quote:Twello FC - FC RKDEO (68 minuten gespeeld) 0 - 3 [Verwijder]
60 minuten: Het gebrek aan ervaring van Gabriel Moreira werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 60e minuut opzichtig in de fout ging. Twello wist hier echter niet van te profiteren.
quote:In de 68e minuut kopte Gabriel Moreira van RKDEO een hoekschop door, recht voor de voeten van Vic Le Clercq, die uithaalde en de 0-4 maakte.
Vorige topic overgenomen daar stond ook 11quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
tis fok-cup 10 hoor (A)
hoerzooi, ligt een van mijn beste spelers er voor 6 weken uitquote:In de 42e minuut haalde Geloel-speler Ulco Bertens een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Tot diepe teleurstelling van de Elsloo-fans kon Iver Radich een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve Veljko Ðura¨ković nam zijn positie over.
Frotter!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef Flappekz het volgende:
0-2 voor tegen Brouwhuis '04
Wel al 5 kansen gemist ook
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef SuperUli het volgende:
Karel Van Hoe (100182227)
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
K&$(*#@*(#$*@#%)(*&@#$)(*@$)(*@$)(@*)$(*@&!
Crackhoer.!
eneigste is zonder puntenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Spannend in de Jupilercup.
De standen zijn ook te zien op www.fokhattrick.nl
Volgens mij heb ik inm 9 punten JD en 10 doelpunten voor ipv 6.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
quote:Twello FC - FC RKDEO 0 - 4
cker spannend ja!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Hmmz, zal er zo eens naar kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik inm 9 punten JD en 10 doelpunten voor ipv 6.![]()
[..]
quote:Twello FC
Aanvangstijd: 14-02-2007 om 17:05
Speelterrein: Ernst Happel Stadion, Normaal. Geregeld!
quote:
9 punten en 10 doelpunten voor en door mn 1e wedstrijd vergeten te accepteren 0 - 5 verlorenquote:FC RKDEO - FC AITG 0-5 W O
Vulture United 1980 - FC RKDEO 0 - 1
FC RKDEO - Revolution Of Velocity 5 - 0
Twello FC - FC RKDEO 0 - 4
Word er dit seizoen tenminste nog 1 spannende wedsstrijd in je stadion gespeeld...quote:Waterwijk FC
Aftrap: 14-02-2007 om 17:05
Speelterrein: Hoolieganzen Arena, normaal. Intrekken!
Tis aangepast.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
9 punten en 10 doelpunten voor en door mn 1e wedstrijd vergeten te accepteren 0 - 5 verloren
neej daar stond topic nummer 11quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorige topic overgenomen daar stond ook 11
quote:Challenges: 1
sporting amsterdam
Kick-off: 14-02-2007 at 17:05
Venue: It Fjildsje, Normal. Withdraw!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
neej daar stond topic nummer 11dus dit is fok cup 10 #12
Dit had ik bij de vorige staan en zo heb ik t overgenomen. Weet ik veel dat dat t topic nr was.quote:[Hattrick] Fok!-cup #11: En we zijn weer van start.
Ik vind t best maar jij zit nog in Belgie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha kweet het ook niet.. volgens mij kan een mod dat nog.. naja zal mij ook verder worst wezen..deelde het alleen ff mededaag je me ff uit voor woensdag?? dan accepteer ik strakjes!
quote:Het team verblijft in België voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
als je maar rustig aan doet met mijn nieuwe stoeltjes...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:21 schreef twi het volgende:
Heb onze eigen FOK!Hooligan Cart_Man ook maar uitgenodigd, bij Mango thuis.
Toch wel je sneeuw kettingen mee genomen??quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
pfff ja.. door de sneeuwval hebben we wat vertraging opgelopen.. de bus staat vast in de file... straks dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |