Waar zit die ongeveer?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef pauld het volgende:
[..]
Ik kom idd echt niet, maar misschien is de muurstraat dan ook een optie voor jullie?![]()
Iedere ECHTE groningen wijst die wel voor je aanquote:
pff, wij zijn toch met een grotere groepquote:Op maandag 26 februari 2007 08:53 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Iedere ECHTE groningen wijst die wel voor je aan![]()
Maar pronk er niet met je dure spullen, er lopen meer dan 'aandachtshoeren'![]()
Vast wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef Mentaly_Disorderd het volgende:
Mag ik ook komen???
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:28 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
Het staat bij mij in agenda genoteerd...dus eigenlijk kan ik bij de "wel mee " lijstje.![]()
Tof -B-B-quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:28 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allen![]()
Het staat bij mij in agenda genoteerd...dus eigenlijk kan ik bij de "wel mee " lijstje.![]()
OMG 3 mannen tegen 5 meiden, dat wordt een dag VIVA-blaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:12 schreef WurM het volgende:
Mensen die zeker komen
WurM
PdeHoog
HMaster-II
-Marjo-
LekkerApart
BeautifulXSecrets
Mentaly_Disorderd
-Bizzy-Bee-
Mensen die misschien komen![]()
.....lijstje wannabee's...
Aandachtshoeren die posten maar niet komen
.....lijstje tssskvolck
Oh ja, jij bent ook nog een jong gebakje..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef LekkerApart het volgende:
Heb jij mij ooit over de Viva horen praten?
Dacht ook dat dat btw iets meer was voor ouwe taarten..
En alle L-lenzen uit handen geven om dat de dames zo lief kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG 3 mannen tegen 5 meiden, dat wordt een dag VIVA-blaat![]()
In de rosse buurt van Groningen kun je hoogswaarschijnlijk wel een groot bed huren waar jullie allemaal inpassen.. (ben benieuwd naar de foto's)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG 3 mannen tegen 5 meiden, dat wordt een dag VIVA-blaat![]()
Ik hou 'Elle' op mijn cam ..... als er geen met bambi-oogjes smeekblikken aankomt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En alle L-lenzen uit handen geven om dat de dames zo lief kijken
tof, kunnen we vanaf eindhoven samen treinenquote:
* PdeHoog rent als een gek rondjes door het topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof, kunnen we vanaf eindhoven samen treinen![]()
hihi je zei "komen"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog rent als een gek rondjes door het topic
Ze komt ook![]()
Jaquote:
Is dit een hint dat jij naar de zeker-lijst wilt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof, kunnen we vanaf eindhoven samen treinen![]()
Heb je nog iets in de aanbieding dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hou 'Elle' op mijn cam ..... als er geen met bambi-oogjes smeekblikken aankomt.![]()
sinds wanneer begrijpen mannen hints?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Is dit een hint dat jij naar de zeker-lijst wilt?
Uhh, nee, mn moeder was niet in de buurt... Iets met wens en vader der gedachten enzo... En ik ben natuurlijk de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sinds wanneer begrijpen mannen hints?of zat je moeder in de buurt?
Baggerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet zeker dat ik misschien mee ga
Tofquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:25 schreef fraubitch het volgende:
zet mij maar op de zeker lijst en dribbel op de misschien
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik meld me afEr doen zich wat persoonlijke omstandigheden voor
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Nou moequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zo liefquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
En als P toch niet komt...dan hoeft het van mij niet meer![]()
Zou je deze post eerst ff willen lezen, voordat je zeker weet dat je niet komt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ehm...ik heb net het aanbod gekregen foto's te maken tijdens de scholierenloop....
En dat is iets belangrijker dan een meeting....
En als P toch niet komt...dan hoeft het van mij niet meer![]()
Sorry mensen
voor zij die wel gaan! Veeeeeeeeel plezier!
misschien ben ik er toch wel....misschien...hmm ik zit in 2strijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Zou je deze post eerst ff willen lezen, voordat je zeker weet dat je niet komt?
Ik heb je bij misschien gezetquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
misschien ben ik er toch wel....misschien...hmm ik zit in 2strijd![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |