quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
fok is aan het bungeejumpen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dan zijn er geen heks-aanhangsels meer in PTA
nee weeralarm is voor zomerbandenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:27 schreef PeuRac het volgende:
Hier sneeuwt t ook lekker stevig, maar de spoorwegen, bussen en wie dan ook, gaan gewoon door, weer alarm is voor mietjes
Mijn ouwe gaat vandaag het ziekenhuis in, operatie aan z'n voorhoofdsholtequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef BazzoS het volgende:
Mijn vader is btw vorige week zaterdag gevallen, en heeft daarbij 3 ribben gebroken
Da's niet niks.. Sterkte ermee..quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn ouwe gaat vandaag het ziekenhuis in, operatie aan z'n voorhoofdsholte
lijkt me geen pretjequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tss, bansquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:53 schreef BazzoS het volgende:
Goed hoorHet nieuwe werk bevalt erg goed! Is hier nog wat gebeurd? Bans enzo?
Damn sjoe, da's niet mis man. Lijkt me een fikse operatie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
dan ben je eerder dan mij, terwijl je 250km verder weg woontquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef LaCie het volgende:
net M5 gemeet en de Passat V6/4Motion/30v![]()
Jij ook maken FOTOOOOO!!!1!einz!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
't is hier kei romantisch.... Zit hier tegen het bos aan, echt mooi
Je bent met je ban ook gelijk ontslagen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef _sin_ het volgende:
Hier sneeuwt het nu ook eindelijk![]()
Iets minder romantisch aan deze kant van het huis, maarja.. ..het blijft PTA hiero.
Dus even een ontopic-pic:
[afbeelding]
Ik heb nog ergens zo'n setje liggen, moet ik het naar je opsturen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef PeuRac het volgende:
wil ik een draadloos toetsenbord en muis kopen hiero, lekker voor bij mn laptop, hebben ze hier in Finland alleen een speciaal soort toetsenborden![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent met je ban ook gelijk ontslagen?
Dat zou wel chill zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:14 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n setje liggen, moet ik het naar je opsturen?
coolquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijnik mail je ff.
En weer thuisquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef LaCie het volgende:
net M5 gemeet en de Passat V6/4Motion/30v![]()
http://members.home.nl/thafreak2/avatar/xtreem.gifquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef Xtreem het volgende:
Middag
Fietsen was ruk vandaag, wel mooi
krijg ik dan ook kogelsquote:
Wat is er met minibikehoes gebeurd?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://members.home.nl/thafreak2/avatar/xtreem.gif
nieuwe url voor je avatar, de andere is offline
opgezegt, liep voor geen ene centimeterquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat is er met minibikehoes gebeurd?!
Veel verloren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
opgezegt, liep voor geen ene centimeter![]()
ik vond het een goede postquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat was een rel/opstook garp
(hij/zij/het hapte wel flink)
niet dat ik weet, maar volgens mij werden ze pas gemaakt als iemand ze wou dus denk niet dat ze er iets op verloren hebbenquote:
hooguit de opstart kosten... en dat is bij zo'n shop wel te overzien volgens mij... Dat valt meequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar volgens mij werden ze pas gemaakt als iemand ze wou dus denk niet dat ze er iets op verloren hebben
Gaat lekker met jullie hé?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Hugster het volgende:
KANKER OFFLINE WEERGEVEN GORE KANKERHOER
Damn men, je lijkt zo wel een stalker oidquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Hugster het volgende:
KANKER OFFLINE WEERGEVEN GORE KANKERHOER
Dat is ie toch ook?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn men, je lijkt zo wel een stalker oid![]()
n00bquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn men, je lijkt zo wel een stalker oid![]()
Jij 1970...quote:
Zelfkennisquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij 1970...
Opa is dus wel een terechte naam
"van mij van mij VAN MIJ".quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat jij dat durft te zeggen als uberclaimster![]()
![]()
waar woonde jij precies? Ik woon echt exact boven het kantoor van de HOAS in Kannermaki, 200m bij de supermarkten, kroeg, pizza tenten en station vandaanquote:
het is KanneLmakiquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar woonde jij precies? Ik woon echt exact boven het kantoor van de HOAS in Kannermaki, 200m bij de supermarkten, kroeg, pizza tenten en station vandaan
Ik vergeet altijd hoe je t nu precies schrijft. Ik woon volgens mij in t gebouw dat schuin staat tov de anderen boven het vierkantje. Die loopbrug (nouwelijks te zien) kijk ik bijna recht op en die parkeerplaats tegenover dat gebouw waar jij zat kijk ik ook schuin naar toe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef vlad het volgende:
[..]
het is KanneLmaki![]()
Ik woonde het gebouw verderop, als ik het zo inschat. iig aan de doorgaande weg die langs die grote winkelcentrum loopt (de KK markt geloof ik dat dat is). Het gebouw in het vierkantje![]()
gebruik een fatsoenlijke browser -> block contentquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een verschrikkelijke zaadflash op de FP zeg![]()
Mensen die dat verzinnen moeten ze godverdomme ophangen.
opquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gebruik een fatsoenlijke browser -> block content
Het begint hier nu een heel klein beetje wit te worden trouwens, waar blijft die sneeuw?
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
opgezegt, liep voor geen ene centimeter![]()
Ja, hij is 19quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef PeuRac het volgende:
lol, is je broertje al 18 dan? En niet met jouw auto hoop ik
sneeuw + AWDquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Alfisti het volgende:
potverdikkie dat was leuk op het parkeerterrein![]()
d'r staan hier net teveel auto'squote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Alfisti het volgende:
potverdikkie dat was leuk op het parkeerterrein![]()
mja... ik heb daar slechte ervaringen mee. heb het een keertje gehad op m'n werk aanboord van een schip (in een Fiesta ST) alleen zag ik door het zijraam een stalen kolom van dik 30cm op me af komen. uit eindelijk kwam ik iets van 5 cm voor dat ding tot stilstandquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Best apart om via het zijraam vooruit te kijken
alleen zou je met de kart al na 10m zoveel sneeuw bij elkaar geschraapt hebben dat je alsnog stil staatquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
awd is voor pussy's manRWD op starre achteras das de shizzle
![]()
je bedoelt zo'n vito bus?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
awd is voor pussy's manRWD op starre achteras das de shizzle
![]()
Jij welquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
alleen zou je met de kart al na 10m zoveel sneeuw bij elkaar geschraapt hebben dat je alsnog stil staat
Mag ik trouwens even Peurac'en ??
Ik rij geen vito meer johquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n vito bus?of je kart?
http://superbolides.nl/quote:
hoe hoog zijn die kart bandjes? als er veel sneeuw ligt lijkt me dat je nogal moeite hebt om vaart te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij geen vito meer joh![]()
Kart dusLijkt me lachen om keer in de sneeuw te raggen
![]()
Frame zit cm of 3 van de grondquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe hoog zijn die kart bandjes? als er veel sneeuw ligt lijkt me dat je nogal moeite hebt om vaart te maken.
gewoon de hogedrukspuit eropquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Frame zit cm of 3 van de grond![]()
Denk dat het ijsracen zal worden![]()
Alleen lijkt het me niks om het achteraf weer schoon te maken dus laat maar![]()
jij wil het schoonhebbenquote:
ja maar hij was gesloten, ben toen maar doorgereden naar Leeuwardenquote:
Of hoe traag, het is maar net hoe je het bekijktquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Kun je eindelijk zien hoe snel je bent
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling![]()
heb jij wel eens minibikehoezen zien lopen?![]()
FWDquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja zeker!
Zijn "broertje" is ook mooi:
[afbeelding]
Boeiend, je rijdt hem compleet aan stront met die laffe 170bhp op de voorwieltjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef Alfisti het volgende:
Ik mag alleen geen Cosworth kopen want dan gaat Bo mij slaan
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Boeiend, je rijdt hem compleet aan stront met die laffe 170bhp op de voorwieltjes
550+ bhp op 4 wielen met Cosworth kwaliteit. Verre van poep gekke verroeste ouwelullenbak bestuurderquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:36 schreef Fugie het volgende:
poepford
ja nee jij met je spleetoog wannab gedragquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
550+ bhp op 4 wielen met Cosworth kwaliteit. Verre van poep gekke ouwelullenbak bestuurder
Zo'n bak rijdt ook in zweden rond samen met een supra toen een filmpje opgenomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
550+ bhp op 4 wielen met Cosworth kwaliteit. Verre van poep gekke verroeste ouwelullenbak bestuurder
standaard geleverd met oordopjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.hilmersson-rac(...)/Manta_burnout_1.mpg
http://www.hilmersson-rac(...)/Manta_bromsning.mpg
http://www.hilmersson-racing.com/bilder/filmer/Manta_sladd_4.mpg
Okee, het heeft weinig meer met een Opel te maken, maar zeg maar eens dat je hem niet in de garage wilt hebben![]()
Op die site staat trouwens nog veel meer prettige filmpjes.
Het verbruik dat meneer heeft met de auto rekent hij uit in banden per kilometer denk ik![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Boeiend, je rijdt hem compleet aan stront met die laffe 170bhp op de voorwieltjes
Wasda? Één of ander radiostation ofzo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:34 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
The ENGINE room:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Exorbis bays:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HD's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dj Zero One, wie kent hem nog, Random XS live power:
[afbeelding]
PNPs Pluggie, wie kent hem nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Office 2007 a 499 euro zuigt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let there be snow:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wasda? Één of ander radiostation ofzo?
Applesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is vrijwel alleen videoedit apparatuur wat je ziet
Sony Betacam en Digibeta recorders, externe hdd's, Apple's
Ah, ik heb er eigenlijk niet naar gekeken, zag alleen ergens "dj huppeldepup" staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo nog ff de tank van die passat vol gooien.. is gisteren weer 'n behoorlijk eind leeg geredenquote:
hoeveel km?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef Fugie het volgende:
zo ff checken of ik nog goedkoop remmen kan scoren hier![]()
na kleine 3 jaar je schijven vervangen, is dat normaal ?
en daarna die ingesneeuwde Leon.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef LaCie het volgende:
ik vond alleen die foto van die kont van die chick interessant![]()
Ach als ' ie afgekeurd wordt kan je een mooie Golf kopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef LaCie het volgende:
* LaCie is nerveus... om 16:00 2de ronde APK![]()
Dan ga ik hem idd meteen inruilen voor een Golf II.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach als ' ie afgekeurd wordt kan je een mooie Golf kopen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
En ik kreeg net een telefoontje. Operatie van m'n pa is goed gegaan. Vanavond even langsgaan.
GTi 16v KRquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef LaCie het volgende:
[..]
Dan ga ik hem idd meteen inruilen voor een Golf II.
Da's goed nieuws manquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
En ik kreeg net een telefoontje. Operatie van m'n pa is goed gegaan. Vanavond even langsgaan.
En dan maar 2 wieldoppen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef LaCie het volgende:
[..]
nee een 1.6 natuurlijk met 13 inch wieldoppen![]()
op de 205 reed ik rond met 3quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En dan maar 2 wieldoppen natuurlijk![]()
Nee man Golf III, dat is het toonbeeld van vooruitstrevend designquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef LaCie het volgende:
[..]
Dan ga ik hem idd meteen inruilen voor een Golf II.
Wat is KRquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb ooit eens mijn oude GTi nagemaakt in dubmodder, zal het straks nog eens proberen.
Witte GTi 1.8i 16v KR (4-deurs) Maar wél met orginele climate control en 4 elec. ramen
![]()
Je Hebt de GTi KR en de normale GTi (PL)quote:
nja 1tje is sowieso krom en hoe dat kan weet ik ook niet maja, mijn blokken waren bij de apk al bijna aan vervanging toe dusjah dan maar alles in 1 keer en me trommels ook gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Beetje weinig.. of het ligt aan je rijstijl
Fijn is dat he, als je bij de pomp gaat staan rekenen hoelang je moet werken voor dat asociale bedrag op die tellerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef M5 het volgende:
En weer 'n dagsalaris de tank ingegoten van de passat
Hmmm, veel in de stad rijden slijten je remmen meer van dan op doorgaande wegenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
nja 1tje is sowieso krom en hoe dat kan weet ik ook niet maja, mijn blokken waren bij de apk al bijna aan vervanging toe dusjah dan maar alles in 1 keer en me trommels ook gelijk
miss wel een maatje groter, remkracht kan ik wel gebruiken met mijn capriolen
Ik kan er nog steeds om lachen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn is dat he, als je bij de pomp gaat staan rekenen hoelang je moet werken voor dat asociale bedrag op die teller
maak bijna alleen maar stadkilometersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, veel in de stad rijden slijten je remmen meer van dan op doorgaande wegen
Hoeveel noodstops kun je maken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
maak bijna alleen maar stadkilometers
quote:
en is ie al afgekeurd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef LaCie het volgende:
* LaCie is nerveus... om 16:00 2de ronde APK![]()
Potentiële klantquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
mmm in het laatste geval was dat wel 1 van de oorzakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:51 schreef lipje het volgende:
[..]
hij ramt alleen paaltjes... omdat ie geen noodstops meer maken kan
remleidingen, maar dat klopt die zijn echt gaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat was er bij de 1e keuring mis en wat nu weer?
![]()
Als je fulltime werkt is dat inderdaad zwaar kutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:01 schreef LaCie het volgende:
[..]
remleidingen, maar dat klopt die zijn echt gaar.
En weer een klein lijstje kleine meuk.
Moet nu alleen diegene zien te regelen die mijn remleidingen kan vervangen en derest laat ik door die garage doen en dan moet het goed zijn.
Kost me alleen zoveel tijd en dat maakt me kwaad.
ja dat heb ik net gehad en nu is het voor m'n auto telkensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je fulltime werkt is dat inderdaad zwaar kut![]()
Zelfde met heel dat gedoe voor m'n appartement, je blijft vrij vragen![]()
Gewoon de 24h van Spa (FIA GT races) denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen idee, de races boeiden haar niet24 uurs race, en het was op Spa en in 2006. EN ik meen met moderne auto's.
Ze was gridgirl, heeft met een paraplutje rondgestapt, en bevallig op een auto gezeten zei ze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef M5 het volgende:
en volgens mij doen ze daar niet aan pitspoezen.. kan er zo snel geen vinden
www.gridgirls.dequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze was gridgirl, heeft met een paraplutje rondgestapt, en bevallig op een auto gezeten zei ze.
naam van juwelier???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, zat foto's van pitspoezen, maar niet van de goede. Minirokje en reclame voor een juwelier uit Leeuwarden.
Eerste wist ze niet meer, twede heb ik haar niet aar gevraagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naam van juwelier???
kleur kleding enz enz
ope, staat ze niet tussen. Leuk dat je precies een foto post van het enige dorp waar nog 1 dag per jaar klederdracht word gedragenquote:
Mja het staat verder ook alleen maar behoorlijk groot op de shirts van die mokkelsquote:
Ik draag anders geen klederdrachtkleding. Tenzij wat ik normaal draag (spijkerbroek, trui) plotseling klederdracht is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ope, staat ze niet tussen. Leuk dat je precies een foto post van het enige dorp waar nog 1 dag per jaar klederdracht word gedragen
Niet eens gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het staat verder ook alleen maar behoorlijk groot op de shirts van die mokkels
In jou geval ben ik al blij dat je weet dat het om je eigen woonplaats gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik draag anders geen klederdrachtkleding. Tenzij wat ik normaal draag (spijkerbroek, trui) plotseling klederdracht is.
haha dan ben je nog wel even bezig met zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerste wist ze niet meer, twede heb ik haar niet aar gevraagd.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In jou geval ben ik al blij dat je weet dat het om je eigen woonplaats gaat.
zoveel teams zulen er toch niet door en juwelier uit Leeuwarden gespronsorred worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha dan ben je nog wel even bezig met zoeken![]()
Klik Als ze zo klinken is dat wel boeiendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat boeit mij zon kutauto als ik foto's van een mooie vrouw zoek!
Achtung is beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
aufmachen is een mooie kreet op de skipiste
snappen die duitsers nooit wat van
Waaargh Waaaargh. Ich kann nicht bremsen! WAAARGH!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Achtung met groot volume will do the trick.
ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef M5 het volgende:
die juwelier is waarschijnlijk D'Oro en die sponsoren een 911 GT2R team.
linkje
hehe ja en dan hoor je 2 seconden later: scheiss höllanderquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waaargh Waaaargh. Ich kann nicht bremsen! WAAARGH!
werkt ook primaat
Het ligt eraan. Er zijn genoeg oorden waar je je met Nederlands beter verstaanbaar maakt dan met Duitsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waaargh Waaaargh. Ich kann nicht bremsen! WAAARGH!
werkt ook primaat
Waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja!Dat moet m zijn
Nu nog de pitspoes vinden
Kirchbergquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Er zijn genoeg oorden waar je je met Nederlands beter verstaanbaar maakt dan met Duits
je wil niet weten hoe simpel dat was om te vinden:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja!Dat moet m zijn
Nu nog de pitspoes vinden
Gast...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef Fugie het volgende:
waaorm heb je soms de neiging om debiel hard te rijden![]()
ging net weer 90 waar je 30 mocht
ik had vanmiddag na 't tanken ook zo iets.. reed 140 op de a58.. en toen dacht ik.. ach fuck it, trappen met dat hok.. en bij 190 kreeg ik m'n verstand weer terugquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef Fugie het volgende:
waaorm heb je soms de neiging om debiel hard te rijden![]()
ging net weer 90 waar je 30 mocht
Alsof je de kroeg in de golfclub wel kent..?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom ik heel die juewlier niet ken
ja vanmiddag liep ik ook al constant te trappen naar 160 enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had vanmiddag na 't tanken ook zo iets.. reed 140 op de a58.. en toen dacht ik.. ach fuck it, trappen met dat hok.. en bij 190 kreeg ik m'n verstand weer terug
maar 90 waar je 30 mag.. mja.. binnen de bebouwde kom rijdt ik altijd wel netjes eigenlijk..
Nee, die hoef ik neit te kennen, daar komt tochalleen jou slag volk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof je de kroeg in de golfclub wel kent..?
wquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, die hoef ik neit te kennen, daar komt tochalleen jou slag volk.
ja nou, ik stond stil en ik vond het asfalt niet zwart genoeg dus heb het ff wat zwarter gemaakt en als je dan ff doortrapt zit je zo op de 90 hoorquote:
volgens mij heeft dat dat team helemaal niet heeft meegedaan aan de proximus 24hquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe simpel dat was om te vinden:
Google, zoeken op "juwelier leeuwarden" > eerste hit D'Oro,
Google, zoeken op "D'Oro 24h spa" > klaar.
Dat wijfje zoeken wordt wat lastiger
Heb wel eens geklust bij golfclubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Fugie het volgende:
golf in nederland is trouwens echt fout
hier moet je eerst een paar k neerleggen voordat je een balletje mag slaan
dat weet ik wel zeker.. ze komen niet op de entry list en result list voor. Die chick heeft Alex gewoon wat voorgelogen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat dat team helemaal niet heeft meegedaan aan de proximus 24h![]()
Maakt hij ook eens mee wat jij meemaakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Fugie het volgende:
dat wordt geen sex voor lex!
gelukkig heb ik heel wat van die pauper bakken kunnen afraggen. bijna elke dag feestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb wel eens geklust bij golfclub![]()
Echt om 10:00 ELKE dag komen de vrouwen koffie drinken.
Dat gaat over in alcohol al vrij snelDe mannen zijn waarschijnlijk allemaal hard aan het werken
![]()
Elke "hoge" pief heeft een eigen parkeerplaats, waar alleen maar jaguars en dat soort pauper bakken staan![]()
Na de 1e dag kende ze me allemaal bij naam daaroJammer dat ze me geen baan hebben aangeboden
![]()
Ik kan me nog een post van jou in R&P herinnerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maakt hij ook eens mee wat jij meemaakt.
jeej een internetwarrior!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maakt hij ook eens mee wat jij meemaakt.
Ze heeft al een vriend, dus dat was ik toch al neit van plan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Fugie het volgende:
dat wordt geen sex voor lex!
Welke ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jou in R&P herinneren
Ja, of ze dacht dat ze op Spa zat, maar zat op zandvort/assen/Nürburgring?whateverquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker.. ze komen niet op de entry list en result list voor. Die chick heeft Alex gewoon wat voorgelogen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef M5 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik heel wat van die pauper bakken kunnen afraggen. bijna elke dag feest![]()
http://www.supercarchallenge.nl/media.php?menuID=5&catID=16quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of ze dacht dat ze op Spa zat, maar zat op zandvort/assen/Nürburgring?whatever![]()
Nee, maar jij denkt toch niet dat ik kan weten welke post je in gedachten hebt ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de link zo onder m'n ctrl-v heb?
Tot in 1243quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.supercarchallenge.nl/media.php?menuID=5&catID=16
zoek zezijn maar 9000 foto's
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |