Oosterdijk was beter geweest voor de sfeerimpressie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef nein het volgende:
Het grootzand is nou niet echt een goed voorbeeld van een sfeerimpressieIk heb zelden zo'n matige winkelstraat meegemaakt, zelfs eindhoven is gezelliger dan het Grootzand.
TIs lekker knus. Ligt niet zover allemaal uit elkaar enzo, zoals je in Ljouwert ziet bijv.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:21 schreef jannet1234 het volgende:
woon hier nou bijna 10 jaar. beste move die ik gedaan heb om hier naar toe te verhuizen. gezellig winkelcentrum, leuke mensen, geweldige zomers
Volgens mij is dat bij het Burgemeester Rasterhoffpark. Dat park op het voormalige vuilstort.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef nein het volgende:
woohoo! ik ken alle plaatjes, behalve die met de paarden...is dat bij t weiland bij dat aquaduct genman?
Oh daar! Daar op de hoek bij de A7 richting joure? Nog nooit geweest, wel regelmatig mensen zien wandelen en fietsen idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij het Burgemeester Rasterhoffpark. Dat park op het voormalige vuilstort.
vette koeis daaro
![]()
Ja precies!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef nein het volgende:
[..]
Oh daar! Daar op de hoek bij de A7 richting joure? Nog nooit geweest, wel regelmatig mensen zien wandelen en fietsen idd.
VET!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef jannet1234 het volgende:
hee das grappig. jij hebt mijn "baantje" bij radio markant overgenomen. Ik presenteerde eerst het sportprogramma bij hun. Is alweer een tijd geleden hoor maar vondt het wel grappig om te lezen.
Leuk idee, dat van dat bokaal!! Deed je dat ook op de zaterdag dan? Met hoeveel lui presenteerde je t programma? 2004 is idd alweer een tijd terug. Dus om nou te zeggen dat we elkaar net hebben misgelopenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:01 schreef jannet1234 het volgende:
dat was geloof ik rond 2004. programma liep op zich wel goed, hadden ook elke week een bokaal voor het elftal wat de meeste doelpunten scoorde. Ze deden echt hun best om die bokaal te winnen, haha
Ben er toen mee gestopt omdat ik het niet kon combineren met werk
RSG is bekend - heb er stage gelopen. Een goeie vriendin van me woont aan de Gele Lis in Duinterpen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef LedZep het volgende:
Sneker meldt zich *
Momenteel inwoner van de wijk Duinterpen 2 en bezoeker van de RSG. Sneek is okey
??? Moet je ook entree betalen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef LedZep het volgende:
Sneker meldt zich *
Momenteel inwoner van de wijk Duinterpen 2 en bezoeker van de RSG. Sneek is okey
Da's ook 2, sterker nog, het is hier 2 straten verderopquote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
RSG is bekend - heb er stage gelopen. Een goeie vriendin van me woont aan de Gele Lis in Duinterpen.Weet zo niet of dat 1, 2, of 3 is.
Uiteraardquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef MagiLune het volgende:
[..]
??? Moet je ook entree betalen dan?![]()
Sneek
![]()
![]()
ow ok. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Da's ook 2, sterker nog, het is hier 2 straten verderop. Duinterpen 1 is dat stuk wat het dichtst bij Tinga ligt en 3 is het nieuwe gedeelte.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok van dit topic krijg ik heimwee![]()
woon nu half jaar op kamers (in Zeist/Utrecht), sinds kerst niet meer daar geweest en ziet er niet naar uit dat ik snel tijd heb om even te komen
Jeutje! Ik woon al een jaar of 6 in eindhoven, maar kom toch wel bijna elke maand een weekendje in sneekquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok van dit topic krijg ik heimwee![]()
woon nu half jaar op kamers (in Zeist/Utrecht), sinds kerst niet meer daar geweest en ziet er niet naar uit dat ik snel tijd heb om even te komen
die heb ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef nein het volgende:
Leuk zeg, die oude en nieuwe fotos![]()
Ik mis eigenlijk nog een foto-vergelijking van dat bruggetje op de Leeuwarderkade/weg
heb er wel meer maar dat is echt van de wijk zelfquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef Apotheose het volgende:
Mooie pics![]()
Leuk, die vergelijking met oud en nieuw! Heb je er meer?Tis nu niet zulk mooi weer om fotos te shooten
![]()
Toen ik klein (11-12) was sportte ik altijd in de zwart-wit hal ofzoiets...En daar waren dan ook altijd die sacherijnige volleybalmeiden met hun enorm lange staarten bovenop hun hoofd geplant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Snits is topf, maar de vrouwen van de plaatselijke volleybalvereniging zijn stuk voor stuk ranzige wijven.
[haatsmurfmode] Ik haat volleybal [/haatsmrufmode]quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Snits is topf, maar de vrouwen van de plaatselijke volleybalvereniging zijn stuk voor stuk ranzige wijven.
Leuk. Heb je toevallig ook een foto van 'De Laatste Stuiver-brug'? Die kent iedere Sneker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Fotootjes uit mn PWS
Harinxmabrug:
[afbeelding]
oude ingescande foto
[afbeelding]
zelfgemaakte foto (december 2005 ofzoof eerder toen moest t PWS af zijn)
Woudvaartbrug
[afbeelding]
Oud en ingescand
[afbeelding]
zelfgemaakt
[afbeelding]
zelfgemaakt.
Koninging Wilhelminaschool (mijn oude school)
[afbeelding]
oud en ingescand dus ja
[afbeelding]
en zelfgemaakt.
Ja vandaag was wel een mooie dag voor fotos nemen dus ik heb die kans ook ff gepaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:30 schreef AlwaysConnected het volgende:
Veel Snekers hier leuk
zal als het weer licht is wat foto's van de zwette maken
alles wat er op dit moment gebeurt bij duinterpen, lemmerweg oost en de geeuw heeft te maken met de nieuwe A7quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef LedZep het volgende:
Tis een behoorlijke bende hier trouwens, in Duinterpen. Langs rondweg Zuid zijn alle bomen gekapt en het ligt er stampvol rioolbuizen of zoiets. In Lemmerweg-oost is de hele straat opengebroken. Right, het eerste zal wel te maken hebben met die grootse rondweg plannen.
Moet je er ook niet op maandag ochtend heen gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef BonJovi het volgende:
sneek is saaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii ik was er een keer geweest, niemand op straat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef nein het volgende:
oeee..oude koemarkt, met rechts op t hoogend, bakker de Haan met de lekkerste Oranjekoek EVER.
(En ja, ik weet dat die andere bakker in de Galigapromenade laatst de beste oranjekoek van nederland verkocht, maar daar ben ik t niet mee eens)
Ja was op een zondag avond, het was best wel kut weer misschien daarom. Me moeder heeft er vroeger een jaartje gewoond met haar ouders toen ze jong was, en ik heb familie in Heerenveen. Toen ik 2 jaar terug voor het eerst naar Friesland ging, ging ik naar Heerenveen naar me tante. En daarna wouden me moeder en me oma zien waar ze vroeger een jaartje hadden gewoond, dus toen was ik mee gegaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Moet je er ook niet op maandag ochtend heen gaan![]()
wel dan is het kruitvat openquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:27 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Moet je er ook niet op maandag ochtend heen gaan![]()
Dat kruidvat zit er alweer een tijdje. Hoe lang heb ik niet bijgehouden. Ben vanmiddag Sneek ook nog in geweest maar heb je niet gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef nein het volgende:
Sinds wanneer zit die 2e kruidvat daar? Vandaag voor t eerst geweest, beetje nutteloos daar op t Oosterdijk zo tussen de DA en de ETOS in.
Overigens mis ik ook dat strip/magazinewinkeltje naast de La Bamba, weer zo'n nietszeggende bijouxwinkel erbij, komt daar ooooit een einde aan?
we hadden eerst 2 trekpleisters en toen was 1 paar dagen dicht en was het kruidvatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:12 schreef jannet1234 het volgende:
snap trouwens niet waarom we hier 2 kruidvatten hebben.
ja de lektuurhalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef nein het volgende:
Sinds wanneer zit die 2e kruidvat daar? Vandaag voor t eerst geweest, beetje nutteloos daar op t Oosterdijk zo tussen de DA en de ETOS in.
Overigens mis ik ook dat strip/magazinewinkeltje naast de La Bamba, weer zo'n nietszeggende bijouxwinkel erbij, komt daar ooooit een einde aan?
Ooow ja die dude van de bentex werkt nu in de bruna!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef jannet1234 het volgende:
vondt de lectuurhal wel grappig. manlief haalde er altijd de stripboeken vandaan van guus flater enzo. de bruna is ook leuk. heb vroeger gewerkt bij "Playland" (de gokhal) tussen de toen nog bentex en de wibra. en de franciser van de bruna was toen franciser van de bentex. en nog steeds noemen we elkaar buurman en buurvrouw hihi.
Ook ik mis de V&D. Maar ben wel blij met de Hema.
bij die bakkerij in de galgiapromonade heb ik stagegelopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef nein het volgende:
oeee..oude koemarkt, met rechts op t hoogend, bakker de Haan met de lekkerste Oranjekoek EVER.
(En ja, ik weet dat die andere bakker in de Galigapromenade laatst de beste oranjekoek van nederland verkocht, maar daar ben ik t niet mee eens)
Grappig, kom er net vandaan, reed drie uur geleden langs je school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Fotootjes uit mn PWS
Harinxmabrug:
[afbeelding]
oude ingescande foto
[afbeelding]
zelfgemaakte foto (december 2005 ofzoof eerder toen moest t PWS af zijn)
en zelfgemaakt.
De korenbloemquote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
bij die bakkerij in de galgiapromonade heb ik stagegelopen![]()
Stijl hequote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef Apotheose het volgende:
Helaas geen foto gemaakt van de bakkerij in de Galiga of daar bij de Oude KoemarktWel de volgende pics weer ff gemaakt:
[afbeelding]
Rondvaartboot Toerist
[afbeelding]
Pampuskade nog maar es een keertje![]()
[afbeelding]
Ronddobberen in It Rak, zwembad met daarnaast Optisport - fitnesscentrum
[afbeelding]
Griene Dykje richting Sneekermeer bijv.
[afbeelding]
De naam zegt 't al![]()
[afbeelding]
Houdesloot aquaduct part II
[afbeelding]
Supermarkt oa bij Duinterpen.
En als je je omdraait dan krijg je dit uitzicht:
[afbeelding]
Ow ja, de fotos zijn dus klikbaar alleen dan worden ze wel supergroot heb ik gemerkt![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef LedZep het volgende:
Cool, laatste 2 pics zijn ca 200m van mijn huis vandaan
maandag he dan is het altijd rustigquote:Op maandag 5 maart 2007 17:42 schreef Apotheose het volgende:
was best rustig in de stad zeker?Of heb je een rustig moment uitgekozen
Dat voor de Mac enzo is ook altijd wel druk namelijk. Nice pics by the way!
heb duizenden foto's in leeuwarden gemaakt ondertussen... (en een stuk of 30 of zo in Sneekquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef justmattie het volgende:
waarom hebben wij niet iemand die foto's voor Leeuwarden maakt![]()
?
nee, vrijwel geen enkele. wel alle vrachtwagens en interessante personenwagens op de fotoquote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef justmattie het volgende:
duizenden foto's:o
heb je elk winkelpand + bezienswaardigheid + woonwijk + haven wel gehad denk ik?
Gevaarlijk man, fietsend fotos makenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
maandag he dan is het altijd rustig
foto's zijn gemaakt rond 12.30 - 12.45![]()
Toch knap fietsend foto's maken![]()
volgens mij ken ik jou welquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef Charizma het volgende:
Alhier nog een sneker uit de zwette =)
leuk topic
Dacht dat je juist alleen maar Pickwicktea lustte....quote:Kleine Kerkstraat waar ook Radio Markant zit gevestigdOok kroegjes en de omgebouwde gevangenis tot discotheek Alcatraz. Not my cup of pickwicktea maar goed.
Nee, heus niet alleen van t merk pickwick. Als t dezelfde smaak maar is, nouquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Dacht dat je juist alleen maar Pickwicktea lustte....![]()
ooooow....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |