Zoals wat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Volgens mij wordt er in Frankrijk veel meer getolereerd dan in NL bijvoorbeeld, zolang de scheiding tussen kerk en staat maar wordt eerbiedigd.
Juist wel: islamitische scholen of islamitisch thuisonderwijs, het dragen van chadors en niqaabs en burqa's, het oprichten van moskeeën, niemend legt Amerikaanse moslims een strobreed in de weg wat dat betreft.quote:De VS is overigens helemaal geen natie van "eeuwige tolerantie". Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je daarbij komt.
Kansloos tot wat? Ze zijn er beter geintegreerd dan hier.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef MrVVD het volgende:
omdat ze in amerika sowieso kansloos zijn. in europa ruiken ze in hun kansen en hebben ze die ook voorlopig.
Jazeker. Ten tijde van de cartoonrellen, haar opmerking heur haar te verven om er wat minder scandinavisch uit te zien. Jouw opmerking erover en de stilte die erna viel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:23 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hebben wij het hier weleens eerder over gehad
Ohja ik weet het weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker. Ten tijde van de cartoonrellen, haar opmerking heur haar te verven om er wat minder scandinavisch uit te zien. Jouw opmerking erover en de stilte die erna viel.
Weet je nog?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee hoor, niet alleen omdat je dit schrijft.
Ach gut, is dat het beste dat jullie kunnen? Geen wonder al heeft de islamitische wereld in 2000 jaar niets voortgebracht. Cultureel niet, wetenschappelijk niet, economisch niet - he-le-maal niets. En als de olie op is, valt het MO weer terug naar het stenen tijdperk. Tot die tijd kunnen jullie je oliegeld gebruiken om westerse kennis en Filipijnse arbeidskrachten te kopen... zelfstandig iets doen is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is gefrustreerd omdat de moslims in Amerika een hogere sociale status hebben dan hijzelf
Een pedofiele sprookjesfiguur aanhangen, vrouwen als minderwaardig zien, homo's van de daken willen gooien, op agressieve wijze je religie c.q. cultuur boven alle andere stellen, enz.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe werkt "mentaal in het stenen tijdperk leven"?
[..]
Asielzoekers zijn het probleem ook niet. Dat is gezinsheriniging (elke generatie haalt 3/4 van z'n bruiden/bruidegommen uit de middeleeuwen) en het massaal kinderen krijgen die niet niet-westerse wijze opgevoed worden. Elke poging tot integratie wordt door beide volledig teniet gedaan.quote:Dat gebeurt niet. Er komt in de toekomst vrijwel geen moslim meer in.
Dat komt omdat de meisjes niets mogen. Die zijn als de dood om ook maar iets te doen dat de mannen boos maakt.quote:Daar heb je een goed punt: de moslimmeisjes zijn zeer ondervertegenwoordigd in de criminaliteit. Het ligt dus niet aan de sociaal-economische factoren, maar ze hangen dezelfde religie aan. Hoe verklaar je dat?
[..]
Het is StefanP. En ik post een stuk minder op Fok dan jij...quote:Wat zou jij dan de hele dag op FOK moeten doen, StephanP?
Oh, ik weet het al. Op Antillianen kankeren.
[..]
Ik hoef me er weinig bij voor te stellen... de moslims in Frankrijk hebben al vaak laten zien hoe die eruit gaat zien.quote:Dat gedoemdenk over die burgeroorlog moet ook eens afgelopen zijn. Wat stel je erbij voor? Een Bartholomeusnacht ofzo?
Als je dat 'etnische' nou even weglaat, dan wel ja. De Ottomanen vielen Europa binnen en werden op politiek incorrecte wijze welkom geheten. Als agressor tegen het christendom en het westen was hun welkom niet zo hartelijk als dat tegenwoordig het geval is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een nieuwe ethnische massamoordenaar?
Puik plan, ja.![]()
in Amerika moeten ze werken, hier krijgen ze het geld opgestuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef MrVVD het volgende:
omdat ze in amerika sowieso kansloos zijn. in europa ruiken ze in hun kansen en hebben ze die ook voorlopig.
Moet je jouw racisme nou in elk topic tonen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Ach gut, is dat het beste dat jullie kunnen? Geen wonder al heeft de islamitische wereld in 2000 jaar niets voortgebracht. Cultureel niet, wetenschappelijk niet, economisch niet - he-le-maal niets. En als de olie op is, valt het MO weer terug naar het stenen tijdperk. Tot die tijd kunnen jullie je oliegeld gebruiken om westerse kennis en Filipijnse arbeidskrachten te kopen... zelfstandig iets doen is teveel gevraagd.
Het westen zit helemaal niet te wachten op een legioen criminele luilakken. Je fatsoenlijk gedragen is al teveel gevraagd. Je netjes gedragen zoals andere groepen immigranten is teveel gevraagd. Een baan zoeken is teveel gevraagd. Je aan de wet houden is teveel gevraagd. De westerne normen en waarden respecteren is teveel gevraagd. Zelfs naar school gaan en een opleiding volgen (toch wel het ultieme gift van het westen om je eigen landen uit de shit te helpen!) is teveel gevraagd...
En dan vind je het gek dat het westen jullie een beetje beu wordt? Vooral als je het soort stompzinnige antwoorden geeft zoalals hierboven - maar goed, dat zelfreflectie moslims volkomen vreemd is wisten we al.
Het is te hopen dat Europa wakker wordt en een einde maakt aan die demografische tijdbom - je past je maar aan, of gaat weer in je niets-voorstellende zandbak wonen voordat het hier net zo'n vuilnisbelt is. Kies maar.
Zielepiet. Net als je twee islamitische collega's die ik hierboven al aanhaalde, ben je tot niets in staat behalve sukkelige 1-liners. Smijten met het toverwoordje 'racisme', om je tegenstanders meteen de mond te snoeren. Je maakt jezelf oneindig belachelijk, maar zo ken ik jou en je kornuiten weer. Een topic waar je niet meteen komt krijsen over racisme, fascisme en xenofobie wanneer iemand ook maar iets van kritiek heeft op die middeleeuwse religie, hoeven we niet op te rekenen. Racist! Fascist! Xenofoob!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Moet je jouw racisme nou in elk topic tonen?
Om zomaar willekeurige redenen pik ik deze zin er gewoon even uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:45 schreef StefanP het volgende:
Je maakt jezelf oneindig belachelijk, maar zo ken ik jou en je kornuiten weer.
Je hoeft toch niet meteen weer RACIST te gaan roepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:58 schreef Monidique het volgende:
Je hoeft toch niet meteen beginnen te schelden?
Ik zei racisme. Maar je kunt mij niet verwijten een dergelijke haatpreek racisme te noemen, want het is nu eenmaal racistische vullis.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen weer RACIST te gaan roepen?
Waarom moet je nou alweer schelden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef StefanP het volgende:
Ja tuurlijk Aspergertje
Nee, hoor, maar racisme is wel gewoon racisme.quote:Iedereen die het tegendeel beweert of die cijfers van het CBS gebruikt, is een racist.
quote:Weet je wat jij bent? Een Marcel van Dam.
Jaja, het zou toch eens geen racisme zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, maar racisme is wel gewoon racisme.
Woorden kunnen zo subtiel zijn,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jaja, het zou toch eens geen racisme zijn.![]()
Ja, maar kennelijk niet in jouw handen.quote:
Zonde dat er no chance in hell is dat jij je voortplant hè.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar kennelijk niet in jouw handen.
The sniffing.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
Zonde dat er no chance in hell is dat jij je voortplant hè.
Ik ben zelf van mening dat het heel goed gaat. Niet voor niets sta ik dan ook bekend als de Grootmeester der Subtiliteit. Echt waar, hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar kennelijk niet in jouw handen.
Ja, als kinderen zich afzetten tegen de ouders.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonde dat er no chance in hell is dat jij je voortplant hè.
Je verwacht toch niet dat ik het over voortplanting ga hebben met iemand met zo'n geperverteerde levensstijl als jij?quote:
O, ja hoezo joh, leg iedereen eens uit?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik het over voortplanting ga hebben met iemand met zo'n geperverteerde levensstijl als jij?
Iedereen weet het toch al?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja hoezo joh, leg iedereen eens uit?
Dat zal je hem moeten vragen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:39 schreef Monidique het volgende:
Ik ben wel benieuwd... Leg maar uit... is Ryan3 een homo?
Van jouw "bijzondere" thuissituatie. Heel ongepast om een ander te gaan aanspreken over voortplanting.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
Wat weet iedereen PJ?
Wat is mijn bijzondere thuissituatie PJ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van jouw "bijzondere" thuissituatie. Heel ongepast om een ander te gaan aanspreken over voortplanting.
Hij wil alleen niet zeggen wat. Hij weaselt wat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
O jee, inspecteur PJO is weer iets op het spoor
Ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Ik snap er niets van!
Nou, de voortplanting?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is mijn bijzondere thuissituatie PJ?
Ik ben een exhibitionist, zeg je dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de voortplanting?![]()
Alle gekheid op een stokje, jouw exibitionistische levensstijl is niet echt een teken van mentale gezondheid.
Slik jij nou maar braaf je pilletjes. Anders ga je weer zo onsamenhangend posten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
O jee, inspecteur PJO is weer iets op het spoor
welke pilletjes?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slik jij nou maar braaf je pilletjes. Anders ga je weer zo onsamenhangend posten.
Ach, met Harry is ook wat mis joh?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slik jij nou maar braaf je pilletjes. Anders ga je weer zo onsamenhangend posten.
Ja, je pleurt je hele oninteressante, kleinzielige, beperkte hebben en houwen op het net.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben een exhibitionist, zeg je dat?
O, ja, werkelijk, ken je mij dan? Maar iig ben je nu weer aan het weaselen hè schalkje. Je had het over perversie, vertel eens aan Ome Ryan, wat je daarmee bedoelt. Wees eens de eerlijke, consequente, ruimhartige grote jongen die je altijd impliceert te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, je pleurt je hele oninteressante, kleinzielige, beperkte hebben en houwen op het net.
Dat je, heel zelfingenomen, je hele leven op het net pleurt, terwijl je een jong kind hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja, werkelijk, ken je mij dan? Maar iig ben je nu weer aan het weaselen hè schalkje. Je had het over perversie, vertel eens aan Ome Ryan, wat je daarmee bedoelt. Wees eens de eerlijke, consequente, ruimhartige grote jongen die je altijd impliceert te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |