het is gebeurd.
Als PSV de titel nog wint zal het met hangen en wurgen gebeuren.
Dat jij serieus met droge ogen kunt zeggen dat PSV blij mag zijn met elke overwinning!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je dit nog serieus met droge ogen kan zeggen na 3 keer puntverlies op rij?![]()
We kunnen niet eens van Sparta winnen maar Heracles en Groningen zijn al zekerheidjes? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat iedereen hier eens wat minder arrogant wordt?Dit is precies de koeman-instelling, niks aan de hand "we worden toch wel kampioen" terwijl echt alle ingrediënten er zijn om het nachtmerriescenario uit te laten komen. Het is al grotendeels uitgekomen. Straks nog even blessures en schorsingen erbij die onvermijdelijk bij het einde van het seizoen horen in combinatie met de veel te smalle selectie en het is gebeurd.
Als PSV de titel nog wint zal het met hangen en wurgen gebeuren.
kom op zeg wat een onzin, je zit nu in de hoek waar alle klappen vallen, spelers die onder hun maat spelen, wat ze de 1e helft van de competitie niet deden. Nu Koeman er zit is hij gelijk de zondebokquote:Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
PSV kan de winterbanden ook wel weer verkopen lijkt me.
Het aankoopbeleid van meneer Koeman vindt zijn uitwerking. En ja die Gifbeker zal zoals bij Vitesse en Ajax ook bij PSV leeg moeten. Sterkte voor de aankomende jaren.
Vrij scherpe analyse.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Gelderland het volgende:
Ja hoor:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=38522
![]()
Ook jou wil ik nooit meer horen over Amsterdamse arrogantiequote:
Daar ben ik het mee eens, maar is dat trollen? Zo ja, dan erken ik het. Ik vind trollen postings als 'jalalalala kutjoden weer verloren', en die heb ik nooit gemaakt. Als steken onder water ook trollen is dan neem ik terug wat ik zei.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Panick het volgende:
[..]
Kom kom DD, beetje van die steken onder water was jij nooit vies van.
Graag gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Suijk het volgende:
Yes, bedankt voor het nog wat spannender maken!
Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Ook jou wil ik nooit meer horen over Amsterdamse arrogantie
Nee, true. Dat deed je niet iig.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar is dat trollen? Zo ja, dan erken ik het. Ik vind trollen postings als 'jalalalala kutjoden weer verloren', en die heb ik nooit gemaakt. Als steken onder water ook trollen is dan neem ik terug wat ik zei.
Koeman is verantwoordelijk voor het feit dat hij Aissati verhuurde, Mendéz altijd opstelt, de schuld nooit bij zichzelf legt, de taken die hij de spelers oplegt etc. 100% zeker dat dit onder Hiddink, Rutten of Vergoossen niet was gebeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom op zeg wat een onzin, je zit nu in de hoek waar alle klappen vallen, spelers die onder hun maat spelen, wat ze de 1e helft van de competitie niet deden. Nu Koeman er zit is hij gelijk de zondebok![]()
Behoorlijk dipje zo, maar bij Sparta punten verspelen kan de beste overkomen.quote:
Dat vind ik ook. Ik reageerde misschien te heftig op die post van die user die ik nog nooit had gezien. Stom.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, true. Dat deed je niet iig.
Maar beetje jennen moet kunnen imo, mits niet in de categorie zoals jij beschrijft.
Grrrrr is wel intens negatief ja, op zich wel grappig want gezien de resultaten van de laatste jaren kan ik mij niet voorstellen dat je als psv-er zo negatief bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.
Dude, in deze vorm moet je blij zijn met elke overwinning.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet arrogant maar als tegenwicht tegen de enorm negatieve posts van Grrrrr. Vind jij ook dan dat PSV blij mag zijn met elke overwinning deze competitie? Komop zeg, we zijn geen RKC Waalwijk dat moet sprokkelen, wij zijn PSV met een uitstekende spelersgroep en zeer veel kwaliteit.
Op 818?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, ik kijk naar Teletekst 818 en wat zie ik: 3 punten voorsprong!![]()
Ajax en AZ spelen allebei niet denderend maar zolang zij de punten wél pakken en wij niet maak ik me vooral zorgen over PSV zelfquote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
Ik als Ajacied geniet nu al 2 weekenden (voor de verandering. ). Maar gezien het programma en spel van Ajax zou ik mij als psv-er drukker maken om AZ.
Dus de waarheid ligt ergens bij jullie in het midden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |