U is FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam #3 vergeten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Vorige delen:
Fok! Rock Meet! Het mag wel weer eens een keertje!
FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam (met pre-parties)
Ik heb alleen de OP gekopieerd, wat boeien de vorige delen nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef PPL het volgende:
[..]
U is FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam #3 vergeten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet te veel ouwehoeren joh, anders hebben we niks meer te vertellen 10 maart.
Je kan elkaar toch niet verstaan met die keiharde muziek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet te veel ouwehoeren joh, anders hebben we niks meer te vertellen 10 maart.
jij bent ECHT oud aan het worden he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch niet verstaan met die keiharde muziek.
M'n gehoorapparaat... wat doe je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij bent ECHT oud aan het worden he?.
Zeur niet zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch niet verstaan met die keiharde muziek.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeur niet zo
Ik schreeuw zoen wel in je oor of zo
* opgewonden heen en weer danst *quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je dan ophoudt met zeuren, vooruit
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef PPL het volgende:
[..]
* opgewonden heen en weer danst *
[afbeelding]
Nog een paar uurtjes, en dan kan ik weer richting theaterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Biervindpost.
Oh wacht, ik had hier al gepost.
Wat ga je zien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, en dan kan ik weer richting theater.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Boom-Chicago. Ik ben benieuwd of het een beetje amusant is.
erg amusant zoals altijd, dit keer helaas wat kort vond ik en veel terugkoppeling naar in het verleden behaalde successenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Boom-Chicago. Ik ben benieuwd of het een beetje amusant is.
Ja, maar er daar heen gaan zou wel erg voor de hand liggen natuurlijkquote:
Geloof dat ik snap wat je wil zeggen ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar er daar heen gaan zou wel erg voor de hand liggen natuurlijk.
Ik ben er volgende weekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat ik snap wat je wil zeggen ofzo.
Anyway, ik ben er iig wel vanavond als het goed is.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week.
Zo ben ik, ik gok dat er wel meer bekenden zullen zijn volgende weekquote:
Leoniequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef withxhonor het volgende:
euhm.. wellicht is een rondje namen wel leuk enzo..? zeker voor mij als n00b..
hoi, ik ben maarten, nu jullie
kees was hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet mijn echte naam al niet meer sinds 2000 ergens in September.
Dat wordt verwarrendquote:
Naja, ik stel me meestal met mn gewone naam voor hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt verwarrend.
En op FOK!meetings word je toch sowiezo bij je nickname aangesprokenm, dat is al traditie sinds de eerste meets met Danny en Yvonne!
Nee vind ik helemaal niet suf. Bovendien denkt iedereen als je je met je eigen naam voorstelt dat je iemand anders bent die ook op die meet isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik stel me meestal met mn gewone naam voor hoor![]()
'Hoi, ik ben MissBliss', klinkt toch wat suf vind ik
Valt denk ik wel mee, volgens mij weet iedereen die komt wel dat ik MB's naamgenoot benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee vind ik helemaal niet suf. Bovendien denkt iedereen als je je met je eigen naam voorstelt dat je iemand anders bent die ook op die meet is
Okee dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, volgens mij weet iedereen die komt wel dat ik MB's naamgenoot ben
Mariska is de naamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef withxhonor het volgende:
euhm.. wellicht is een rondje namen wel leuk enzo..? zeker voor mij als n00b..
hoi, ik ben maarten, nu jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |