quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
fok is aan het bungeejumpen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dan zijn er geen heks-aanhangsels meer in PTA
nee weeralarm is voor zomerbandenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:27 schreef PeuRac het volgende:
Hier sneeuwt t ook lekker stevig, maar de spoorwegen, bussen en wie dan ook, gaan gewoon door, weer alarm is voor mietjes
Mijn ouwe gaat vandaag het ziekenhuis in, operatie aan z'n voorhoofdsholtequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef BazzoS het volgende:
Mijn vader is btw vorige week zaterdag gevallen, en heeft daarbij 3 ribben gebroken
Da's niet niks.. Sterkte ermee..quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn ouwe gaat vandaag het ziekenhuis in, operatie aan z'n voorhoofdsholte
lijkt me geen pretjequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tss, bansquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:53 schreef BazzoS het volgende:
Goed hoorHet nieuwe werk bevalt erg goed! Is hier nog wat gebeurd? Bans enzo?
Damn sjoe, da's niet mis man. Lijkt me een fikse operatie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
dan ben je eerder dan mij, terwijl je 250km verder weg woontquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef LaCie het volgende:
net M5 gemeet en de Passat V6/4Motion/30v![]()
Jij ook maken FOTOOOOO!!!1!einz!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
't is hier kei romantisch.... Zit hier tegen het bos aan, echt mooi
Je bent met je ban ook gelijk ontslagen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef _sin_ het volgende:
Hier sneeuwt het nu ook eindelijk![]()
Iets minder romantisch aan deze kant van het huis, maarja.. ..het blijft PTA hiero.
Dus even een ontopic-pic:
[afbeelding]
Ik heb nog ergens zo'n setje liggen, moet ik het naar je opsturen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef PeuRac het volgende:
wil ik een draadloos toetsenbord en muis kopen hiero, lekker voor bij mn laptop, hebben ze hier in Finland alleen een speciaal soort toetsenborden![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent met je ban ook gelijk ontslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |