Gaat het dan om nichtenmuziek als Oasis, Pearl Jam, 3 Doors Downsyndrome, Bon Jovi enz of gewoon om echte mannenmuziek als Jimi Hendrix, Devin Townsend, Strapping Young Lad, Opeth, Blach Sabbath en meer heerlijks?quote:
Een beetje een mix denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat het dan om nichtenmuziek als Oasis, Pearl Jam, 3 Doors Downsyndrome, Bon Jovi enz of gewoon om echte mannenmuziek als Jimi Hendrix, Devin Townsend, Strapping Young Lad, Opeth, Blach Sabbath en meer heerlijks?
Weinig middenweg hoor, meer af en toe afwisseling.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef TrenTs het volgende:
Het klinkt wel als het zoeken naar een middenweg.Ik hoop dat ik het trek.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Weinig middenweg hoor, meer af en toe afwisseling.
Over het algemeen is het toch het zwaardere werk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat je je dan ook door HW in je reet neuken boven een urinoir?![]()
Neem d'r mee!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:25 schreef Poncho het volgende:
Verdomme, dan viert vriendinnetje haar bejaardag.
Zou ik ermee wegkomen wanneer ik zeg dat ik een veel belangrijkere afspraak heb dan?
Ik denk niet dat ze zin heeft om de hele avond mij te zien knuffelen met al mijn vriendjes terwijl ze jarig is en met haar vrienden kan zitten.quote:
Zeg gewoon dat het de Fok!Rock!Meet! is.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:25 schreef Poncho het volgende:
Verdomme, dan viert vriendinnetje haar bejaardag.
Zou ik ermee wegkomen wanneer ik zeg dat ik een veel belangrijkere afspraak heb dan?
'Waar ga je heen dan?'quote:Op zondag 11 februari 2007 02:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het de Fok!Rock!Meet! is.
Ze zal het begrijpen. Volgend jaar is ze weer jarig.
Zodat ze door mij 'geknuffeld' kan wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Maar als je een goed idee hebt waarom ze WEL zou moeten komen hoor ik het graag.
Dat is het natuurlijk helemaal waard om je bejaardag voor op te geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zodat ze door mij 'geknuffeld' kan worden
Mensen hebben er meer voor opgegevenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk helemaal waard om je bejaardag voor op te geven.
Een kei tof huisje in Amsterdam waar ik vrijblijvend op de bank kon pitten terijl de katten over me heen zeken.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mensen hebben er meer voor opgegeven
Mmmmmmjam!, is dat met bananen en toffee?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:09 schreef Maanvis het volgende:
Wie wil er met mij banoffee ijs gaan eten in de haagen dasz tent?
er is iets,,, ik voel het... ong komende zaterdag ofzo????quote:
Ik ook niet, en ik heb het echt gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 03:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mmmmmmjam!, is dat met bananen en toffee?
Ik ben jaloers, ik heb er geen hier in de buurt![]()
Wat is er dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:06 schreef Ole het volgende:
[..]
er is iets,,, ik voel het... ong komende zaterdag ofzo????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |