quote:Twello FC - FC RKDEO (68 minuten gespeeld) 0 - 3 [Verwijder]
60 minuten: Het gebrek aan ervaring van Gabriel Moreira werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 60e minuut opzichtig in de fout ging. Twello wist hier echter niet van te profiteren.
quote:In de 68e minuut kopte Gabriel Moreira van RKDEO een hoekschop door, recht voor de voeten van Vic Le Clercq, die uithaalde en de 0-4 maakte.
Vorige topic overgenomen daar stond ook 11quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
tis fok-cup 10 hoor (A)
hoerzooi, ligt een van mijn beste spelers er voor 6 weken uitquote:In de 42e minuut haalde Geloel-speler Ulco Bertens een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Tot diepe teleurstelling van de Elsloo-fans kon Iver Radich een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve Veljko Ðura¨ković nam zijn positie over.
Frotter!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef Flappekz het volgende:
0-2 voor tegen Brouwhuis '04
Wel al 5 kansen gemist ook
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef SuperUli het volgende:
Karel Van Hoe (100182227)
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
K&$(*#@*(#$*@#%)(*&@#$)(*@$)(*@$)(@*)$(*@&!
Crackhoer.!
eneigste is zonder puntenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Spannend in de Jupilercup.
De standen zijn ook te zien op www.fokhattrick.nl
Volgens mij heb ik inm 9 punten JD en 10 doelpunten voor ipv 6.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
quote:Twello FC - FC RKDEO 0 - 4
cker spannend ja!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Hmmz, zal er zo eens naar kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik inm 9 punten JD en 10 doelpunten voor ipv 6.![]()
[..]
quote:Twello FC
Aanvangstijd: 14-02-2007 om 17:05
Speelterrein: Ernst Happel Stadion, Normaal. Geregeld!
quote:
9 punten en 10 doelpunten voor en door mn 1e wedstrijd vergeten te accepteren 0 - 5 verlorenquote:FC RKDEO - FC AITG 0-5 W O
Vulture United 1980 - FC RKDEO 0 - 1
FC RKDEO - Revolution Of Velocity 5 - 0
Twello FC - FC RKDEO 0 - 4
Word er dit seizoen tenminste nog 1 spannende wedsstrijd in je stadion gespeeld...quote:Waterwijk FC
Aftrap: 14-02-2007 om 17:05
Speelterrein: Hoolieganzen Arena, normaal. Intrekken!
Tis aangepast.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
9 punten en 10 doelpunten voor en door mn 1e wedstrijd vergeten te accepteren 0 - 5 verloren
neej daar stond topic nummer 11quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorige topic overgenomen daar stond ook 11
quote:Challenges: 1
sporting amsterdam
Kick-off: 14-02-2007 at 17:05
Venue: It Fjildsje, Normal. Withdraw!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
neej daar stond topic nummer 11dus dit is fok cup 10 #12
Dit had ik bij de vorige staan en zo heb ik t overgenomen. Weet ik veel dat dat t topic nr was.quote:[Hattrick] Fok!-cup #11: En we zijn weer van start.
Ik vind t best maar jij zit nog in Belgie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha kweet het ook niet.. volgens mij kan een mod dat nog.. naja zal mij ook verder worst wezen..deelde het alleen ff mededaag je me ff uit voor woensdag?? dan accepteer ik strakjes!
quote:Het team verblijft in België voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
als je maar rustig aan doet met mijn nieuwe stoeltjes...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:21 schreef twi het volgende:
Heb onze eigen FOK!Hooligan Cart_Man ook maar uitgenodigd, bij Mango thuis.
Toch wel je sneeuw kettingen mee genomen??quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
pfff ja.. door de sneeuwval hebben we wat vertraging opgelopen.. de bus staat vast in de file... straks dan maar
De reis alleen al koste 6000 euro.. en aangezien we een beginnend clubje zijn hebben we geen geld voor dat soort dingenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wel je sneeuw kettingen mee genomen??![]()
het is #12 maar fok cup 10quote:
Probeer hier eens je verslag (ook live) op te halen, dat werkt meestal wel als je niet op hattrick kunt:quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hattrick wordt geblokt vanwege policy... Fok niet
TSI van 2400 -> 850.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef SuperUli het volgende:
Karel Van Hoe (100182227)
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
K&$(*#@*(#$*@#%)(*&@#$)(*@$)(*@$)(@*)$(*@&!
Crackhoer.!
quote:
grumps ff uitgedaagt in het stadion van de nummer 1 uit zijn competitiequote:Aantal uitdagingen: 1
Grumpelix
Aftrap: 14-02-2007 om 17:05
Speelterrein: Sensation Paradise, normaal. Intrekken!
quote:Uitdagingen: 1
FC Ossie
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
Als ik geen blessures wilde, had ik 'm niet moeten opstellen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
Uitdagingen: 1
R.H.E.S
Speelterrein: MadHouse, Normaal. Intrekken!
[..]
![]()
had ik al sorry gezegd??
![]()
![]()
quote:Uitdagingen: 1
FC AITG
Speelterrein: Ernst Happel Stadion, Normaal. Geregeld!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef maniack28 het volgende:
De achtste finale is toch vrije loting?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:06 schreef Robar het volgende:drie spelers van Helmunt uit de wedstrijd getrapt
Jammer genoeg wel met 1-0 verloren, vanwege een verschrikkelijk slecht middenveld.
(vergeten tactiek op counteraanval te zette)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef ArTiC het volgende:
Robar...21 minuten om 3 spelers van me van het veld te schoppen? amateur..dat had echt wel binnen 15 minuten gekunnen toch?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef ArTiC het volgende:
Robar...21 minuten om 3 spelers van me van het veld te schoppen? amateur..dat had echt wel binnen 15 minuten gekunnen toch?
4, 1 en 2. En degene die 1 week geblesseerd was is alweer gezakt naar pleister.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien
Ik heb dat nog nooit gepresteerd, hoe is het met de betreffende spelers?
Veel blessureleed, of zijn ze snel weer inzetbaar?
Ik vond het wel jammer dat ik ze eruit trapte, want volgens mij kwamen er betere voor in de plaats, of viel dat wel mee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4, 1 en 2. En degene die 1 week geblesseerd was is alweer gezakt naar pleister.
Het waren allemaal spelers die ik kon missen btw
op de eerste na (mijn coach) kwamen er 2 A-spelers in iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer dat ik ze eruit trapte, want volgens mij kwamen er betere voor in de plaats, of viel dat wel mee?
Uiteraard is deze uitdaging geaccepteerd....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:11 schreef ArTiC het volgende:
Uitdagingen: 1
Dieptriest
Speelterrein: Fc de tiny Tino's Arena, Normaal. Intrekken!
Emmenquote:Aantal uitdagingen: 1
vv Emmen
Aftrap: 13-02-2007 om 19:30
Speelterrein: Kranj Veliki Sportni park, normaal. Intrekken!
Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar Slovenija voor deze wedstrijd.
Jouw helder verstand zegt dat ik er moeite voor gedaan heb en vv Emmen van de aardbodem is verdwenen.quote:Laatste 5 logins
03-02-2007 om 20:53 Uit 212.120.***.***
01-02-2007 om 23:38 Uit 212.120.***.***
27-01-2007 om 17:48 Uit 212.120.***.***
24-01-2007 om 19:01 Uit 212.120.***.***
24-01-2007 om 14:23 Uit 212.120.***.***
Ik heb niets te laat gepost, want daar zijn geen regels voorquote:Op maandag 12 februari 2007 18:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog niet geregeld, JD, je hebt hem te laat gepost (ruim een halve week de tijd gehad) ik ga even kijken wat de regelementen hierover zeggen..
Hehehehehehehhehehehequote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Volgens de KNVB regelementen worden beide teams uit de competitie gehaald, Pekel is al ruim een week niet ingelogt, JD heeft hem wel gepost, maar te laat.
Wijzig dan ook even "gewijzigt" in "gewijzigd"quote:Aangezien het niet in 'onze' regels staat dat je in dit topic de uitdaging moet posten, kan ik weinig anders doen dan JD de 5-0 WO toekennen, met als toevoeging dat de regels gewijzigt gaan worden, om dit soort dingen te voorkomen. Voor de stand zal het niet uitmaken, JD is alsnog niet door.
gewijzigtedquote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hehehehehehehhehehehe
[..]
Wijzig dan ook even "gewijzigt" in "gewijzigd"
M'n eerste winstpartij in de Fok!-Cup dit seizoen!
Toch uitgeschakeld!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
Foetre met 4-1 verslagen. Geloof dat ik door ben
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef nicomart het volgende:
foetre uitgeschakeld![]()
Dat had ik niet verwacht!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Lennox het volgende:
Hij zelf ook niet waarschijnlijk![]()
Meen me te herinneren dat hij in het vorige topic al aangaf door te zijn?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:39 schreef nicomart het volgende:
mja.. het leek m ook te lukken totdat ik m vorige week al versloeg
Het is pas over als het laaste fluitsignaal van de laatste wedstrijd heeft geklonken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef nicomart het volgende:
foetre uitgeschakeld![]()
Dat had ik niet verwacht!
quote:Grumpelix-speler Franc Pintar ziet de doelman heel ver uit zijn goal staan en probeert een lob van net voorbij de middellijn. De keeper rept zich nog om bij de bal te kunnen, maar ziet de bal in doel verdwijnen. Deze prachtgoal leidt tot 0 - 1.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
outpost, vuile schopper!!
*What goes around, comes around ^^
Dat moet jij zeggenquote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest RKDEO-speler Gabriel Moreira in de 48e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Gianfranco Callegari.
quote:RKDEO-speler Gianfranco Callegari kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 73e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Betto van Oldebarneveld moest laten vervangen.
ai-ai-ai... je goeie middenvelder eruit.. sorry man...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
sorry
![]()
![]()
[..]
Dat moet jij zeggen
Edit :
G**v*r :![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ai-ai-ai... je goeie middenvelder eruit.. sorry man... kunnen we het trouwens op een gelijkspel gooien, dan ben ik ook door![]()
echt dikke shit.. hij komt erin en wordt er weer uitgetrapt.. weet niet of ik dat aleens gezien heb..quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ik vind t best behalve als hij lang is uitgeschakeld. Dan wil ik dik winnen!!! Ik heb zondag een wedstrijd tegen de nr 2. Doei FC RKDEO.
![]()
![]()
Je moet het toch niet van de wedstrijd van zondag hebben, en blijft er ongetwijfeld wel in. 2e kan je niet meer worden en degraderen is ook onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ik vind t best behalve als hij lang is uitgeschakeld. Dan wil ik dik winnen!!! Ik heb zondag een wedstrijd tegen de nr 2. Doei FC RKDEO.
![]()
![]()
quote:De spelers van Twietjes hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar goed.
Van goed naar waardeloos?quote:Er was wat verwarring bij Twietjes over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar waardeloos.
sorry ik begrijp al niet waarom hij er in kwam. Terwijl er een verdediger gebleseerd raakte.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
echt dikke shit.. hij komt erin en wordt er weer uitgetrapt.. weet niet of ik dat aleens gezien heb..
je mag dik van me winnen ik heb nu toch geen kans meer *snik snik*
met 1 verliespartij uitgeschakeld... wat een bagger!!
Dat weet ik maar ik wilde winnen zondag om t de nr 1 makkelijker te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet het toch niet van de wedstrijd van zondag hebben, en blijft er ongetwijfeld wel in. 2e kan je niet meer worden en degraderen is ook onwaarschijnlijk
Speel dan ook niet 3x gelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef Tazmaniac het volgende:
ik ben uitgeschakeld
en mijn trainee +6!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat moet ik nu met hem doen???
quote:Gabriel Moreira [Geschatte herstel in 2 weken] 2
Valt gelukkig bij mij dus nogal mee. pffffiew. Hoeveel dokters moet ik aantrekken wil ik die Gianfranco zondag laten spelen??quote:Gianfranco Callegari [Geschatte herstel in 1 weken] 1
Als het de moeite waard is (17-jarige uitstekend ofzo) kan je wat doktoren aannemen. Voor een goed of een redelijk hoef je dat niet te doen. Anders hou je 'm er gewoon bij en koop je een goedkope nieuwe trainee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef Tazmaniac het volgende:
ik ben uitgeschakeld
en mijn trainee +6!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat moet ik nu met hem doen???
Jij was sowieso door, knurftquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef OssieMan het volgende:
Was nog ff billenknijpen maar ik ben door
Potdimme, zit ik mn best te doen 3e te blijven..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef twi het volgende:
De nummers 1 t/m 4 spelen volgens de regels tegen elkaar, van wat ik heb begrepen
Hij's goed hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Amadeo het volgende:
3-2 verloren.. en zoveel gemiste kansen![]()
Damn die keeper van Vulture >.>
ik weet niet waar JD is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer komt de JupilerCup-update?
Bij mij 12, met Firefox & IE.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Staat bij mij gewoon op 9 punten hoor, refresh eens?
Ach ja, gewoon nog een keer proberenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Ruudt het volgende:
Ik zat bij Chen in de poule. Maar oké dan win ik nog wel een keer.
Tja, het stond op de site en in het topic.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef OssieMan het volgende:
mm... kak
Eerst dacht ik dat er per poule 3 doorgingen, toen hoorde ik 4.
En nu zie ik dat ik met m'n 3e plaats toch nog net buiten de boot val
mjah, de regels zijn mij ook niet altijd duidelijk, maar goed het staat er, dus er is iets om op terug te vallen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, het stond op de site en in het topic.
Snap dus niet hoe je aan deze onzin komt
zijn al geupdate lieverd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Worden de poulestanden ook nog geupdate JD?
quote:Challenges: 1
FC Chen
Kick-off: 21-02-2007 at 17:10
Venue: Hoolieganzen Arena, Cup Rules. Withdraw!
Ik zie geen verschilquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zijn al geupdate lieverd...
Laat ik duidelijk stellen dat ik geen tekst op de site behalve de standen verander. Ik meen ook iets anders gelezen te hebben dan wat er nu staat. maar goed, voor de HCE is alles correct.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef twi het volgende:
Van de website, ik weet echt 1000% zeker dat er zeker tot vorige week nog stond dat de nummer 1 tegen de nummer 4 speelde, en de nummer 2 tegen de nummer 3. Impliceerde dat er dus 4 teams uit elke poule aan de kruisfinales zouden beginnen. Dus dat is veranderd, want nu staat het er helemaal anders. Dus of jij, of Mango, of de kaboutertjes hebben die tekst de afgelopen 7 dagen aangepast.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, internationale friendlies zijn ook leuk
Is maar net hoe je het wilt lezen, de beste 4 per poule of van de complete jupiler...quote:De Jupiler-Beker
Deelnemers:
Alle teams uit de VIII en lager behalve F.K. Partizan Puttershoek en United Black Panthers
Aantal:
12 deelnemers
Systeem:
2 poules van 6
Beste 4 spelen tegen elkaar in kruisfinales. Nr. 4 – nr. 1 en nr. 3 – nr.2.
Algemene regels:
Die poulewedstrijden worden gespeeld volgens "normale regels" maar op NEUTRAAL TERREIN. Let op: Kijk dus uit bij het uitdagen.
De eindstand wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor, loting.
staan bij mij toch echt 5 gespeeltquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie geen verschilheb al gefreshed en al maar de poulestanden zijn na 4 wedstrijden
snap er niks vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staan bij mij toch echt 5 gespeelt
Zie de OP:quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Laat ik duidelijk stellen dat ik geen tekst op de site behalve de standen verander. Ik meen ook iets anders gelezen te hebben dan wat er nu staat. maar goed, voor de HCE is alles correct.
Het eerste deel van deze tekst klopt met hoe het nu wordt uitgevoerd. Het tweede deel suggereert dat er per poule 4 door gaan. Er is namelijk geen andere (eerlijke) manier om te bepalen wie Nr. 3 of Nr. 4 zou zijn, behalve een eindstand.quote:Systeem:
2 poules van 6
Beste 4 spelen tegen elkaar in kruisfinales. Nr. 4 – nr. 1 en nr. 3 – nr.2.
quote:
Echt te vaag, waarom zie ik geen veranderingquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef twi het volgende:
Clear je cache eens, i.p.v. een refresh.
waarschijnlijk iets gelezen over de HCE cup.. daarvan gaan wel eerste 3 door en een aantal beste nummer 4 toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, het stond op de site en in het topic.
Snap dus niet hoe je aan deze onzin komt
bij mij ook hetzelfde probleem. Alles is geupdate behalve mijn eigen poule. Gewoon een cache dingetje dus inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef twi het volgende:
Clear je cache eens, i.p.v. een refresh.
Hoe dan ook, jammer dat 't verkeerd geformuleerd stond op de website, dacht dat ik zo doorwas. Maargoed, internationale friendlies zijn ook leuk
quote:Aantal uitdagingen: 1
vintage fc
Aftrap: 21-02-2007 om 17:10
Speelterrein: Sticky Fingers Stadium, bekerregels. Intrekken!
gezelligquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef komrad het volgende:
en die is geaccepteerd Nicomart
zo is ie goed he??quote:Uitdagingen: 1
SV Houten 3
Aanvangstijd: 21-02-2007 om 17:10
Speelterrein: Kaaskoekjes Arena, Bekerregels. Intrekken!
FC AITGquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef Lekiamh het volgende:
whooo!! lache man... ik ben door![]()
heb SV Houten 3 maar meteen uitgedaagd:
[..]
zo is ie goed he??
shizzles, thuiswedstrijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
loting voor de HCE:
Op Neutraal terrein met bekerregels zijn dat:
Holloway Wanderers - Helmunt
MadKow - The Yanks
Dieptriest - Zandpol Trappers
Insane Ones - Vintage FC
FC Kielp - Waailappen United
truStophia Ballers - Grumpelix
Sporting Amsterdam – Kristiansund
FC Chen – Brouwhuis ‘04
quote:Kein Geloel
Aanvangstijd: 21-02-2007 om 17:10
Speelterrein: Ernst Happel Stadion, Bekerregels. Geregeld!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:12 schreef maniack28 het volgende:
ALWEER TEGEN SPORTING AMSTERDAM
Ik kom TimmyASD verdomme iedere Fok!Cup tegen, wat is dat voor onzinMag ik ook eens tegen iemand anders spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DOOR JOU UITGEDAAGD
Aantal uitdagingen: 1
sporting amsterdam
Aftrap: 21-02-2007 om 17:10
Speelterrein: Nam Yuen Farm, bekerregels. Intrekken!
30 november 2006 Kristiansund - Sporting Amsterdam 4-2
14 juni 2006 Kristiansund - Sporting Amsterdam 2-4
2x dus maarMjah.. die 2x staan goed in mijn geheugen opgeslagen...
![]()
Neutraal terrein en eerste ploeg spelet thuis.. dat is knapquote:De Knock Out wordt gespeeld op neutraal terrein en volgens de bekerregels.
Halve Finale
21 februari
FC AITG - SV Houten 3
Kein Geloel - FC RKDEO
(Eerste ploeg speelt thuis)
Scherp (+2)quote:Op maandag 19 februari 2007 15:08 schreef maniack28 het volgende:
Euhm.. is dit niet een beetje dubbelzinnig (van de site bij knock out van jupiler):
[..]
Neutraal terrein en eerste ploeg spelet thuis.. dat is knap
mijn wraak zal zoet zijn(ooit)quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ga er woensdag keihard uitvliegen. de b-team waailappen mogen weer aantreden.
maar deze cup is geslaagd, ik heb foetre weer verslagen
Wil ik kijken of we al ooit tegen elkaar hebben gespeeld, word ik per ongeluk supporter van hem (wist niet dat ik nog een slot open had).quote:Challenges: 1
Holloway Wanderers
Kick-off: 28-02-2007 at 17:10
Venue: Einsteins Elf Arena, Cup Rules. Withdraw!
tering ik verlies met 5-2!!!quote:insane ones
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
HatStats 158
LoddarStats 8.69
PStats 16.51
GardierStats 166
vintage fc
Middenveld: slecht (heel hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (heel hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: matig (heel hoog)
Centrale aanval: waardeloos (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel hoog)
HatStats 109
LoddarStats 6.11
PStats 11.99
zei je dus alquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:22 schreef komrad het volgende:
ik heb met 5-2 van nicomart gewonnen, wel vaag want hij was veel beter
hehequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wil ik kijken of we al ooit tegen elkaar hebben gespeeld, word ik per ongeluk supporter van hem (wist niet dat ik nog een slot open had).
Hmmmzzz... gezien de rest van de bekeraars had ik wel een makkelijkere tegenstander dan Koei kunnen lotenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Neutraal Terrein en Bekerregels
Brouwhuis '04 – Holloway Wanderers
Madkow – Kristiansund
Grumpelix – Dieptriest
Vintage FC – FC Kielp
Hele knappe prestatie idd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Lekiamh het volgende:
TGefeliciteerd Sv Houten....
FC AITG - SV Houten 3 0 - 6![]()
volgende keer beter....![]()
iig leuk dat ik als Xe klasser tot de halve finale ben gekomen...![]()
![]()
ach ja.. verdient was het niet, maar gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef komrad het volgende:
ik vind het nog steeds een beetje zuur voor nicomart, gewoon overal op het veld beter zijn en met 5-2 verliezen, die ME heeft volgens mij de random factor redelijk opgestuwd in die verstrijd. Wel mazzel voor kielp want ik kan me niet veroorloven a spelers op te stellen omdat ik die op zondag echt niet kan missen
Ik was beterquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hehe
wat een wedstrijd trouwens, met die ratings en dan ook nog winnen![]()
De volgende ronde hopelijk ook...Ik heb je inmiddels uitgedaagd....Klinkt de Bahama's ok?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef Grumpey het volgende:
1-0 in 94e minuut, VK 1-0 in 91e minuut, en een penaltyreeks...ik zeg: spannende fokcup-ronde
Maareh, we zitten er nog in, hoezee!
perfect, heb ik weer een paar uur langer voor de opstellingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
De volgende ronde hopelijk ook...Ik heb je inmiddels uitgedaagd....Klinkt de Bahama's ok?
Ik kan hier niet op internetquote:
Hij moet toch t "Thuis" spelende team zijn.quote:
Vaag hoe kom je hier op dan??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op internet
heeft toch zeker 5 min geduurt voordat je daar achter kwamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij moet toch t "Thuis" spelende team zijn.![]()
[..]
Vaag hoe kom je hier op dan??![]()
En match is geregeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmmzzz... gezien de rest van de bekeraars had ik wel een makkelijkere tegenstander dan Koei kunnen lotenDieptriest of Brouwhuis bijv...
![]()
Dat zeg jij jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:23 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
En match is geregeld
En ik speel gewoon met b-team de cup tegenwoordig, dus zoveel heb je niet te vrezen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig weer (in beperkte mate) aan trainees
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef pvrens het volgende:
dikke kut!!!
Opstelling vergeten te maken:( Nu heb ik een training gemist
:(
speel je nu met je a team ???quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef pvrens het volgende:
dikke kut!!!
Opstelling vergeten te maken:( Nu heb ik een training gemist
:(
LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef komrad het volgende:
waarschijnlijknet is mijn winger er ook nog afgeschopt
Zullen we in het stadion van Sirda spelen
quote:Brouwhuis's Ludovic Grimaud had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 29th minute.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Congrats FC RKDEO!
quote:
Thxquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Congrats FC RKDEO!
quote:
semi... er staan wel een aantal A-spelers in jaquote:
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben vereerd![]()
![]()
Edit : Krijg ik nou ook zo een avatar van de Jupilercup?? En zo ja hoe maak je dat??
Vorig seizoen waren er geen avatarsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
leuk, zo'n wedstrijdje om een onmogelijke tijd in Barbados...
Thanksquote:
Dan wil ik die van Yankee tot de volgende cupquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er geen avatars
©quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Dan wil ik die van Yankee tot de volgende cup![]()
dat moet dan ook maar de kampioen van dit jaar gaan worden lijkt mequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
216 hatstats in de fok!cup, hij speelde ook nog eens uit
Ik deed het altijd.. VK heeft het overgenomen, maar ik geloof dat de avatars nu helemaal verleden tijd zijn (en de Fok!Awards ook)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?
Wordt hoe dan ook een zware loting voor me.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:06 schreef Grumpey het volgende:
de teams zijn iig Kielp, Kristiansund, Brouwhuis '04 en Grumpelix.
+5 voor een 35 jarige, die ga ik zo maar eens ontslaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:56 schreef pvrens het volgende:
[..]
dat moet dan ook maar de kampioen van dit jaar gaan worden lijkt me
komrad: dood is een groot woord, je kunt er wel weer eens gebruik van maken hoor(sorry nog daarvoor)
fijn......quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Grumpey het volgende:
15 minuten voor einde, 3 spelers van hem er al uit geschopt, meer balbezit en een 2-0 voorsprong...
Mooi moment om te gaan slapen
Ik ben dus lid van de sterkste federatie die ook maar in de gehele omtrek te vinden is, en waarvan niemand ook maar 1 lid durft aan te vallen. Lekker rustig legers opbouwen dus in travianquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
fijn......
Ik werd dus wakker met de uitschakeling, het kwijtraken van de eerste plek in de introkwis en een vernielde dorp in Travian....
Gelukkig was de i.r.l. een stuk beter![]()
Fuck ja, was zo zwaar teleurgesteld met mijn nederlaag in de finale... (ben het dus gewoon vergeten, na woensdag 18 uur niet online geweest)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, Mango is even verdwenen.
Dan bij deze de loting:
Kielp - Grumpelix
Kristiansund - Brouwhuis '04
Denk aan de bekerregels, en neutraal terrein.
No prob.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Fuck ja, was zo zwaar teleurgesteld met mijn nederlaag in de finale... (ben het dus gewoon vergeten, na woensdag 18 uur niet online geweest)
goede loting JD
why me??? Kan ik nog in beroep gaan tegen deze loting?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef -J-D- het volgende:
Dan bij deze de loting:
Kielp - Grumpelix
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef pvrens het volgende:
[..]
why me??? Kan ik nog in beroep gaan tegen deze loting?
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef pvrens het volgende:
[..]
why me??? Kan ik nog in beroep gaan tegen deze loting?
Ben al terugquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef -J-D- het volgende:
Dan bij deze de loting:
Kielp - Grumpelix
Sorry Mangoquote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Fuck ja, was zo zwaar teleurgesteld met mijn nederlaag in de finale... (ben het dus gewoon vergeten, na woensdag 18 uur niet online geweest)
goede loting JD
I know, ze staan in mn live-window. Heb net ook even op irc gekeken, maar daar was ook zo'n beetje niemand...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef Ruudt het volgende:
Ze zijn wel spannend!
Your 2 match(es)
[Expand!] Brouwhuis '04 - Kristiansund (45 minute(s) played) 2 - 2 [Delete]
45 minutes: This half belonged to Kristiansund, who controlled the ball 51 percent of the time.
[Expand!] FC Kielp - Grumpelix (45 minute(s) played) 1 - 2 [Delete]
45 minutes: Kielp held the ball, with a clear 51 percent of possession.
Ik was er, maar je was te ongeduldig...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef Grumpey het volgende:
ik was er net, maar er was niemand
maar ze leven wel hoor, ik heb mijn 3 beste middenvelders en heb maar 49%
auch dat wordt wel een paar wekenquote:64 minuten: Michael Polson van Kielp moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Lior Ben-Gigi.
Pindakaaschquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:55 schreef Ruudt het volgende:
[Expand!] Brouwhuis '04 - Kristiansund 2 - 5 [Delete]
90 minutes: FINISHED
[Expand!] FC Kielp - Grumpelix 1 - 2 [Delete]
90 minutes: FINISHED
Helaasch.
Uhm.... maakt mij niet uit... sterker nog.. het liefst volgende week... maar goed.. dat is aan de organisatie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef Grumpey het volgende:
sorry pvrens, mooie wedstrijd, met je 51% balbezit en CAen maar 1 week blessure voor je
Ohja, die finale, die doen we pas over 2 weken toch?
Want? Met conditietraining krijgen alleen de mensen die spelen training toch?, maar wie zegt dat ik diegene die conditie nodig hebben op wil stellen in de finale?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef Grumpey het volgende:
In beide gevallen speel ik met mijn sterkste team, alleen is het hattrick-technisch gezien fijner als dat over 2 weken is, voor beide.
noobquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Met conditietraining krijgen alleen de mensen die spelen training toch?, maar wie zegt dat ik diegene die conditie nodig hebben op wil stellen in de finale?
ik zou bijna zeggen dat je 2 dagen terug een team gekregen hebtquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Met conditietraining krijgen alleen de mensen die spelen training toch?, maar wie zegt dat ik diegene die conditie nodig hebben op wil stellen in de finale?
Ennuh Grumps... je maakt er wel een leuk potje van he... geen 350 hatstats ofzo, want dan is er echt geen eer te behalen
Ja, ik ben in de war manquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat je 2 dagen terug een team gekregen hebt
het is te hopen voor je dat er een 8-sterren middenvelder voor je kreupel getrapt wordt komende zondagquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ennuh Grumps... je maakt er wel een leuk potje van he... geen 350 hatstats ofzo, want dan is er echt geen eer te behalen
Anders doe ik dat wel voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is te hopen voor je dat er een 8-sterren middenvelder voor je kreupel getrapt wordt komende zondag
Ik heb geaccepteerd...quote:
ik hoop op heel veel blessures voor je en een simpele overwinning aan mijn kant, maar zo heeft iedereen weer zijn eigen wensenlijstje hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef maniack28 het volgende:
Zo, de opstelling staat... helaas ben ik vanavond niet aanwezig bij de finale (heb geen internet op mn kamer). Heb JD gevraagd me te smsenHopelijk is hij wil thuis vanavond
iig succes Grumpey! Ik hoop aan beide kanten geen blessures en een spannende en mooie pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |