U is FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam #3 vergeten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Vorige delen:
Fok! Rock Meet! Het mag wel weer eens een keertje!
FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam (met pre-parties)
Ik heb alleen de OP gekopieerd, wat boeien de vorige delen nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef PPL het volgende:
[..]
U is FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam #3 vergeten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet te veel ouwehoeren joh, anders hebben we niks meer te vertellen 10 maart.
Je kan elkaar toch niet verstaan met die keiharde muziek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet te veel ouwehoeren joh, anders hebben we niks meer te vertellen 10 maart.
jij bent ECHT oud aan het worden he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch niet verstaan met die keiharde muziek.
M'n gehoorapparaat... wat doe je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij bent ECHT oud aan het worden he?.
Zeur niet zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch niet verstaan met die keiharde muziek.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeur niet zo
Ik schreeuw zoen wel in je oor of zo
* opgewonden heen en weer danst *quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je dan ophoudt met zeuren, vooruit
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef PPL het volgende:
[..]
* opgewonden heen en weer danst *
[afbeelding]
Nog een paar uurtjes, en dan kan ik weer richting theaterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Biervindpost.
Oh wacht, ik had hier al gepost.
Wat ga je zien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, en dan kan ik weer richting theater.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Boom-Chicago. Ik ben benieuwd of het een beetje amusant is.
erg amusant zoals altijd, dit keer helaas wat kort vond ik en veel terugkoppeling naar in het verleden behaalde successenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Boom-Chicago. Ik ben benieuwd of het een beetje amusant is.
Ja, maar er daar heen gaan zou wel erg voor de hand liggen natuurlijkquote:
Geloof dat ik snap wat je wil zeggen ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar er daar heen gaan zou wel erg voor de hand liggen natuurlijk.
Ik ben er volgende weekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat ik snap wat je wil zeggen ofzo.
Anyway, ik ben er iig wel vanavond als het goed is.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week.
Zo ben ik, ik gok dat er wel meer bekenden zullen zijn volgende weekquote:
Leoniequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef withxhonor het volgende:
euhm.. wellicht is een rondje namen wel leuk enzo..? zeker voor mij als n00b..
hoi, ik ben maarten, nu jullie
kees was hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet mijn echte naam al niet meer sinds 2000 ergens in September.
Dat wordt verwarrendquote:
Naja, ik stel me meestal met mn gewone naam voor hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt verwarrend.
En op FOK!meetings word je toch sowiezo bij je nickname aangesprokenm, dat is al traditie sinds de eerste meets met Danny en Yvonne!
Nee vind ik helemaal niet suf. Bovendien denkt iedereen als je je met je eigen naam voorstelt dat je iemand anders bent die ook op die meet isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik stel me meestal met mn gewone naam voor hoor![]()
'Hoi, ik ben MissBliss', klinkt toch wat suf vind ik
Valt denk ik wel mee, volgens mij weet iedereen die komt wel dat ik MB's naamgenoot benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee vind ik helemaal niet suf. Bovendien denkt iedereen als je je met je eigen naam voorstelt dat je iemand anders bent die ook op die meet is
Okee dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, volgens mij weet iedereen die komt wel dat ik MB's naamgenoot ben
Mariska is de naamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef withxhonor het volgende:
De mijne krijg je wel op de meet, die post ik nooit op het forum.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef withxhonor het volgende:
Truus!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De mijne krijg je wel op de meet, die post ik nooit op het forum.
Gelukkig...quote:
Dan moeten we maar komenquote:
Ja, dat ging vrij snel hier.... "Wie gaan er allemaal?" *noemt wat namen "Ooooh, dan gaan wij ook...!! Zeg maar dat we komen!"quote:
Dan zal ik me voor jou met mn foknaam voorstellen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee vind ik helemaal niet suf. Bovendien denkt iedereen als je je met je eigen naam voorstelt dat je iemand anders bent die ook op die meet is
Ik heb haar altijd al een verstandige vrouw gevonden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dat ging vrij snel hier.... "Wie gaan er allemaal?" *noemt wat namen "Ooooh, dan gaan wij ook...!! Zeg maar dat we komen!"![]()
Ik geloof dat wij eens een hartig woordje moeten praten om dat beeld bij te stellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd al een verstandige vrouw gevonden.
quote:
Idd, maar hij schijnt toch te willen komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk nog even naar de lijst van mensen die komen, retorische vraag dus![]()
Whehehe...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, maar hij schijnt toch te willen komen.
Ah, dus mijn vraag was niet zo retorischquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat je je dan ook door HW in je reet neuken boven een urinoir?![]()
Gemist is een groot woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:24 schreef Brighteyes het volgende:Wat een wending!
Waar komt dit ineens vandaan. Heb ik iets gemist op de onzin meet?
Mwa, ik denk dat HW en ik inmiddels wel een stapje verder durven gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rock muziekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef TrenTs het volgende:
Wat gaat er trouwens zoal gedraaid worden?
Gaat het dan om nichtenmuziek als Oasis, Pearl Jam, 3 Doors Downsyndrome, Bon Jovi enz of gewoon om echte mannenmuziek als Jimi Hendrix, Devin Townsend, Strapping Young Lad, Opeth, Blach Sabbath en meer heerlijks?quote:
Een beetje een mix denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat het dan om nichtenmuziek als Oasis, Pearl Jam, 3 Doors Downsyndrome, Bon Jovi enz of gewoon om echte mannenmuziek als Jimi Hendrix, Devin Townsend, Strapping Young Lad, Opeth, Blach Sabbath en meer heerlijks?
Weinig middenweg hoor, meer af en toe afwisseling.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef TrenTs het volgende:
Het klinkt wel als het zoeken naar een middenweg.Ik hoop dat ik het trek.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Weinig middenweg hoor, meer af en toe afwisseling.
Over het algemeen is het toch het zwaardere werk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neem d'r mee!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:25 schreef Poncho het volgende:
Verdomme, dan viert vriendinnetje haar bejaardag.
Zou ik ermee wegkomen wanneer ik zeg dat ik een veel belangrijkere afspraak heb dan?
Ik denk niet dat ze zin heeft om de hele avond mij te zien knuffelen met al mijn vriendjes terwijl ze jarig is en met haar vrienden kan zitten.quote:
Zeg gewoon dat het de Fok!Rock!Meet! is.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:25 schreef Poncho het volgende:
Verdomme, dan viert vriendinnetje haar bejaardag.
Zou ik ermee wegkomen wanneer ik zeg dat ik een veel belangrijkere afspraak heb dan?
'Waar ga je heen dan?'quote:Op zondag 11 februari 2007 02:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het de Fok!Rock!Meet! is.
Ze zal het begrijpen. Volgend jaar is ze weer jarig.
Zodat ze door mij 'geknuffeld' kan wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Maar als je een goed idee hebt waarom ze WEL zou moeten komen hoor ik het graag.
Dat is het natuurlijk helemaal waard om je bejaardag voor op te geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zodat ze door mij 'geknuffeld' kan worden
Mensen hebben er meer voor opgegevenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk helemaal waard om je bejaardag voor op te geven.
Een kei tof huisje in Amsterdam waar ik vrijblijvend op de bank kon pitten terijl de katten over me heen zeken.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mensen hebben er meer voor opgegeven
Mmmmmmjam!, is dat met bananen en toffee?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:09 schreef Maanvis het volgende:
Wie wil er met mij banoffee ijs gaan eten in de haagen dasz tent?
er is iets,,, ik voel het... ong komende zaterdag ofzo????quote:
Ik ook niet, en ik heb het echt gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 03:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mmmmmmjam!, is dat met bananen en toffee?
Ik ben jaloers, ik heb er geen hier in de buurt![]()
Wat is er dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:06 schreef Ole het volgende:
[..]
er is iets,,, ik voel het... ong komende zaterdag ofzo????
hij zoent toch waardeloosquote:Op zondag 11 februari 2007 13:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat we gaan zoenen.
ach..quote:
Ik vind ze best wel cool, ik wist helaas te laat dat ze zouden spelen dus ik ga ook niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
*kick* vanavond is wolfmother, nog meer mensen van hier die gaan? ik ga zelf overigens niet hoor
Ik moet werken en t was utiverkocht maar kreeg gister smsje dat er evt een kaartje over was voor mij maarja ik kon niet dus. vrijdag wel naar the rifles, ook best leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind ze best wel cool, ik wist helaas te laat dat ze zouden spelen dus ik ga ook niet...
Ik welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
*kick* vanavond is wolfmother, nog meer mensen van hier die gaan? ik ga zelf overigens niet hoor
De zanger is niet ziek?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel.
Kaartje is inmiddels weg helaas.
Tis huppelkut sjaakiera nietquote:
Nee, maar misschien had je dan wél een behoorlijke zanger gehad....quote:
Wat is er mis met deze?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, maar misschien had je dan wél een behoorlijke zanger gehad....
Nou, ik zou zeggen: "Wat niet?"quote:
Tja, kwestie van smaak idd, vind het album erg goed... en het geluid bij PJ was voor hun echt baggerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: "Wat niet?"
Bij PJ vond ik de muziek geweldig....totdat hij zijn krijsbek opendeed....![]()
Maar goed: daarom verschillen smaken, veel plezier!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Loena-tik- het volgende:ik heb er zin an
![]()
Wilde ik sowieso al eens meemaken Five in A'dam![]()
Ah... Classic FMquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me al geestelijk voorbereid.![]()
Gisteren 1987 van Whitesnake even geluisterd en vandaag even een cd van Dream Theatre.![]()
Jup, waren naar de bioscoop geweest en om 23.30 thuis en stinkie moest nog wat dingen opzoeken enzo.quote:
Moet dat dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, waren naar de bioscoop geweest en om 23.30 thuis en stinkie moest nog wat dingen opzoeken enzo.
Ben ik eigenlijk ooit wel OT geweest in dit topic?
Blooddiamond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Welke film BE?
Ja hele goeie film, keihard iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Blooddiamond.
Echt heel erg goed.
Ik kan alleen nooit zo goed tegen dat soort films. Weten dat jij met je dikke reet in de bioscoop zit terwijl er dus echt ergens in een ander land mensen elkaar zonder pardon afslachten om wat voor debiele reden dan ook.
Wel lekker hoor, we zaten met 4 man in de bioscoop. Stinkie en ik, en nog 2 heren van halverwege de 40.
Geen irritante pubers die er doorheen ouwehoeren, echt doodse stilte.
Excuse me?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan hem echt aanraden HW, neem je meisje ook eens mee uit joh!
ik vind de "nieuwe dicaprio (sinds the departed) best wel OK eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:32 schreef Maanvis het volgende:
Was blood diamond echt zo geweldig? Ik wou er eigenlijk niet heen om meneertje decapprio te ontwijken..
Bijnaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi.
Is het al weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |