Juahquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oooh ik moet de tekst ook lezen daar ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:53 schreef seekfaM het volgende:
Ho lieverds mij moeten jullie missen, ik ga roeien![]()
![]()
quote:Hoe ik toch aan mijn username kom? Nou, toen ik nog een 14-jarig onschuldig meisje was en melanie_the_miss me aanspoorde om ook een Fok-account aan te maken moesten we natuurlijk een username verzinnen. Dus wij pakten er een Gouden Gids bij en sloegen die op een willekeurige pagina open en daar stond iets met afzuigkappen. Dus vandaar. Geen seksueel getinte bedoelingen achter m'n nick, dus. Sorry guys.
Wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb. Succesquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens heel actief wiskunde maken![]()
Hahaquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
,
,
![]()
![]()
Toffe nick trouwens![]()
Gedaanquote:
Ik vind het in principe heel erg leuk, maar het wordt een stuk minder tof als het verplicht is enzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb. Succes
ik zit naast jou in de klasquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het in principe heel erg leuk, maar het wordt een stuk minder tof als het verplicht is enzo![]()
Vertel ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
ARCH, echt jongens zijn zó godse moeilijk
zometeen even if u dont mind.. not the right momentquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
zometeen even if u dont mind.. not the right moment
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
ARCH, echt jongens zijn zó godse moeilijk
zeeeggg, voeg me is heel even toe op msn ofzoquote:
Nick@hotmail?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
zeeeggg, voeg me is heel even toe op msn ofzoheb even iemanad nodig om mn verhaal tegen te kunnen doen
hell yeah.. maar je bent dr alquote:
pizza was goed jaquote:
Mooiquote:
oeei...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi
Mwa, zal vast lekker zijn geweest, maar ik had totaal geen trek enzo, dus ik heb het geskipt
Ja, verder gaat alles godse goedquote:
primaquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, verder gaat alles godse goed![]()
Alleen tyvesdruk op school enzo
Jazekers mevrouwquote:
dag bartjequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben naar vriendin toen; (school)opdracht afmaken
Voor de gaan-slapenden, slaap lekker![]()
![]()
En doeg Lis
Doei Bartquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben naar vriendin toen; (school)opdracht afmaken
Voor de gaan-slapenden, slaap lekker![]()
![]()
En doeg Lis
één vriendin, gezien bart atm vriendinloos isquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Doei Bart
Een vriendin, of Je vriendin
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef liiszle het volgende:
heeft ontzettende behoefde aan aandacht/ iemand die luisterd, gezien die niet te vinden is ga ik een huil film kijken .
doeg
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef liiszle het volgende:
heeft ontzettende behoefde aan aandacht/ iemand die luisterd, gezien die niet te vinden is ga ik een huil film kijken .
doeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |