abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46106014

Welkom in het 20e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

• Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
    http://encyc.bmezine.com/?Ear_Piercing_Guns
    http://www.bmeworld.com/heidi/guns.html

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    http://www.mariebelle.nl/
    http://www.mypiercing.nl/
    http://www.alloverpiercings.nl/ (Favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    http://www.piercingworld.nl/
    http://www.jewelsoffantasy.nl/
    http://www.coldsteel.co.uk/frames.html
    http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (Favoriet: professioneel)
    http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
    http://www.roxy-shop.be/

Vorige Piercingdelen:
    [Centraal topic] Piercings!
    [Centraal] Piercings topic deel 2
    [Centraal] piercings deel 3
    [Centraal] Piercings deel 4
    [Centraal] Piercings deel 5
    Piercings deel 6
    Piercings deel 7
    Piercings deel 8
    Piercings deel 9
    Piercings deel 10
    Piercings deel 11
    Piercings deel 12
    Piercings deel 13
    Piercings, deel 14
    Piercings, deel 15
    Piercings, deeltje 16
    Piercing topic nummer 19

[ Bericht 2% gewijzigd door ParanoidEv op 08-02-2007 15:37:01 ]
  • pi_46106343
    geld een tunnel ook als piercing eigenlijk ?
    Hoe is het verder?
    pi_46106433
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 14:41 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
    geld een tunnel ook als piercing eigenlijk ?
    Waarom niet, het gaatje is alleen wat groter
      donderdag 8 februari 2007 @ 15:13:06 #4
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_46107319
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik zou aanraden om naar een goede piercer te gaan en die het om te laten ruilen voor een ringetje...
    Euhm, jij vindt deze piercer slecht omdat hij met een staafje piercet? waar overigens niks mis mee is. En imo is het nog altijd beter om er 2 dagen niet aan te zittenipv er wel aan te zitten met vieze handen (want dat is namelijk wel wat veel mensen doen).

Ik zou hem gewoon 2 keer per dag schoonmaken met geurloze zeep, zeezout of wat je geadviseerd hebt gekregen, en verder gewoon niet aanzitten
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_46107334
    Lijkt mij hier ook wel passen
    pi_46107361
    Welokm in het 20e deel van het piercingtopic

† The 3 Kings †
    pi_46107444
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 15:13 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Euhm, jij vindt deze piercer slecht omdat hij met een staafje piercet? waar overigens niks mis mee is.
    Nee, omdat bij de term "steker" bij Ev (en bij mij) schietpistool-alarmbellen afgaan. Daarom. Misschien is "steker" ook wel dialect voor staafje
    pi_46107902
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 08:29 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ja, dus?
    Wat ja dus, je vraagt toch ook om de nadelen. En omdat je steeds kwam vragen of die irritaties van je navelpiercing normaal zijn, stel ik je alvast gerust. Dat dus
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_46108068
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nee, omdat bij de term "steker" bij Ev (en bij mij) schietpistool-alarmbellen afgaan. Daarom. Misschien is "steker" ook wel dialect voor staafje
    Ja dat dus.
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef TheSorrow het volgende:
    Welokm in het 20e deel van het piercingtopic

Ja van hetzelfde he.
      donderdag 8 februari 2007 @ 15:44:34 #10
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_46108285
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

In dat geval heb ik natuurlijk niks gezegd haha, ik dacht dat het iets limburgs/brabants/fries/vlaams was voor staafje waar ik weer nooit van gehoord had ofzo.

Aaaarrrrggg, na één dag ben ik die zwelling van mijn tongpiercing al zat
    pi_46139239
    Ik kan nergens iets vinden over het schoonmaken van een piercing als ie eenmaal is genezen. Hoevaak, met of zonder zeep, etc.. Iemand die deze noob hiermee kan helpen?
    pi_46139293
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Ik kan nergens iets vinden over het schoonmaken van een piercing als ie eenmaal is genezen. Hoevaak, met of zonder zeep, etc.. Iemand die deze noob hiermee kan helpen?
    ik heb een industrial nu al 2 jaar en die maak ik echt niet vaak schoon
    onder de douche af en toe wat heen en weer halen maar niet helemaal met zeep
    Hoe is het verder?
      vrijdag 9 februari 2007 @ 16:18:00 #13
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_46143339
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Ik maak mijn piercings die al genezen zijn ook niet meer school (als in extra aandacht). Af en toe eruit halen onder de douche kan geen kwaad (zeker niet bij pluggen). Volgens mij kun je met alle soorten zeep wassen omdat de wond toch al geheeld is, als je het maar wel goed uitspoelt (maar dat weet ik niet zeker)
    pi_46163978
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik maak mijn piercings die al genezen zijn ook niet meer school (als in extra aandacht). Af en toe eruit halen onder de douche kan geen kwaad (zeker niet bij pluggen). Volgens mij kun je met alle soorten zeep wassen omdat de wond toch al geheeld is, als je het maar wel goed uitspoelt (maar dat weet ik niet zeker)
    haha ik had me piercing een keer niet goed uitgespoelt blijkbaar, zat ie vast in me oor ( zit er altijd aan te draaien als ik me verveel ) dat was wel weer ff tandjes op elkaar:P
    Hoe is het verder?
    pi_46243925
    Ah ok, dus dat gekloot met zeep elke keer hoeft dan niet meer.. das mooi!
    pi_46265718
    Ik zit erg te denken om een neusbrug piercing te nemen, alleen ik heb een aantal negatieve verhalen erover gehoord. Uitgroei, neusbrug die heel gevoelig word, bij een zacht stootje er al uit. Wat is hier van waar.

Ik krijg nu en dan wel is dingen in me gezicht ( ) scheurt me hele neus dan open!?
    pi_46327678
    Kun je een piercing er na 6 weken zonder problemen voor een paar uur uithalen? (ivm eventuele sollicitatiegesprekken )
    pi_46330727
    Piercings zijn best wel verslavend. Heb nu 3 maandjes weer een neuspiercing en zit nu te denken over een tongpiercing

tvp dus
    pi_46410187
    Hallo ik heb een vraagje over surface piercings ,
    Ik wil een surface piercing tussen mijn decollete of schuin onder mijn sleutel been alleen ben ik vandaag naar de piercingshop gegaan en deze man vertelde mij dat de kans is dat die afstoot enorm groot is , nu komt dit dus veel voor als je gewoon een piercing door je huid heen jast maar ik heb gelezen dat er ook speciale surface piercings zijn die zo lopen : i__i ipv .___. , heeft iemand ervaring met deze piercings? en weten jullie shops die deze manier gebruikt ?
    [=[_]=]
    [+[_]::]
    pi_46419494
    Rings of Pleasure in Haarlem. Als Rob je niet kan helpen vergeet het dan maar http://www.ringsofpleasure.nl/
    pi_46430223
    Dankjewel! ik heb ze even een emailtje gestuurd om te kijken of zij gebruik maken van deze piercings , maar aan de fotos te zien volgens mij wel
    [=[_]=]
    pi_46432076
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef Schubbekut het volgende:
    Dankjewel! ik heb ze even een emailtje gestuurd om te kijken of zij gebruik maken van deze piercings , maar aan de fotos te zien volgens mij wel
    Dermal Anchoring
    http://wiki.bmezine.com/index.php/Dermal_Anchoring
    pi_46433545
    Hoera, eindelijk mijn tragus laten zetten... Ik vraag me alleen af wat de standaarddikte is van het staafje als de tragus net is geschoten, dit ivm bestellen van sieraden
    pi_46434175
    Tooot, een tragus schiet je niet..
    pi_46490406
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Dermal Anchoring
    http://wiki.bmezine.com/index.php/Dermal_Anchoring
    Ja dat advies gaf hij me ook al , het enige nadeel is dat je die er dus niet uitkan halen , nouja het duurt even ,en het is minimaal 2x zo duur ,maar ach dat moet je er maar voor over hebben denk ik dan , ik ga toch nog even opzoek naar een shop die echte surface piercings gebruikt , dat is goed genoeg voor mij

Oja volgens mij was er in 2 topics geleden een meisje die er ook een surface piercing in haar decollete had laten zetten ,, als je het topic nog volgt zou je dan een fotootje kunnen maken van hoe je piercing er nu uit ziet???
    [=[_]=]
    pi_46494981
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef MarsX het volgende:
    Ik zit erg te denken om een neusbrug piercing te nemen, alleen ik heb een aantal negatieve verhalen erover gehoord. Uitgroei, neusbrug die heel gevoelig word, bij een zacht stootje er al uit. Wat is hier van waar.

Ik krijg nu en dan wel is dingen in me gezicht ( ) scheurt me hele neus dan open!?
    Niemand?
    pi_46498536
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef ParanoidEv het volgende:
    Tooot, een tragus schiet je niet..
    Sorry, bedoelde gepierced
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 februari 2007 @ 22:06:53 #28
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_46507057
    Even omhoog ?
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_46732094
    Heeft er iemand ervaring met een hand web piercing? Ik lees namelijk nogal verschillende verhalen:
    quote:
    The hand web can certainly be called the most difficult piercing that there is to heal. For those considering this piercing, we strongly stress that you think seriously about this for a long period of time. We generally will never do this piercing on a walk-in basis; a consultation is required to explain to you the difficulties in healing and to evaluate the seriousness of your desire for this piercing. Due to the constant use the hand is required for and the large number of dirty or possibly contaminated surfaces it comes in contact with, it is extremely difficult to achieve a well-healed, healthy piercing here. Constant hand washing is required after contact with virtually every surface. Also, the hand on which the piercing is performed must be used minimally for the entire duration of healing. The percentage of persons who find success with this piercing is quite small. If you are seriously thinking about a hand web piercing stop by the shop to consult one of our piercers. bron
    maar ook:
    quote:
    Contrary to urban legend, this piercing is not at all dangerous. Perhaps the only additional risk is that your hands come in contact with more foreign bacteria than any other part of your body. Additional care needs to be taken to keep everything clean. As well as regular cleaning, salt soaks are essential. bron
    Wat extra verzorging is natuurlijk prima, maar je hand bijna niet meer kunnen gebruiken tijdens het genezing proces gaat wat te ver voor mij. Vooral omdat ik hem in mijn linkerhand wil ivm handenschudden, maar ik ben wel linkshandig...
    Hetzelfde verhaal over het uitgroeien, de ene site zegt dat het ontzettend meevalt en de ander zegt dat de piercing na een paar maanden er al uitligt.
    Alle info is welkom!
    Tonight I think I'll walk alone
    I'll find my soul as I go home
    pi_46732767
    Ik ben nieuw hier en wilde graag weten of iemand een trachus piercing heeft (in dat knopje bij je gehooringang). Ervaringen? Risico's? Alles wil ik weten!
      dinsdag 27 februari 2007 @ 15:12:18 #31
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_46733642
    Ik heb er 1. Nooit last van gehad, effe een paar dagen na het piercen zelf maar that's it. Heb m nu al jaren en ben er erg blij mee. Over de risico's kan ik je niet veel vertellen, volgens mij valt dat wel mee. Gewoon effe in de shop vragen.
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
    pi_46733958
    Geen last met slapen enzo?
      dinsdag 27 februari 2007 @ 15:24:20 #33
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_46734047
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef Plukie86 het volgende:
    Geen last met slapen enzo?
    Nee niks, misschien de 1e paar dagen is het wat gevoelig maar dan slaap je gewoon op je andere oor Ik vond het hetzelfde als oorbellen in je oorschelp(kraakbeen)
      dinsdag 27 februari 2007 @ 16:33:40 #34
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_46736648
    doet wel wat pijn de eerste dagen met slapen inderdaad
    en nu [na 2 jaar ongeveer] nogsteeds heel soms ineens een beetje gevoelig als ik gek erop slaap of teveel frut met uurdopjes [van ipod]
    maar dat hangt e rook vanaf of je een staafje of ringetje neemt denk ik

ik twijfel trouwens nogsteeds of ik nou een schuine lip of tongpiering neem
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_46740076
    Een industrial laat je iig 1,5 week niet echt goed slapen
    † The 3 Kings †
      dinsdag 27 februari 2007 @ 19:57:53 #36
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_46744742
    ik vind juist dat je van n tragus minder last hebt omdat wanneer je erop gaat liggen er geen tegendruk is ik heb m al jaaaaaaren! nog steeds blij ermee!
      zondag 4 maart 2007 @ 10:38:31 #37
    28463 Ayers
    'k Wil 'n Skippy!
    pi_46899150
    Even een kort vraagje; in m'n wenkbrauw en in m'n oor heb ik een piercing (gewoon zo'n ringetje met een balletje). Nu moeten deze er tijdelijk uit ivm een toneelvoorstelling. Is dat iets wat makkelijk zelf te doen is of kan ik toch beter naar een piercingshop? Hoe zit dat ringetje bv in dat balletje geklemd?
    There's no time like the present
    pi_46899543
    Ik kan het makkelijk zelf, ik doe voor mn werk ook mn lippiercing uit.. gewoon het balletje beetpakken, en dan het ringetje een beetje naar boven forceren ofzo, en dan schiet ie los Ik heb een balletje waar je door het gaatje heen kan kijken, en die gaan over t algemeen redelijk makkelijk in

Indoen: pak het balletje in je hand, met het gaatje in het midden... ik zet het gaatje dan altijd eerst op de bovenkant van het ringetje, je voelt gelijk of ie dan goed zit of niet, en dan moet je hem er tussen klikken (beetje duwen) Suc6!
    † The 3 Kings †
      zondag 4 maart 2007 @ 18:25:44 #39
    131066 scrub_nurse
    pi_46913037
    je kunt ook om te voorkomen dat t gaatje dichtgroeit of krimpt bij de piercingshop plastic staafjes ed halen die je er tijdelijk in doet, werkt perfect ook ideaal wanneer je geopereerd meot worden
    pi_47019821
    Wat vinden jullie van een wenkbrauwpiercing bij mannen aan de linkerkant? Sommigen vinden het vet en sommigen vinden het gay
    pi_47020047
    Wenkbrauwpiercings zijn zooooooo 2006.
    Mijn mening is dat het je mannelijkheid niet echt bevorderd
      woensdag 7 maart 2007 @ 17:41:04 #42
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_47022479
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef Fezzizzel het volgende:
    Wenkbrauwpiercings zijn zooooooo 2006.
    Mijn mening is dat het je mannelijkheid niet echt bevorderd
    2006??zeg maar eerder 2003
    pi_47023657
    nou ik heb er een en ben er tevreden mee.. wat is volgens jullie in dan in de piercingwereld? in mijn ogen zijn piercings timeless
    pi_47023831
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef Xaverius1337 het volgende:
    Wat vinden jullie van een wenkbrauwpiercing bij mannen aan de linkerkant? Sommigen vinden het vet en sommigen vinden het gay
    Doe eens gek en vorm je eigen mening.

Gay is het sowieso niet, het is geen geheim homoseksueel teken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_47023888
    Kheb de mijne in 2006 laten zetten, een horizontale... En ik heb er zelf nog niemand mee gezien IRL
    † The 3 Kings †
      woensdag 7 maart 2007 @ 18:32:54 #46
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_47024068
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 18:19 schreef Xaverius1337 het volgende:
    nou ik heb er een en ben er tevreden mee.. wat is volgens jullie in dan in de piercingwereld? in mijn ogen zijn piercings timeless
    Ach wat is in, je moet een piercing niet nemen omdat het een trend is maar omdat je het mooi vind. Anders kan ik mijn piercings er ook wel uithalen omdat ze niet meer in de mode zijn
    Ik heb ze omdat ik ze mooi vind en wat anderen daarvan denken interesseert me geen hol eigenlijk.
    pi_47024455
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Schubbekut het volgende:

[..]

Ja dat advies gaf hij me ook al , het enige nadeel is dat je die er dus niet uitkan halen , nouja het duurt even ,en het is minimaal 2x zo duur ,maar ach dat moet je er maar voor over hebben denk ik dan , ik ga toch nog even opzoek naar een shop die echte surface piercings gebruikt , dat is goed genoeg voor mij

Oja volgens mij was er in 2 topics geleden een meisje die er ook een surface piercing in haar decollete had laten zetten ,, als je het topic nog volgt zou je dan een fotootje kunnen maken van hoe je piercing er nu uit ziet???
    Ik heb een surface op die plaats, en ik heb een plastic staafje, dus een ___ ipv een |__|, maar hij groeit niet uit, is heel goed genezen, was totaal niet pijnlijk en ik heb er nooit last van gehad in feite.
    pi_47074157
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef _Surface het volgende:
    [..]
    Ik heb een surface op die plaats, en ik heb een plastic staafje, dus een ___ ipv een |__|, maar hij groeit niet uit, is heel goed genezen, was totaal niet pijnlijk en ik heb er nooit last van gehad in feite.
    En hoe lang heb je hem al?

Hier mijne met surface-bar:

Dit was toen ik hem een paar dagen had, nu heb ik hem ongeveer een maand en hij geneest prima.
    pi_47076388
    Echt onwijs mooi!!
    Enige wat me tegenhoudt is idd dat uitgroeien... vind het litteken dat dan overblijft zo zonde op die plek... maar echt vind het verder zo ontzettend mooi!!
    pi_47080266
    Ik ga m'n oren piercen. En misschien m'n tong.
    pi_47085651
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef Xaverius1337 het volgende:
    Het hangt helemaal van je gezicht en je 'stijl' af vind ik. Gay vind ik het niet iig
    pi_47085783
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 18:25 schreef Evil-Cherry het volgende:

Doe eens gek en vorm je eigen mening.
    beste post van dit topic, kan dit niet in de OP?
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_47087412
    Lol! Van mij mag het
    pi_47087541
    Idd, gezeik altijd van ieder1
    † The 3 Kings †
    pi_47087717
    We zitten hier nou eenmaal in een piercing topic, alle vaste bezoekers vinden ze sowieso wel leuk. Zonder foto's of verdere details kun je weinig meer zeggen dan dat het wel leuk zal zijn, waarschijnlijk. Ík zou met die informatie niets kunnen

Wil je écht weten of het je staat, doe op z'n minst een beetje je best en zoek een GOEDE foto van jezelf (van je gezicht, want het boeit natuurlijk weinig of een piercing in je leuter je staat of niet ) en laat die hier zien.

En dan nog; als je niet op eigen kracht kan verzinnen of iets "done" of "not done" is, dan moet je dat gewoon maar niet doen, en hem niet nemen.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 15:57:28 #56
    54473 DeFlip
    eet je op
    pi_47095143
    Wat zijn beetje de goede methoden om een oorpiercing snel te laten genezen? Dus niet dicht laten groeien maar zegmaar een bruikbare gaatje te krijgen. Ik las wat over schoonmaken met zoutwater. Zijn er verder nog meer tips?
      vrijdag 9 maart 2007 @ 20:32:04 #57
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_47105028
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef _Anja_ het volgende:

[..]

En hoe lang heb je hem al?

Hier mijne met surface-bar:
    [afbeelding]
    Dit was toen ik hem een paar dagen had, nu heb ik hem ongeveer een maand en hij geneest prima.
    jeetje, bij jou zit hij wel heeeel erg mooi zeg! krijg bijna de neiging om hem ook weer te willen, maar inderdaad, ik ben als de dood dat hij uit zou groeien... niet veel last van gehad verder?
      vrijdag 9 maart 2007 @ 20:38:09 #58
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47105229
    Jeej, ik heb mijn neuspiercing nu twee weken. Heb er echt heel weinig last van, weinig korstjes, weinig pijn... het zetten deed wel meer pijn dan verwacht, en je neus snuiten was de eerste paar dagen een beetje lastig. Ik krijg er hele leuke reacties op, iedereen vindt het echt bij me passen. En ik merk dat mensen me anders benaderen nu, of ik ben er zelf door veranderd. Hebben jullie die ervaring ook?
    Kan je trouwens een neuspiercing (ringetje met balletje) er zelf ook uithalen na zes weken, of moet dat bij de shop? De mevrouw die 'm heeft gezet, had het namelijk over een speciaal tangetje ervoor. Hoe zit dat balletje dan precies in elkaar?
    pi_47117339
    Beide denk ik. Persoonlijk heb ik meer zelfvertrouwen mét de paar piercings die ik heb dan zonder. Dat straal je ook automatisch uit.

En er wordt altijd naar gekeken. Je moet ertegen kunnen.

Ooit zei iemand eens tegen me, een wildvreemde; "Arm, arm kind toch!" wijzend op mijn oren
      zaterdag 10 maart 2007 @ 07:48:39 #60
    131066 scrub_nurse
    pi_47117383
    de piercing bestaat uit n ring en n balletje. zonder schroefdraad, het balletje zit erin geklemd. om m eruit te krijgen, zet je n smal tangetje in de binnenkant van de ring en maakt dan t tangetje open waardoor de benen van de tang t ringetje openbuigen, t balletje valt er dan uit. ik heb een hele lading van die tangetjes thuis liggen van mn werk. Zijn dus geen originele tangetjes maar wel prima ervoor te gebruiken
    pi_47117438
    Hey! Ik meld me ook even met mijn tepelpiercing.
    pi_47153108
    Cool!
    Ik baal al zo lang, ik zou zo graag 2 kleine tunneltjes willen, maar gaat dus gewoon niet. En ik vind het zo mooi. Dan maar gewone oorbellen, met moeite.
    pi_47169306
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
    Cool!
    Ik baal al zo lang, ik zou zo graag 2 kleine tunneltjes willen,
    haha, echt waar?
    pi_47178504
    wtf, ja?
      maandag 12 maart 2007 @ 21:38:23 #65
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_47207442
    Lukken de tunneltjes niet door externe factoren (werk?) of lukt het stretchen zelf niet? Bij het tweede, gewoon heel langzaam beginnen als je het zelf doet, of door een piercer laten doen. Door eerst je oren koel te maken met ijs en je stretcher in te smeren met iets glibberigs (vaseline ofzo) gaat het ook makkelijker.
      maandag 12 maart 2007 @ 21:47:42 #66
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_47207901
    Vraagje

Denk erover om een tepelpiercing te nemen maar .. vinden jullie dit alleen voor homo's?
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
      maandag 12 maart 2007 @ 22:57:08 #67
    19431 Dwan
    Likken als lassie
    pi_47211010
    Ik heb er nu 5 en het begint aardig verslavend te woorden.
    1 wenkbrauw, 1 surfacebar in mijn nek en 1 surfacebar bij mijn ribben onder me borst links, en twee tepel piercings.

Denk dat ik van de week een zesde ga scoren bij me rib aan de rechter kant.

En uhhhh tepel piercings zijn echt niet alleen voor homo's hoor maar voor iedereen die ze mooi vind. dus als jij het mooi vind moet je het gewoon nemen. want, what the fok do you care what someone els thinks. duhhhh
    Dwannie is like god is rubbing your tummy
      dinsdag 13 maart 2007 @ 00:00:59 #68
    74276 saaw
    pi_47213786
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef falloutboy het volgende:
    Vraagje

Denk erover om een tepelpiercing te nemen maar .. vinden jullie dit alleen voor homo's?
    nee ik vind het mooi mn lief heeft er ook 1
    vind wel een staafje mooier dan ringetje [ook bij meiden trouwens]

ik heb zelf een zwarte met grote bolletjes
    pi_47217375
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef falloutboy het volgende:
    .. vinden jullie dit alleen voor homo's?
    Ja natuurlijk, onder welke steen leef jij?
      Forum Admin dinsdag 13 maart 2007 @ 07:32:26 #70
    58651 crew  murp
    murp
    pi_47217390
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 07:29 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, onder welke steen leef jij?

tepelpiercings is helemaal niet voor homo's

woon jij op het platteland ofzo?
    pi_47226962
    Ja, ik heb er weer een knopje aan de rechterkant bij mn onderlip. Over 3 weken ga ik em vervangen voor een ringetje
    pi_47227809
    Wenkbrauw en tepelpiercings bij een man..................
    Only for the batty-boys.....
      dinsdag 13 maart 2007 @ 14:48:53 #73
    74276 saaw
    pi_47229138
    ik denk dat ik toch maar een tongpiercing neem binnenkort
    maar ben beetje bang

tragus en tepel vielen me heel erg mee, maar zo in je tong vind ik eng
    mja daar kom ik wel weer overheen
    pi_47231071
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 14:04 schreef Fezzizzel het volgende:
    Wenkbrauw en tepelpiercings bij een man..................
    Only for the batty-boys.....
    Hehe, tepelpiercing is voor mij anders een behoorlijk degelijke aankoop geweest, ookal ben ik hetero.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_47234691
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Hehe, tepelpiercing is voor mij anders een behoorlijk degelijke aankoop geweest, ookal ben ik hetero.
    Dus omdat hij degelijk was ben je hetero. Tuurlijk zegt t nix over je geaardheid dat snap ik ook wel, maar zon ding door je tepel voor mannen...... zijn maar weinig vrouwen die daarop zitten te wachten.
    Mja boeiend, ik hoef er niet mee te lopen, ieder zn meug.
    pi_47237045
    Moet je iemand vinden die beter bij je past, niet waar
    pi_47243885
    Yay! Ik heb vrijdag mijn tepelpiercing laten zetten (diagonaal) het prikken deed echt zeer, maar daarna eigenlijk nergens meer last van gehad, ik ben er zo blij mee!!

Dat wilde ik even kwijt
    Mama van F. (2012) en M. (2016)
    pi_47243923
    feli
    ik heb de mijne al bijna een jaar, en er nog steeds problemen mee
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_47244239
    Dat is wel vervelend. Ik heb het met mijn navel, daar komt nog steeds eens in de zoveel tijd troep uit.
    pi_47249383
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 11:32 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Het hangt helemaal van je gezicht en je 'stijl' af vind ik. Gay vind ik het niet iig
    Ik heb hem rechts omdat die kant het best stond. Het schijnt vroeger voor 'gay' gestaan te hebben. Nou ja, het is nu 2007 en ik ben niet gay! I don't give a shit.
    Verbaal terrorist
    pi_47249412
    pff, al die mensen die denken dat een piercing links 'dit' betekent, en een piercing rechts 'dat' , wat een crap zeg
    pi_47266075
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Dus omdat hij degelijk was ben je hetero. Tuurlijk zegt t nix over je geaardheid dat snap ik ook wel, maar zon ding door je tepel voor mannen...... zijn maar weinig vrouwen die daarop zitten te wachten.
    Mja boeiend, ik hoef er niet mee te lopen, ieder zn meug.
    Dan is er nog een hele wereld aan vrouwen waar jij niets van af weet.
    En inderdaad, ieder zijn meug.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_47309192
    Ik wil erg graag een septum piercing.
    Zo een dus:

(Voor de duidelijkheid, dit ben ik niet!)

Iemand hier ervaring mee?
    pi_47327149
    Das net een stier.
    Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
    http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
      vrijdag 16 maart 2007 @ 09:47:40 #85
    166742 falloutboy
    pi_47327366
    Jawel

Ik heb hem!

Gisterenavond met mijn vriendinnetje maar naar de pierc shop gegaan. Fine Line in Middelburg. Geweldige shop. Hele aardige mensen. Ben gepierced door Loes, topwijf.. Wel met verdoving ( wist niet eens dat dat kon ) En nu een mooi staafje in mijn tepel!!

Ik ben zo blij met mijn nieuwe piercing.. ik wil meer
    pi_47328454
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 09:47 schreef falloutboy het volgende:
    Wel met verdoving ( wist niet eens dat dat kon )
    Met zalf of echt een prik?
    pi_47330399
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef justshutup het volgende:
    Iemand hier ervaring mee?
    Hoiiiiii zegt u het maar?
      vrijdag 16 maart 2007 @ 12:49:28 #88
    166742 falloutboy
    pi_47333005
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Met zalf of echt een prik?
    Het kwam uit een soort spuitbusje en voelde koud aan. Volgens haar was het ziekhuisspul. Toen werd het afgeplakt met pleisters en een stukje plastic. Toen kon ik even een half uurtje gaan chillen.. even sigaretje roken, colaatje en toen weer terug..
    pi_47333148
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef falloutboy het volgende:

[..]

Het kwam uit een soort spuitbusje en voelde koud aan. Volgens haar was het ziekhuisspul. Toen werd het afgeplakt met pleisters en een stukje plastic. Toen kon ik even een half uurtje gaan chillen.. even sigaretje roken, colaatje en toen weer terug..
    Oh van die koudspray of zoiets.. denk al, verdovingen geven is ten strengste verboden geloof ik. Krijg je wel een lekkere harde tepel van
      vrijdag 16 maart 2007 @ 13:18:34 #90
    74276 saaw
    pi_47334166
    serieuze verdoving mag alleen als er echt een arts bij is volgens mij
    maar ik vond de pijn bij tepelpiercing heel erg meevallen, zonder die pijn is het toch niet hetzelfde vind ik eigenlijk
      vrijdag 16 maart 2007 @ 14:15:25 #91
    166742 falloutboy
    pi_47336412
    Een harde tepel kreeg ik toch wel van die koudspray? .. Maar goed, ze zei dat het een verdoving was, en groentje dat ik ben geloof ik dat natuurlijk.

En .. hm ja het deed wel een beetje pijn .. maar niet heel erg. Dacht dat ik had gelezen dat in je geslachtsdeel en in je bovenste kraakbeen het pijnste was geloof ik?

Even kijken of ik binnenkort een fototje kan posten.. ben er namelijke erg trots op, op dat kleine ding ( de piercing voor de duidelijkheid)
    pi_47336569
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef justshutup het volgende:
    Ik wil erg graag een septum piercing.
    Zo een dus:
    [afbeelding]
    Vind ik een van de mooiste piercings
    pi_47338657
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef falloutboy het volgende:
    Een harde tepel kreeg ik toch wel van die koudspray? .. Maar goed, ze zei dat het een verdoving was, en groentje dat ik ben geloof ik dat natuurlijk.
    Eh ja dat bedoelde ik, beetje onduidelijke zin sorry
    pi_47344065
    Verdoving, kom op zeg
    † The 3 Kings †
    pi_47352080
    Mijn tepelpiercing deed goed veel pijn met zetten, maar ik wil dus echt geen verdoving De pijn hoort erbij.
    pi_47357790
    Kun je ook een wenkbrouwpiercing aan de 'binnenkant' laten zetten? Kan er geen foto's van vinden. (ik bedoel geen brug en ook niet horizontaal)
    hoi
    pi_47360755
    Ja hoor, als je de ruimte ervoor hebt. Alleen wel oppassen dat je niet boos gaat kijken 24/7
      zaterdag 17 maart 2007 @ 13:04:54 #98
    74276 saaw
    pi_47365808
    zegmaar aan de linkerkant van je rechterwenkbrouw bedoel je?
    kan zeker en is heel mooi!
    vind het mooier dan een 'normale'
    zal ff fototje zoeken

moeilijk om daar een foto van te vinden zeg! beste wat ik tot nu toe heb is deze

vind alleen die puntjes niet zo mooi, en aan 2 kanten zou ik ook niet doen

[ Bericht 36% gewijzigd door saaw op 17-03-2007 13:12:37 ]
      zaterdag 17 maart 2007 @ 14:09:03 #99
    166742 falloutboy
    pi_47367407
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 18:01 schreef TheSorrow het volgende:
    Verdoving, kom op zeg
    Niet zeuren, we zijn niet allemaal zo stoer als jou.
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Eh ja dat bedoelde ik, beetje onduidelijke zin sorry
    Het gaat om het idee.
    Houd je zo van stijve tepels dan?
    pi_47378639
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef falloutboy het volgende:

Niet zeuren, we zijn niet allemaal zo stoer als jou.
    Heeft volgens mij niks met stoer zijn te maken, verdovingsspray is gewoon overbodig bij piercing
    pi_47380724
    Verdovinsspray zorgt er alleen voor dat je vel wat minder gevoelig is. Heeft weinig nut als ze een gat ergens dwars doorheen maken denk ik zo
    Saartje
      zaterdag 17 maart 2007 @ 21:30:59 #102
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_47381298
    Tepelpiercings bij een man? RRRR

Iemand hier ervaring met online piercingshops, zo ja, welke? Ben op zoek naar goedkope bolletjes en toffe tunnels. Sproei hier je ervaringen zou ik zeggen haha.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 21:56:00 #103
    172312 Dakgoot
    BOOM Headshot !!
    pi_47382080
    Ik heb een rechter wenkbrauw piercing (licht gebogen staafje met 2 puntjes) en het zal me aan me reet roesten wat iemand anders er van denkt
    Ik heb ook nog 1 boven in me linkeroor (ringetje met een bolletje) en ik zit aan een frenum piercing te denken maar dat lijkt me wel lastig in verband met de aders die daar lopen .... iemand ervaring mee toevallig ?

Met me oorpiercing heb ik alleen de eerste nacht een beetje slecht geslapen en het zetten vond ik wel een maf gevoel want je voelt/hoort het kraakbeen gewoon kraken
    Running for president is like running in the special Olympics, even if you win, you're still retarded.
    If I'm not replying, I'm ignoring you. Don't feel bad about it, I do it a lot.
    Mijn lieffie
    pi_47442789
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 11:32 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hoiiiiii zegt u het maar?
    De standaard vragen.

-Wat heb je ervoor betaald?
    -Deed het veel pijn?
    -Zijn er bepaalde risico's?
    Etc.

Ik heb wel het een en ander opgezocht op internet, maar persoonlijke ervaringen zijn erg handig om mee te nemen in mijn beslissing.
    pi_47443169
    Zucht... de pijn is bij iedereen anders Ga er gewoon langs en get the damn thing, dan merk je t vanzelf
    † The 3 Kings †
    pi_47443364
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
    Zucht... de pijn is bij iedereen anders Ga er gewoon langs en get the damn thing, dan merk je t vanzelf
    Ik weet het, maar het is gewoon oprechte interesse. Dat wil niet zeggen dat ik aanneem dat ik dan precies diezelfde pijn zal ervaren.
    pi_47444266
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
    Wat is een paar minuten pijn op jarenlang draagplezier?

De meeste piercings doen niet eens echt pijn, meer een kort stekend gevoel vergelijkbaar met een prik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verloren_onschuld op 19-03-2007 18:45:46 ]
    Verbaal terrorist
    pi_47444475
    Ik heb een wenkbrauwpiercing en in je oor doet meer pijn
    pi_47446800
    Wenkbrauw voelde ik idd ook amper wat van, alleen het prikje erin zegmaar, en amper last van gehad, voelde niet eens dat ie er zat
    Door je kraakbeen is idd ff bikkelen ja, verdomme wat doet dat zeer
    † The 3 Kings †
    pi_47460776
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

De meeste piercings doen niet eens echt pijn, meer een kort stekend gevoel vergelijkbaar met een prik.
    In the eye of the beholder..

Maar tegen de tijd dat je pijn hebt, zit dat kreng er al in. Goed doorademen en dan trekt het ergste weer weg en voila, gat + metaal in je donder
      dinsdag 20 maart 2007 @ 07:38:30 #111
    164711 sharonfactor
    www.popstarsfansite.nl
    pi_47460787
    Ik vond een navelpiercing errug pijnlijk!
    www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
    pi_47460847
    brrrrr AU!
    De gouden tip om mijn huis verkocht te krijgen? JE VERDIENT 1000 EURO! Tip je familie, vrienden, dokter, baas, fysiotherapeut, radiopresentator, buurman etc. http://www.praktijkaanhuis.nl/tip.htm
      dinsdag 20 maart 2007 @ 12:40:34 #113
    74276 saaw
    pi_47468309
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 21:30 schreef Leinonlein het volgende:

Iemand hier ervaring met online piercingshops, zo ja, welke? Ben op zoek naar goedkope bolletjes en toffe tunnels. Sproei hier je ervaringen zou ik zeggen haha.
    alloverpiercings
    veel spullen, niet al te duur en je hebt het supersnel in huis
    pi_47470183
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef justshutup het volgende:

[..]

De standaard vragen.

-Wat heb je ervoor betaald?
    Weet ik niet meer. Lijkt me ook niet echt een vraag van belang he..
    quote:
    -Deed het veel pijn?
    Ja. Het deed enorm veel pijn zelfs. M'n lippiercings voelde ik zo goed als niks van, maar deze piercing heeft me ervan weerhouden kort erna weer een te laten zetten. Of het bij jou pijn gaat doen weet ik niet...
    quote:
    -Zijn er bepaalde risico's?
    Uiteraard. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe jij ermee omgaat. Goed schoonhouden en rustig laten genezen en dan kan er niet veel misgaan. De risico's na het genezen zijn dat er iemand misschien keihard aan trekt
    [/quote]
    pi_47521131
    * Memento-Mori heeft een nieuwe piercing

ik kan niet fatsoenlijk op foto's staan
    pi_47529825
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
    * Memento-Mori heeft een nieuwe piercing
    [afbeelding]

ik kan niet fatsoenlijk op foto's staan
    Hip
    † The 3 Kings †
    pi_47541039
    Ikwiloooook weer maar ik heb geen geld. Echt balen, want ik heb nu een tijdje geen belangrijk werk/stages dus hij zou perfect kunnen helen
    pi_47549121
    Dit is nu mn 3e piercing en de eerste 2 heb ik in een andere shop laten zetten (in Sneek) alwaar mij werd afgeraden het met alcohol te reinigen, ik kreeg zeezout mee en een zalfje, nu heb ik wel spul met alcohol gekregen om het mee schoon te houden (en een spray voor de binnenkant, en 3 maal daags spoelen met zoutoplossing) maar ik vind het maar vaag eigenlijk dat alcohol spul en het bijt uiteraard ook
      donderdag 22 maart 2007 @ 18:09:13 #119
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47555107
    Mij werd verteld dat je geen alcohol moet gebruiken. Sowieso had je 'm in een goede shop moeten laten zetten, bij de V&D weten ze er echt niks vanaf (maar dat had ik je al verteld dacht ik?).
    Ik heb zelf zojuist mijn neusringetje verruild voor een subtiel knopje. Ben er helemaal blij mee !
    pi_47555336
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Christine het volgende:
    Mij werd verteld dat je geen alcohol moet gebruiken. Sowieso had je 'm in een goede shop moeten laten zetten, bij de V&D weten ze er echt niks vanaf (maar dat had ik je al verteld dacht ik?).
    Ik heb zelf zojuist mijn neusringetje verruild voor een subtiel knopje. Ben er helemaal blij mee !
    nope niks verteld maar het zetten is wel goed gegaan verder hoor en het was een beetje ene opwelling gister vlak voor sluitngstijd (ik wilde hem al langer mar dat ik het echt ging laten doen) en ik weet hoe ik mn andere piercings heb verzorgd dus komt wel goed, ziet er trouwens nu al mooi uit (niet rood, niet opgezwollen)
      donderdag 22 maart 2007 @ 21:54:20 #121
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_47562683
    Ik ben vandaag naar een piercingzaak geweest (Tiel),
    waar ik het een en ander heb gevraagd over het zetten van een tongpiercing, wat ik binnenkort ws wil laten doen .

Nu zei ze dat ze geen lampje gebruikte om te kijken waar de aders zitten, ik vind dit vreemd, maar is het ook vreemd of is er niks ergs aan?
    Ze zei dat ze na 9 jaar wel wist waar de aders zitten en dat ze hem van onderen erin steekt, dus ook kan zien waar ze zitten. En ik hoor juist van anderen dat ze het mét lampje moeten doen.

Help me out .
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
    pi_47562723
    Lampje is lang niet bij alle tongen noodzakelijk
      vrijdag 23 maart 2007 @ 10:50:10 #123
    166742 falloutboy
    pi_47574148
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 21:30 schreef Leinonlein het volgende:
    Komtu maar
      vrijdag 23 maart 2007 @ 10:55:31 #124
    166742 falloutboy
    pi_47574302
    Vraagje:

Volgens die chick die mijn piercing zette mocht ik hem 1x in de week schoonmaken met zeezoutwateroplossingshizzle. Niet meer want 'overdaad schaad'. Nu las ik op i net weer dat het juist goed is om het elke dag met zeezoutwateroplossingshizzle te reinigen omdat dan de wond sneller heelt ( door het zout ). What to do best?

Ik douche iedere dag (echt waar?ja echt!) dan spoel ik um ook goed uit met water.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:01:02 #125
    131066 scrub_nurse
    pi_47574470
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 21:54 schreef Little_Angel het volgende:
    Ik ben vandaag naar een piercingzaak geweest (Tiel),
    waar ik het een en ander heb gevraagd over het zetten van een tongpiercing, wat ik binnenkort ws wil laten doen .

Nu zei ze dat ze geen lampje gebruikte om te kijken waar de aders zitten, ik vind dit vreemd, maar is het ook vreemd of is er niks ergs aan?
    Ze zei dat ze na 9 jaar wel wist waar de aders zitten en dat ze hem van onderen erin steekt, dus ook kan zien waar ze zitten. En ik hoor juist van anderen dat ze het mét lampje moeten doen.

Help me out .
    ik heb nog nooit van n lampje gebruiken gehoord, de mijne is 8-9 jaar geleden gewoon zonder lampje gezet
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:04:02 #126
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47574565
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
    nope niks verteld
    Oké, eventjes kort dan. Ik wilde een knopje kopen voor in m'n neus, ter vervanging van dat belachelijke ringetje. Ze hadden er enorm weinig keus, en van 'varkensstaartjes' hadden ze nog nooit gehoord. Voor neuspiercings gebruikten ze altijd van die staafjes met een verdikking aan de achterkant. Dat je die er tzt uit moet knippen, omdat het gaatje om het staafje heen gaat groeien, vonden ze grote onzin.
    Ook vonden ze het raar dat ik met een ringetje was gepierced, want daar komt toch extra vuil in bij het draaien? Nee, muts, je moet ook steriel draaien. Maargoed. Neuspiercings doen zij altijd schieten. Toen ik ze erop wees dat dat al een tijdje bij wet verboden was, was de reactie: "het is ons niet verteld dat het niet mag, dus we doen het gewoon".
    Achteraf heb ik gehoord dat 'echte' piercingshops al een tijdje moeite doen om 'zooi' als de V&D-piercingshop te doen sluiten. De eigenaresse schijnt ook een trut te zijn en de piercings van erg lage kwaliteit.

Tot zover mijn V&D-dangerzone-verhaal. Om te illustreren dat daar alles behalve professionals zitten, en je het beste naar een goede shop kan gaan. Doe ermee naar believen. .
    pi_47574677
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Christine het volgende:
    Toen ik ze erop wees dat dat al een tijdje bij wet verboden was,
    Is dat zo? Is mij niet bekend maar zou een mooie stap zijn..
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:11:37 #128
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47574793
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Is dat zo? Is mij niet bekend maar zou een mooie stap zijn..
    Volgens 'mijn' piercer wel ja. Ik kan het zo nergens vinden.
    pi_47582422
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Christine het volgende:

[..]

Volgens 'mijn' piercer wel ja. Ik kan het zo nergens vinden.
    Als het goed is wordt er bij de dangerzone met het inverness systeem neusgaatjes geschoten en dat mag wel, hiermee mogen ook gaatjes in het bovenoor worden geschotren trouwens
      vrijdag 23 maart 2007 @ 15:02:30 #130
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47582458
    Bron? .
    pi_47582555
    Bij die piercingshop waar ik mn andere 2 heb laten zetten wordt die ook gebruikt en google maar.

Staat ook bij verschillende piercingshops op de site
    quote:
    U kunt nu ook in onze studio terecht voor het laten plaatsen van een Helix (oorschelp) piercing, een traguspiercing en een neuspiercing met de Inverness. Voorheen was het niet mogelijk om deze piercings te "schieten"met een traditioneel oorbelletjes pistool. Voor de neus niet, omdat het pistool in contact kwam met de binnenkant van de neus (hygiene redenen) en voor de kraakbeen piercings niet, omdat dit pistool het sieraad met een "knal"door het kraakbeen schoot, en hierdoor als het ware het kraakbeen verbrijzelde. U kon dus allen bij ons terecht voor het traditioneel piercen van deze piercings. Maar nu is er een instrument , de Inverness , dat het mogelijk maakt om toch op een snellere en eenvoudigere manier deze piercings te plaatsen. Dit instrument plaatst het sieraad direct in het te piercen gebied, maar met gebruik van manuele kracht. Het sieraad wordt dus niet "afgevuurd", maar heel gecontroleerd aangebracht. Ieder sieraad zit steriel verpakt in een casette. Alleen die casette raakt de huid en wordt na gebruik weggegooid. Het voordeel voor u is dat het minder omslachtig is als bij het traditionele piercen, en daardoor ook vriendelijk geprijsd. Let wel; u kunt bij deze methode alleen kiezen voor een aantal modellen knopjes. Het direct plaatsen van een ringetje is hier niet mogelijk, daarvoor kunt u de piercing op de traditionele manier laten plaatsen.
    en er hing daar dus een advertentie van het inverness systeem
      vrijdag 23 maart 2007 @ 15:07:32 #132
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47582650
    Er staat niet bij dat dit volgens de wet wel mag.
    pi_47582893
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 15:07 schreef Christine het volgende:
    Er staat niet bij dat dit volgens de wet wel mag.
    Maar waar heb jij dan nog meer een bron van dat het niet mag?
      vrijdag 23 maart 2007 @ 15:16:19 #134
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47583046
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Maar waar heb jij dan nog meer een bron van dat het niet mag?
    Bron is mijn piercer . Ik kan het ook nergens vinden op internet hoor... maar ik geloof haar absoluut.
    pi_47583181
    quote:
    Nieuw Inverness piercing systeem
    Je kunt je vanaf heden bij ons laten piercen in onder andere je bovenoor dmv het Inverness piercing systeem. Dit systeem is 100 % hygienisch en voldoet aan de nieuwe richtlijnen gesteld door de GGD. Prijzen zijn vanaf 10,00 euro per gaatje inclusief sieraad.
    en dit is een shop die zich ab-so-luut aan alle regels houdt, waar ik mijn 2 eerdere piercings heb laten zetten
    pi_47583315
    Neemt niet weg dat schieten gewoon bagger is uiteraard. En de GGD, sjah.. ik vertrouw liever mensen die kennis hebben van hun eigen vakgebied dan een organisatie die het leuk probeert.
    pi_47583535
    Mja de mensen uit die shop zijn ook echt wel professioneel, en ze schieten ook niet gewoon alleen met inverness maar ze piercen ook nog gewoon en bevelen mensen dat in eerste instantie ook aan.
    pi_47586085
    Ik geloof dat overheid.nl een beetje van de leg is, want ik kan helemaal geen wetgeving omtrent piercen of tattoeëren vinden, maar volgens mij is een schietpistool niet verboden.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 18:07:05 #139
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_47589440
    quote:
    Het voordeel voor u is dat het minder omslachtig is als bij het traditionele piercen,
    Cultuurbarbaren
      zaterdag 24 maart 2007 @ 09:11:17 #140
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_47605091
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef falloutboy het volgende:
    Vraagje:

Volgens die chick die mijn piercing zette mocht ik hem 1x in de week schoonmaken met zeezoutwateroplossingshizzle. Niet meer want 'overdaad schaad'. Nu las ik op i net weer dat het juist goed is om het elke dag met zeezoutwateroplossingshizzle te reinigen omdat dan de wond sneller heelt ( door het zout ). What to do best?

Ik douche iedere dag (echt waar?ja echt!) dan spoel ik um ook goed uit met water.
    Bedoel je met "hem" je tepelpiercing(s)?
    Nou wat voor piecings het ook is, 1 keer per week is wel heel weinig. Zo'n 2 keer per dag is perfect, het zout reinigt gewoon en is niet te agressief. Ik waste mijn tepelpiercings nog altijd extra onder de douche met unicura zeep (je kunt ook andere parfumloze zeep gebruiken), en ze zijn (relatief) snel genezen
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:23:48 #141
    166742 falloutboy
    pi_47607644
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 09:11 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Bedoel je met "hem" je tepelpiercing(s)?
    Nou wat voor piecings het ook is, 1 keer per week is wel heel weinig. Zo'n 2 keer per dag is perfect, het zout reinigt gewoon en is niet te agressief. Ik waste mijn tepelpiercings nog altijd extra onder de douche met unicura zeep (je kunt ook andere parfumloze zeep gebruiken), en ze zijn (relatief) snel genezen
    Thx voor je reactie

Ja dat bedoel ik.. ik heb er maar 1tje.. Ok, ja op mijn formulier stond dus beter niet elke dag. Ach, als compromi doe ik het gewoon om de dag met zoutoplossing. Volgens mij werkt dat wel. En die zeep kun je gewoon bij de kruitvat oid kopen?

Hoe snel was het bij jou genezen?
      zondag 25 maart 2007 @ 12:25:35 #142
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_47635873
    No prob! Tsja, ik zou het zeezout wel vaker gebruiken als ik jou was, 1 keer per week vind ik echt heel weinig. Unicura of Sebamed kun je bij elke drogisterij kopen.

Ik weet niet meer precies hoelang het duurde, na een maand had ik er geloof ik geen last meer van, maar ze hebben nog wel een aantal maanden lopen korsten. Ik denk dat ze in een half jaar helemaal genezen zijn, soms raken ze nog wel eens geïrriteerd maar dat is meestal ook weer snel over. Hoelang heb je hem al? Succes ermee!
    pi_47644157
    * Memento-Mori begint steeds blijer te worden met haar piercing
    pi_47644652
    Gisteren bij Skinetic art in Kapellebrug een tragus laten zetten.
    Pijn viel me heel erg mee, was een beetje te vergelijken met het schieten van een gaatje
    in je oorlel, even een korte prik en that's it.
    Ben er iig erg blij mee.
      maandag 26 maart 2007 @ 00:03:56 #145
    166742 falloutboy
    pi_47658952
    quote:
    Op zondag 25 maart 2007 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
    No prob! Tsja, ik zou het zeezout wel vaker gebruiken als ik jou was, 1 keer per week vind ik echt heel weinig. Unicura of Sebamed kun je bij elke drogisterij kopen.

Ik weet niet meer precies hoelang het duurde, na een maand had ik er geloof ik geen last meer van, maar ze hebben nog wel een aantal maanden lopen korsten. Ik denk dat ze in een half jaar helemaal genezen zijn, soms raken ze nog wel eens geïrriteerd maar dat is meestal ook weer snel over. Hoelang heb je hem al? Succes ermee!
    Tja, dat zeezout. Ik denk dat ik nu om de dag met een zoutoplossing ga 'spoelen' Gister voor het eerst gedaan.. best komisch. En ik heb er nu ook minder last van. En korstjes heb ik nog helemaal niet gezien. Ik hoop maar dat het snel geneest, ik wil v/d zomer gwoon lekker kunnen zwemmen in het zwembad/zee

Ik heb m net 2 weken
      maandag 26 maart 2007 @ 00:45:10 #146
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_47660124
    hebben de mensen met een toingpiercin g er ervaring mee dat hij ineens pijn begint te doen?
    die van mij doet zeer, maar zie niks geks.
    was vandaag bij een piercer, was ik vergeten te vragen of hij even wilde kijken
      maandag 26 maart 2007 @ 10:43:40 #147
    166742 falloutboy
    pi_47664746
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 00:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
    hebben de mensen met een toingpiercin g er ervaring mee dat hij ineens pijn begint te doen?
    die van mij doet zeer, maar zie niks geks.
    was vandaag bij een piercer, was ik vergeten te vragen of hij even wilde kijken
    Dat is niet handig.. Misschien kan je m bellen?

Deed hij bij de piercer ineens niet meer pijn dan?
      maandag 26 maart 2007 @ 11:32:39 #148
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_47666205
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 10:43 schreef falloutboy het volgende:

[..]

Dat is niet handig.. Misschien kan je m bellen?

Deed hij bij de piercer ineens niet meer pijn dan?
    geen idee, was even met andere dingen bezig
      maandag 26 maart 2007 @ 11:52:10 #149
    164711 sharonfactor
    www.popstarsfansite.nl
    pi_47666934
    je maakt ons nieuwsgierig... waar was je mee bezig?
    pi_47667803
    quote:
    Op zondag 25 maart 2007 17:21 schreef joeri_e het volgende:
    Gisteren bij Skinetic art in Kapellebrug een tragus laten zetten.
    Woohoo.
    je had beter naar Axel kunnen gaan, daar heeft dat geval daar het van geleerd.
      maandag 26 maart 2007 @ 14:32:04 #151
    164711 sharonfactor
    www.popstarsfansite.nl
    pi_47672162

a long time ago...
    pi_47674303
    Als je na een weekje niet verzorgen (wegens hectische stressperiode) 's morgens opeens een zwartbruin korreltje tussen je piercing uitfrunnikt, hoe erg moet je dat gaan panieken?
    pi_47680151
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Woohoo.
    je had beter naar Axel kunnen gaan, daar heeft dat geval daar het van geleerd.
    Kapellebrug was voor mij dichterbij, heb verder geen reden om te klagen, hij is netjes gezet.
      maandag 26 maart 2007 @ 18:12:12 #154
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_47680322
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef sharonfactor het volgende:
    [afbeelding]

a long time ago...
      maandag 26 maart 2007 @ 18:25:30 #155
    74276 saaw
    pi_47680770
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef BloodyLotte het volgende:
    Als je na een weekje niet verzorgen (wegens hectische stressperiode) 's morgens opeens een zwartbruin korreltje tussen je piercing uitfrunnikt, hoe erg moet je dat gaan panieken?
    beetje opgedroogd bloed?
    nja gewoon nu even extra aandacht geven, als ie gaat ontsteken merk je dat echt wel
    pi_47684532
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef saaw het volgende:

[..]

beetje opgedroogd bloed?
    nja gewoon nu even extra aandacht geven, als ie gaat ontsteken merk je dat echt wel
    Precies, als het echt gaat ontsteken dan gaat het naar zweren. Ik heb het zelf één keer gehad, maar na een dag trok het al weg. Gewoon goed verzorgen en ook goed voor jezelf zorgen, dan kan je lichaam zo'n beginnende ontsteking wel de baas.
    Verbaal terrorist
    pi_47685067
    Ja 't is nu ook weer weg, maar ik schrok me rot. Weekje door tijdgebrek geen zoutbadjes en dan pulk je er zo iets vanaf.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 10:55:11 #158
    166742 falloutboy
    pi_47704187
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ja 't is nu ook weer weg, maar ik schrok me rot. Weekje door tijdgebrek geen zoutbadjes en dan pulk je er zo iets vanaf.
    Zoutbadjes

Wow mijn piercing doet helemaal niet meer pijn als ik erop druk. Betekend dat nu dat hij dicht is, of wanneer merk ik dat?
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:07:57 #159
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_47729289
    @falloutboy, in de zomer kun je wel zwemmen hoor, in de zee sowieso (zout water renigt, alleen de viezigheidjes wat minder) en zwembad lijkt me ook geen probleem. Mits je alles na het zwemmen even uitspoelt
    euh, wacht even... wat bedoel je met dicht? Dat hij genezen is? Dat sowieso niet na 2 weken...

Ik wil nieuwe pluggen, wie weet er nog een leuke zaak?
    pi_47730505
    Mn tong doet nu ook bij mn piercing zeer, dat heb ik wel vaker, en daar hoor ik meer mensen over.. dan heb ik soms echt het gevoel dat ik hem er ff uit wil halen, en dat vaak ook doe

Als ik dan in mn tong knijp waar t gaatje zit, voel ik een hele 'schijf' ...hebben ook meer mensen dit?
    † The 3 Kings †
    pi_47735237
    wie kan mij helpen??
    ik zoek zo een soort oorbel:
    Het gaat hier om een mannen oorbel, dus niet zo groot maar ongeveer ter grootte als die diamantjes die je tegenwoordig veel ziet bij jongens.
    heb echt lang gezocht maar nergens te vinden.. bestaan deze uberhaupt wel?
      woensdag 28 maart 2007 @ 21:09:52 #162
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_47765317
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef TheSorrow het volgende:
    Mn tong doet nu ook bij mn piercing zeer, dat heb ik wel vaker, en daar hoor ik meer mensen over.. dan heb ik soms echt het gevoel dat ik hem er ff uit wil halen, en dat vaak ook doe

Als ik dan in mn tong knijp waar t gaatje zit, voel ik een hele 'schijf' ...hebben ook meer mensen dit?
    whehe ik weet wel wat je bedoelt denk ik. Dat heb ik bij mijn oor ook.
    Alleen ik durf mijn tongpiercing er niet eens uit te halen omdat ik dan denk dat ik hem er niet meer in krijg ofzo.
    pi_47774475
    Ik heb hem een x een 1,5 uur uitgehad ivm tandarts, ik denk ik haal hem er gewoon ff uit... Toen moest ik al door een velletje ofzo heen prikken, voelde er nix van though, maar die doe ik ook niet meer uit. Mn wenkbrauwpiercing ook niet, had ik ivm werk uitgedaan, maar die was na een paar dagen half dicht ofzo, moest hem er echt hard doorheen duwen, allemaal zooi eruit
    † The 3 Kings †
    pi_47774807
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef TheSorrow het volgende:
    Ik heb hem een x een 1,5 uur uitgehad ivm tandarts, ik denk ik haal hem er gewoon ff uit... Toen moest ik al door een velletje ofzo heen prikken, voelde er nix van though, maar die doe ik ook niet meer uit. Mn wenkbrauwpiercing ook niet, had ik ivm werk uitgedaan, maar die was na een paar dagen half dicht ofzo, moest hem er echt hard doorheen duwen, allemaal zooi eruit
    die dingen groeien heel snel dicht ja, moest mijn wenkbrauw er ook na 1.5uur eruit al er doorheen duwen dat er een velletje over zat bah dus haal ze er never uit, heb op mn werk niks gehoord over mn nieuwe piercing dus komt helemaal goed
    pi_47956760
    Afgelopen zaterdag heb ik een rook-piercing laten zetten! Ik wilde hem al 2 jaar, en nu heb ik 'm eindelijk laten zetten. Ik durfde nooit

Hebben meer mensen ervaring met deze piercing? Ik vond het zetten op zich meevallen. Maar het schoonmaken... Shit! Ik ga bijna door de grond, het doet zo'n zeer. Ik voel mijn oor ook altijd na het schoonmaken helemaal 'kloppen', alsof er een ontsteking aan zit te komen. En ik moet hem dus ronddraaien met het schoonmaken (hij is met een ringetje gezet) en dat lukt nog niet helemaal goed, omdat het dus zo'n zeer doet.

Wie oh wie kan mij geruststellen? (Ik heb net al naar de piercingshop gebeld, maar ze namen niet op. Later vanmiddag nog maar eens proberen.)

En een plaatje (niet mijn oor, ik heb geen camera):
      dinsdag 3 april 2007 @ 11:38:58 #166
    74276 saaw
    pi_47956914
    is redelijk normaal
    wel voorzichtig doen! en doe het anders als je aan het douchen bent, dan is het een beetje geweekt en wat losser
    goed schoonhouden, en was eerst goed je handen voor je er aan gaat zitten!
    pi_47957867
    Gelukkig dat het normaal is...
    Ik douche nu idd dagelijks, zodat ik het één keer kan schoonmaken onder de douche en één keer bij de wastafel. Ik ben opgedragen het twee keer per dag te wassen, dus ik volg de aanwijzingen maar braaf op.

Heb jij ook een rook-piercing?
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:07:36 #168
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47957965
    Mijn neuspiercing is ineens van de één op de andere dag gigantisch gaan ontsteken. Hiervoor had ik er nooit problemen mee, maar ineens... baf, boem, pijn, rood, dik, ontstoken .
    M'n piercer heeft er weer een ringetje in gezet voor me, maar het voelt nu echt weer alsof ik 'm net heb laten zetten. Ik snap er niks van. .
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:08:46 #169
    74276 saaw
    pi_47958000
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef _Hakkie_ het volgende:
    Gelukkig dat het normaal is...
    Ik douche nu idd dagelijks, zodat ik het één keer kan schoonmaken onder de douche en één keer bij de wastafel. Ik ben opgedragen het twee keer per dag te wassen, dus ik volg de aanwijzingen maar braaf op.

Heb jij ook een rook-piercing?
    nee tragus
    rook komt nog wel eens
    pi_47959371
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef saaw het volgende:

[..]

nee tragus
    rook komt nog wel eens
    Tragus heb ik ook 3 jaar geleden laten zetten. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ook zo'n pijn mee heb gehad als nu met mijn rook, maar misschien heb ik dat verdrongen ofzo
    pi_48013170
    Als het zoveel pijn doet, dan moet je er gewoon even vanaf blijven. Ik ben ook bijna flauw gevallen met de eerste keer schoonmaken van mijn conch. Daarna alleen maar schoongemaakt zonder aan het sieraad te zitten.

Over een paar dagen is de gruwelijkste pijn weg en kan je er weer een beetje aanzitten.
    pi_48024792
    Ik ga denk ik over een paar maandjes ook links een industrial nemen... Ik heb weinig zin in het slechte slapen en de pijn op dat moment, maar stiekem toch ook weer wel, de pijn dan T 1,5 week kutte slapen is wat minder Maar het resultaat vind mn rechter zeer geslaagd
    † The 3 Kings †
    pi_48024869
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Als het zoveel pijn doet, dan moet je er gewoon even vanaf blijven. Ik ben ook bijna flauw gevallen met de eerste keer schoonmaken van mijn conch. Daarna alleen maar schoongemaakt zonder aan het sieraad te zitten.

Over een paar dagen is de gruwelijkste pijn weg en kan je er weer een beetje aanzitten.
    Ik merk nu al dat het elke keer iets minder wordt, en dat het elke keer een stukje meer kan draaien, dus ik ben alweer wat opgelucht...

Is je conch goed genezen trouwens? En hoelang heeft dat ongeveer geduurd?
    pi_48048729
    jeej vandag mn 12mm labret (staafje dus) om laten zetten voor een 8mm, zit en staat veel beter
    pi_48048834
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
    Ik ga denk ik over een paar maandjes ook links een industrial nemen... Ik heb weinig zin in het slechte slapen en de pijn op dat moment, maar stiekem toch ook weer wel, de pijn dan T 1,5 week kutte slapen is wat minder Maar het resultaat vind mn rechter zeer geslaagd
    vet
    pi_48055092
    Is het mogelijk om een surface piercing te laten zetten op je schouderblad? Zitten daar nog nadelen aan ofzo?
    Ik ben een complete noob op dit gebied..
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_48061561
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef crossover het volgende:
    Is het mogelijk om een surface piercing te laten zetten op je schouderblad? Zitten daar nog nadelen aan ofzo?
    In principe kan je volgens mij overal wel piercen, dus daar ook vast wel.
    pi_48070876
    quote:
    Ik ben ook verre van een expert op dat gebied, maar denk eens waar je allemaal tegenaan zit normaal. Lekker tegen een stoelleuning zitten (in de auto bv), op je rug slapen of een schouderklopje incasseren lijken me dan wat minder.
    pi_48071166
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik ben ook verre van een expert op dat gebied, maar denk eens waar je allemaal tegenaan zit normaal. Lekker tegen een stoelleuning zitten (in de auto bv), op je rug slapen of een schouderklopje incasseren lijken me dan wat minder.
    Hmm inderdaad, nog niet over nagedacht. Blijft het altijd irriteren zo'n surface piercing?
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_48071444
    quote:
    Ik had gevraagd hoe het zit met het uitgroeien van een wenkbrauwpiercing, en ze zeiden dat ie sneller uitgroeit als je er veel op ligt (te woelen) tijdens het slapen.. dus weet niet of je veel op je rug slaapt?
    pi_48072465
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef crossover het volgende:

[..]

Hmm inderdaad, nog niet over nagedacht. Blijft het altijd irriteren zo'n surface piercing?
    Nou ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft, maar als je ziet hoe zo'n ding in je zit lijkt het me knap irritant met liggen/zitten etc.
      vrijdag 6 april 2007 @ 11:08:41 #182
    74276 saaw
    pi_48072645
    denk aan een rugzak trouwens
    pi_48073193
    Hm ik denk dan dat het niet gaat lukken
      vrijdag 6 april 2007 @ 12:01:16 #184
    166742 falloutboy
    pi_48074758
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Leinonlein het volgende:
    @falloutboy, in de zomer kun je wel zwemmen hoor, in de zee sowieso (zout water renigt, alleen de viezigheidjes wat minder) en zwembad lijkt me ook geen probleem. Mits je alles na het zwemmen even uitspoelt
    euh, wacht even... wat bedoel je met dicht? Dat hij genezen is? Dat sowieso niet na 2 weken...

Ik wil nieuwe pluggen, wie weet er nog een leuke zaak?
    de Bunker in Breda schijnt wel leuk te zijn

Maar.. nee dat hij dicht is snap ik wel .. maar geruststelling dat ik iig kan zwemmen. Nu nog even een manier vinden om mijn opa en oma het te vertellen.. Volgens mij mag ik dan niet meer mee op de cruise .. *grijns*
      vrijdag 6 april 2007 @ 22:18:06 #185
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48094367
    heeft iemand ervaring met een surface piercing bij je tragus? dus niet door het kraakbeen heen maar door dat velletje ervoor? ik wil die echt heel graag alleen ben ik bang dat zoiets nogal snel uitgroeit.
    Hier nog een foto van mijn tongpiercing :

heb hem nu 4 weken denk ik
    pi_48105478
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef -Rebelle het volgende:
    heeft iemand ervaring met een surface piercing bij je tragus? dus niet door het kraakbeen heen maar door dat velletje ervoor? ik wil die echt heel graag alleen ben ik bang dat zoiets nogal snel uitgroeit.
    Hier nog een foto van mijn tongpiercing :
    [afbeelding]
    heb hem nu 4 weken denk ik
    Vette foto
    † The 3 Kings †
      zaterdag 7 april 2007 @ 19:19:51 #187
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48116258
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 11:52 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Vette foto
    tnq
      zaterdag 7 april 2007 @ 23:13:32 #188
    74276 saaw
    pi_48125160
    denk wel dat dat snel uitgroeit, is vrij dun velletje

wel heel tof idee trouwens!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 april 2007 @ 17:28:23 #189
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_48149785
    Sinds zaterdag weer 1 erbij
    In de onderkant van mijn navel (Ik had er al een op de meer gebruikelijke plek; 'boven' in je navel dus)
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      maandag 9 april 2007 @ 19:29:32 #190
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48153056
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef saaw het volgende:
    denk wel dat dat snel uitgroeit, is vrij dun velletje

wel heel tof idee trouwens!
    Ja dat wel. Alleen het is wel zo dat het sneller uitgroeit als het op een plaats zit die veel beweegt. Bijv onder je navel. Maar dat stukje bij je oor beweeg je toch niet. Ik ga het maar eens navragen want ik vind het echt vet .
    pi_48154969
    Vandaag een tepelpiercing laten zetten.
    De pijn tijdens het inbrengen vond ik best heftig.Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
    Zat al wat langer met die gedachte.
    pi_48155421
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
    Sinds zaterdag weer 1 erbij
    In de onderkant van mijn navel (Ik had er al een op de meer gebruikelijke plek; 'boven' in je navel dus)
    Een inverse navelpiercing! Ik heb 'm nu 7 maanden en ik ben er nog elke dag blij mee. Succes met de genezing, da's een bitch. En als ik je mag waarschuwen, kijk uit met autogordels die je losklikt (ik pieste zo ongeveer in m'n broek van de pijn toen) en broeksriemen en broekranden.

OT:
    Wilde ik zo naar de piercer vandaag voor m'n tongpiercing, is 'ie dicht omdat het Pasen is. Ja, dan maar morgen dus.
    pi_48161698
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef crossover het volgende:

[..]

Heb d'r twee in m'n kuiten zitten, toch echt een lekker vlezig plekje...en een half jaar na het zetten irriteren ze nog altijd als ik op m'n rug slaap. Huid sluit zich altijd om de piercing heen, en als je er dan mee schurkt oid scheur je de piercing weer los. Ja, op bepaalde plekken blijven ze dus altijd irriteren.
    pi_48163922
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Een inverse navelpiercing! Ik heb 'm nu 7 maanden en ik ben er nog elke dag blij mee. Succes met de genezing, da's een bitch. En als ik je mag waarschuwen, kijk uit met autogordels die je losklikt (ik pieste zo ongeveer in m'n broek van de pijn toen) en broeksriemen en broekranden.

OT:
    Wilde ik zo naar de piercer vandaag voor m'n tongpiercing, is 'ie dicht omdat het Pasen is. Ja, dan maar morgen dus.
    7 maanden alweer joh? Aardig gek...time flies
    † The 3 Kings †
      dinsdag 10 april 2007 @ 00:52:15 #195
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48164705
    Ik wil ook zo graag een piercing.. Maarja, waar!

Plus het kleine detail van vervelende ' AAAAAAAAH een piercing!!' ouders .
    pi_48167850
    Handweb
    pi_48170651
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

7 maanden alweer joh? Aardig gek...time flies
    Ja gaat snel he! Vandaag (10 april) is het precies 7 maanden geleden. Maar goed, straks dus voor de tongpiercing. Hoeveel pijn doet dat? Ik leg straks alvast een flesje water in de vriezer.
      dinsdag 10 april 2007 @ 12:36:34 #198
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48172946
    Het is een naald door een lap vlees in je mond... zo voelt het ook wel precies Maar elke piercing doet pijn, het is zo moeilijk om elke piercing te kunnen omschrijven.
    pi_48173014
    M'n inverse navelpiercing heb ik amper gevoeld, terwijl het een enorm pijnlijke piercing schijnt te zijn. Dus ik wacht af, ik ga alleen, de vorige keer had ik iemand die m'n hand vasthield. Maar 't komt vast wel goed.
      dinsdag 10 april 2007 @ 12:40:35 #200
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48173059
    Het duurt ook maar een seconde. Het moeilijkste is om je tong zo lang uit te steken, en het gekwijl erbij
      dinsdag 10 april 2007 @ 12:58:20 #201
    166742 falloutboy
    pi_48173617
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 00:52 schreef GotC het volgende:

Ach dat heb ik zelfs overleefd! Je moet het gewoon doen. Je doet het toch voor jezelf, niet voor je ouders?

En waar? Waar vind je m mooi, check op i-net voor plaatjes etc.
    pi_48174624
    Kwart voor vier! En m'n moeder gaat mee. Ze wil het wel eens zien. En in ruil daarvoor mag ik haar hand kneuzen.
      dinsdag 10 april 2007 @ 13:32:52 #203
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48174830
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef falloutboy het volgende:

[..]

Ach dat heb ik zelfs overleefd! Je moet het gewoon doen. Je doet het toch voor jezelf, niet voor je ouders?

En waar? Waar vind je m mooi, check op i-net voor plaatjes etc.
    True, helemaal gelijk in. Plus, een piercing haal je eruit en vaak groeit het gewoon weer dicht. Ik zie t probleem niet helemaal .

Ik zou zelf graag een tongpiercing willen, voor de 1 of andere reden. .
      dinsdag 10 april 2007 @ 13:38:28 #204
    166742 falloutboy
    pi_48175041
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
    Kwart voor vier! En m'n moeder gaat mee. Ze wil het wel eens zien. En in ruil daarvoor mag ik haar hand kneuzen.
    Succes!! Waar ... wat .. hoe?
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 13:32 schreef GotC het volgende:

[..]

True, helemaal gelijk in. Plus, een piercing haal je eruit en vaak groeit het gewoon weer dicht. Ik zie t probleem niet helemaal .

Ik zou zelf graag een tongpiercing willen, voor de 1 of andere reden. .
    Weet ik
    Ja ik zie het probleem ook niet.. Maar dat is een eigenschap van ouders.. problemen zoeken die er niet zijn
    Tonggpierc.. very sexy! Wat is de reden dan
    pi_48175455
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef falloutboy het volgende:

[..]

[..]

Weet ik
    Ja ik zie het probleem ook niet.. Maar dat is een eigenschap van ouders.. problemen zoeken die er niet zijn
    Tongpiercing, bij Lifestyle in Maastricht.
      dinsdag 10 april 2007 @ 14:21:50 #206
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48176470
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef falloutboy het volgende:

[..]

[..]

Weet ik
    Ach, ze hebben ook de tattoo van m'n broer toegestaan dus

En geen bepaalde reden
      dinsdag 10 april 2007 @ 15:52:41 #207
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48179927
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef GotC het volgende:

En geen bepaalde reden
    Dat vind ik trouwens maar een fabeltje, dat van tongpiercings en orale sex. Schokkende verschillen zul je echt niet merken
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:12:17 #208
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48180607
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat vind ik trouwens maar een fabeltje, dat van tongpiercings en orale sex. Schokkende verschillen zul je echt niet merken
    Een lang staafje is wel vervelend hoor bij het zoenen en andere orale bezigheden. Ik moet binnekort maar even een korter staafje halen denk ik, lijkt me praktischer. Denk ook niet dat je er dan veel last van hebt. Tongpiercing is gewoon heel mooi
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:18:09 #209
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48180805
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat zou wel de laatste reden zijn waarom ik een tongpiercing zou nemen sowieso . Ik vind ze gewoon erg mooi, niet te makkelijk te zien en dus een beetje..geheim, zonder dat het op een echt vreemde plek is.

Edit: Sowieso zou ik nooit zoiets nemen om een man plezier mee te doen .

[ Bericht 11% gewijzigd door GotC op 10-04-2007 16:23:28 ]
      dinsdag 10 april 2007 @ 17:40:57 #210
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48183812
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef GotC het volgende:

Edit: Sowieso zou ik nooit zoiets nemen om een man plezier mee te doen .
    Gelijk heb je Misschien verschilt het ook wel per persoon, en waar je je tongpiercing precies hebt zitten. Die van mij zit zo ver mogelijk naar achteren
    pi_48184993
    Hoe is t gegaan BloodyLotte
    † The 3 Kings †
    pi_48186132
    Er zit een stok in m'n giecheltje. En het deed bijna geen pijn.
    pi_48195518
    Mijn schoonmoeder heeft mijn avondeten gepureerd. Broccoli met aardappeltjes en vlees-iets. Het was groene drap en best lekker. M'n tong wordt nu echt dik. Maar ik heb het ervoor over. Ik ben er zo blij mee!
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:23:34 #214
    166742 falloutboy
    pi_48195531
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef BloodyLotte het volgende:
    Er zit een stok in m'n giecheltje. En het deed bijna geen pijn.
    Wat cool... vertel vertel!!!
    pi_48195969
    Ja, 't was zoals een vriend al zei, net alsof je hard op je tong bijt. Ik ben dus bij Lifestyle in Maastricht gegaan, bij Sandra. Zij heeft ook m'n inverse navelpiercing gedaan en ik voel me zo op m'n gemak bij haar, 't is echt een schatje. Moeder erbij, erna meteen een Caffiato gedronken op het vrijthof, en nu heb ik een retardbekkie.
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:33:48 #216
    166742 falloutboy
    pi_48196250
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ja, 't was zoals een vriend al zei, net alsof je hard op je tong bijt. Ik ben dus bij Lifestyle in Maastricht gegaan, bij Sandra. Zij heeft ook m'n inverse navelpiercing gedaan en ik voel me zo op m'n gemak bij haar, 't is echt een schatje. Moeder erbij, erna meteen een Caffiato gedronken op het vrijthof, en nu heb ik een retardbekkie.
    Pwaat jew nwu n bweewtje zwow? Wat is een caffiato?
    Ja ik had dat ook, als je bij iemand op je gemak voelt is het gelijk een stuk minder pijnlijk. Loes uit Middelburg

ik zag trouwens dat je psap op je myspace had staan.. leuk bandje, heb ik nog live gezien!
    pi_48196540
    Caffiato is van die koude koffie met stukjes ijsklont erin, dat verkoelt lekker. Ik praat nu nog redelijk normaal. En Psapp Ja dat is fijn.

En natuurlijk word ik gepest, mijn vriendje zit mijn Oreo's op te eten omdat het voor mij niet te kauwen is.
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:39:40 #218
    166742 falloutboy
    pi_48196637
    Ach, met FOK! in de buurt, hoef je niet te praten..
    pi_48197023
    Precies. En anders is een spelletje Hints altijd wel leuk.
      dinsdag 10 april 2007 @ 23:04:03 #220
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48198198
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 00:52 schreef GotC het volgende:

Ja dat dacht ik ook, alleen ik heb mijn tongpiercing nu een maand ofzo en mn ouders weten het nogsteeds niet . Dus opzich is dat niet zo'n heel groot probleem. alleen geloof ik eigenlijk niet dat ze het nog niet gezien hebben want best veel mensen vroegen na 3 minuten al: ey heb jij een tongpiercing?
    En ik vond het helemaal geen pijn doen trouwens. Je voelt alleen een prikje.
      dinsdag 10 april 2007 @ 23:30:25 #221
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48199354
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Gelijk heb je Misschien verschilt het ook wel per persoon, en waar je je tongpiercing precies hebt zitten. Die van mij zit zo ver mogelijk naar achteren
    Is daar ook nog een verschil in, hoe ver je m naar voren/achter laat zetten?

Een vriendin van me wilde laatst ineens een tongpiercing, maar ze had teveel aderen in d'r tong . Beetje lullig.
      dinsdag 10 april 2007 @ 23:35:26 #222
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48199525
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook, alleen ik heb mijn tongpiercing nu een maand ofzo en mn ouders weten het nogsteeds niet . Dus opzich is dat niet zo'n heel groot probleem. alleen geloof ik eigenlijk niet dat ze het nog niet gezien hebben want best veel mensen vroegen na 3 minuten al: ey heb jij een tongpiercing?
    Ik zou het alleen doen als ik uit huis ben denk Ze hebben op zich niks tegen piercings, maar wel tegen tongpiercings . M'n moeder: Kijk, als je nou een zooi piercings neemt op alle energiepunten in je oor: Dat is pas stoer! .
    Kinda freaky, wel tof idee.
      dinsdag 10 april 2007 @ 23:53:32 #223
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48200148
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef GotC het volgende:

Is daar ook nog een verschil in, hoe ver je m naar voren/achter laat zetten?

Een vriendin van me wilde laatst ineens een tongpiercing, maar ze had teveel aderen in d'r tong . Beetje lullig.
    Mwah, ik wilde hem gewoon zelf zo ver mogelijk naar achteren omdat ik zo'n hekel heb aan van die meisjes die bij elk woord hun piercing laten zien...
      dinsdag 10 april 2007 @ 23:54:50 #224
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_48200203
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 23:53 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Mwah, ik wilde hem gewoon zelf zo ver mogelijk naar achteren omdat ik zo'n hekel heb aan van die meisjes die bij elk woord hun piercing laten zien...
    dsie van mij had de piercer uit zichzelf al vrij ver naar achteren gezet, achteraf gezien ben ik blij dat hij dat gedaan heeft, ik had er nl. niet bij nagedacht.
    die van mij valt dus niet op als ik praat, ideaal
    pi_48200513
    Hehe, over reacties van ouders gesproken: mijn moeder zei over mijn rook: "Ieuw. Het is wel écht een piercing he." Later vertelde ik dat ie mooi aan 't genezen was, zegt ze: "Oh, jammer."
      woensdag 11 april 2007 @ 00:50:53 #226
    74276 saaw
    pi_48201827
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 00:04 schreef _Hakkie_ het volgende:
    Hehe, over reacties van ouders gesproken: mijn moeder zei over mijn rook: "Ieuw. Het is wel écht een piercing he." Later vertelde ik dat ie mooi aan 't genezen was, zegt ze: "Oh, jammer."
    herkenbar

ik ga toch ook binnenkort mar een tongpiercing nemen
    wordt helemaal enthousiast van al die verhalen hier
    pi_48202193
    Mijne zit redelijk ver vooraan, maar hij valt bijna niet op bij de mensen Ik hoor er amper mensen over, en vele weten het ook niet, die ik al geruime tijd ken
    † The 3 Kings †
    pi_48204008
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef -Rebelle het volgende:
    Je ouders merken het niet als je de eerste paar avonden niks kunt eten op lauwe pasta na en slist en een dikke tong hebt? En opeens listerine gebruikt? Knap .
    Wel gefeli iedereen die er een succesvol heeft laten zetten, tongpiercings zijn wel tov .
    pi_48205056
    Auwwww. En ik heb ondertiteling nodig ofzo want ik ben echt NIET te verstaan. En m'n vriendje lacht me uit en laat me dingen zeggen als "De kat krabt de krullen van de trap".
      woensdag 11 april 2007 @ 14:01:33 #230
    166742 falloutboy
    pi_48214910
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 09:01 schreef BloodyLotte het volgende:
    Auwwww. En ik heb ondertiteling nodig ofzo want ik ben echt NIET te verstaan. En m'n vriendje lacht me uit en laat me dingen zeggen als "De kat krabt de krullen van de trap".
    Goed vriendje heb jij .. hahaha
      woensdag 11 april 2007 @ 15:00:09 #231
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48217021
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 07:28 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Je ouders merken het niet als je de eerste paar avonden niks kunt eten op lauwe pasta na en slist en een dikke tong hebt? En opeens listerine gebruikt? Knap .
    Wel gefeli iedereen die er een succesvol heeft laten zetten, tongpiercings zijn wel tov .
    Ja toch is het zo . Maar ik ben de eerste 3 dagen zoveel mogelijk weg geweest en ik sliste alleen de tweede dag een beetje. En de listerine verstopte ik, alleen nu heeft mijn moeder hem wel allang gezien want ik doe allang niet meer zo voorzichtig als in het begin . Maar ze heeft er niks over gevraagd hehe. En ik eet ook gewoon ijsjes voor haar neus dus eigenlijk moet ze hem wel gezien hebben, ik vind het zelf ook maar een vaag verhaal .
      woensdag 11 april 2007 @ 20:16:31 #232
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48229283
    Oke mijn moeder heeft nounet die van mijn zus ontdekt dus de mijne zal zo wel volgen .
      woensdag 11 april 2007 @ 20:28:36 #233
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48229863
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef -Rebelle het volgende:
    Oke mijn moeder heeft nounet die van mijn zus ontdekt dus de mijne zal zo wel volgen .
    Nice, ben benieuwd! Allebei ook echt stiekem gedaan..

Ik liep vandaag door Den Haag, en zat echt te twijfelen of ik t ook niet effe sneaky zou laten zetten..
    pi_48236634
    Ik word HELEMAAL gek. Ik deed 20 minuten over een bord hutspot, 10 minuten over 1 oreokoekje, na de 3e ben ik opgehouden omdat ik op m'n piercing beet. En ik heb honger. Ik wil pizza, hamburgers, pasta, donuts, chips en chocolade.

Maar dat doet allemaal pijn. Ugh, ik ben blij als de zwelling weg is.
    pi_48241818
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ik word HELEMAAL gek. Ik deed 20 minuten over een bord hutspot, 10 minuten over 1 oreokoekje, na de 3e ben ik opgehouden omdat ik op m'n piercing beet. En ik heb honger. Ik wil pizza, hamburgers, pasta, donuts, chips en chocolade.

Maar dat doet allemaal pijn. Ugh, ik ben blij als de zwelling weg is.
    Ahhhw ik heb mijn tongpiercing nu anderhalf jaar... kan egt niet zonder ...waarom weet ik eigelijk ook niet
    maarew... succes dr mee verder... gepureerd voedsel eten...
    pi_48242030
    Hoe lang duurt dit? Ik wil vettig snacken.
      donderdag 12 april 2007 @ 01:28:41 #237
    118002 PieDobbelJoe
    Elk nadeel heeft een voordeel
    pi_48242106
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 01:07 schreef TheSorrow het volgende:
    Mijne zit redelijk ver vooraan, maar hij valt bijna niet op bij de mensen Ik hoor er amper mensen over, en vele weten het ook niet, die ik al geruime tijd ken
    Wat maakt het qua zetten uit, voor of verder naar achteren op de tong?
    pi_48244458
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef BloodyLotte het volgende:
    Hoe lang duurt dit? Ik wil vettig snacken.
    Pff dat is allemaal psychisch! Toen je nog geen tongpiercing had, kon je waarschijnlijk ook best een dag zonder te snacken. Je wilde nu eenmaal een piercing waarvan je wist dat er mee eten lastig zou zijn, dan moet je je niet meteen al de eerste dag als een huilie gedragen.
    Saartje
    pi_48244949
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 08:40 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Pff dat is allemaal psychisch! Toen je nog geen tongpiercing had, kon je waarschijnlijk ook best een dag zonder te snacken. Je wilde nu eenmaal een piercing waarvan je wist dat er mee eten lastig zou zijn, dan moet je je niet meteen al de eerste dag als een huilie gedragen.
    Ik hou nou eenmaal van snacken. En gepureerd eten is saai. Maar goed (_|_) <-- cybermoon.
      donderdag 12 april 2007 @ 09:34:49 #240
    74276 saaw
    pi_48245530
    nja nog een dagje doorzetten, volgens mij duurt de ergste zwelling meestal maar 2 dagen
    oke is bij iedereen anders maargoed
    pi_48247851
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef saaw het volgende:
    nja nog een dagje doorzetten, volgens mij duurt de ergste zwelling meestal maar 2 dagen
    oke is bij iedereen anders maargoed
    bij mij een week
    enhey, je wil wat, dus neem de consequenties er fdan ook bij
    ik heb een week lang noodles en water ijsjes gegeten
    pi_48248601
    Noodles Ja ik hou al op met zeuren. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
    pi_48249974
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 08:40 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

donderdag 12 april 2007 @ 14:29:20 #244
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48255800
    Maak vruchtenshakies, wat fruit pureren en je hebt een heerlijk sappie. Vitamienrijk, makkelijk binnen te krijgen en errug lekker!

Verder niet al te veel zeiken, doorzetten en afwachten. Bij mij duurde het zo´n 3 dagen, toen kon ik weer redelijk eten.
    pi_48255966
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
    bij mij een week
    enhey, je wil wat, dus neem de consequenties er fdan ook bij
    ik heb een week lang noodles en water ijsjes gegeten
    Waterijsjes zijn idd het best... en wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.
    Bij mij duurde het ook ruim een week, terwijl me neef die em ook dezelfde dag had laten zetten smiddags al aan de ships zat. (ik heb em inmiddels alweer 4 jaar)
    Regelmatig spoelen met mondwater en niet teveel klooien aan dat ding dan komt het allemaal wel goed
    Succes in iedergeval!
    pi_48257178
    Net boodschappen gedaan, Festini Perenijsjes, reuzedanoontjes, Mona Goedemorgen, Aspergesoep en Brinta. Ik kom de dagen wel door.
    pi_48257251
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef BloodyLotte het volgende:
    Net boodschappen gedaan, Festini Perenijsjes, reuzedanoontjes, Mona Goedemorgen, Aspergesoep en Brinta. Ik kom de dagen wel door.
    Kijk dat is de spirit....
    pi_48257510
    Is het trouwens normaal dat om het gaatje aan de onderkant van je tong het wit is? Had het gisteravond al, maar nu is het nog witter. Zo'n dun randje om het gaatje heen. Heel vaag.
    pi_48261474
    Ja, relax! En als je iets niet zeker weet ga je naar je piercer die het kan zien.
    pi_48261834

tadaah!
      donderdag 12 april 2007 @ 17:58:31 #251
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_48262001
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:52 schreef BloodyLotte het volgende:
    [afbeelding]
    tadaah!
    Prachtig!
    pi_48262046
    dank je wel
      donderdag 12 april 2007 @ 18:20:34 #253
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48262629
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Nice, ben benieuwd! Allebei ook echt stiekem gedaan..

Ik liep vandaag door Den Haag, en zat echt te twijfelen of ik t ook niet effe sneaky zou laten zetten..
    En wat hield je tegen ?

Maar het ging zo: Gisteren heb ik mijn moeder toch maar vermeden de rest van de avond maar vandaag lukte dat niet meer hehe. Dus vandaag zei ze: steek je tong eens uit! Maar ze deed er superrelaxt over gelukkig. Had ik ook wel verwacht eigenlijk .
      donderdag 12 april 2007 @ 18:26:54 #254
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48262822
    Het is trouwens helemaal niet goed om alleen maar yoghurt en fruitsapjes en geprakt eten te eten. Je moet juist normaal eten dat is veel beter voor de genezing, anders wordt je tong lui. En je moet ook gewoon veel praten. Nadat ik de mijne had laten zetten heb ik meteen veel gepraat en ik heb ook best normaal gegeten en bij mij was de zwelling na 3 dagen al weg.
    Dus ookal gaat het een beetje moeilijk, ik zou toch proberen om normaal te eten. Ik zat ook met mn handen in mijn mond maar ik denk wel dat het geholpen heeft.
    pi_48262916
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef -Rebelle het volgende:
    Het is trouwens helemaal niet goed om alleen maar yoghurt en fruitsapjes en geprakt eten te eten. Je moet juist normaal eten dat is veel beter voor de genezing, anders wordt je tong lui. En je moet ook gewoon veel praten. Nadat ik de mijne had laten zetten heb ik meteen veel gepraat en ik heb ook best normaal gegeten en bij mij was de zwelling na 3 dagen al weg.
    Inderdaad! En ook niet veel te veel spoelen met Listerine want dat is ook slecht. (en je gaat er van uit je giecheltje stinken ) Ik vond een tongpiercing trouwens juist de makkelijkste piercing, is supersnel met genezen.
      donderdag 12 april 2007 @ 18:32:29 #256
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48263007
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Inderdaad! En ook niet veel te veel spoelen met Listerine want dat is ook slecht. (en je gaat er van uit je giecheltje stinken ) Ik vond een tongpiercing trouwens juist de makkelijkste piercing, is supersnel met genezen.
    Haha oh misschien kan het daar ook aan hebben gelegen dat de genezing bij mij zo snel ging . Ik vergat het altijd om met die listirine te spoelen. Ik heb die fles hier nog voor de helft vol staan dus nu pak ik af en toe nog een slokje .
      donderdag 12 april 2007 @ 18:37:09 #257
    74276 saaw
    pi_48263129
    oeh mooi lotte!
    pi_48263575
    Ik weet hoe een conch voelt, een navelpiercing en een tragus (en een tattoo op den ribbenkast), is het dan normaal om bang te zijn om je tepel(s?) te laten piercen? Of is het juist réde genoeg om bang te zijn

Ik krijg mezelf echt niet over die drempel
    pi_48264112
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Ik weet hoe een conch voelt, een navelpiercing en een tragus (en een tattoo op den ribbenkast), is het dan normaal om bang te zijn om je tepel(s?) te laten piercen? Of is het juist réde genoeg om bang te zijn

Jawel joh, dat durf jij heus wel! En een tattoo is veel pijnlijker dan een prikje van 1 seconde, en jij bent toch wel een bikkel
    pi_48264624
    Haha, dank u Emile

Ik probeer mezelf ook voor te houden dat ik een bikkel ben...

Maar wel een met een heule lage pijngrens
    pi_48264723
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Jup, 5 daagjes hier
    † The 3 Kings †
    pi_48264830
    quote:

Het is goed te doen! Echt waar!
    Ik was er verbaasd over, had het veel pijnlijker ingeschat. Bij m`n lippiercing heb ik geschreeuwd maar bij m`n tepel had ik die behoefte echt niet
    Saartje
    pi_48268555
    quote:

Ik heb m'n beide enkels laten tatoeëren, en dat was een ergere pijn dan m'n tepelpiercings. Bij m'n tats raakte ik op een gegeven moment de controle over m'n spieren kwijt, ik bleef maar trillen. M'n tepelpiercings deden pijn, erg pijn zelfs, maar ik hield de controle over m'n lijf.

Hoe banger je bent, hoe meer gespannen je bent en hoe meer pijn het dus doet...relax, en laat ze piercen!

Edit: dat bericht hier onder, da's een foutje, maar ik zie nergens een verwijderknop
      vrijdag 13 april 2007 @ 10:05:54 #264
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48283342
    Ik had toch wel een serieuze vraag hiero of er verschil in zetten is, van een piercing voor of verder naar achteren op de tong. Pijnlijker...of lastiger te zetten?
      vrijdag 13 april 2007 @ 10:11:16 #265
    74276 saaw
    pi_48283534
    tepelpiercing valt idd hartstikke mee hoor evilcherry!
    ik was zooo bang, maar hij zat er in voor ik tijd had om te beseffen dat het pijn had gedaan

en @ PieDobbelJoe: als iemand het had geweten hadden ze wel antwoord gegeven
    lastiger zetten is gewoon en kwestie van aan de piercer vragen, maar dat is niet echt jouw probleem denk ik.
    neem gewoon wat je mooi vindt, zoveel pijn doet het niet en het is sowieso de moeite waard
      vrijdag 13 april 2007 @ 10:17:44 #266
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48283765
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef saaw het volgende:
    tepelpiercing valt idd hartstikke mee hoor evilcherry!
    ik was zooo bang, maar hij zat er in voor ik tijd had om te beseffen dat het pijn had gedaan

en @ PieDobbelJoe: als iemand het had geweten hadden ze wel antwoord gegeven
    lastiger zetten is gewoon en kwestie van aan de piercer vragen, maar dat is niet echt jouw probleem denk ik.
    neem gewoon wat je mooi vindt, zoveel pijn doet het niet en het is sowieso de moeite waard
    OK Saaw, kon zijn dat mijn vraag ondergesneeuwd(met dit weer? :-) ) was. Ik heb geen ervaring met een piercing, althans het zetten er van. Ofschoon het wel al zeer lang speelt, om toch zelf 1 te laten zetten. Mijn vraag was eerder omdat ik mij afvroeg, waar meer zenuwen in de tong zitten ... voor of achter en dus meer last kan geven.
      vrijdag 13 april 2007 @ 10:27:47 #267
    74276 saaw
    pi_48284117
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

OK Saaw, kon zijn dat mijn vraag ondergesneeuwd(met dit weer? :-) ) was. Ik heb geen ervaring met een piercing, althans het zetten er van. Ofschoon het wel al zeer lang speelt, om toch zelf 1 te laten zetten. Mijn vraag was eerder omdat ik mij afvroeg, waar meer zenuwen in de tong zitten ... voor of achter en dus meer last kan geven.
    is per persoon verschillend, die zenuwen, ga eens langs de piercer, die kijken er voor je naar en vertellen je wat mogelijk is
    voor de paar dagen pijn/zwelling zou ik het niet laten als ik jou was

ik nu f wel, heb examens [ook mondeling] dus lijkt me een slecht plan, maar over een maandje
    k wil hem zo ver mogelijk naar achter want zit e rniet op te wachten dat hij de hele tijd te zien als ik praat. als dat bij mij niet kan ivm zenuwen dan neem ik hem niet
      vrijdag 13 april 2007 @ 10:38:03 #268
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48284504
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef saaw het volgende:

[..]

is per persoon verschillend, die zenuwen, ga eens langs de piercer, die kijken er voor je naar en vertellen je wat mogelijk is
    voor de paar dagen pijn/zwelling zou ik het niet laten als ik jou was

ik nu f wel, heb examens [ook mondeling] dus lijkt me een slecht plan, maar over een maandje
    k wil hem zo ver mogelijk naar achter want zit e rniet op te wachten dat hij de hele tijd te zien als ik praat. als dat bij mij niet kan ivm zenuwen dan neem ik hem niet
    Tja, dan is het inderdaad een slecht plan, wordt moeilijk praten dan

Maar zo ver naar achteren, wat is dan nog de kick van die piercing? Je ziet hem niet en met tongenspel ( ) voel je hem ook minder....denk ik. Ik heb alleen wat dat aangaat ervaring met een piercing voor op de tong en dat voelde niet verkeerd
    OK, ligt er natuurlijk aan, waarom je ueberhaupt die piercing zou zetten. Gewoon voor je zelf, of omdat je ergens er ook genot van verwacht. Misschien dat ik het verkeerd benader, maar ik zou er in eerste instantie alleen genot in zien.

En pijn, is iets wat je er inderdaad voor over moet hebben en zou voor mij geen probleem zijn.
      vrijdag 13 april 2007 @ 11:33:22 #269
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48286596
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
    Maar zo ver naar achteren, wat is dan nog de kick van die piercing? Je ziet hem niet en met tongenspel ( ) voel je hem ook minder....denk ik. Ik heb alleen wat dat aangaat ervaring met een piercing voor op de tong en dat voelde niet verkeerd
    OK, ligt er natuurlijk aan, waarom je ueberhaupt die piercing zou zetten. Gewoon voor je zelf, of omdat je ergens er ook genot van verwacht. Misschien dat ik het verkeerd benader, maar ik zou er in eerste instantie alleen genot in zien.
    Klopt wel wat je zegt, het voordeel van verder naar achteren laten zetten is gewoon dat niemand hem ziet. Niet dat ik een probleem heb met zichtbare piercings in m'n gezicht, obviously , maar ik vind het gewoon zelf irritant als ik iemand zie praten en dat ze constant dat ding eruit hangen, vooral meisjes doen dat. Balletje tussen de tanden doen, steeds die piercing laten zien bij elk woord, hihi geil
    En genot zoals jij zegt was voor mij ook geen reden om hem te nemen, maar ik was toen ook nog maar 18 en was daar totaal niet mee bezig
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:29:11 #270
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48288595
    Tepelpiercings, echt een kutprikje, maar als ze eenmaal zitten heb je vrij weinig pijn meer. Tenmisnte, dat was mijn ervaring. Conch vond ik erger

Mijn vriend voelt mijn tongpiercing niet eens
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:18:07 #271
    166742 falloutboy
    pi_48290213
    Oeh oeh.. ik ook tepelpiercing.
    Bij mij deed hij best pijn, maar het is acceptabel zeg maar .. niet super pijn. En het is echt sexy. Ook is het wel tof dat je bij een piercer gaat die echt super rielexed is! Had ik ook gedaan, en dat is toch een stuk fijner.
    pi_48291485
    Het is trouwens wel enorm afkicken met een verse tongpiercing als je verliefd bent. Niet zoenen en overige orale bezigheden mogen/kunnen niet. Maar nog even geduld, en uitstellen van kleffen maakt het wel leuker als het weer mag.
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:10:05 #273
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48292312
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt, het voordeel van verder naar achteren laten zetten is gewoon dat niemand hem ziet. Niet dat ik een probleem heb met zichtbare piercings in m'n gezicht, obviously , maar ik vind het gewoon zelf irritant als ik iemand zie praten en dat ze constant dat ding eruit hangen, vooral meisjes doen dat. Balletje tussen de tanden doen, steeds die piercing laten zien bij elk woord, hihi geil
    En genot zoals jij zegt was voor mij ook geen reden om hem te nemen, maar ik was toen ook nog maar 18 en was daar totaal niet mee bezig
    Ik kan me voorstellen, dat in bepaalde kringen (werk of zo) dit soort dingen niet gewenst zijn en je dus ook eerder kiest voor achterop de tong. Wat de rest betreft ... boeiuhhh wat anderen er van vinden. Zou ik tenminste zo voelen, kan toch niet leven naar de maatstaf van anderen.
    En je ziet het, jij vind het iri als ze er zo mee spelen. Ik krijg het soms toch enigzins te warm als ik het zie, temeer ik het gevoel er ook van ken. Zo heb je natuurlijk en gelukkig een verschillende kijk er op, wat ook goed is.

Ik ben wel iets ouder dan 18, dusss ... wel er mee bezig ... ook.

Maar mijn vraag was eerder bedoeld vanwege de ervaring voor of achter en wat de zenuwen betreft. Of ik het ueberhaupt zou doen, hangt van mijn vriendin af. Eerst wil ik een tatoo
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:11:08 #274
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48292357
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:49 schreef BloodyLotte het volgende:
    Het is trouwens wel enorm afkicken met een verse tongpiercing als je verliefd bent. Niet zoenen en overige orale bezigheden mogen/kunnen niet. Maar nog even geduld, en uitstellen van kleffen maakt het wel leuker als het weer mag.

vette humor naast ...enorm afzien
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:21:22 #275
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48292777
    Ik kick wel op mannen met een tongpiercing, mijn vriendje heeft een tongweb en hoewel je die op geen mogelijkheid voelt vind ik het super kinky
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:24:09 #276
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48292906
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:21 schreef Leinonlein het volgende:
    Ik kick wel op mannen met een tongpiercing, mijn vriendje heeft een tongweb en hoewel je die op geen mogelijkheid voelt vind ik het super kinky
    Nou... om heel eerlijk te zijn, deel ik je mening niet
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:25:35 #277
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_48292952
    wat is een tongweb?
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:31:08 #278
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48293145
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
    wat is een tongweb?
    2 tongen in elkaar verweven ?
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 13 april 2007 @ 14:36:58 #279
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_48293337
    Oeh als ik dit topic lees begint het soms toch wel weer heeeel erg te kriebelen. Ik wil oooook nog een piercing. Maar ik durf niet meer

Ik heb een navelpiercing gehad, maar die heb ik er uit gehaald toen ik er te dik voor werd. En ik heb een maand twee intieme piercings gehad,. maar die groeiden in no time uit (zonder ontsteking, echt puur afstoting)....
      vrijdag 13 april 2007 @ 14:46:40 #280
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48293691
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:36 schreef Yoni het volgende:
    Oeh als ik dit topic lees begint het soms toch wel weer heeeel erg te kriebelen. Ik wil oooook nog een piercing. Maar ik durf niet meer

Ik heb een navelpiercing gehad, maar die heb ik er uit gehaald toen ik er te dik voor werd. En ik heb een maand twee intieme piercings gehad,. maar die groeiden in no time uit (zonder ontsteking, echt puur afstoting)....
    Ik kan me dit wel voorstellen, deze gedachtengang. En ook als jij zelf vind dat je te dik er voor werd, dat je dan die navelpiercing weglaat. Doch... wanneer het kriebelt, wrom dan niet gewoon doen? In mijn geval wil ik het afstemmen op mijn vriendin, want als er geen tafel tussen ons in is ... moet het ook nog leuk blijven
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 13 april 2007 @ 14:54:58 #281
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_48293982
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Ik kan me dit wel voorstellen, deze gedachtengang. En ook als jij zelf vind dat je te dik er voor werd, dat je dan die navelpiercing weglaat. Doch... wanneer het kriebelt, wrom dan niet gewoon doen? In mijn geval wil ik het afstemmen op mijn vriendin, want als er geen tafel tussen ons in is ... moet het ook nog leuk blijven
    Omdat ik veel te bang ben dat ik weer last er van krijg en ze weer uitgroeien. Het is toen in zo'n razende vaart gegaan dat zelfs mijn piercer echt raar stond te kijken.
    En 200 gulden (toen nog) neerleggen en een maand later met lege.. eh.. handen staan, is niet grappig
      vrijdag 13 april 2007 @ 15:02:34 #282
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48294218
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:54 schreef Yoni het volgende:

[..]

Omdat ik veel te bang ben dat ik weer last er van krijg en ze weer uitgroeien. Het is toen in zo'n razende vaart gegaan dat zelfs mijn piercer echt raar stond te kijken.
    En 200 gulden (toen nog) neerleggen en een maand later met lege.. eh.. handen staan, is niet grappig
    Nee, natuurlijk niet. Is ook niet nix en dan na een maand ... Nee, kan ik nu helemaal wel goed voorstellen.
    Dan maar een tongpiercing, dat zou toch wel goed kunnen gaan???
      vrijdag 13 april 2007 @ 15:05:22 #283
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_48294311
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:54 schreef Yoni het volgende:

[..]

dat afstoten, had je wel piercings van het goede materiaal?
    f gebeurt dat gewoon wel vaker?

van surface piercings kan ik me dat wel voorstellen, maar 'gewone' niet eigenlijk..?
      vrijdag 13 april 2007 @ 15:22:29 #284
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_48294796
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:

Wat de rest betreft ... boeiuhhh wat anderen er van vinden. Zou ik tenminste zo voelen, kan toch niet leven naar de maatstaf van anderen.
    Dat doe ik dan ook niet bepaald Het is ook al een beetje te laat om me daar nu druk om te maken Qua zenuwen weet ik eigenlijk niet of het wat uitmaakt, qua plaatsing.
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 13 april 2007 @ 15:25:07 #285
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_48294867
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat afstoten, had je wel piercings van het goede materiaal?
    f gebeurt dat gewoon wel vaker?

van surface piercings kan ik me dat wel voorstellen, maar 'gewone' niet eigenlijk..?
    Materiaal was goed. Achteraf gezien hadden ze misschien iets dieper gemogen, maar op zich zaten ze diep genoeg, hoewel niet dwars er doorheen (dat kon niet). Ik mocht ze overigens wel gratis opnieuw laten zetten hoor, dan zouden ze onder het littekenweefsel komen te zitten en heb je minder risico op uitgroei, maar ik durfde dus niet meer

Helaas is het inderdaad wel normaal, het komt bij surface-piercings wel sneller voor, maar het kan bij alle piercings gebeuren, je lichaam accepteert de piercing dan dus gewoon niet.
    pi_48295623

ik en 2 van mn piercings uberdebiele foto, maar krijg mn wenkbrauwpiercing nooit op foto's meestal zijn die van de andere kant gemaakt enzo

[ Bericht 16% gewijzigd door Memento-Mori op 13-04-2007 16:02:52 ]
      vrijdag 13 april 2007 @ 17:27:00 #287
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48298492
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

2 tongen in elkaar verweven ?
    Eh? Dit dus ja
    http://i15.photobucket.com/albums/a378/leinonlein/tongweb.jpg
      vrijdag 13 april 2007 @ 17:28:35 #288
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48298527
    @ Yoni, als eens gevraagd bij je piercer naar ander materiaal (teflon ofzo)?
    pi_48299525
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Kyrenna het volgende:

[..]

Ik heb m'n beide enkels laten tatoeëren, en dat was een ergere pijn dan m'n tepelpiercings. Bij m'n tats raakte ik op een gegeven moment de controle over m'n spieren kwijt, ik bleef maar trillen. M'n tepelpiercings deden pijn, erg pijn zelfs, maar ik hield de controle over m'n lijf.

Hoe banger je bent, hoe meer gespannen je bent en hoe meer pijn het dus doet...relax, en laat ze piercen!
    Dat had ik ook ja, vooral mijn linker buikspier regeerde op een gegeven moment zelfs op de zalf zo gestressed was mijn lijf. "Is zeker gevoelig daar?"

Ik wilde vandaag gaan, maar mijn ziel en lichaam hadden echt allebei zoiets van

Dus ik ga morgen maar even met iemand babbelen over een nieuwe tattoo. Je moet wat!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 april 2007 @ 22:26:43 #290
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_48307264
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

OT:
    *Late reactie.

Ja mooi zijn ze he?
    Kheb hem morgen een week en hij is nog steeds een beetje rood (Was bij de andere niet zo ) en was net ook nog een beetje korstjeprutachtig spul . Maar tzal wel goed komen Bert (Piercer ) zei ook al dat een inverse langere genezingstijdheid dan de gewone.
    Zodra het rode ed. weg is, maak ik wel een foto.
      zaterdag 14 april 2007 @ 02:52:48 #291
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48314484
    quote:

Of ... is er een prinsalbert achtergebleven?
      FOK!Babe zaterdag 14 april 2007 @ 02:54:24 #292
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_48314504
    Piercings!
    pi_48320146
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:49 schreef BloodyLotte het volgende:
    pi_48320174
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

*Late reactie.

Ja mooi zijn ze he?
    Kheb hem morgen een week en hij is nog steeds een beetje rood (Was bij de andere niet zo ) en was net ook nog een beetje korstjeprutachtig spul . Maar tzal wel goed komen Bert (Piercer ) zei ook al dat een inverse langere genezingstijdheid dan de gewone.
    Zodra het rode ed. weg is, maak ik wel een foto.
    Dat rode had ik ook. Bij mij was het de eerste 2 weken zelfs rood/blauw/paars. En die korstjes heb ik ook nog heel soms. Geloof me, 't is het waard.
      zaterdag 14 april 2007 @ 15:24:47 #295
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48323368
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Of ... is er een prinsalbert achtergebleven?
    Helaas nog nooit een PA IRL mee mogen maken, maar theoretisch lijkt het me mogelijk

Inverse navelpiercing is dus aan de onderkant van je navel verticaal? Nooit geweten dat dat die benaming heeft . Bij mij sneller genezen dan mijn bovenste navelpiercing, die heeft echt lang zitten miepen.
    pi_48323448
    Paar dagen geleden een ringetje gekocht voor me conch piercing, staat veel beter als het staafje dat ik er eerst in had vind ik.
    foto:
    http://img.photobucket.com/albums/v257/rhcpkicksass/oor.jpg

ps: de stretch is nep, ben te schijterig om te beginnen
    pi_48324782
    Hee weet iemand of volgende te verkrijgen is?
    Ik zoek in plaats van een bolletje een puntje om plaatsen van mijn piercing wat makkelijker te maken.
    Idee is.. bolletje eraf, puntje erop, ring plaatsen, puntje eraf, bolletje terug erop.
    Bestaat het en hoe heet het?
    illustratie:
      zaterdag 14 april 2007 @ 16:46:07 #298
    74276 saaw
    pi_48324920
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 15:29 schreef Dudette1985 het volgende:
    Paar dagen geleden een ringetje gekocht voor me conch piercing, staat veel beter als het staafje dat ik er eerst in had vind ik.
    foto:
    http://img.photobucket.com/albums/v257/rhcpkicksass/oor.jpg

ps: de stretch is nep, ben te schijterig om te beginnen
    idd mooi zo met ringetje!
    en strechten is niet eng hoor! gewoon niet te snel doen en dan valt het best mee
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:40 schreef Menn0 het volgende:
    Hee weet iemand of volgende te verkrijgen is?
    Ik zoek in plaats van een bolletje een puntje om plaatsen van mijn piercing wat makkelijker te maken.
    Idee is.. bolletje eraf, puntje erop, ring plaatsen, puntje eraf, bolletje terug erop.
    Bestaat het en hoe heet het?
    illustratie:
    [afbeelding]
    ik heb het nog nooit gezien, maar denk ook dat een puntje niet handig is. is het gaatje eindelijk genezen, ga jij er een puntje langshalen, grote kans dat het weer open gaat.
    als het echt zo moeilijk is om je ringetje in te doen zou ik aanbevelen een beetje vaseline/uierzalf op het eindje te doen, dan gaat het heel soepel!
    pi_48326229
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:46 schreef saaw het volgende:
    [..]
    ik heb het nog nooit gezien, maar denk ook dat een puntje niet handig is. is het gaatje eindelijk genezen, ga jij er een puntje langshalen, grote kans dat het weer open gaat.
    als het echt zo moeilijk is om je ringetje in te doen zou ik aanbevelen een beetje vaseline/uierzalf op het eindje te doen, dan gaat het heel soepel!
    Nouja, ik heb de piercing zo'n jaar nu,dus genezen is het wel al.
    Het puntje hoeft natuurlijk niet scherp te zijn he,stomp puntje voldoet prima lijkt me.
    Vaseline oid heb ik niet altijd bij me,maar af en toe moet ie er wel ff uit als ik op een andere locatie ben.
    Als zo'n verloopstukje bestaat kan ik dat bijv in mijn portemonnee steken,heb ik altijd het alternatief bij me.
    Maybe begrijp je het wel als ik vertel dat het een intieme piercing is, klik op eigen risico
    Een stomp/hol ringuiteinde hierin brengen is gewoon niet fijn. Een stomp puntje erop gemonteerd kan zijn weg beter vinden, me dunkt...
      zaterdag 14 april 2007 @ 18:22:08 #300
    74276 saaw
    pi_48327291
    begrijp ik ja
    ga anders eens langs de piercer, misschien dat die een oplossing voor je heeft
    als je er een ringetje in doet met zo een klik balletje zijn de eindjes vaak stomper, is alleen wel lastig dat balletje er in te pielen
    verder zou ik het ook niet weten, maar je bent vast niet de enige met dit probleem dus een piercer weet vast raad
      zaterdag 14 april 2007 @ 18:39:11 #301
    118002 PieDobbelJoe
    pi_48327807
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 15:24 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Helaas nog nooit een PA IRL mee mogen maken, maar theoretisch lijkt het me mogelijk
    Beter van niet in RL. Want dat betekend dat er 1 hardhandig zijn PA is kwijtgeraakt in de strijd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')