abonnement Unibet Coolblue
pi_48262001
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
tadaah!
Prachtig!
pi_48262046
dank je wel
  donderdag 12 april 2007 @ 18:20:34 #253
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_48262629
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Nice, ben benieuwd! Allebei ook echt stiekem gedaan..

Ik liep vandaag door Den Haag, en zat echt te twijfelen of ik t ook niet effe sneaky zou laten zetten..
En wat hield je tegen ?

Maar het ging zo: Gisteren heb ik mijn moeder toch maar vermeden de rest van de avond maar vandaag lukte dat niet meer hehe. Dus vandaag zei ze: steek je tong eens uit! Maar ze deed er superrelaxt over gelukkig. Had ik ook wel verwacht eigenlijk .
  donderdag 12 april 2007 @ 18:26:54 #254
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_48262822
Het is trouwens helemaal niet goed om alleen maar yoghurt en fruitsapjes en geprakt eten te eten. Je moet juist normaal eten dat is veel beter voor de genezing, anders wordt je tong lui. En je moet ook gewoon veel praten. Nadat ik de mijne had laten zetten heb ik meteen veel gepraat en ik heb ook best normaal gegeten en bij mij was de zwelling na 3 dagen al weg.
Dus ookal gaat het een beetje moeilijk, ik zou toch proberen om normaal te eten. Ik zat ook met mn handen in mijn mond maar ik denk wel dat het geholpen heeft.
pi_48262916
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef -Rebelle het volgende:
Het is trouwens helemaal niet goed om alleen maar yoghurt en fruitsapjes en geprakt eten te eten. Je moet juist normaal eten dat is veel beter voor de genezing, anders wordt je tong lui. En je moet ook gewoon veel praten. Nadat ik de mijne had laten zetten heb ik meteen veel gepraat en ik heb ook best normaal gegeten en bij mij was de zwelling na 3 dagen al weg.
Inderdaad! En ook niet veel te veel spoelen met Listerine want dat is ook slecht. (en je gaat er van uit je giecheltje stinken ) Ik vond een tongpiercing trouwens juist de makkelijkste piercing, is supersnel met genezen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 12 april 2007 @ 18:32:29 #256
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_48263007
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Inderdaad! En ook niet veel te veel spoelen met Listerine want dat is ook slecht. (en je gaat er van uit je giecheltje stinken ) Ik vond een tongpiercing trouwens juist de makkelijkste piercing, is supersnel met genezen.
Haha oh misschien kan het daar ook aan hebben gelegen dat de genezing bij mij zo snel ging . Ik vergat het altijd om met die listirine te spoelen. Ik heb die fles hier nog voor de helft vol staan dus nu pak ik af en toe nog een slokje .
  donderdag 12 april 2007 @ 18:37:09 #257
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_48263129
oeh mooi lotte!
an urge to help mankind overcomes me
pi_48263575
Ik weet hoe een conch voelt, een navelpiercing en een tragus (en een tattoo op den ribbenkast), is het dan normaal om bang te zijn om je tepel(s?) te laten piercen? Of is het juist réde genoeg om bang te zijn

Ik krijg mezelf echt niet over die drempel
pi_48264112
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik weet hoe een conch voelt, een navelpiercing en een tragus (en een tattoo op den ribbenkast), is het dan normaal om bang te zijn om je tepel(s?) te laten piercen? Of is het juist réde genoeg om bang te zijn

Ik krijg mezelf echt niet over die drempel
Jawel joh, dat durf jij heus wel! En een tattoo is veel pijnlijker dan een prikje van 1 seconde, en jij bent toch wel een bikkel
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48264624
Haha, dank u Emile


Ik probeer mezelf ook voor te houden dat ik een bikkel ben...


Maar wel een met een heule lage pijngrens
pi_48264723
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Inderdaad! En ook niet veel te veel spoelen met Listerine want dat is ook slecht. (en je gaat er van uit je giecheltje stinken ) Ik vond een tongpiercing trouwens juist de makkelijkste piercing, is supersnel met genezen.
Jup, 5 daagjes hier
† The 3 Kings †
pi_48264830
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik weet hoe een conch voelt, een navelpiercing en een tragus (en een tattoo op den ribbenkast), is het dan normaal om bang te zijn om je tepel(s?) te laten piercen? Of is het juist réde genoeg om bang te zijn

Ik krijg mezelf echt niet over die drempel
Het is goed te doen! Echt waar!
Ik was er verbaasd over, had het veel pijnlijker ingeschat. Bij m`n lippiercing heb ik geschreeuwd maar bij m`n tepel had ik die behoefte echt niet
Saartje
pi_48268555
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik weet hoe een conch voelt, een navelpiercing en een tragus (en een tattoo op den ribbenkast), is het dan normaal om bang te zijn om je tepel(s?) te laten piercen? Of is het juist réde genoeg om bang te zijn

Ik krijg mezelf echt niet over die drempel
Ik heb m'n beide enkels laten tatoeëren, en dat was een ergere pijn dan m'n tepelpiercings. Bij m'n tats raakte ik op een gegeven moment de controle over m'n spieren kwijt, ik bleef maar trillen. M'n tepelpiercings deden pijn, erg pijn zelfs, maar ik hield de controle over m'n lijf.

Hoe banger je bent, hoe meer gespannen je bent en hoe meer pijn het dus doet...relax, en laat ze piercen!

Edit: dat bericht hier onder, da's een foutje, maar ik zie nergens een verwijderknop
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:05:54 #264
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_48283342
Ik had toch wel een serieuze vraag hiero of er verschil in zetten is, van een piercing voor of verder naar achteren op de tong. Pijnlijker...of lastiger te zetten?
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:11:16 #265
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_48283534
tepelpiercing valt idd hartstikke mee hoor evilcherry!
ik was zooo bang, maar hij zat er in voor ik tijd had om te beseffen dat het pijn had gedaan

en @ PieDobbelJoe: als iemand het had geweten hadden ze wel antwoord gegeven
lastiger zetten is gewoon en kwestie van aan de piercer vragen, maar dat is niet echt jouw probleem denk ik.
neem gewoon wat je mooi vindt, zoveel pijn doet het niet en het is sowieso de moeite waard
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:17:44 #266
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_48283765
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef saaw het volgende:
tepelpiercing valt idd hartstikke mee hoor evilcherry!
ik was zooo bang, maar hij zat er in voor ik tijd had om te beseffen dat het pijn had gedaan

en @ PieDobbelJoe: als iemand het had geweten hadden ze wel antwoord gegeven
lastiger zetten is gewoon en kwestie van aan de piercer vragen, maar dat is niet echt jouw probleem denk ik.
neem gewoon wat je mooi vindt, zoveel pijn doet het niet en het is sowieso de moeite waard
OK Saaw, kon zijn dat mijn vraag ondergesneeuwd(met dit weer? :-) ) was. Ik heb geen ervaring met een piercing, althans het zetten er van. Ofschoon het wel al zeer lang speelt, om toch zelf 1 te laten zetten. Mijn vraag was eerder omdat ik mij afvroeg, waar meer zenuwen in de tong zitten ... voor of achter en dus meer last kan geven.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:27:47 #267
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_48284117
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

OK Saaw, kon zijn dat mijn vraag ondergesneeuwd(met dit weer? :-) ) was. Ik heb geen ervaring met een piercing, althans het zetten er van. Ofschoon het wel al zeer lang speelt, om toch zelf 1 te laten zetten. Mijn vraag was eerder omdat ik mij afvroeg, waar meer zenuwen in de tong zitten ... voor of achter en dus meer last kan geven.
is per persoon verschillend, die zenuwen, ga eens langs de piercer, die kijken er voor je naar en vertellen je wat mogelijk is
voor de paar dagen pijn/zwelling zou ik het niet laten als ik jou was

ik nu f wel, heb examens [ook mondeling] dus lijkt me een slecht plan, maar over een maandje
k wil hem zo ver mogelijk naar achter want zit e rniet op te wachten dat hij de hele tijd te zien als ik praat. als dat bij mij niet kan ivm zenuwen dan neem ik hem niet
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:38:03 #268
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_48284504
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef saaw het volgende:

[..]

is per persoon verschillend, die zenuwen, ga eens langs de piercer, die kijken er voor je naar en vertellen je wat mogelijk is
voor de paar dagen pijn/zwelling zou ik het niet laten als ik jou was

ik nu f wel, heb examens [ook mondeling] dus lijkt me een slecht plan, maar over een maandje
k wil hem zo ver mogelijk naar achter want zit e rniet op te wachten dat hij de hele tijd te zien als ik praat. als dat bij mij niet kan ivm zenuwen dan neem ik hem niet
Tja, dan is het inderdaad een slecht plan, wordt moeilijk praten dan

Maar zo ver naar achteren, wat is dan nog de kick van die piercing? Je ziet hem niet en met tongenspel ( ) voel je hem ook minder....denk ik. Ik heb alleen wat dat aangaat ervaring met een piercing voor op de tong en dat voelde niet verkeerd
OK, ligt er natuurlijk aan, waarom je ueberhaupt die piercing zou zetten. Gewoon voor je zelf, of omdat je ergens er ook genot van verwacht. Misschien dat ik het verkeerd benader, maar ik zou er in eerste instantie alleen genot in zien.

En pijn, is iets wat je er inderdaad voor over moet hebben en zou voor mij geen probleem zijn.
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:33:22 #269
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48286596
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar zo ver naar achteren, wat is dan nog de kick van die piercing? Je ziet hem niet en met tongenspel ( ) voel je hem ook minder....denk ik. Ik heb alleen wat dat aangaat ervaring met een piercing voor op de tong en dat voelde niet verkeerd
OK, ligt er natuurlijk aan, waarom je ueberhaupt die piercing zou zetten. Gewoon voor je zelf, of omdat je ergens er ook genot van verwacht. Misschien dat ik het verkeerd benader, maar ik zou er in eerste instantie alleen genot in zien.
Klopt wel wat je zegt, het voordeel van verder naar achteren laten zetten is gewoon dat niemand hem ziet. Niet dat ik een probleem heb met zichtbare piercings in m'n gezicht, obviously , maar ik vind het gewoon zelf irritant als ik iemand zie praten en dat ze constant dat ding eruit hangen, vooral meisjes doen dat. Balletje tussen de tanden doen, steeds die piercing laten zien bij elk woord, hihi geil
En genot zoals jij zegt was voor mij ook geen reden om hem te nemen, maar ik was toen ook nog maar 18 en was daar totaal niet mee bezig
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 13 april 2007 @ 12:29:11 #270
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_48288595
Tepelpiercings, echt een kutprikje, maar als ze eenmaal zitten heb je vrij weinig pijn meer. Tenmisnte, dat was mijn ervaring. Conch vond ik erger

Mijn vriend voelt mijn tongpiercing niet eens
Levenswerk: Berlijn Blog.
  vrijdag 13 april 2007 @ 13:18:07 #271
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_48290213
Oeh oeh.. ik ook tepelpiercing.
Bij mij deed hij best pijn, maar het is acceptabel zeg maar .. niet super pijn. En het is echt sexy. Ook is het wel tof dat je bij een piercer gaat die echt super rielexed is! Had ik ook gedaan, en dat is toch een stuk fijner.
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_48291485
Het is trouwens wel enorm afkicken met een verse tongpiercing als je verliefd bent. Niet zoenen en overige orale bezigheden mogen/kunnen niet. Maar nog even geduld, en uitstellen van kleffen maakt het wel leuker als het weer mag.
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:10:05 #273
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_48292312
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt, het voordeel van verder naar achteren laten zetten is gewoon dat niemand hem ziet. Niet dat ik een probleem heb met zichtbare piercings in m'n gezicht, obviously , maar ik vind het gewoon zelf irritant als ik iemand zie praten en dat ze constant dat ding eruit hangen, vooral meisjes doen dat. Balletje tussen de tanden doen, steeds die piercing laten zien bij elk woord, hihi geil
En genot zoals jij zegt was voor mij ook geen reden om hem te nemen, maar ik was toen ook nog maar 18 en was daar totaal niet mee bezig
Ik kan me voorstellen, dat in bepaalde kringen (werk of zo) dit soort dingen niet gewenst zijn en je dus ook eerder kiest voor achterop de tong. Wat de rest betreft ... boeiuhhh wat anderen er van vinden. Zou ik tenminste zo voelen, kan toch niet leven naar de maatstaf van anderen.
En je ziet het, jij vind het iri als ze er zo mee spelen. Ik krijg het soms toch enigzins te warm als ik het zie, temeer ik het gevoel er ook van ken. Zo heb je natuurlijk en gelukkig een verschillende kijk er op, wat ook goed is.

Ik ben wel iets ouder dan 18, dusss ... wel er mee bezig ... ook.

Maar mijn vraag was eerder bedoeld vanwege de ervaring voor of achter en wat de zenuwen betreft. Of ik het ueberhaupt zou doen, hangt van mijn vriendin af. Eerst wil ik een tatoo
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:11:08 #274
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_48292357
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is trouwens wel enorm afkicken met een verse tongpiercing als je verliefd bent. Niet zoenen en overige orale bezigheden mogen/kunnen niet. Maar nog even geduld, en uitstellen van kleffen maakt het wel leuker als het weer mag.


vette humor naast ...enorm afzien
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:21:22 #275
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_48292777
Ik kick wel op mannen met een tongpiercing, mijn vriendje heeft een tongweb en hoewel je die op geen mogelijkheid voelt vind ik het super kinky
Levenswerk: Berlijn Blog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')