Hele knappe prestatie idd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Lekiamh het volgende:
TGefeliciteerd Sv Houten....
FC AITG - SV Houten 3 0 - 6![]()
volgende keer beter....![]()
iig leuk dat ik als Xe klasser tot de halve finale ben gekomen...![]()
![]()
ach ja.. verdient was het niet, maar gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef komrad het volgende:
ik vind het nog steeds een beetje zuur voor nicomart, gewoon overal op het veld beter zijn en met 5-2 verliezen, die ME heeft volgens mij de random factor redelijk opgestuwd in die verstrijd. Wel mazzel voor kielp want ik kan me niet veroorloven a spelers op te stellen omdat ik die op zondag echt niet kan missen
Ik was beterquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hehe
wat een wedstrijd trouwens, met die ratings en dan ook nog winnen![]()
De volgende ronde hopelijk ook...Ik heb je inmiddels uitgedaagd....Klinkt de Bahama's ok?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef Grumpey het volgende:
1-0 in 94e minuut, VK 1-0 in 91e minuut, en een penaltyreeks...ik zeg: spannende fokcup-ronde
Maareh, we zitten er nog in, hoezee!
perfect, heb ik weer een paar uur langer voor de opstellingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
De volgende ronde hopelijk ook...Ik heb je inmiddels uitgedaagd....Klinkt de Bahama's ok?
Ik kan hier niet op internetquote:
Hij moet toch t "Thuis" spelende team zijn.quote:
Vaag hoe kom je hier op dan??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op internet
heeft toch zeker 5 min geduurt voordat je daar achter kwamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij moet toch t "Thuis" spelende team zijn.![]()
[..]
Vaag hoe kom je hier op dan??![]()
En match is geregeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmmzzz... gezien de rest van de bekeraars had ik wel een makkelijkere tegenstander dan Koei kunnen lotenDieptriest of Brouwhuis bijv...
![]()
Dat zeg jij jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:23 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
En match is geregeld
En ik speel gewoon met b-team de cup tegenwoordig, dus zoveel heb je niet te vrezen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig weer (in beperkte mate) aan trainees
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef pvrens het volgende:
dikke kut!!!
Opstelling vergeten te maken:( Nu heb ik een training gemist
:(
speel je nu met je a team ???quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef pvrens het volgende:
dikke kut!!!
Opstelling vergeten te maken:( Nu heb ik een training gemist
:(
LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef komrad het volgende:
waarschijnlijknet is mijn winger er ook nog afgeschopt
Zullen we in het stadion van Sirda spelen
quote:Brouwhuis's Ludovic Grimaud had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 29th minute.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Congrats FC RKDEO!
quote:
Thxquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Congrats FC RKDEO!
quote:
semi... er staan wel een aantal A-spelers in jaquote:
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben vereerd![]()
![]()
Edit : Krijg ik nou ook zo een avatar van de Jupilercup?? En zo ja hoe maak je dat??
Vorig seizoen waren er geen avatarsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
leuk, zo'n wedstrijdje om een onmogelijke tijd in Barbados...
Thanksquote:
Dan wil ik die van Yankee tot de volgende cupquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er geen avatars
©quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Dan wil ik die van Yankee tot de volgende cup![]()
dat moet dan ook maar de kampioen van dit jaar gaan worden lijkt mequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
216 hatstats in de fok!cup, hij speelde ook nog eens uit
Ik deed het altijd.. VK heeft het overgenomen, maar ik geloof dat de avatars nu helemaal verleden tijd zijn (en de Fok!Awards ook)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |