Oosterdijk was beter geweest voor de sfeerimpressie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef nein het volgende:
Het grootzand is nou niet echt een goed voorbeeld van een sfeerimpressieIk heb zelden zo'n matige winkelstraat meegemaakt, zelfs eindhoven is gezelliger dan het Grootzand.
TIs lekker knus. Ligt niet zover allemaal uit elkaar enzo, zoals je in Ljouwert ziet bijv.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:21 schreef jannet1234 het volgende:
woon hier nou bijna 10 jaar. beste move die ik gedaan heb om hier naar toe te verhuizen. gezellig winkelcentrum, leuke mensen, geweldige zomers
Volgens mij is dat bij het Burgemeester Rasterhoffpark. Dat park op het voormalige vuilstort.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef nein het volgende:
woohoo! ik ken alle plaatjes, behalve die met de paarden...is dat bij t weiland bij dat aquaduct genman?
Oh daar! Daar op de hoek bij de A7 richting joure? Nog nooit geweest, wel regelmatig mensen zien wandelen en fietsen idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij het Burgemeester Rasterhoffpark. Dat park op het voormalige vuilstort.
vette koeis daaro
![]()
Ja precies!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef nein het volgende:
[..]
Oh daar! Daar op de hoek bij de A7 richting joure? Nog nooit geweest, wel regelmatig mensen zien wandelen en fietsen idd.
VET!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef jannet1234 het volgende:
hee das grappig. jij hebt mijn "baantje" bij radio markant overgenomen. Ik presenteerde eerst het sportprogramma bij hun. Is alweer een tijd geleden hoor maar vondt het wel grappig om te lezen.
Leuk idee, dat van dat bokaal!! Deed je dat ook op de zaterdag dan? Met hoeveel lui presenteerde je t programma? 2004 is idd alweer een tijd terug. Dus om nou te zeggen dat we elkaar net hebben misgelopenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:01 schreef jannet1234 het volgende:
dat was geloof ik rond 2004. programma liep op zich wel goed, hadden ook elke week een bokaal voor het elftal wat de meeste doelpunten scoorde. Ze deden echt hun best om die bokaal te winnen, haha
Ben er toen mee gestopt omdat ik het niet kon combineren met werk
RSG is bekend - heb er stage gelopen. Een goeie vriendin van me woont aan de Gele Lis in Duinterpen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef LedZep het volgende:
Sneker meldt zich *
Momenteel inwoner van de wijk Duinterpen 2 en bezoeker van de RSG. Sneek is okey
??? Moet je ook entree betalen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef LedZep het volgende:
Sneker meldt zich *
Momenteel inwoner van de wijk Duinterpen 2 en bezoeker van de RSG. Sneek is okey
Da's ook 2, sterker nog, het is hier 2 straten verderopquote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
RSG is bekend - heb er stage gelopen. Een goeie vriendin van me woont aan de Gele Lis in Duinterpen.Weet zo niet of dat 1, 2, of 3 is.
Uiteraardquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef MagiLune het volgende:
[..]
??? Moet je ook entree betalen dan?![]()
Sneek
![]()
![]()
ow ok. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Da's ook 2, sterker nog, het is hier 2 straten verderop. Duinterpen 1 is dat stuk wat het dichtst bij Tinga ligt en 3 is het nieuwe gedeelte.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok van dit topic krijg ik heimwee![]()
woon nu half jaar op kamers (in Zeist/Utrecht), sinds kerst niet meer daar geweest en ziet er niet naar uit dat ik snel tijd heb om even te komen
Jeutje! Ik woon al een jaar of 6 in eindhoven, maar kom toch wel bijna elke maand een weekendje in sneekquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok van dit topic krijg ik heimwee![]()
woon nu half jaar op kamers (in Zeist/Utrecht), sinds kerst niet meer daar geweest en ziet er niet naar uit dat ik snel tijd heb om even te komen
die heb ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef nein het volgende:
Leuk zeg, die oude en nieuwe fotos![]()
Ik mis eigenlijk nog een foto-vergelijking van dat bruggetje op de Leeuwarderkade/weg
heb er wel meer maar dat is echt van de wijk zelfquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef Apotheose het volgende:
Mooie pics![]()
Leuk, die vergelijking met oud en nieuw! Heb je er meer?Tis nu niet zulk mooi weer om fotos te shooten
![]()
Toen ik klein (11-12) was sportte ik altijd in de zwart-wit hal ofzoiets...En daar waren dan ook altijd die sacherijnige volleybalmeiden met hun enorm lange staarten bovenop hun hoofd geplant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Snits is topf, maar de vrouwen van de plaatselijke volleybalvereniging zijn stuk voor stuk ranzige wijven.
[haatsmurfmode] Ik haat volleybal [/haatsmrufmode]quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Snits is topf, maar de vrouwen van de plaatselijke volleybalvereniging zijn stuk voor stuk ranzige wijven.
Leuk. Heb je toevallig ook een foto van 'De Laatste Stuiver-brug'? Die kent iedere Sneker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Fotootjes uit mn PWS
Harinxmabrug:
[afbeelding]
oude ingescande foto
[afbeelding]
zelfgemaakte foto (december 2005 ofzoof eerder toen moest t PWS af zijn)
Woudvaartbrug
[afbeelding]
Oud en ingescand
[afbeelding]
zelfgemaakt
[afbeelding]
zelfgemaakt.
Koninging Wilhelminaschool (mijn oude school)
[afbeelding]
oud en ingescand dus ja
[afbeelding]
en zelfgemaakt.
Ja vandaag was wel een mooie dag voor fotos nemen dus ik heb die kans ook ff gepaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:30 schreef AlwaysConnected het volgende:
Veel Snekers hier leuk
zal als het weer licht is wat foto's van de zwette maken
alles wat er op dit moment gebeurt bij duinterpen, lemmerweg oost en de geeuw heeft te maken met de nieuwe A7quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef LedZep het volgende:
Tis een behoorlijke bende hier trouwens, in Duinterpen. Langs rondweg Zuid zijn alle bomen gekapt en het ligt er stampvol rioolbuizen of zoiets. In Lemmerweg-oost is de hele straat opengebroken. Right, het eerste zal wel te maken hebben met die grootse rondweg plannen.
Moet je er ook niet op maandag ochtend heen gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef BonJovi het volgende:
sneek is saaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii ik was er een keer geweest, niemand op straat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef nein het volgende:
oeee..oude koemarkt, met rechts op t hoogend, bakker de Haan met de lekkerste Oranjekoek EVER.
(En ja, ik weet dat die andere bakker in de Galigapromenade laatst de beste oranjekoek van nederland verkocht, maar daar ben ik t niet mee eens)
Ja was op een zondag avond, het was best wel kut weer misschien daarom. Me moeder heeft er vroeger een jaartje gewoond met haar ouders toen ze jong was, en ik heb familie in Heerenveen. Toen ik 2 jaar terug voor het eerst naar Friesland ging, ging ik naar Heerenveen naar me tante. En daarna wouden me moeder en me oma zien waar ze vroeger een jaartje hadden gewoond, dus toen was ik mee gegaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Moet je er ook niet op maandag ochtend heen gaan![]()
wel dan is het kruitvat openquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Moet je er ook niet op maandag ochtend heen gaan![]()
Dat kruidvat zit er alweer een tijdje. Hoe lang heb ik niet bijgehouden. Ben vanmiddag Sneek ook nog in geweest maar heb je niet gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef nein het volgende:
Sinds wanneer zit die 2e kruidvat daar? Vandaag voor t eerst geweest, beetje nutteloos daar op t Oosterdijk zo tussen de DA en de ETOS in.
Overigens mis ik ook dat strip/magazinewinkeltje naast de La Bamba, weer zo'n nietszeggende bijouxwinkel erbij, komt daar ooooit een einde aan?
we hadden eerst 2 trekpleisters en toen was 1 paar dagen dicht en was het kruidvatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:12 schreef jannet1234 het volgende:
snap trouwens niet waarom we hier 2 kruidvatten hebben.
ja de lektuurhalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef nein het volgende:
Sinds wanneer zit die 2e kruidvat daar? Vandaag voor t eerst geweest, beetje nutteloos daar op t Oosterdijk zo tussen de DA en de ETOS in.
Overigens mis ik ook dat strip/magazinewinkeltje naast de La Bamba, weer zo'n nietszeggende bijouxwinkel erbij, komt daar ooooit een einde aan?
Ooow ja die dude van de bentex werkt nu in de bruna!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef jannet1234 het volgende:
vondt de lectuurhal wel grappig. manlief haalde er altijd de stripboeken vandaan van guus flater enzo. de bruna is ook leuk. heb vroeger gewerkt bij "Playland" (de gokhal) tussen de toen nog bentex en de wibra. en de franciser van de bruna was toen franciser van de bentex. en nog steeds noemen we elkaar buurman en buurvrouw hihi.
Ook ik mis de V&D. Maar ben wel blij met de Hema.
bij die bakkerij in de galgiapromonade heb ik stagegelopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef nein het volgende:
oeee..oude koemarkt, met rechts op t hoogend, bakker de Haan met de lekkerste Oranjekoek EVER.
(En ja, ik weet dat die andere bakker in de Galigapromenade laatst de beste oranjekoek van nederland verkocht, maar daar ben ik t niet mee eens)
Grappig, kom er net vandaan, reed drie uur geleden langs je school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Fotootjes uit mn PWS
Harinxmabrug:
[afbeelding]
oude ingescande foto
[afbeelding]
zelfgemaakte foto (december 2005 ofzoof eerder toen moest t PWS af zijn)
en zelfgemaakt.
De korenbloemquote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
bij die bakkerij in de galgiapromonade heb ik stagegelopen![]()
Stijl hequote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef Apotheose het volgende:
Helaas geen foto gemaakt van de bakkerij in de Galiga of daar bij de Oude KoemarktWel de volgende pics weer ff gemaakt:
[afbeelding]
Rondvaartboot Toerist
[afbeelding]
Pampuskade nog maar es een keertje![]()
[afbeelding]
Ronddobberen in It Rak, zwembad met daarnaast Optisport - fitnesscentrum
[afbeelding]
Griene Dykje richting Sneekermeer bijv.
[afbeelding]
De naam zegt 't al![]()
[afbeelding]
Houdesloot aquaduct part II
[afbeelding]
Supermarkt oa bij Duinterpen.
En als je je omdraait dan krijg je dit uitzicht:
[afbeelding]
Ow ja, de fotos zijn dus klikbaar alleen dan worden ze wel supergroot heb ik gemerkt![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef LedZep het volgende:
Cool, laatste 2 pics zijn ca 200m van mijn huis vandaan
maandag he dan is het altijd rustigquote:Op maandag 5 maart 2007 17:42 schreef Apotheose het volgende:
was best rustig in de stad zeker?Of heb je een rustig moment uitgekozen
Dat voor de Mac enzo is ook altijd wel druk namelijk. Nice pics by the way!
heb duizenden foto's in leeuwarden gemaakt ondertussen... (en een stuk of 30 of zo in Sneekquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef justmattie het volgende:
waarom hebben wij niet iemand die foto's voor Leeuwarden maakt![]()
?
nee, vrijwel geen enkele. wel alle vrachtwagens en interessante personenwagens op de fotoquote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef justmattie het volgende:
duizenden foto's:o
heb je elk winkelpand + bezienswaardigheid + woonwijk + haven wel gehad denk ik?
Gevaarlijk man, fietsend fotos makenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
maandag he dan is het altijd rustig
foto's zijn gemaakt rond 12.30 - 12.45![]()
Toch knap fietsend foto's maken![]()
volgens mij ken ik jou welquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef Charizma het volgende:
Alhier nog een sneker uit de zwette =)
leuk topic
Dacht dat je juist alleen maar Pickwicktea lustte....quote:Kleine Kerkstraat waar ook Radio Markant zit gevestigdOok kroegjes en de omgebouwde gevangenis tot discotheek Alcatraz. Not my cup of pickwicktea maar goed.
Nee, heus niet alleen van t merk pickwick. Als t dezelfde smaak maar is, nouquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Dacht dat je juist alleen maar Pickwicktea lustte....![]()
ooooow....![]()
ook weer al fietsend gemaakt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo 't was weer mooi weer dus maar even een paar gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ook weer fietsend en mij opa en oma wonen er nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook weer al fietsend gemaakt?Het Eiland is best leuk verbouwd allemaal. Mn opa en oma woonden er vroeger, aan de pampuskade. Mooi plekkie daaro.
aan de waterkant die grote hoge flatquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Apotheose het volgende:
in deze flat
[afbeelding]
of die aan de waterkant? Wel toevallig dat nu jou opa en oma er wonen![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef Charizma het volgende:
[afbeelding]
![]()
Basketbal veldje ben ik regelmatig te vinden als het mooi weer is...
Waarom ? zomers altijd veel kiddo's daar die er veel plezier van hebben en niemand die er last van heeft...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]alle beter dan die k*t skate baan die er bij ligt
die mag van mij nog liever vandaag dan morgen weg![]()
moet je maar eens kijken hoevaak de politie er komt, na 22.00 om ze weg te sturenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef Charizma het volgende:
[..]
Waarom ? zomers altijd veel kiddo's daar die er veel plezier van hebben en niemand die er last van heeft...
In de wijk Zwette achter de aldiquote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef DeToXiC het volgende:
over welke skatebaan hebben we het eigenlijk? die bij Tinga? of bij het BB veldje?
Same as though.. Kids in de zwette etc hebben er ook veel plezier van ! er zullen vast ook wel wat oudere "hang jongeren" komen in de avond uurtjes maar goed... dat hou je toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef jannet1234 het volgende:
die skatebaan hebben we niets van doen. ik dacht dat jullie het over die skatebaan bij tinga hadden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef DeToXiC het volgende:
ik kan niet actief meepraten over skatebanen...![]()
Ja idd, de voorjaarskermis is er weer. Niet dat ik er nu zo op zit te wachten want ben niet zo'n kermisklant maar goed. Levert wel weer leuke pics opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
En toen was het ineens kermis in sneek
-fotos-
ja foto's scheef, zat ook niet op de fietsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd, de voorjaarskermis is er weer. Niet dat ik er nu zo op zit te wachten want ben niet zo'n kermisklant maar goed. Levert wel weer leuke pics opZo te zien was jij in de draaimolen geweest (beetje scheve fotos
) No offence hoor. Echt top die foto-bijdragen
Ga binnenkort ook weer efkes op pad.
niet eens op de fiets?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja foto's scheef, zat ook niet op de fiets
lool
niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja foto's scheef, zat ook niet op de fiets
lool
idd, en dan is het nog een euro. Vorig jaar was het 50 centquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Apotheose het volgende:
ow is t dan 'piekendag' ofzo? Hou me niet zo bezig met die kermis. Fiets er langs maar thats it![]()
idd, doe mij maar gewoon sneekweekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef Apotheose het volgende:
ow ik dacht dat t altijd al een euro was , aangezien een gulden een euro is geworden.. Nou ja, die kermis staat leuk daar op t Martiniplein maar verders...
![]()
SneekWeekquote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
idd, doe mij maar gewoon sneekweek![]()
Mijn opa en oma wonen daar nu ook, tis best mooi daar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Apotheose het volgende:
in deze flat
[afbeelding]
of die aan de waterkant? Wel toevallig dat nu jou opa en oma er wonen![]()
Tis elke week wel druk hoor, maar de gemiddelde leeftijd ligt mij wat te laag daarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Heb drie jaar geleden een hele zomer in Sneek gewerkt. Op zich wel een gezellig stadje![]()
En kom zo nu en dan wel eens in Het Bolwerk![]()
Is het echt niks meer met de Alcatraz? Heb nog geholpen met de opbouw. Had wel potentie toen...
Wie weetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, kan jij ook niks aan doen toch?Familie van?
En Ludiek en zo dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Apotheose het volgende:
kom nooit in alcatraz maar hoor er ook weinig positieve verhalen over. Hou zelf ook meer van kroegjes dan zo'n discotheek, maar thats me.
@ Deansentized: waar heb je dan gewerkt in Sneek?
Ludiek zit mn broer wel vaak es en heb hem nog nooit horen klagen whehe. Wel gezellig daaro. Ben zelf niet zo'n uitgaanstype maar ludiek moet wel ok zijnquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ludiek zit mn broer wel vaak es en heb hem nog nooit horen klagen whehe. Wel gezellig daaro. Ben zelf niet zo'n uitgaanstype maar ludiek moet wel ok zijn
Ik had op school vroeger een conrector die zo heette..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef nein het volgende:
Ik zou maar ff dimmen met de kritiek, ik ben namelijk een Eckhardt![]()
![]()
Die conrector had ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had op school vroeger een conrector die zo heette..
En Ludiek? Daar zat ik vroeger veel...nu meer naar de Witte Kat, Draai of Pure (en ook wel eens Alcatraz Café)![]()
Daar heb ik ook nog even gezeten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef Apotheose het volgende:
Ik zat op de Bogerman
daar werk ik mee samen, althans hij is verantwoordelijk voor Sozaquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
die?Komt me niet onbekend voor . Van welke school was ie conrector dan?
Sozo...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
daar werk ik mee samen, althans hij is verantwoordelijk voor Soza
en ik werk op de afdeling Soza
ow dat kan best. Was dat op t hoofdgebouw? Want daar heb ik alleen maar een paar lesjes gehad omdat er toen nog van die andere locaties waren: Lindenlaan, kaatsland en van Schouwenburgstraat. Ik zat op de Lindenlaan in 1996/97 en die 2 schooljaren daarvoor op Hemdijk 47.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog even gezeten....... Jongsma was het daar!
Statusquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
.Heb me toch maar mooi opgewerkt naar t HBO niveau , om toch ff offtopic te reageren
![]()
ach... meningen verschillenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja niet geheel onbelangrijk toch?![]()
Ja maar ik zat wel mooi een aantal niveaus lager dan jou dus dan is mijn prestatie beterquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef DeToXiC het volgende:
HAVO 4/5 aan de Hemdijk..Daar heb ik gezeten ergens 1995/1996, en me daarna opgewerkt naar 't HBO-niveau![]()
Nee jij ook niet zo te zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ach... meningen verschillenen das maar goed ook natuurlijk.
Anders is de wereld geen zak aan natuurlijk![]()
nu ff ontopic... mensen geen nieuwe foto's gemaakt met het mooie weer afgelopen dagen? als was het vandaag wat bewolkt..
ik ben niet zo een goede foto maker... hehe... die van jullie zijn mooierderquote:
LOOL!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja maar ik zat wel mooi een aantal niveaus lager dan jou dus dan is mijn prestatie beter![]()
![]()
Hey, die orang-oetan ken ik nog van m'n middelbare schooltijd haha!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
die?Komt me niet onbekend voor . Van welke school was ie conrector dan?
Join the club...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:44 schreef Mugger het volgende:
[..]
Hey, die orang-oetan ken ik nog van m'n middelbare schooltijd haha!
Jeps! Je hebt er ook een langere baan, van iets meer dan een kilometer. Wel lekker om te racefietsen daar!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik denk het wel...bij het nieuwe sportpark!
Ja ook. Maar als je die tunnel induikt naast de skatebaan kom je ook bij duinterpen uit . Moet jij wetenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef Skaai het volgende:
Ik ben gisteren in Sneek geweest en ik wil weer terug.
Je hebt niet iemand met een camera zien lopen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:46 schreef DeToXiC het volgende:
Ik woon (nog) vlakbij dat vijvertje in Tinga...
Voornamelijk winkeltjes gekeken en terrasje gezetenquote:Op zondag 15 april 2007 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik was er ook
en nog steedswat heb je gedaan dan?
dta kan toch ook in andere, grotere plekken enzo?quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voornamelijk winkeltjes gekeken en terrasje gezeten
Zeg dat is geen goede reclame voor Sneek he!?quote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dta kan toch ook in andere, grotere plekken enzo?![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg dat is geen goede reclame voor Sneek he!?
Ik ga al jaren lang naar grotere toeristische en uitgeleefde steden, 't was tijd voor iets anders
Kon je een plekje vinden?quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voornamelijk winkeltjes gekeken en terrasje gezeten
Met moeite, maar wel aan het waterquote:
of de albatros. t ouwe vat etcquote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Apotheose het volgende:
Ja of daarnaast zeg maar.. Le Province .. Is ook wel plek aan dat stukje waterOf je kan natuurlijk bij het Paviljoen (sneekermeer) gezeten hebben.. Niet echt in het centrum maar wel een mooi plekkie daaro
Ik heb er de afgelopen 3 zomers gewerktquote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik 2 ajar terug gewerkt
Wist dat ie veel herrie heeft maar dat je m all the way in Duinterpen kunt horen.. ?quote:
Hoe laat ga je? misschien dak wel ffkes me gaquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wist dat ie veel herrie heeft maar dat je m all the way in Duinterpen kunt horen.. ?Ga morgen es ff kijken. Wie gaat er mee? Je herkent me aan mn zwarte jas, lichtkleurige broek..
![]()
Ow vanmiddag ergens. Uur of 3 of zo ff? Eerder of later is mij ook prima. Ze rijden de hele dag nog:quote:Op zondag 22 april 2007 10:26 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Hoe laat ga je? misschien dak wel ffkes me ga
Ah das balen idd. Nou succes met je studie dan maar!quote:Op zondag 22 april 2007 10:36 schreef Tommeke het volgende:
In de Hemdijk hoorde ik de vorige keer dat apparaat ook, heb toen ook wat foto's gemaakt, die kan ik hier wel eens posten als ik tijd heb![]()
Zit nu in Grunn aan de studie
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:56 schreef Apotheose het volgende:
NIce pics!! Had er vandaag niet tijd voor maar denk dat ik morgen wel ff ga kijken! Wel indrukwekkend. Maar wat een lawaai maakt dat dingHad je geen kaartjes voor de rit?
letop ze rijden echt precies op schema 15.10 is ook echt 15.10quote:Op zondag 22 april 2007 10:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ow vanmiddag ergens. Uur of 3 of zo ff? Eerder of later is mij ook prima. Ze rijden de hele dag nog:
[afbeelding]
Anders kom je maar ff online
voor de verandering hehequote:Op zondag 22 april 2007 11:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
letop ze rijden echt precies op schema 15.10 is ook echt 15.10
wederom mooie picsquote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef Apotheose het volgende:
Ben vanmiddag ook ff bij de stoomtrein gaan checken en heb ook ff zo'n online fotoboekje aangemaakt zoals Mugger:
KLIKKERDEKLIK
Tis nog under construction![]()
Tis mooi om te zien maar heb vorig jaar ook al gezien.... dus ach...quote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik reed langs het station inderdaad, vond het al zo druk tot ik die stoomtrein zag staan. Wel grappig, maar ben wel gewoon doorgereden![]()
ik ook, ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef Apotheose het volgende:
volgende keer wil ik mee met die trein!
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:20 schreef DeToXiC het volgende:
Wanneer komt de TGV? dan wil ik wel ff mee....
Dat kun je wel stellen ja! lijkt wel een zeer slechte horrorquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:15 schreef Neviathien het volgende:
....
http://www.youtube.com/watch?v=2Ek4YStLPDg
Sneek/snits en het kerstgevoel.
Wel heel saai.....![]()
als dat haar kerstgevoel is dan wil ik niet weten wat ze doet in een romantische bui!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Apotheose het volgende:
Ja idd.. Echt mooie pics! Die van dat bruggetje bij station! En dat park ook! Echt nicely done! Die martinekerkdinges is idd herkenbaar.... Om t kwartier joelt dat ding.![]()
Dat filmpje is beetje vaag iddIs dat jouw kerstgevoel? Vaagjes?
Ik kan heel romantisch zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:12 schreef MagiLune het volgende:
[..]
als dat haar kerstgevoel is dan wil ik niet weten wat ze doet in een romantische bui!
ooow ok..... gelukkig.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:41 schreef Neviathien het volgende:
[..]
Ik kan heel romantisch zijn!![]()
Maar alle gekheid op een stokje, dat filmpje is het product van mij en mn toenmalige vriend die gewoon niets beters wisten te doen op dat moment.Later werd het dus een ehm... hele slechte saaie horror dat nergens op sloeg.
Het representeert mn kerstgevoel niet hoor!!!
kijk mij eens.... typen over kerst terwijl het buiten 20 graden is met een strakblauwe hemel...
LOL!!!quote:
wehehe.. hangt er wel vanaf welk deel van duinterpen je bent gaan wonen.. in sommige delen moet je eerst keihard takkemuziek aan hebben en in de deuropening bier gaan staan drinkenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:39 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOL!!!Hoor ik er nu bij?
![]()
Ennuh housewarming, als ik alle dozen heb uitgepakt etc.![]()
aaah dat valt mee geloof ik. ik zit in duiterpen IIquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:12 schreef DeToXiC het volgende:
Duinterpen III
wahaha geweldige sitequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef DeToXiC het volgende:
Vond ik net deze!
www.duinterpen.nl![]()
Zijn we bijna buren!![]()
ja dat zou idd! Had de video ingesteld en zal es ff kijken of ie t goed heeft opgenomen. Was t weer es een kort stukje of viel t mee?quote:
Ik heb ook niet hele uitzending gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat zou idd! Had de video ingesteld en zal es ff kijken of ie t goed heeft opgenomen. Was t weer es een kort stukje of viel t mee?
ja zuidwest friesland idd. Heeg klinkt ook bekendquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet hele uitzending gezien.
Maar het was een stuk over Friesland: Heeg() , Stavoren, Balk, Sneek en weet ik alle wat.
quote:Op zondag 13 mei 2007 09:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja zuidwest friesland idd. Heeg klinkt ook bekendHeb toch net iets meer met sneek though
![]()
ah sweet!! Zal t ff in de gaten houden! Thx!!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.rtl.nl/(/reize(...)articles/03sneek.xml
Ff kijken wanneer de link actief isga em proberen te cappen voor alleen sneek
![]()
Hoe lang is dat geleden dat je daar woondequote:Op zondag 13 mei 2007 11:25 schreef MagiLune het volgende:
mooi skutsje was het he, op het heeeeeeeeegermeer?![]()
Heeg is vet in de zomer, 's winters is er weinig aan. Tezij er ijs ligt natuurlijk.
Tot mijn 19e in Heeg gewoond, kom er nog steeds graag.![]()
2 1/2 jaar why? ook een oud-heegemer?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden dat je daar woonde?
leuk stukje idd van dat bekende skūtsje! Wanneer was dat opgenomen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:25 schreef MagiLune het volgende:
mooi skutsje was het he, op het heeeeeeeeegermeer?![]()
Heeg is vet in de zomer, 's winters is er weinig aan. Tezij er ijs ligt natuurlijk.
Tot mijn 19e in Heeg gewoond, kom er nog steeds graag.![]()
euh... in die weken dat het zo moooi weer wasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
leuk stukje idd van dat bekende skūtsje! Wanneer was dat opgenomen?![]()
ik ben er zelfs eenquote:Op maandag 14 mei 2007 08:44 schreef MagiLune het volgende:
[..]
2 1/2 jaar why? ook een oud-heegemer?
ook naar heechspanning geweest vandaag?quote:
TOP!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Bestemmming NL 12/5/07
alleen stukjes Sneek
http://www.youtube.com/watch?v=wmVCrJiePek
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook naar heechspanning geweest vandaag?
quote:
en super druk! stond op een gegeven moment helemaal stil. Je kon nergens meer heen wehehequote:
ja idd... Suckt nu al hehe. Nog iemand die de 11steden gaat peddelen morgen?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:30 schreef DeToXiC het volgende:
Ah, pinksterweekend! En het weer gaat sucken![]()
Heb je kaartje over Tommeke?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou em fietsen, maar ben donderdag op m'n bek gegaanKnie dik en open en een flinke bloeduitstorting op m'n scheenbeen..
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heb je kaartje over Tommeke?
Nou Apotheose, dit is je grote kans![]()
ja dacht ik ook al hehe.quote:
Dankjequote:Op zondag 27 mei 2007 21:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dacht ik ook al hehe.Beterschap met je knie enzo! Jammer dat je niet mee kan fietsen. Ga denk ik zelf wel ergens in sneek ofzo staan kijken for a while.
ja voor de luiwammesen onder ons: nu hoeven ze niet meer om te lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo even wat pic gemaakt van de nieuwe brug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |