1 euro zelfsquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Mensen kunnen parkeren bij Kardinge en dan met de city bus naar de grote markt voor (volgens mij 2,50 (zeker niet meer) voor hele dag....
als we nou met de openbaarvervoer mensen om 13 uur afspreken in de stationshal...
en dan met de automensen om 13.30 op het martinikerkhof bij het beeld van Sint Joris (Saint George).....
[afbeelding]
Lijkt mij redelijk do-able en duidelijke ontmoetingsplaatsen...beter als: op de grote markt
Jep en daar kun je dus je auto gratis neer zetten...en sebasser...jij bedoeld het eruo kaartje...dat kan ook maar die is niet hele dag geldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef KhaZ het volgende:
Zet mij maar op het lijstje voor zeker-komers.. neem een 20D mee en een groothoeklens : )
Kardinge is het sportcemtrum?
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Mensen kunnen parkeren bij Kardinge en dan met de city bus naar de grote markt voor (volgens mij 2,50 (zeker niet meer) voor hele dag....
als we nou met de openbaarvervoer mensen om 13 uur afspreken in de stationshal...
en dan met de automensen om 13.30 op het martinikerkhof bij het beeld van Sint Joris (Saint George).....
[afbeelding]
Lijkt mij redelijk do-able en duidelijke ontmoetingsplaatsen...beter als: op de grote markt
Oh, ik koop nooit kaartjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Jep en daar kun je dus je auto gratis neer zetten...en sebasser...jij bedoeld het eruo kaartje...dat kan ook maar die is niet hele dag geldigdus kost het je als nog 2 euro
Ik doelde op een P+R kaartje...je rijdt dan immers ook met een P+R bus
Ja, met een transferium.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef KhaZ het volgende:
Kardinge is het sportcentrum?
Jammerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ga afzeggen. Er is iets tussen gekomen helaas...
Dan is dat van mij geen verrassing meer...als jij komt...kom ik nietquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat ik er ook wel bij ben.
Zet mij maar op zeker.
Oh, ook leuk kennis te maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Dan is dat van mij geen verrassing meer...als jij komt...kom ik niet
Ghe...nee hoorik weet nog niet
-Bijtje- wrom nie??quote:
Yepquote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
Heeej enne Wurm ga jij ook met de trein??
Suggesties zijn nog van harte welkom inderdaadquote:
Dat is het theekoepeltje van Scholten. het is ook de moeite waard om langs het koepeltje te lopen, tussen de huizen linksaf te slaan. Links, naast het koepeltje, achter het huis met groen dak staat een prachtig wit huis in koloniale stijl.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
Nog een paar tips:
Hereweg (viaduct, en er staat een curieus rond gebouwtje naast)
Daar kunnen we weer wat meequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is het theekoepeltje van Scholten. het is ook de moeite waard om langs het koepeltje te lopen, tussen de huizen linksaf te slaan. Links, naast het koepeltje, achter het huis met groen dak staat een prachtig wit huis in koloniale stijl.
Prachtige plekjes van de stad:
[..]
Ik moet morgen werken, anders was ik wel even gekomen denk ik. is toch dichtbij
12.27... Ik stap op in Scheemdaquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:57 schreef LekkerApart het volgende:
Wieee... Ik ben tas inpakken, schoenen poetsen, enz.. En dan ga ik Wurm vast wel zien in de trein van 12.22..
Verslapen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat ik er ook wel bij ben.
Zet mij maar op zeker.
Groningen IS soms wat rommelig he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef HMaster-II het volgende:
Ga ze morgen even doorspitten..
Nog nooit tijdens een meet zo weinig foto's geschoten
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
Grappige papegaaien...![]()
Was het in het sterrebos?
Dat is het Sterrebos ja..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met de namen daar. weet alleen dat die het stuk bos is tussen de N7 en de Mesdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |