Wat overtreedt ik dan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef B_BOY het volgende:
ey een fiets in overtreding. grijp die schavuit.
Komt voor die baggerquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef B_BOY het volgende:
ey een fiets in overtreding. grijp die schavuit.
Je rijdt zonder lichtquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat overtreedt ik dan ?![]()
Wtfquote:
die openbare orde verstoor je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat overtreedt ik dan ?![]()
Ik welquote:
je bent een fiets en geen mod.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ik verstoor helemaal niets![]()
Moet ik nu bang zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ik verstoor helemaal niets![]()
En jij bent een boy.. boy georgequote:
Bang?! Bang?! nee wel angstigquote:
Jij wel danquote:
Kwaad, niet boosquote:
RRRRRRRRRRRquote:
Zo danquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wis niet dat je boos kwaad zo worden
Neequote:
Gaatquote:
schrikquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:09 schreef Elvanera het volgende:
Boe!
Bert en Erniequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
"Ik wist niet dat je kwaad werd"
Van Bert & Ernie gekDikke retro oldskool
Doe je het weerquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:09 schreef Elvanera het volgende:
Boe!
Hoor je eigenlijk te weten als puberquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bert en Ernie
Owja die, hmm. oke
* kijkt uit naar mods...quote:
wij mogen datquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* kijkt uit naar mods...![]()
LLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
hayquote:
je verneukt m'n lay-outquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* kijkt uit naar mods...![]()
LLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Eenschquote:
WWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE????????????????????????????????????????quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |