LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef komrad het volgende:
waarschijnlijknet is mijn winger er ook nog afgeschopt
Zullen we in het stadion van Sirda spelen
quote:Brouwhuis's Ludovic Grimaud had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 29th minute.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Congrats FC RKDEO!
quote:
Thxquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Congrats FC RKDEO!
quote:
semi... er staan wel een aantal A-spelers in jaquote:
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben vereerd![]()
![]()
Edit : Krijg ik nou ook zo een avatar van de Jupilercup?? En zo ja hoe maak je dat??
Vorig seizoen waren er geen avatarsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
leuk, zo'n wedstrijdje om een onmogelijke tijd in Barbados...
Thanksquote:
Dan wil ik die van Yankee tot de volgende cupquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er geen avatars
©quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Dan wil ik die van Yankee tot de volgende cup![]()
dat moet dan ook maar de kampioen van dit jaar gaan worden lijkt mequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
216 hatstats in de fok!cup, hij speelde ook nog eens uit
Ik deed het altijd.. VK heeft het overgenomen, maar ik geloof dat de avatars nu helemaal verleden tijd zijn (en de Fok!Awards ook)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, wie deed dat vorig seizoen?
Wordt hoe dan ook een zware loting voor me.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:06 schreef Grumpey het volgende:
de teams zijn iig Kielp, Kristiansund, Brouwhuis '04 en Grumpelix.
+5 voor een 35 jarige, die ga ik zo maar eens ontslaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:56 schreef pvrens het volgende:
[..]
dat moet dan ook maar de kampioen van dit jaar gaan worden lijkt me
komrad: dood is een groot woord, je kunt er wel weer eens gebruik van maken hoor(sorry nog daarvoor)
fijn......quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Grumpey het volgende:
15 minuten voor einde, 3 spelers van hem er al uit geschopt, meer balbezit en een 2-0 voorsprong...
Mooi moment om te gaan slapen
Ik ben dus lid van de sterkste federatie die ook maar in de gehele omtrek te vinden is, en waarvan niemand ook maar 1 lid durft aan te vallen. Lekker rustig legers opbouwen dus in travianquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
fijn......
Ik werd dus wakker met de uitschakeling, het kwijtraken van de eerste plek in de introkwis en een vernielde dorp in Travian....
Gelukkig was de i.r.l. een stuk beter![]()
Fuck ja, was zo zwaar teleurgesteld met mijn nederlaag in de finale... (ben het dus gewoon vergeten, na woensdag 18 uur niet online geweest)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, Mango is even verdwenen.
Dan bij deze de loting:
Kielp - Grumpelix
Kristiansund - Brouwhuis '04
Denk aan de bekerregels, en neutraal terrein.
No prob.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Fuck ja, was zo zwaar teleurgesteld met mijn nederlaag in de finale... (ben het dus gewoon vergeten, na woensdag 18 uur niet online geweest)
goede loting JD
why me??? Kan ik nog in beroep gaan tegen deze loting?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef -J-D- het volgende:
Dan bij deze de loting:
Kielp - Grumpelix
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef pvrens het volgende:
[..]
why me??? Kan ik nog in beroep gaan tegen deze loting?
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef pvrens het volgende:
[..]
why me??? Kan ik nog in beroep gaan tegen deze loting?
Ben al terugquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef -J-D- het volgende:
Dan bij deze de loting:
Kielp - Grumpelix
Sorry Mangoquote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Fuck ja, was zo zwaar teleurgesteld met mijn nederlaag in de finale... (ben het dus gewoon vergeten, na woensdag 18 uur niet online geweest)
goede loting JD
I know, ze staan in mn live-window. Heb net ook even op irc gekeken, maar daar was ook zo'n beetje niemand...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef Ruudt het volgende:
Ze zijn wel spannend!
Your 2 match(es)
[Expand!] Brouwhuis '04 - Kristiansund (45 minute(s) played) 2 - 2 [Delete]
45 minutes: This half belonged to Kristiansund, who controlled the ball 51 percent of the time.
[Expand!] FC Kielp - Grumpelix (45 minute(s) played) 1 - 2 [Delete]
45 minutes: Kielp held the ball, with a clear 51 percent of possession.
Ik was er, maar je was te ongeduldig...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef Grumpey het volgende:
ik was er net, maar er was niemand
maar ze leven wel hoor, ik heb mijn 3 beste middenvelders en heb maar 49%
auch dat wordt wel een paar wekenquote:64 minuten: Michael Polson van Kielp moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Lior Ben-Gigi.
Pindakaaschquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:55 schreef Ruudt het volgende:
[Expand!] Brouwhuis '04 - Kristiansund 2 - 5 [Delete]
90 minutes: FINISHED
[Expand!] FC Kielp - Grumpelix 1 - 2 [Delete]
90 minutes: FINISHED
Helaasch.
Uhm.... maakt mij niet uit... sterker nog.. het liefst volgende week... maar goed.. dat is aan de organisatie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef Grumpey het volgende:
sorry pvrens, mooie wedstrijd, met je 51% balbezit en CAen maar 1 week blessure voor je
Ohja, die finale, die doen we pas over 2 weken toch?
Want? Met conditietraining krijgen alleen de mensen die spelen training toch?, maar wie zegt dat ik diegene die conditie nodig hebben op wil stellen in de finale?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef Grumpey het volgende:
In beide gevallen speel ik met mijn sterkste team, alleen is het hattrick-technisch gezien fijner als dat over 2 weken is, voor beide.
noobquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Met conditietraining krijgen alleen de mensen die spelen training toch?, maar wie zegt dat ik diegene die conditie nodig hebben op wil stellen in de finale?
ik zou bijna zeggen dat je 2 dagen terug een team gekregen hebtquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Met conditietraining krijgen alleen de mensen die spelen training toch?, maar wie zegt dat ik diegene die conditie nodig hebben op wil stellen in de finale?
Ennuh Grumps... je maakt er wel een leuk potje van he... geen 350 hatstats ofzo, want dan is er echt geen eer te behalen
Ja, ik ben in de war manquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat je 2 dagen terug een team gekregen hebt
het is te hopen voor je dat er een 8-sterren middenvelder voor je kreupel getrapt wordt komende zondagquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ennuh Grumps... je maakt er wel een leuk potje van he... geen 350 hatstats ofzo, want dan is er echt geen eer te behalen
Anders doe ik dat wel voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is te hopen voor je dat er een 8-sterren middenvelder voor je kreupel getrapt wordt komende zondag
Ik heb geaccepteerd...quote:
ik hoop op heel veel blessures voor je en een simpele overwinning aan mijn kant, maar zo heeft iedereen weer zijn eigen wensenlijstje hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef maniack28 het volgende:
Zo, de opstelling staat... helaas ben ik vanavond niet aanwezig bij de finale (heb geen internet op mn kamer). Heb JD gevraagd me te smsenHopelijk is hij wil thuis vanavond
iig succes Grumpey! Ik hoop aan beide kanten geen blessures en een spannende en mooie pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |