Mooi in een druk weekend lekker ontspannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef WurM het volgende:
[Animo Check] Meet Groningen
Jezelf quoten kan natuurlijk niet, daarom maar zo
En omdat morgen vandaag is, is de datum van de Groningen meet geworden:
Zaterdag 14 april 2007
Schandalig gewoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef WurM het volgende:
Ik post door slotjes van Shark.Bait heen
Ja, dat was een ander topic hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi in een druk weekend lekker ontspannen![]()
* HMaster-II met 2 puntlasjes de meet vastlast in de huisagenda
-------------------------------------------------
En weer mij niet in de lijst zetten he...![]()
-------------------------------------------------
k Heb je ff bij misschien gezet, ivm met de verjaardag van je oma. Als je bij zeker wilt horen, merk ik t welquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef LekkerApart het volgende:
Eeeej ikke ook
Hij vergeet mij ook hoor..
wh00t dan voel ik het als een verplichting te komen opdravenquote:
Jij hoeft dat nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
trouwens...moeten we de camera ook meeik durf dat niet zo goed
Ik heb Hamster-lenzen bij mijn camera...zal ik ze thuis laten en zeggen dat ze uit mn tas het damsterdiep ingerold zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hoeft dat nietGewoon HM2 pesten is meer dan genoeg
Ah .... jij bent de grote lenzen-leensterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik heb Hamster-lenzen bij mijn camera...zal ik ze thuis laten en zeggen dat ze uit mn tas het damsterdiep ingerold zijn![]()
ow hij leest dit natuurlijk![]()
Doe je best eens om je eigen identiteit te laten zien danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
owjah hoor...ben ik nu al Debby, die van de lenzen van hamster???daar gaat mn hele eigen indentiteit
*diep bedroeft*
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je best eens om je eigen identiteit te laten zien dan![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zullen we dit maar ergens anders voortzetten of zo
Dan hebben de overnachters direct een leuke party-fotografie-optiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:38 schreef ableton het volgende:
Met een beetje geluk geef ik dan een feest, die avond/nacht
[afbeelding]
maar dan versie 2
ben er trouwens misschien wel bij! staat in ieder geval genoteerd.
Heej bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
Op 14 April ben ik op Vlieland en kan er dus niet bij zijn.
Maar als je dan toch in Groningen bent en je zoekt een leuke locatie:
1 Prinsenhof (met de rozentuin)
2 Het Hoofdstation
3 Het academiegebouw van de rijksuniversiteit
4 Martinitoren (natuurlijk)
5 Eventueel de vismarkt (en dan vooral als het marktdag is)
en niet te vergeten terrasjes!!![]()
[afbeelding]
Mij ook, en zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik niet in de lijst!!!!
zet maar bij de misschieners
Alleen als je instemt met een IJsmeis-achtige reportage op de Grote Markt in Groningenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik niet in de lijst!!!!
zet maar bij de misschieners
Dat was ook stiekem mn bedoelingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef Yoni het volgende:
Je kunt het beste gewoon af en toe een nieuw lijstje posten WurM. En dan kunnen wij met dat lijstje wel weer de OP updatenUnlocken van de OP werkt nl. helaas niet.
Misschien wel een goed plan hequote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Zal ik voor jou een categorie 'aandachtshoeren' aanmaken?![]()
ik wil er ook bij danquote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Vlieland is niet Groningen, dus je komt niet, dus je bent een aandachtshoer...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef klappernoot2000 het volgende:
He, mag ik over mijn stad posten of niet?
Ik zei toch dat ik op Vlieland ben op 14 April..![]()
Ik kom idd echt niet, maar misschien is de muurstraat dan ook een optie voor jullie?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Waar zit die ongeveer?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef pauld het volgende:
[..]
Ik kom idd echt niet, maar misschien is de muurstraat dan ook een optie voor jullie?![]()
Iedere ECHTE groningen wijst die wel voor je aanquote:
pff, wij zijn toch met een grotere groepquote:Op maandag 26 februari 2007 08:53 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Iedere ECHTE groningen wijst die wel voor je aan![]()
Maar pronk er niet met je dure spullen, er lopen meer dan 'aandachtshoeren'![]()
Vast wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef Mentaly_Disorderd het volgende:
Mag ik ook komen???
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:28 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
Het staat bij mij in agenda genoteerd...dus eigenlijk kan ik bij de "wel mee " lijstje.![]()
Tof -B-B-quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:28 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
Het staat bij mij in agenda genoteerd...dus eigenlijk kan ik bij de "wel mee " lijstje.![]()
OMG 3 mannen tegen 5 meiden, dat wordt een dag VIVA-blaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:12 schreef WurM het volgende:
Mensen die zeker komen
WurM
PdeHoog
HMaster-II
-Marjo-
LekkerApart
BeautifulXSecrets
Mentaly_Disorderd
-Bizzy-Bee-
Mensen die misschien komen![]()
.....lijstje wannabee's...
Aandachtshoeren die posten maar niet komen
.....lijstje tssskvolck
Oh ja, jij bent ook nog een jong gebakje..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef LekkerApart het volgende:
Heb jij mij ooit over de Viva horen praten?
Dacht ook dat dat btw iets meer was voor ouwe taarten..
En alle L-lenzen uit handen geven om dat de dames zo lief kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG 3 mannen tegen 5 meiden, dat wordt een dag VIVA-blaat![]()
In de rosse buurt van Groningen kun je hoogswaarschijnlijk wel een groot bed huren waar jullie allemaal inpassen.. (ben benieuwd naar de foto's)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG 3 mannen tegen 5 meiden, dat wordt een dag VIVA-blaat![]()
Ik hou 'Elle' op mijn cam ..... als er geen met bambi-oogjes smeekblikken aankomt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En alle L-lenzen uit handen geven om dat de dames zo lief kijken
tof, kunnen we vanaf eindhoven samen treinenquote:
* PdeHoog rent als een gek rondjes door het topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof, kunnen we vanaf eindhoven samen treinen![]()
hihi je zei "komen"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog rent als een gek rondjes door het topic
Ze komt ook![]()
Jaquote:
Is dit een hint dat jij naar de zeker-lijst wilt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof, kunnen we vanaf eindhoven samen treinen![]()
Heb je nog iets in de aanbieding dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hou 'Elle' op mijn cam ..... als er geen met bambi-oogjes smeekblikken aankomt.![]()
sinds wanneer begrijpen mannen hints?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Is dit een hint dat jij naar de zeker-lijst wilt?
Uhh, nee, mn moeder was niet in de buurt... Iets met wens en vader der gedachten enzo... En ik ben natuurlijk de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sinds wanneer begrijpen mannen hints?of zat je moeder in de buurt?
Baggerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet zeker dat ik misschien mee ga
Tofquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:25 schreef fraubitch het volgende:
zet mij maar op de zeker lijst en dribbel op de misschien
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik meld me afEr doen zich wat persoonlijke omstandigheden voor
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Nou moequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zo liefquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
En als P toch niet komt...dan hoeft het van mij niet meer![]()
Zou je deze post eerst ff willen lezen, voordat je zeker weet dat je niet komt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ehm...ik heb net het aanbod gekregen foto's te maken tijdens de scholierenloop....
En dat is iets belangrijker dan een meeting....
En als P toch niet komt...dan hoeft het van mij niet meer![]()
Sorry mensen
voor zij die wel gaan! Veeeeeeeeel plezier!
misschien ben ik er toch wel....misschien...hmm ik zit in 2strijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Zou je deze post eerst ff willen lezen, voordat je zeker weet dat je niet komt?
Ik heb je bij misschien gezetquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
misschien ben ik er toch wel....misschien...hmm ik zit in 2strijd![]()
![]()
Ah joh...kun je weer een extra buitenland-reisje op je naam bijschrijvenquote:
T-shirts van Deicide/Rotting-Christ/Altar bestellen gaatquote:Op donderdag 5 april 2007 09:25 schreef roooosje het volgende:
Bijna wel jaIk stel wel een keer een Den Bosch Meet voor. Of Shark en ik zaten ook een jaar geleden te denken aan een modellen-kerken meet.
Da's een leuk idee jaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:25 schreef roooosje het volgende:
Of Shark en ik zaten ook een jaar geleden te denken aan een modellen-kerken meet.
Beetje met licht en het pastel-filter spelenquote:
Dat klinkt tof jaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:25 schreef roooosje het volgende:
Bijna wel jaIk stel wel een keer een Den Bosch Meet voor. Of Shark en ik zaten ook een jaar geleden te denken aan een modellen-kerken meet.
Eenschquote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
En terug on-het-topique
*zin in Grûnn-meet heeft![]()
Tijd om mensen te leren kennen?quote:
We hebben nog niet geknuffeldquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Tijd om mensen te leren kennen?
Ik heb ook alleen nog maar Wurm & Hamster gezien..
Nah, in het centrale Groningen-topic zijn we ook al half met een meet bezigquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Tijd om mensen te leren kennen?
Ik heb ook alleen nog maar Wurm & Hamster gezien..
Gaan we regelen...quote:
That's the spirit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef Mentaly_Disorderd het volgende:
[..]
Nou én, ik ken ook niemand... ik kom ook jah...![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik van de users die komen nog nooit gehoord hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef Mentaly_Disorderd het volgende:
[..]
Nou én, ik ken ook niemand... ik kom ook jah...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef LekkerApart het volgende:
Tralaalallalalalalalalaaaaaaaaaaa
*Jolanda zingt op haar (bijna) paasbest voor S-Two zodat hij me luid en duidelijk horen kan*
Hoi daar!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:40 schreef Subhuman het volgende:
Wow, een Groningen-meet! Dat is lang geleden!Hoi
Wij hebben ook nooit van Mentaly_Disorderd gehoord, laat staan andersomquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik van de users die komen nog nooit gehoord heb.
Je komt ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:40 schreef Subhuman het volgende:
Wow, een Groningen-meet! Dat is lang geleden!Hoi
En welk restaurant en terrasquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:41 schreef LekkerApart het volgende:
Ennnnnnnnnnne WurM, je gaat ons nu wel van info voorzien he
Wie, wat, waar, wanneer, enzzz...
Hoi Xil!quote:
Weet nog niet, moet even kijken hoe mijn agenda is dat weekend. Het lag eigenlijk niet in de planning die kant op te komen maar ik zal eens kijken wat er gedaan kan worden.quote:
Wie: Zie het lijstje in een van mijn vorige postsquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:41 schreef LekkerApart het volgende:
Ennnnnnnnnnne WurM, je gaat ons nu wel van info voorzien he
Wie, wat, waar, wanneer, enzzz...
Daar ga ik over denkenquote:
Ja! hier alles lekker hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoi Xil!Lang niet gesproken, alles goed?
[..]
Weet nog niet, moet even kijken hoe mijn agenda is dat weekend. Het lag eigenlijk niet in de planning die kant op te komen maar ik zal eens kijken wat er gedaan kan worden.
Aaaahummm.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Wie: Zie het lijstje in een van mijn vorige posts
Wat: Een FOT-meet
Waar: Groningen
Wanneer: 14 april 2007
[..]
Daar ga ik over denken![]()
Heeej fraubitsje, lang niet gezien!quote:
Owja, je mag de serieuze topics niet vervuilen met gewoon geklets hè?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! hier alles lekker hoor!
Lang paasweekend is altijd goed![]()
Hoest daar? Je was aan het digitale geweld begonnen begreep ik?
(kom ander ff naar de SC)
Ah joh! Gewoon op de bonnevooi! Als je elkaar tegen komt is dat mooi meegenomen...dat houdt de spanning er in!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:44 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Aaaahummm.
Ik bedoelde meer zoals waar spreken we af (CS bijvoorbeeld, en dan bijv voor de kiosk?)
Hoe laat worden wij daar dan verwacht? (Misschien rekening houden met mensen die met ov komen = iig ikzelf)
Wat moet je doen als je plotseling wel/niet komt/vertraging hebt enz..
Dus meer praktische dingen
Ik ook, maar ik sta niet eens in het lijstje!quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sta niet eens in het lijstje!
1 euro zelfsquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Mensen kunnen parkeren bij Kardinge en dan met de city bus naar de grote markt voor (volgens mij 2,50 (zeker niet meer) voor hele dag....
als we nou met de openbaarvervoer mensen om 13 uur afspreken in de stationshal...
en dan met de automensen om 13.30 op het martinikerkhof bij het beeld van Sint Joris (Saint George).....
[afbeelding]
Lijkt mij redelijk do-able en duidelijke ontmoetingsplaatsen...beter als: op de grote markt
Jep en daar kun je dus je auto gratis neer zetten...en sebasser...jij bedoeld het eruo kaartje...dat kan ook maar die is niet hele dag geldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef KhaZ het volgende:
Zet mij maar op het lijstje voor zeker-komers.. neem een 20D mee en een groothoeklens : )
Kardinge is het sportcemtrum?
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Mensen kunnen parkeren bij Kardinge en dan met de city bus naar de grote markt voor (volgens mij 2,50 (zeker niet meer) voor hele dag....
als we nou met de openbaarvervoer mensen om 13 uur afspreken in de stationshal...
en dan met de automensen om 13.30 op het martinikerkhof bij het beeld van Sint Joris (Saint George).....
[afbeelding]
Lijkt mij redelijk do-able en duidelijke ontmoetingsplaatsen...beter als: op de grote markt
Oh, ik koop nooit kaartjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Jep en daar kun je dus je auto gratis neer zetten...en sebasser...jij bedoeld het eruo kaartje...dat kan ook maar die is niet hele dag geldigdus kost het je als nog 2 euro
Ik doelde op een P+R kaartje...je rijdt dan immers ook met een P+R bus
Ja, met een transferium.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef KhaZ het volgende:
Kardinge is het sportcentrum?
Jammerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ga afzeggen. Er is iets tussen gekomen helaas...
Dan is dat van mij geen verrassing meer...als jij komt...kom ik nietquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat ik er ook wel bij ben.
Zet mij maar op zeker.
Oh, ook leuk kennis te maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Dan is dat van mij geen verrassing meer...als jij komt...kom ik niet
Ghe...nee hoorik weet nog niet
-Bijtje- wrom nie??quote:
Yepquote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
Heeej enne Wurm ga jij ook met de trein??
Suggesties zijn nog van harte welkom inderdaadquote:
Dat is het theekoepeltje van Scholten. het is ook de moeite waard om langs het koepeltje te lopen, tussen de huizen linksaf te slaan. Links, naast het koepeltje, achter het huis met groen dak staat een prachtig wit huis in koloniale stijl.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
Nog een paar tips:
Hereweg (viaduct, en er staat een curieus rond gebouwtje naast)
Daar kunnen we weer wat meequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is het theekoepeltje van Scholten. het is ook de moeite waard om langs het koepeltje te lopen, tussen de huizen linksaf te slaan. Links, naast het koepeltje, achter het huis met groen dak staat een prachtig wit huis in koloniale stijl.
Prachtige plekjes van de stad:
[..]
Ik moet morgen werken, anders was ik wel even gekomen denk ik. is toch dichtbij
12.27... Ik stap op in Scheemdaquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:57 schreef LekkerApart het volgende:
Wieee... Ik ben tas inpakken, schoenen poetsen, enz.. En dan ga ik Wurm vast wel zien in de trein van 12.22..
Verslapen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat ik er ook wel bij ben.
Zet mij maar op zeker.
Groningen IS soms wat rommelig he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef HMaster-II het volgende:
Ga ze morgen even doorspitten..
Nog nooit tijdens een meet zo weinig foto's geschoten
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
Grappige papegaaien...![]()
Was het in het sterrebos?
Dat is het Sterrebos ja..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met de namen daar. weet alleen dat die het stuk bos is tussen de N7 en de Mesdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |