ook weer al fietsend gemaakt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo 't was weer mooi weer dus maar even een paar gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ook weer fietsend en mij opa en oma wonen er nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook weer al fietsend gemaakt?Het Eiland is best leuk verbouwd allemaal. Mn opa en oma woonden er vroeger, aan de pampuskade. Mooi plekkie daaro.
aan de waterkant die grote hoge flatquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Apotheose het volgende:
in deze flat
[afbeelding]
of die aan de waterkant? Wel toevallig dat nu jou opa en oma er wonen![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef Charizma het volgende:
[afbeelding]
![]()
Basketbal veldje ben ik regelmatig te vinden als het mooi weer is...
Waarom ? zomers altijd veel kiddo's daar die er veel plezier van hebben en niemand die er last van heeft...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]alle beter dan die k*t skate baan die er bij ligt
die mag van mij nog liever vandaag dan morgen weg![]()
moet je maar eens kijken hoevaak de politie er komt, na 22.00 om ze weg te sturenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef Charizma het volgende:
[..]
Waarom ? zomers altijd veel kiddo's daar die er veel plezier van hebben en niemand die er last van heeft...
In de wijk Zwette achter de aldiquote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef DeToXiC het volgende:
over welke skatebaan hebben we het eigenlijk? die bij Tinga? of bij het BB veldje?
Same as though.. Kids in de zwette etc hebben er ook veel plezier van ! er zullen vast ook wel wat oudere "hang jongeren" komen in de avond uurtjes maar goed... dat hou je toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef jannet1234 het volgende:
die skatebaan hebben we niets van doen. ik dacht dat jullie het over die skatebaan bij tinga hadden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef DeToXiC het volgende:
ik kan niet actief meepraten over skatebanen...![]()
Ja idd, de voorjaarskermis is er weer. Niet dat ik er nu zo op zit te wachten want ben niet zo'n kermisklant maar goed. Levert wel weer leuke pics opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
En toen was het ineens kermis in sneek
-fotos-
ja foto's scheef, zat ook niet op de fietsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd, de voorjaarskermis is er weer. Niet dat ik er nu zo op zit te wachten want ben niet zo'n kermisklant maar goed. Levert wel weer leuke pics opZo te zien was jij in de draaimolen geweest (beetje scheve fotos
) No offence hoor. Echt top die foto-bijdragen
Ga binnenkort ook weer efkes op pad.
niet eens op de fiets?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja foto's scheef, zat ook niet op de fiets
lool
niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja foto's scheef, zat ook niet op de fiets
lool
idd, en dan is het nog een euro. Vorig jaar was het 50 centquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Apotheose het volgende:
ow is t dan 'piekendag' ofzo? Hou me niet zo bezig met die kermis. Fiets er langs maar thats it![]()
idd, doe mij maar gewoon sneekweekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef Apotheose het volgende:
ow ik dacht dat t altijd al een euro was , aangezien een gulden een euro is geworden.. Nou ja, die kermis staat leuk daar op t Martiniplein maar verders...
![]()
SneekWeekquote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
idd, doe mij maar gewoon sneekweek![]()
Mijn opa en oma wonen daar nu ook, tis best mooi daar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Apotheose het volgende:
in deze flat
[afbeelding]
of die aan de waterkant? Wel toevallig dat nu jou opa en oma er wonen![]()
Tis elke week wel druk hoor, maar de gemiddelde leeftijd ligt mij wat te laag daarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Heb drie jaar geleden een hele zomer in Sneek gewerkt. Op zich wel een gezellig stadje![]()
En kom zo nu en dan wel eens in Het Bolwerk![]()
Is het echt niks meer met de Alcatraz? Heb nog geholpen met de opbouw. Had wel potentie toen...
Wie weetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, kan jij ook niks aan doen toch?Familie van?
En Ludiek en zo dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Apotheose het volgende:
kom nooit in alcatraz maar hoor er ook weinig positieve verhalen over. Hou zelf ook meer van kroegjes dan zo'n discotheek, maar thats me.
@ Deansentized: waar heb je dan gewerkt in Sneek?
Ludiek zit mn broer wel vaak es en heb hem nog nooit horen klagen whehe. Wel gezellig daaro. Ben zelf niet zo'n uitgaanstype maar ludiek moet wel ok zijnquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ludiek zit mn broer wel vaak es en heb hem nog nooit horen klagen whehe. Wel gezellig daaro. Ben zelf niet zo'n uitgaanstype maar ludiek moet wel ok zijn
Ik had op school vroeger een conrector die zo heette..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef nein het volgende:
Ik zou maar ff dimmen met de kritiek, ik ben namelijk een Eckhardt![]()
![]()
Die conrector had ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had op school vroeger een conrector die zo heette..
En Ludiek? Daar zat ik vroeger veel...nu meer naar de Witte Kat, Draai of Pure (en ook wel eens Alcatraz Café)![]()
Daar heb ik ook nog even gezeten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef Apotheose het volgende:
Ik zat op de Bogerman
daar werk ik mee samen, althans hij is verantwoordelijk voor Sozaquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
die?Komt me niet onbekend voor . Van welke school was ie conrector dan?
Sozo...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
daar werk ik mee samen, althans hij is verantwoordelijk voor Soza
en ik werk op de afdeling Soza
ow dat kan best. Was dat op t hoofdgebouw? Want daar heb ik alleen maar een paar lesjes gehad omdat er toen nog van die andere locaties waren: Lindenlaan, kaatsland en van Schouwenburgstraat. Ik zat op de Lindenlaan in 1996/97 en die 2 schooljaren daarvoor op Hemdijk 47.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog even gezeten....... Jongsma was het daar!
Statusquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
.Heb me toch maar mooi opgewerkt naar t HBO niveau , om toch ff offtopic te reageren
![]()
ach... meningen verschillenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja niet geheel onbelangrijk toch?![]()
Ja maar ik zat wel mooi een aantal niveaus lager dan jou dus dan is mijn prestatie beterquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef DeToXiC het volgende:
HAVO 4/5 aan de Hemdijk..Daar heb ik gezeten ergens 1995/1996, en me daarna opgewerkt naar 't HBO-niveau![]()
Nee jij ook niet zo te zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ach... meningen verschillenen das maar goed ook natuurlijk.
Anders is de wereld geen zak aan natuurlijk![]()
nu ff ontopic... mensen geen nieuwe foto's gemaakt met het mooie weer afgelopen dagen? als was het vandaag wat bewolkt..
ik ben niet zo een goede foto maker... hehe... die van jullie zijn mooierderquote:
LOOL!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja maar ik zat wel mooi een aantal niveaus lager dan jou dus dan is mijn prestatie beter![]()
![]()
Hey, die orang-oetan ken ik nog van m'n middelbare schooltijd haha!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
die?Komt me niet onbekend voor . Van welke school was ie conrector dan?
Join the club...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:44 schreef Mugger het volgende:
[..]
Hey, die orang-oetan ken ik nog van m'n middelbare schooltijd haha!
Jeps! Je hebt er ook een langere baan, van iets meer dan een kilometer. Wel lekker om te racefietsen daar!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik denk het wel...bij het nieuwe sportpark!
Ja ook. Maar als je die tunnel induikt naast de skatebaan kom je ook bij duinterpen uit . Moet jij wetenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef Skaai het volgende:
Ik ben gisteren in Sneek geweest en ik wil weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |