Stijl hequote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef Apotheose het volgende:
Helaas geen foto gemaakt van de bakkerij in de Galiga of daar bij de Oude KoemarktWel de volgende pics weer ff gemaakt:
[afbeelding]
Rondvaartboot Toerist
[afbeelding]
Pampuskade nog maar es een keertje![]()
[afbeelding]
Ronddobberen in It Rak, zwembad met daarnaast Optisport - fitnesscentrum
[afbeelding]
Griene Dykje richting Sneekermeer bijv.
[afbeelding]
De naam zegt 't al![]()
[afbeelding]
Houdesloot aquaduct part II
[afbeelding]
Supermarkt oa bij Duinterpen.
En als je je omdraait dan krijg je dit uitzicht:
[afbeelding]
Ow ja, de fotos zijn dus klikbaar alleen dan worden ze wel supergroot heb ik gemerkt![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef LedZep het volgende:
Cool, laatste 2 pics zijn ca 200m van mijn huis vandaan
maandag he dan is het altijd rustigquote:Op maandag 5 maart 2007 17:42 schreef Apotheose het volgende:
was best rustig in de stad zeker?Of heb je een rustig moment uitgekozen
Dat voor de Mac enzo is ook altijd wel druk namelijk. Nice pics by the way!
heb duizenden foto's in leeuwarden gemaakt ondertussen... (en een stuk of 30 of zo in Sneekquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef justmattie het volgende:
waarom hebben wij niet iemand die foto's voor Leeuwarden maakt![]()
?
nee, vrijwel geen enkele. wel alle vrachtwagens en interessante personenwagens op de fotoquote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef justmattie het volgende:
duizenden foto's:o
heb je elk winkelpand + bezienswaardigheid + woonwijk + haven wel gehad denk ik?
Gevaarlijk man, fietsend fotos makenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
maandag he dan is het altijd rustig
foto's zijn gemaakt rond 12.30 - 12.45![]()
Toch knap fietsend foto's maken![]()
volgens mij ken ik jou welquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef Charizma het volgende:
Alhier nog een sneker uit de zwette =)
leuk topic
Dacht dat je juist alleen maar Pickwicktea lustte....quote:Kleine Kerkstraat waar ook Radio Markant zit gevestigdOok kroegjes en de omgebouwde gevangenis tot discotheek Alcatraz. Not my cup of pickwicktea maar goed.
Nee, heus niet alleen van t merk pickwick. Als t dezelfde smaak maar is, nouquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Dacht dat je juist alleen maar Pickwicktea lustte....![]()
ooooow....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |