abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47249412
pff, al die mensen die denken dat een piercing links 'dit' betekent, en een piercing rechts 'dat' , wat een crap zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_47266075
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Dus omdat hij degelijk was ben je hetero. Tuurlijk zegt t nix over je geaardheid dat snap ik ook wel, maar zon ding door je tepel voor mannen...... zijn maar weinig vrouwen die daarop zitten te wachten.
Mja boeiend, ik hoef er niet mee te lopen, ieder zn meug.
Dan is er nog een hele wereld aan vrouwen waar jij niets van af weet.
En inderdaad, ieder zijn meug.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_47309192
Ik wil erg graag een septum piercing.
Zo een dus:

(Voor de duidelijkheid, dit ben ik niet!)

Iemand hier ervaring mee?
pi_47327149
Das net een stier.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:47:40 #85
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_47327366
Jawel

Ik heb hem!

Gisterenavond met mijn vriendinnetje maar naar de pierc shop gegaan. Fine Line in Middelburg. Geweldige shop. Hele aardige mensen. Ben gepierced door Loes, topwijf.. Wel met verdoving ( wist niet eens dat dat kon ) En nu een mooi staafje in mijn tepel!!

Ik ben zo blij met mijn nieuwe piercing.. ik wil meer
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_47328454
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:47 schreef falloutboy het volgende:
Wel met verdoving ( wist niet eens dat dat kon )
Met zalf of echt een prik?
pi_47330399
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef justshutup het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
Hoiiiiii zegt u het maar?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:49:28 #88
166742 falloutboy
pi_47333005
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Met zalf of echt een prik?
Het kwam uit een soort spuitbusje en voelde koud aan. Volgens haar was het ziekhuisspul. Toen werd het afgeplakt met pleisters en een stukje plastic. Toen kon ik even een half uurtje gaan chillen.. even sigaretje roken, colaatje en toen weer terug..
pi_47333148
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef falloutboy het volgende:

[..]

Het kwam uit een soort spuitbusje en voelde koud aan. Volgens haar was het ziekhuisspul. Toen werd het afgeplakt met pleisters en een stukje plastic. Toen kon ik even een half uurtje gaan chillen.. even sigaretje roken, colaatje en toen weer terug..
Oh van die koudspray of zoiets.. denk al, verdovingen geven is ten strengste verboden geloof ik. Krijg je wel een lekkere harde tepel van
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:18:34 #90
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_47334166
serieuze verdoving mag alleen als er echt een arts bij is volgens mij
maar ik vond de pijn bij tepelpiercing heel erg meevallen, zonder die pijn is het toch niet hetzelfde vind ik eigenlijk
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:15:25 #91
166742 falloutboy
pi_47336412
Een harde tepel kreeg ik toch wel van die koudspray? .. Maar goed, ze zei dat het een verdoving was, en groentje dat ik ben geloof ik dat natuurlijk.

En .. hm ja het deed wel een beetje pijn .. maar niet heel erg. Dacht dat ik had gelezen dat in je geslachtsdeel en in je bovenste kraakbeen het pijnste was geloof ik?

Even kijken of ik binnenkort een fototje kan posten.. ben er namelijke erg trots op, op dat kleine ding ( de piercing voor de duidelijkheid)
pi_47336569
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef justshutup het volgende:
Ik wil erg graag een septum piercing.
Zo een dus:
[afbeelding]
Vind ik een van de mooiste piercings
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_47338657
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef falloutboy het volgende:
Een harde tepel kreeg ik toch wel van die koudspray? .. Maar goed, ze zei dat het een verdoving was, en groentje dat ik ben geloof ik dat natuurlijk.
Eh ja dat bedoelde ik, beetje onduidelijke zin sorry
pi_47344065
Verdoving, kom op zeg
† The 3 Kings †
pi_47352080
Mijn tepelpiercing deed goed veel pijn met zetten, maar ik wil dus echt geen verdoving De pijn hoort erbij.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_47357790
Kun je ook een wenkbrouwpiercing aan de 'binnenkant' laten zetten? Kan er geen foto's van vinden. (ik bedoel geen brug en ook niet horizontaal)
hoi
pi_47360755
Ja hoor, als je de ruimte ervoor hebt. Alleen wel oppassen dat je niet boos gaat kijken 24/7
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:04:54 #98
74276 saaw
pi_47365808
zegmaar aan de linkerkant van je rechterwenkbrouw bedoel je?
kan zeker en is heel mooi!
vind het mooier dan een 'normale'
zal ff fototje zoeken

moeilijk om daar een foto van te vinden zeg! beste wat ik tot nu toe heb is deze

vind alleen die puntjes niet zo mooi, en aan 2 kanten zou ik ook niet doen

[ Bericht 36% gewijzigd door saaw op 17-03-2007 13:12:37 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:09:03 #99
166742 falloutboy
pi_47367407
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:01 schreef TheSorrow het volgende:
Verdoving, kom op zeg
Niet zeuren, we zijn niet allemaal zo stoer als jou.
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Eh ja dat bedoelde ik, beetje onduidelijke zin sorry
Het gaat om het idee.
Houd je zo van stijve tepels dan?
pi_47378639
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef falloutboy het volgende:

Niet zeuren, we zijn niet allemaal zo stoer als jou.
Heeft volgens mij niks met stoer zijn te maken, verdovingsspray is gewoon overbodig bij piercing
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_47380724
Verdovinsspray zorgt er alleen voor dat je vel wat minder gevoelig is. Heeft weinig nut als ze een gat ergens dwars doorheen maken denk ik zo
Saartje
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:30:59 #102
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_47381298
Tepelpiercings bij een man? RRRR

Iemand hier ervaring met online piercingshops, zo ja, welke? Ben op zoek naar goedkope bolletjes en toffe tunnels. Sproei hier je ervaringen zou ik zeggen haha.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:56:00 #103
172312 Dakgoot
BOOM Headshot !!
pi_47382080
Ik heb een rechter wenkbrauw piercing (licht gebogen staafje met 2 puntjes) en het zal me aan me reet roesten wat iemand anders er van denkt
Ik heb ook nog 1 boven in me linkeroor (ringetje met een bolletje) en ik zit aan een frenum piercing te denken maar dat lijkt me wel lastig in verband met de aders die daar lopen .... iemand ervaring mee toevallig ?

Met me oorpiercing heb ik alleen de eerste nacht een beetje slecht geslapen en het zetten vond ik wel een maf gevoel want je voelt/hoort het kraakbeen gewoon kraken
Running for president is like running in the special Olympics, even if you win, you're still retarded.
If I'm not replying, I'm ignoring you. Don't feel bad about it, I do it a lot.
Mijn lieffie
pi_47442789
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:32 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hoiiiiii zegt u het maar?
De standaard vragen.

-Wat heb je ervoor betaald?
-Deed het veel pijn?
-Zijn er bepaalde risico's?
Etc.

Ik heb wel het een en ander opgezocht op internet, maar persoonlijke ervaringen zijn erg handig om mee te nemen in mijn beslissing.
pi_47443169
Zucht... de pijn is bij iedereen anders Ga er gewoon langs en get the damn thing, dan merk je t vanzelf
† The 3 Kings †
pi_47443364
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
Zucht... de pijn is bij iedereen anders Ga er gewoon langs en get the damn thing, dan merk je t vanzelf
Ik weet het, maar het is gewoon oprechte interesse. Dat wil niet zeggen dat ik aanneem dat ik dan precies diezelfde pijn zal ervaren.
pi_47444266
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
Wat is een paar minuten pijn op jarenlang draagplezier?

De meeste piercings doen niet eens echt pijn, meer een kort stekend gevoel vergelijkbaar met een prik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verloren_onschuld op 19-03-2007 18:45:46 ]
Verbaal terrorist
pi_47444475
Ik heb een wenkbrauwpiercing en in je oor doet meer pijn
pi_47446800
Wenkbrauw voelde ik idd ook amper wat van, alleen het prikje erin zegmaar, en amper last van gehad, voelde niet eens dat ie er zat
Door je kraakbeen is idd ff bikkelen ja, verdomme wat doet dat zeer
† The 3 Kings †
pi_47460776
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

De meeste piercings doen niet eens echt pijn, meer een kort stekend gevoel vergelijkbaar met een prik.
In the eye of the beholder..

Maar tegen de tijd dat je pijn hebt, zit dat kreng er al in. Goed doorademen en dan trekt het ergste weer weg en voila, gat + metaal in je donder
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:38:30 #111
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47460787
Ik vond een navelpiercing errug pijnlijk!
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
pi_47460847
brrrrr AU!
De gouden tip om mijn huis verkocht te krijgen? JE VERDIENT 1000 EURO! Tip je familie, vrienden, dokter, baas, fysiotherapeut, radiopresentator, buurman etc. http://www.praktijkaanhuis.nl/tip.htm
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:40:34 #113
74276 saaw
pi_47468309
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:30 schreef Leinonlein het volgende:

Iemand hier ervaring met online piercingshops, zo ja, welke? Ben op zoek naar goedkope bolletjes en toffe tunnels. Sproei hier je ervaringen zou ik zeggen haha.
alloverpiercings
veel spullen, niet al te duur en je hebt het supersnel in huis
pi_47470183
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef justshutup het volgende:

[..]

De standaard vragen.

-Wat heb je ervoor betaald?
Weet ik niet meer. Lijkt me ook niet echt een vraag van belang he..
quote:
-Deed het veel pijn?
Ja. Het deed enorm veel pijn zelfs. M'n lippiercings voelde ik zo goed als niks van, maar deze piercing heeft me ervan weerhouden kort erna weer een te laten zetten. Of het bij jou pijn gaat doen weet ik niet...
quote:
-Zijn er bepaalde risico's?
Uiteraard. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe jij ermee omgaat. Goed schoonhouden en rustig laten genezen en dan kan er niet veel misgaan. De risico's na het genezen zijn dat er iemand misschien keihard aan trekt
[/quote]
pi_47521131
* Memento-Mori heeft een nieuwe piercing

ik kan niet fatsoenlijk op foto's staan
pi_47529825
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori heeft een nieuwe piercing
[afbeelding]

ik kan niet fatsoenlijk op foto's staan
Hip
† The 3 Kings †
pi_47541039
Ikwiloooook weer maar ik heb geen geld. Echt balen, want ik heb nu een tijdje geen belangrijk werk/stages dus hij zou perfect kunnen helen
pi_47549121
Dit is nu mn 3e piercing en de eerste 2 heb ik in een andere shop laten zetten (in Sneek) alwaar mij werd afgeraden het met alcohol te reinigen, ik kreeg zeezout mee en een zalfje, nu heb ik wel spul met alcohol gekregen om het mee schoon te houden (en een spray voor de binnenkant, en 3 maal daags spoelen met zoutoplossing) maar ik vind het maar vaag eigenlijk dat alcohol spul en het bijt uiteraard ook
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:09:13 #119
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47555107
Mij werd verteld dat je geen alcohol moet gebruiken. Sowieso had je 'm in een goede shop moeten laten zetten, bij de V&D weten ze er echt niks vanaf (maar dat had ik je al verteld dacht ik?).
Ik heb zelf zojuist mijn neusringetje verruild voor een subtiel knopje. Ben er helemaal blij mee !
pi_47555336
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Christine het volgende:
Mij werd verteld dat je geen alcohol moet gebruiken. Sowieso had je 'm in een goede shop moeten laten zetten, bij de V&D weten ze er echt niks vanaf (maar dat had ik je al verteld dacht ik?).
Ik heb zelf zojuist mijn neusringetje verruild voor een subtiel knopje. Ben er helemaal blij mee !
nope niks verteld maar het zetten is wel goed gegaan verder hoor en het was een beetje ene opwelling gister vlak voor sluitngstijd (ik wilde hem al langer mar dat ik het echt ging laten doen) en ik weet hoe ik mn andere piercings heb verzorgd dus komt wel goed, ziet er trouwens nu al mooi uit (niet rood, niet opgezwollen)
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:54:20 #121
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47562683
Ik ben vandaag naar een piercingzaak geweest (Tiel),
waar ik het een en ander heb gevraagd over het zetten van een tongpiercing, wat ik binnenkort ws wil laten doen .

Nu zei ze dat ze geen lampje gebruikte om te kijken waar de aders zitten, ik vind dit vreemd, maar is het ook vreemd of is er niks ergs aan?
Ze zei dat ze na 9 jaar wel wist waar de aders zitten en dat ze hem van onderen erin steekt, dus ook kan zien waar ze zitten. En ik hoor juist van anderen dat ze het mét lampje moeten doen.

Help me out .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47562723
Lampje is lang niet bij alle tongen noodzakelijk
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:50:10 #123
166742 falloutboy
pi_47574148
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:30 schreef Leinonlein het volgende:
Komtu maar
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:55:31 #124
166742 falloutboy
pi_47574302
Vraagje:

Volgens die chick die mijn piercing zette mocht ik hem 1x in de week schoonmaken met zeezoutwateroplossingshizzle. Niet meer want 'overdaad schaad'. Nu las ik op i net weer dat het juist goed is om het elke dag met zeezoutwateroplossingshizzle te reinigen omdat dan de wond sneller heelt ( door het zout ). What to do best?

Ik douche iedere dag (echt waar?ja echt!) dan spoel ik um ook goed uit met water.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:01:02 #125
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47574470
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:54 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben vandaag naar een piercingzaak geweest (Tiel),
waar ik het een en ander heb gevraagd over het zetten van een tongpiercing, wat ik binnenkort ws wil laten doen .

Nu zei ze dat ze geen lampje gebruikte om te kijken waar de aders zitten, ik vind dit vreemd, maar is het ook vreemd of is er niks ergs aan?
Ze zei dat ze na 9 jaar wel wist waar de aders zitten en dat ze hem van onderen erin steekt, dus ook kan zien waar ze zitten. En ik hoor juist van anderen dat ze het mét lampje moeten doen.

Help me out .
ik heb nog nooit van n lampje gebruiken gehoord, de mijne is 8-9 jaar geleden gewoon zonder lampje gezet
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:04:02 #126
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47574565
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
nope niks verteld
Oké, eventjes kort dan. Ik wilde een knopje kopen voor in m'n neus, ter vervanging van dat belachelijke ringetje. Ze hadden er enorm weinig keus, en van 'varkensstaartjes' hadden ze nog nooit gehoord. Voor neuspiercings gebruikten ze altijd van die staafjes met een verdikking aan de achterkant. Dat je die er tzt uit moet knippen, omdat het gaatje om het staafje heen gaat groeien, vonden ze grote onzin.
Ook vonden ze het raar dat ik met een ringetje was gepierced, want daar komt toch extra vuil in bij het draaien? Nee, muts, je moet ook steriel draaien. Maargoed. Neuspiercings doen zij altijd schieten. Toen ik ze erop wees dat dat al een tijdje bij wet verboden was, was de reactie: "het is ons niet verteld dat het niet mag, dus we doen het gewoon".
Achteraf heb ik gehoord dat 'echte' piercingshops al een tijdje moeite doen om 'zooi' als de V&D-piercingshop te doen sluiten. De eigenaresse schijnt ook een trut te zijn en de piercings van erg lage kwaliteit.

Tot zover mijn V&D-dangerzone-verhaal. Om te illustreren dat daar alles behalve professionals zitten, en je het beste naar een goede shop kan gaan. Doe ermee naar believen. .
pi_47574677
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Christine het volgende:
Toen ik ze erop wees dat dat al een tijdje bij wet verboden was,
Is dat zo? Is mij niet bekend maar zou een mooie stap zijn..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:11:37 #128
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47574793
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Is dat zo? Is mij niet bekend maar zou een mooie stap zijn..
Volgens 'mijn' piercer wel ja. Ik kan het zo nergens vinden.
pi_47582422
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Christine het volgende:

[..]

Volgens 'mijn' piercer wel ja. Ik kan het zo nergens vinden.
Als het goed is wordt er bij de dangerzone met het inverness systeem neusgaatjes geschoten en dat mag wel, hiermee mogen ook gaatjes in het bovenoor worden geschotren trouwens
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:02:30 #130
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47582458
Bron? .
pi_47582555
Bij die piercingshop waar ik mn andere 2 heb laten zetten wordt die ook gebruikt en google maar.

Staat ook bij verschillende piercingshops op de site
quote:
U kunt nu ook in onze studio terecht voor het laten plaatsen van een Helix (oorschelp) piercing, een traguspiercing en een neuspiercing met de Inverness. Voorheen was het niet mogelijk om deze piercings te "schieten"met een traditioneel oorbelletjes pistool. Voor de neus niet, omdat het pistool in contact kwam met de binnenkant van de neus (hygiene redenen) en voor de kraakbeen piercings niet, omdat dit pistool het sieraad met een "knal"door het kraakbeen schoot, en hierdoor als het ware het kraakbeen verbrijzelde. U kon dus allen bij ons terecht voor het traditioneel piercen van deze piercings. Maar nu is er een instrument , de Inverness , dat het mogelijk maakt om toch op een snellere en eenvoudigere manier deze piercings te plaatsen. Dit instrument plaatst het sieraad direct in het te piercen gebied, maar met gebruik van manuele kracht. Het sieraad wordt dus niet "afgevuurd", maar heel gecontroleerd aangebracht. Ieder sieraad zit steriel verpakt in een casette. Alleen die casette raakt de huid en wordt na gebruik weggegooid. Het voordeel voor u is dat het minder omslachtig is als bij het traditionele piercen, en daardoor ook vriendelijk geprijsd. Let wel; u kunt bij deze methode alleen kiezen voor een aantal modellen knopjes. Het direct plaatsen van een ringetje is hier niet mogelijk, daarvoor kunt u de piercing op de traditionele manier laten plaatsen.
en er hing daar dus een advertentie van het inverness systeem
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:07:32 #132
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47582650
Er staat niet bij dat dit volgens de wet wel mag.
pi_47582893
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:07 schreef Christine het volgende:
Er staat niet bij dat dit volgens de wet wel mag.
Maar waar heb jij dan nog meer een bron van dat het niet mag?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:16:19 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47583046
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Maar waar heb jij dan nog meer een bron van dat het niet mag?
Bron is mijn piercer . Ik kan het ook nergens vinden op internet hoor... maar ik geloof haar absoluut.
pi_47583181
quote:
Nieuw Inverness piercing systeem
Je kunt je vanaf heden bij ons laten piercen in onder andere je bovenoor dmv het Inverness piercing systeem. Dit systeem is 100 % hygienisch en voldoet aan de nieuwe richtlijnen gesteld door de GGD. Prijzen zijn vanaf 10,00 euro per gaatje inclusief sieraad.
en dit is een shop die zich ab-so-luut aan alle regels houdt, waar ik mijn 2 eerdere piercings heb laten zetten
pi_47583315
Neemt niet weg dat schieten gewoon bagger is uiteraard. En de GGD, sjah.. ik vertrouw liever mensen die kennis hebben van hun eigen vakgebied dan een organisatie die het leuk probeert.
pi_47583535
Mja de mensen uit die shop zijn ook echt wel professioneel, en ze schieten ook niet gewoon alleen met inverness maar ze piercen ook nog gewoon en bevelen mensen dat in eerste instantie ook aan.
pi_47586085
Ik geloof dat overheid.nl een beetje van de leg is, want ik kan helemaal geen wetgeving omtrent piercen of tattoeëren vinden, maar volgens mij is een schietpistool niet verboden.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:07:05 #139
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47589440
quote:
Het voordeel voor u is dat het minder omslachtig is als bij het traditionele piercen,
Cultuurbarbaren
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:11:17 #140
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_47605091
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef falloutboy het volgende:
Vraagje:

Volgens die chick die mijn piercing zette mocht ik hem 1x in de week schoonmaken met zeezoutwateroplossingshizzle. Niet meer want 'overdaad schaad'. Nu las ik op i net weer dat het juist goed is om het elke dag met zeezoutwateroplossingshizzle te reinigen omdat dan de wond sneller heelt ( door het zout ). What to do best?

Ik douche iedere dag (echt waar?ja echt!) dan spoel ik um ook goed uit met water.
Bedoel je met "hem" je tepelpiercing(s)?
Nou wat voor piecings het ook is, 1 keer per week is wel heel weinig. Zo'n 2 keer per dag is perfect, het zout reinigt gewoon en is niet te agressief. Ik waste mijn tepelpiercings nog altijd extra onder de douche met unicura zeep (je kunt ook andere parfumloze zeep gebruiken), en ze zijn (relatief) snel genezen
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:23:48 #141
166742 falloutboy
pi_47607644
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 09:11 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Bedoel je met "hem" je tepelpiercing(s)?
Nou wat voor piecings het ook is, 1 keer per week is wel heel weinig. Zo'n 2 keer per dag is perfect, het zout reinigt gewoon en is niet te agressief. Ik waste mijn tepelpiercings nog altijd extra onder de douche met unicura zeep (je kunt ook andere parfumloze zeep gebruiken), en ze zijn (relatief) snel genezen
Thx voor je reactie

Ja dat bedoel ik.. ik heb er maar 1tje.. Ok, ja op mijn formulier stond dus beter niet elke dag. Ach, als compromi doe ik het gewoon om de dag met zoutoplossing. Volgens mij werkt dat wel. En die zeep kun je gewoon bij de kruitvat oid kopen?

Hoe snel was het bij jou genezen?
  zondag 25 maart 2007 @ 12:25:35 #142
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_47635873
No prob! Tsja, ik zou het zeezout wel vaker gebruiken als ik jou was, 1 keer per week vind ik echt heel weinig. Unicura of Sebamed kun je bij elke drogisterij kopen.

Ik weet niet meer precies hoelang het duurde, na een maand had ik er geloof ik geen last meer van, maar ze hebben nog wel een aantal maanden lopen korsten. Ik denk dat ze in een half jaar helemaal genezen zijn, soms raken ze nog wel eens geïrriteerd maar dat is meestal ook weer snel over. Hoelang heb je hem al? Succes ermee!
pi_47644157
* Memento-Mori begint steeds blijer te worden met haar piercing
pi_47644652
Gisteren bij Skinetic art in Kapellebrug een tragus laten zetten.
Pijn viel me heel erg mee, was een beetje te vergelijken met het schieten van een gaatje
in je oorlel, even een korte prik en that's it.
Ben er iig erg blij mee.
  maandag 26 maart 2007 @ 00:03:56 #145
166742 falloutboy
pi_47658952
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
No prob! Tsja, ik zou het zeezout wel vaker gebruiken als ik jou was, 1 keer per week vind ik echt heel weinig. Unicura of Sebamed kun je bij elke drogisterij kopen.

Ik weet niet meer precies hoelang het duurde, na een maand had ik er geloof ik geen last meer van, maar ze hebben nog wel een aantal maanden lopen korsten. Ik denk dat ze in een half jaar helemaal genezen zijn, soms raken ze nog wel eens geïrriteerd maar dat is meestal ook weer snel over. Hoelang heb je hem al? Succes ermee!
Tja, dat zeezout. Ik denk dat ik nu om de dag met een zoutoplossing ga 'spoelen' Gister voor het eerst gedaan.. best komisch. En ik heb er nu ook minder last van. En korstjes heb ik nog helemaal niet gezien. Ik hoop maar dat het snel geneest, ik wil v/d zomer gwoon lekker kunnen zwemmen in het zwembad/zee

Ik heb m net 2 weken
  maandag 26 maart 2007 @ 00:45:10 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47660124
hebben de mensen met een toingpiercin g er ervaring mee dat hij ineens pijn begint te doen?
die van mij doet zeer, maar zie niks geks.
was vandaag bij een piercer, was ik vergeten te vragen of hij even wilde kijken
  maandag 26 maart 2007 @ 10:43:40 #147
166742 falloutboy
pi_47664746
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben de mensen met een toingpiercin g er ervaring mee dat hij ineens pijn begint te doen?
die van mij doet zeer, maar zie niks geks.
was vandaag bij een piercer, was ik vergeten te vragen of hij even wilde kijken
Dat is niet handig.. Misschien kan je m bellen?

Deed hij bij de piercer ineens niet meer pijn dan?
  maandag 26 maart 2007 @ 11:32:39 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47666205
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:43 schreef falloutboy het volgende:

[..]

Dat is niet handig.. Misschien kan je m bellen?

Deed hij bij de piercer ineens niet meer pijn dan?
geen idee, was even met andere dingen bezig
  maandag 26 maart 2007 @ 11:52:10 #149
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47666934
je maakt ons nieuwsgierig... waar was je mee bezig?
pi_47667803
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:21 schreef joeri_e het volgende:
Gisteren bij Skinetic art in Kapellebrug een tragus laten zetten.
Woohoo.
je had beter naar Axel kunnen gaan, daar heeft dat geval daar het van geleerd.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:32:04 #151
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47672162

a long time ago...
pi_47674303
Als je na een weekje niet verzorgen (wegens hectische stressperiode) 's morgens opeens een zwartbruin korreltje tussen je piercing uitfrunnikt, hoe erg moet je dat gaan panieken?
pi_47680151
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Woohoo.
je had beter naar Axel kunnen gaan, daar heeft dat geval daar het van geleerd.
Kapellebrug was voor mij dichterbij, heb verder geen reden om te klagen, hij is netjes gezet.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:12:12 #154
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47680322
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef sharonfactor het volgende:
[afbeelding]

a long time ago...
  maandag 26 maart 2007 @ 18:25:30 #155
74276 saaw
pi_47680770
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je na een weekje niet verzorgen (wegens hectische stressperiode) 's morgens opeens een zwartbruin korreltje tussen je piercing uitfrunnikt, hoe erg moet je dat gaan panieken?
beetje opgedroogd bloed?
nja gewoon nu even extra aandacht geven, als ie gaat ontsteken merk je dat echt wel
pi_47684532
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef saaw het volgende:

[..]

beetje opgedroogd bloed?
nja gewoon nu even extra aandacht geven, als ie gaat ontsteken merk je dat echt wel
Precies, als het echt gaat ontsteken dan gaat het naar zweren. Ik heb het zelf één keer gehad, maar na een dag trok het al weg. Gewoon goed verzorgen en ook goed voor jezelf zorgen, dan kan je lichaam zo'n beginnende ontsteking wel de baas.
Verbaal terrorist
pi_47685067
Ja 't is nu ook weer weg, maar ik schrok me rot. Weekje door tijdgebrek geen zoutbadjes en dan pulk je er zo iets vanaf.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:55:11 #158
166742 falloutboy
pi_47704187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja 't is nu ook weer weg, maar ik schrok me rot. Weekje door tijdgebrek geen zoutbadjes en dan pulk je er zo iets vanaf.
Zoutbadjes

Wow mijn piercing doet helemaal niet meer pijn als ik erop druk. Betekend dat nu dat hij dicht is, of wanneer merk ik dat?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:07:57 #159
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_47729289
@falloutboy, in de zomer kun je wel zwemmen hoor, in de zee sowieso (zout water renigt, alleen de viezigheidjes wat minder) en zwembad lijkt me ook geen probleem. Mits je alles na het zwemmen even uitspoelt
euh, wacht even... wat bedoel je met dicht? Dat hij genezen is? Dat sowieso niet na 2 weken...

Ik wil nieuwe pluggen, wie weet er nog een leuke zaak?
pi_47730505
Mn tong doet nu ook bij mn piercing zeer, dat heb ik wel vaker, en daar hoor ik meer mensen over.. dan heb ik soms echt het gevoel dat ik hem er ff uit wil halen, en dat vaak ook doe

Als ik dan in mn tong knijp waar t gaatje zit, voel ik een hele 'schijf' ...hebben ook meer mensen dit?
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')