ook weer al fietsend gemaakt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo 't was weer mooi weer dus maar even een paar gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ook weer fietsend en mij opa en oma wonen er nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook weer al fietsend gemaakt?Het Eiland is best leuk verbouwd allemaal. Mn opa en oma woonden er vroeger, aan de pampuskade. Mooi plekkie daaro.
aan de waterkant die grote hoge flatquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Apotheose het volgende:
in deze flat
[afbeelding]
of die aan de waterkant? Wel toevallig dat nu jou opa en oma er wonen![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef Charizma het volgende:
[afbeelding]
![]()
Basketbal veldje ben ik regelmatig te vinden als het mooi weer is...
Waarom ? zomers altijd veel kiddo's daar die er veel plezier van hebben en niemand die er last van heeft...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]alle beter dan die k*t skate baan die er bij ligt
die mag van mij nog liever vandaag dan morgen weg![]()
moet je maar eens kijken hoevaak de politie er komt, na 22.00 om ze weg te sturenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef Charizma het volgende:
[..]
Waarom ? zomers altijd veel kiddo's daar die er veel plezier van hebben en niemand die er last van heeft...
In de wijk Zwette achter de aldiquote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef DeToXiC het volgende:
over welke skatebaan hebben we het eigenlijk? die bij Tinga? of bij het BB veldje?
Same as though.. Kids in de zwette etc hebben er ook veel plezier van ! er zullen vast ook wel wat oudere "hang jongeren" komen in de avond uurtjes maar goed... dat hou je toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef jannet1234 het volgende:
die skatebaan hebben we niets van doen. ik dacht dat jullie het over die skatebaan bij tinga hadden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef DeToXiC het volgende:
ik kan niet actief meepraten over skatebanen...![]()
Ja idd, de voorjaarskermis is er weer. Niet dat ik er nu zo op zit te wachten want ben niet zo'n kermisklant maar goed. Levert wel weer leuke pics opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
En toen was het ineens kermis in sneek
-fotos-
ja foto's scheef, zat ook niet op de fietsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd, de voorjaarskermis is er weer. Niet dat ik er nu zo op zit te wachten want ben niet zo'n kermisklant maar goed. Levert wel weer leuke pics opZo te zien was jij in de draaimolen geweest (beetje scheve fotos
) No offence hoor. Echt top die foto-bijdragen
Ga binnenkort ook weer efkes op pad.
niet eens op de fiets?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja foto's scheef, zat ook niet op de fiets
lool
niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja foto's scheef, zat ook niet op de fiets
lool
idd, en dan is het nog een euro. Vorig jaar was het 50 centquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Apotheose het volgende:
ow is t dan 'piekendag' ofzo? Hou me niet zo bezig met die kermis. Fiets er langs maar thats it![]()
idd, doe mij maar gewoon sneekweekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef Apotheose het volgende:
ow ik dacht dat t altijd al een euro was , aangezien een gulden een euro is geworden.. Nou ja, die kermis staat leuk daar op t Martiniplein maar verders...
![]()
SneekWeekquote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
idd, doe mij maar gewoon sneekweek![]()
Mijn opa en oma wonen daar nu ook, tis best mooi daar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Apotheose het volgende:
in deze flat
[afbeelding]
of die aan de waterkant? Wel toevallig dat nu jou opa en oma er wonen![]()
Tis elke week wel druk hoor, maar de gemiddelde leeftijd ligt mij wat te laag daarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Heb drie jaar geleden een hele zomer in Sneek gewerkt. Op zich wel een gezellig stadje![]()
En kom zo nu en dan wel eens in Het Bolwerk![]()
Is het echt niks meer met de Alcatraz? Heb nog geholpen met de opbouw. Had wel potentie toen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |