god straft inmiddelijk.ach zo'n beste was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:41 schreef nicomart het volgende:
dat was mijn trainee
en dan wel +3 verdomme
1.2 M...?quote:20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 7 230
Loon: 1 944 /week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:51 schreef Lennox het volgende:
1.2 miljoen koop je tegenwoordig al wonderbaarlijk wereldklasse scoren voor, dus dat lijkt me sterk.
Dan snap ik dat hij leuk passen erbij heeft en redelijk vleugel, maar meer dan 8 ton zou ik er never voor geven hoor. (Prijs van een Briljant zonder noemenswaardige bijstats)
Is dat zoquote:
Ja zie het nu ook, excuses daarvoor. Verkocht trouwens zo'n 4 weken geleden een uitmuntend/goed spits voor 1,1M...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Je zit in het verkeerde topic Uncle!
hij was mijn beste trainee en zou een zondag in de basis staan om een geschorste basisspeler te vervangenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:43 schreef foetre het volgende:
[..]
god straft inmiddelijk.ach zo'n beste was het nou ook weer niet![]()
Ik wil t wel doen maar ik moet zelf om 17.30 eten. Dat wordt dan dus maar weinig updates.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Zou iemand mij zometeen op de hoogte kunnen houden van mijn wedstrijd... zit nog op mijn werk tot 18.00 uur dus kan er niet live bij zijn
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil t wel doen maar ik moet zelf om 17.30 eten. Dat wordt dan dus maar weinig updates.![]()
quote:
quote:Vulture United 1980 - FC AITG (1 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Twello FC - FC RKDEO (1 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
wel fok!ken maar niet naar hattrick surfenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Zou iemand mij zometeen op de hoogte kunnen houden van mijn wedstrijd... zit nog op mijn werk tot 18.00 uur dus kan er niet live bij zijn
quote:
Hattrick wordt geblokt vanwege policy... Fok nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:09 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wel fok!ken maar niet naar hattrick surfen
das kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hattrick wordt geblokt vanwege policy... Fok niet
sorryquote:In de 2e minuut werd het 0-1 toen AITG-speler Aad van Driezum door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
Geeft niet, ik speel ook echt met een B-team en voor het eerst 5-3-2... zondag DE wedstrijd van het seizoen dus ik neem geen risicoquote:
Ok, volgens mij heb je dan een foutje gemaakt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niet, ik speel ook echt met een B-team en voor het eerst 5-3-2... zondag DE wedstrijd van het seizoen dus ik neem geen risico
quote:De coach van Vulture had voor een 4-4-2-formatie gekozen.
quote:In de 22e minuut wist Vulture de stand gelijk te trekken: 1-1. Foeke Dolman kreeg zijn voet tegen een pass van rechts en wist de bal langs de keeper te jagen.
quote:In de 25e minuut werd Vulture-speler Karsten Ortner door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen.
wtf... ik heb gisteren nog mijn opstelling aangepastquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, volgens mij heb je dan een foutje gemaakt.
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wtf... ik heb gisteren nog mijn opstelling aangepast
zou je even de spelers willen opnoemen?
dadelijk heb ik een week training verneukt
quote:De opstelling luidde: Bian - Novaković, Barrios, Svartbekk, Briekeling - Szücs, Ionitã, Pedersen, Dolman - Ortner, Milner.
edit : ben ff eten.quote:In de 31e minuut had de tegenstander geen weerwoord tegen een snelle counteraanval van Vulture over de rechtervleugel. Gelwin Briekeling rondde doeltreffend af: 2-1.
Sorry.quote:31 minuten: Pavel Arminius van RKDEO raakte in de 31e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan.
quote:32 minuten: Na 32 minuten kwam RKDEO met 0-1 voor te staan, toen Matti Johnsson een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek.
wat nou sorry... ik vind het wel okquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:38 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
wat nou sorry... ik vind het wel ok![]()
Nu ook nog?quote:In de 31e minuut had de tegenstander geen weerwoord tegen een snelle counteraanval van Vulture over de rechtervleugel. Gelwin Briekeling rondde doeltreffend af: 2-1.
kut, op de een of andere manier heeft ie Pedersen niet als centrale defender gepaktquote:
ach ja... shit happensquote:
gemiste kans....quote:Kornelis van der Helst van AITG kwam in de 33e minuut goed door over rechts en had de gelijkmaker op zijn schoen. Zijn directe tegenstander kon echter met een sliding op de bal redding brengen.
Ik koop 'm meteen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat terwijl ie tekoop staat!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef SuperUli het volgende:
Hoolieganzen heeft 31 000 ¤ geboden voor Matti Johnsson en nam de leiding bij het bieden..
jahquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat counteren gaat me best goed af trouwens
ja ik spaar mijn A-middenvelders voor aanstaande zondag.. en als je dan ook nog een deftrainee verkeerd opstelt zoals ik blijft er van je midrating helemaal niets meer overquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
jah![]()
terwijl ik er toch echt vanuit ging dat ik de counter ploeg zou zijn deze wedstrijd![]()
het is te zien:quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik spaar mijn A-middenvelders voor aanstaande zondag.. en als je dan ook nog een deftrainee verkeerd opstelt zoals ik blijft er van je midrating helemaal niets meer over
quote:Bij rust stond er 2-1 op het scorebord. AITG had met 61 procent balbezit een veldoverwicht.
duim voor me in de trein he??quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Thanks voor het bijhouden mensen, ik ga de trein halen... de afloop zien we thuis![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik koop 'm meteen!.
Waarom ik bood weet ik ff niet meer..gaat vast wel iemand overheen.
ga zo door ga zo door.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef SuperUli het volgende:
Hoolieganzen heeft 31 000 ¤ geboden voor Matti Johnsson en nam de leiding bij het bieden..
quote:Tot groot ongenoegen van het thuispubliek miste Vulture-speler Jenõ Szücs in de 48e minuut een penalty.
quote:In de 55e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Manolo Usandizaga van RKDEO werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-2. In de 56e minuut kwamen de bezoekers op 0-3 via Vic Le Clercq, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:19 schreef Suijk het volgende:
Waar is twi?
quote:17.56 bartje_twi has logged in
quote:18.20 bartje_twi has logged in
Zit zenuwachtig te kijken waarom het nog maar 1-1 staat natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |