oh..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef mstr het volgende:
Het gaat morgen sneeuwen
Kom je zo weer ?quote:
geen sneeuwquote:
en ik moet nog naar 2 voorstellinge toe voor CKV verslagen diek morge moet inleverenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef mstr het volgende:
Wat een ramp
Morgen heb ik boektoets terwijl ik het boek gisteren heb teruggebracht![]()
Én ik heb mondeling Frans, dus ik moet vanavond ook nog leren.
omfg moe ik ook nog.. alleen ben lopendquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef seekfaM het volgende:
Ik moet even boodschappen gaan doen, dus ik zeg toedels en tot zometeen ofzo![]()
quote:
Ik heb 40 minuten roosterquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef duncannn het volgende:
[..]
en ik moet nog naar 2 voorstellinge toe voor CKV verslagen diek morge moet inleveren
ik ga je verlinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef mstr het volgende:
Oftewel, ik moet morgen een uurtje spijbelen
* mompelt iets over station enzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omfg moe ik ook nog.. alleen ben lopendeerst fiets halen omfg!
haha, daar komt ze ook jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook op de ONZ-meet ?![]()
![]()
Fiets tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook op de ONZ-meet ?![]()
![]()
dichtsbijzijnde station, is station blaak.. en 3min verder is mijn fietsquote:
Ah ik dacht dat je daar helemaal geen fiets had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde station, is station blaak.. en 3min verder is mijn fiets![]()
jawel een groene met een bak.. echt een pauper fiets..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je daar helemaal geen fiets had.
Nicequote:
Ik weet niet hoe jij fietst en wat voor fiets jij hebt maar ik kan een stang van mijn fiets echt niet in mijn broek krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:06 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Fiets toch![]()
Volgens mij ben je vergeten de stang van je fiets uit je broek tehalen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jawel een groene met een bak.. echt een pauper fiets..
al past er wel pcies een krat bier in die bak
lekker gegeten ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef nijnja het volgende:
hallo
Ik vraag me af waar het idee voor je nick vandaan kwam...quote:
ja ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]jij? (of heb je nog niet gegeten?
)
Staat op m'n fobo waar je net op gereageerd hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het idee voor je nick vandaan kwam...![]()
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik ookeen heerlijke pizza.
en wat heb jij op?
Die van mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het idee voor je nick vandaan kwam...![]()
ik had pizza hawaiiiiiquote:
Nee mafkees ik quote jou toch niet gekke ik quote iemand die jouw nick scandeerdequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die van mij?
Volgens mij is dat jou al lang duidelijk geworden
Oooh ik moet de tekst ook lezen daar ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Staat op m'n fobo waar je net op gereageerd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |