Ah joh...kun je weer een extra buitenland-reisje op je naam bijschrijvenquote:
T-shirts van Deicide/Rotting-Christ/Altar bestellen gaatquote:Op donderdag 5 april 2007 09:25 schreef roooosje het volgende:
Bijna wel jaIk stel wel een keer een Den Bosch Meet voor. Of Shark en ik zaten ook een jaar geleden te denken aan een modellen-kerken meet.
Da's een leuk idee jaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:25 schreef roooosje het volgende:
Of Shark en ik zaten ook een jaar geleden te denken aan een modellen-kerken meet.
Beetje met licht en het pastel-filter spelenquote:
Dat klinkt tof jaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:25 schreef roooosje het volgende:
Bijna wel jaIk stel wel een keer een Den Bosch Meet voor. Of Shark en ik zaten ook een jaar geleden te denken aan een modellen-kerken meet.
Eenschquote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
En terug on-het-topique
*zin in Grûnn-meet heeft![]()
Tijd om mensen te leren kennen?quote:
We hebben nog niet geknuffeldquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Tijd om mensen te leren kennen?
Ik heb ook alleen nog maar Wurm & Hamster gezien..
Nah, in het centrale Groningen-topic zijn we ook al half met een meet bezigquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Tijd om mensen te leren kennen?
Ik heb ook alleen nog maar Wurm & Hamster gezien..
Gaan we regelen...quote:
That's the spirit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef Mentaly_Disorderd het volgende:
[..]
Nou én, ik ken ook niemand... ik kom ook jah...![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik van de users die komen nog nooit gehoord hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef Mentaly_Disorderd het volgende:
[..]
Nou én, ik ken ook niemand... ik kom ook jah...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef LekkerApart het volgende:
Tralaalallalalalalalalaaaaaaaaaaa
*Jolanda zingt op haar (bijna) paasbest voor S-Two zodat hij me luid en duidelijk horen kan*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |