Wat overtreedt ik dan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef B_BOY het volgende:
ey een fiets in overtreding. grijp die schavuit.
Komt voor die baggerquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef B_BOY het volgende:
ey een fiets in overtreding. grijp die schavuit.
Je rijdt zonder lichtquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat overtreedt ik dan ?![]()
Wtfquote:
die openbare orde verstoor je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat overtreedt ik dan ?![]()
Ik welquote:
je bent een fiets en geen mod.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ik verstoor helemaal niets![]()
Moet ik nu bang zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ik verstoor helemaal niets![]()
En jij bent een boy.. boy georgequote:
Bang?! Bang?! nee wel angstigquote:
Jij wel danquote:
Kwaad, niet boosquote:
RRRRRRRRRRRquote:
Zo danquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wis niet dat je boos kwaad zo worden
Neequote:
Gaatquote:
schrikquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:09 schreef Elvanera het volgende:
Boe!
Bert en Erniequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
"Ik wist niet dat je kwaad werd"
Van Bert & Ernie gekDikke retro oldskool
Doe je het weerquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:09 schreef Elvanera het volgende:
Boe!
Hoor je eigenlijk te weten als puberquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bert en Ernie
Owja die, hmm. oke
* kijkt uit naar mods...quote:
wij mogen datquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* kijkt uit naar mods...![]()
LLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
hayquote:
je verneukt m'n lay-outquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* kijkt uit naar mods...![]()
LLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Eenschquote:
WWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE????????????????????????????????????????quote:
quote:
vanavond gaat het sneeuwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daar ook alles goed ?![]()
Tis woensdag
jeetjequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eensch
Uuhm, half ziek, moe, koppijn, honger, maar verder prima
En met jou
jij doettet niet goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE????????????????????????????????????????
quote:
Ghehe, gelukkig maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeetje![]()
![]()
ja hier, klein beetje the same, maar dan een tikkeltje beter!
Sneeuwquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
vanavond gaat het sneeuwen
ja eh, hier prima beetje hongerig tho
Nu pasquote:
ja redelijk, stage nog een half uurquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat
Beetje half ziek en moe en shit maar verder top
En jij
Donderdag dan! Dan moet je allang bier drinken rond die tijd!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu pas
Komende maanden zit ik elke dag tot 5 uur als het meezit
sneeuw is niet tof als je naar school moet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
Moet je gaan eten he![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef seekfaM het volgende:
He pagina 2 alweer
Wat een gebagger trouwens, het lijkt wel een slowchat
O dat is het ook
Lama
En ook niet als je kranten moet bezorgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
sneeuw is niet tof als je naar school moet.
ennee, ja pizza zit in de oven
nee dat begrijp ik jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ook niet als je kranten moet bezorgen![]()
Ja, het mag van mij sneeuwen als een gek, als het maar NA half 8 gebeurtquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik jamaar dr is 30 cm verwacht
sneeuwquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ook niet als je kranten moet bezorgen![]()
Thuisblijven dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
sneeuw is niet tof als je naar school moet.
ennee, ja pizza zit in de oven
als ik dr vrij voor krijg, primaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, het mag van mij sneeuwen als een gek, als het maar NA half 8 gebeurt![]()
ben bang van wel jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Thuisblijven dus![]()
![]()
lekker
![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
30m 30cm in nl? haha
bij 5cm ligt alles al plat
Haha ja iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..], je bent vandaag al 3 x gegaan en 3 x "Ben ik weer"
Hier in het noorden nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
30m in nl? haha
bij 5cm ligt alles al plat
Donderdag neem ik ff vrijquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Donderdag dan! Dan moet je allang bier drinken rond die tijd!
3 keer komen zou pas een feest wordenquote:
Hihiquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
3 keer komen zou pas een feest worden![]()
haha of 6xquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
3 keer komen zou pas een feest worden![]()
in het noorden.. das heel andere cultuurquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier in het noorden niet![]()
Toen er vorigjaar 40 cm sneeuw lag hier reden de bussen wel gewoon hoor![]()
oh..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef mstr het volgende:
Het gaat morgen sneeuwen
Kom je zo weer ?quote:
geen sneeuwquote:
en ik moet nog naar 2 voorstellinge toe voor CKV verslagen diek morge moet inleverenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef mstr het volgende:
Wat een ramp
Morgen heb ik boektoets terwijl ik het boek gisteren heb teruggebracht![]()
Én ik heb mondeling Frans, dus ik moet vanavond ook nog leren.
omfg moe ik ook nog.. alleen ben lopendquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef seekfaM het volgende:
Ik moet even boodschappen gaan doen, dus ik zeg toedels en tot zometeen ofzo![]()
quote:
Ik heb 40 minuten roosterquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef duncannn het volgende:
[..]
en ik moet nog naar 2 voorstellinge toe voor CKV verslagen diek morge moet inleveren
ik ga je verlinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef mstr het volgende:
Oftewel, ik moet morgen een uurtje spijbelen
* mompelt iets over station enzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omfg moe ik ook nog.. alleen ben lopendeerst fiets halen omfg!
haha, daar komt ze ook jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook op de ONZ-meet ?![]()
![]()
Fiets tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook op de ONZ-meet ?![]()
![]()
dichtsbijzijnde station, is station blaak.. en 3min verder is mijn fietsquote:
Ah ik dacht dat je daar helemaal geen fiets had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde station, is station blaak.. en 3min verder is mijn fiets![]()
jawel een groene met een bak.. echt een pauper fiets..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je daar helemaal geen fiets had.
Nicequote:
Ik weet niet hoe jij fietst en wat voor fiets jij hebt maar ik kan een stang van mijn fiets echt niet in mijn broek krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:06 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Fiets toch![]()
Volgens mij ben je vergeten de stang van je fiets uit je broek tehalen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jawel een groene met een bak.. echt een pauper fiets..
al past er wel pcies een krat bier in die bak
lekker gegeten ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef nijnja het volgende:
hallo
Ik vraag me af waar het idee voor je nick vandaan kwam...quote:
ja ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]jij? (of heb je nog niet gegeten?
)
Staat op m'n fobo waar je net op gereageerd hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het idee voor je nick vandaan kwam...![]()
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik ookeen heerlijke pizza.
en wat heb jij op?
Die van mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het idee voor je nick vandaan kwam...![]()
ik had pizza hawaiiiiiquote:
Nee mafkees ik quote jou toch niet gekke ik quote iemand die jouw nick scandeerdequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die van mij?
Volgens mij is dat jou al lang duidelijk geworden
Oooh ik moet de tekst ook lezen daar ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Staat op m'n fobo waar je net op gereageerd heb
Juahquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oooh ik moet de tekst ook lezen daar ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:53 schreef seekfaM het volgende:
Ho lieverds mij moeten jullie missen, ik ga roeien![]()
![]()
quote:Hoe ik toch aan mijn username kom? Nou, toen ik nog een 14-jarig onschuldig meisje was en melanie_the_miss me aanspoorde om ook een Fok-account aan te maken moesten we natuurlijk een username verzinnen. Dus wij pakten er een Gouden Gids bij en sloegen die op een willekeurige pagina open en daar stond iets met afzuigkappen. Dus vandaar. Geen seksueel getinte bedoelingen achter m'n nick, dus. Sorry guys.
Wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb. Succesquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens heel actief wiskunde maken![]()
Hahaquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
,
,
![]()
![]()
Toffe nick trouwens![]()
Gedaanquote:
Ik vind het in principe heel erg leuk, maar het wordt een stuk minder tof als het verplicht is enzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb. Succes
ik zit naast jou in de klasquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het in principe heel erg leuk, maar het wordt een stuk minder tof als het verplicht is enzo![]()
Vertel ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
ARCH, echt jongens zijn zó godse moeilijk
zometeen even if u dont mind.. not the right momentquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
zometeen even if u dont mind.. not the right moment
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
ARCH, echt jongens zijn zó godse moeilijk
zeeeggg, voeg me is heel even toe op msn ofzoquote:
Nick@hotmail?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
zeeeggg, voeg me is heel even toe op msn ofzoheb even iemanad nodig om mn verhaal tegen te kunnen doen
hell yeah.. maar je bent dr alquote:
pizza was goed jaquote:
Mooiquote:
oeei...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi
Mwa, zal vast lekker zijn geweest, maar ik had totaal geen trek enzo, dus ik heb het geskipt
Ja, verder gaat alles godse goedquote:
primaquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, verder gaat alles godse goed![]()
Alleen tyvesdruk op school enzo
Jazekers mevrouwquote:
dag bartjequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben naar vriendin toen; (school)opdracht afmaken
Voor de gaan-slapenden, slaap lekker![]()
![]()
En doeg Lis
Doei Bartquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben naar vriendin toen; (school)opdracht afmaken
Voor de gaan-slapenden, slaap lekker![]()
![]()
En doeg Lis
één vriendin, gezien bart atm vriendinloos isquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Doei Bart
Een vriendin, of Je vriendin
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef liiszle het volgende:
heeft ontzettende behoefde aan aandacht/ iemand die luisterd, gezien die niet te vinden is ga ik een huil film kijken .
doeg
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef liiszle het volgende:
heeft ontzettende behoefde aan aandacht/ iemand die luisterd, gezien die niet te vinden is ga ik een huil film kijken .
doeg
Hoi ik ben nieuwquote:
Wat heb je nu weer dood zitten makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Afzuigkap het volgende:
Ben ik weer! Combat was leuk!![]()
Whaaaa-jaaa!![]()
Calorieenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer dood zitten maken
sorry, heb een verkeerd draadje door gekniptquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:22 schreef Wezzel het volgende:
Zo jezus Fok! gaat echt langzaam
Welkequote:
Whehequote:
Precies op de meet? Ik weet niet.. ik zit hier al zo'n 3 jaar geloof ik..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:50 schreef seekfaM het volgende:
Zit over 2 dagen een jaar op Fok! *heb me dan een jaar ingeschreven op Fok!*
Haha ja dat kloptquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:56 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Precies op de meet? Ik weet niet.. ik zit hier al zo'n 3 jaar geloof ik..
Later Reinquote:
Ik voel een rondje aankomenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt
Het is dan ook gewoon meteen een soort verjaardag
Doegquote:
Dankje, jij ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doeg
En succes met je hoofdpijn
quote:
Haiquote:
Verdammtquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja leuk stop eens enzo !
Ghehe, je typt het ook echt uitquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef MaddoxX het volgende:
funfundzwanzig
Surveillance-Fiets --> onderbreker
Nee, wel siebenundzwanzig, maar die vind ik minder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ken je dat nummer: Sechs Und Zwanzig ?
Idd, die is echt vetquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:38 schreef MaddoxX het volgende:
Wess Vall :d
Minimaal jaquote:
Nee gekquote:
Ik maakte maar een woordgrapjequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek
Afstand van mn lamp tot de muur.
Ik ookquote:
EinzZweiDreiZ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef nijnja het volgende:
das een liedje, gaat over sneeuwhoogtes, weet zo niet van wie, wel Duits
Zal vast een kutslager lied zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef nijnja het volgende:
das een liedje, gaat over sneeuwhoogtes, weet zo niet van wie, wel Duits
quote:
Dat liedje bedoel ik dusquote:
quote:
Ja, beetje jammer enzoquote:
Nou lachenquote:
naja ik kan dr wel om lachen, maar dat ik het nou echt leuk vind is een 2equote:
Truequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
naja ik kan dr wel om lachen, maar dat ik het nou echt leuk vind is een 2e
Get Smacked mag ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heerlijk he.
D-Block and S-Te-Fan ft MC Villain - Our Way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |